Partyflock
 
Forumonderwerp · 1120026
1 volger · 5775x bekeken
Werkzaam bij MVDM Music
Artiest Othello
Waarschuw beheerder
+1
Beste DJ's,

Wij starten 18 september met een DJ contest in de Place2be te Purmerend.
Wij zoeken DJ's die het leuk vinden om hier aan mee te doen.
De muziekgenres variëren van club tot aan hardcore, als het maar dance muziek is.

In totaal zijn er 4 winnaars, de finale zal plaatsvinden op 18 maart 2012.
De vierde plaats verdient €50,-
De derde plaats verdient €100,-
De tweede plaats verdient €200,-
De winnaar verdient €400,-

Je kunt je inschrijven t/m 16 september 2011.
Mail je gegevens naar ons email adres: djcontestp2b@hotmail.com

Groetjes team Place2be
Artiest {SHOWLIST artist 100526, 49938}
Waarschuw beheerder
donateur
is frenchcore ook toegestaan of alleen hardcore?

en hoelang moet de demo minimaal zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F!xx-It [DJ/Producer] op vrijdag 29 juli 2011 om 13:44:
is frenchcore ook toegestaan of alleen hardcore?


Ja dat is ook toegestaan, geef het wel even goed aan in je mailtje.


Uitspraak van F!xx-It [DJ/Producer] op vrijdag 29 juli 2011 om 13:44:
en hoelang moet de demo minimaal zijn?


De dag dat je wordt ingedeeld draai je een uur. 4 DJ's per dag.
Elke zondag van 17:00 tot 21:00 en we beginnen op 18 September.
Waarschuw beheerder
Dus je laat straks een house dj tegen een hardcore dj strijden? :P

Hoe in de hell ga je dat jureren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Backfire* op maandag 1 augustus 2011 om 13:56:
Dus je laat straks een house dj tegen een hardcore dj strijden?


Waar lees je dat?

Demo verstuurd :)
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MVDM Music op donderdag 28 juli 2011 om 20:32:
De muziekgenres variëren van club tot aan hardcore, als het maar dance muziek is.


Mag aannemen dat hier inderdaad over nagedacht is..;)
Artiest {SHOWLIST artist 43621, 53755}
Waarschuw beheerder
Demo verstuurd! :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 56342, 78981}
Waarschuw beheerder
Straks hardstylesetje opsturen :)
Ziet er wel leuk uit :jaja:
 
Waarschuw beheerder
En verzonden :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 88435, 126737, 118935, 49038}
Waarschuw beheerder
Spannend! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 67077, 58642}
Waarschuw beheerder
Ook hier maar effe een demo voor maken :D
Waarschuw beheerder
doe je goed ;)
Waarschuw beheerder
Wie weet staan we nog wel tegen elkaar haha,eerst met en dan tegen:P
Waarschuw beheerder
Haha zou wel weer gezellig zijn in ieder geval
 
Waarschuw beheerder
Jaja ook wel benieuwd
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noize Syndrome op donderdag 18 augustus 2011 om 10:28:
Krijgt iedereen reactie?


Onze reactie komt eraan :) We nemen z.s.m contact met de DJ's op.
Artiest {SHOWLIST artist 67840, 37982}
Waarschuw beheerder
Strax ook maar is eff setje opsturen :D
Artiest {SHOWLIST artist 50412, 79238}
Waarschuw beheerder
Ook maar ffies een berichtje gestuurd (y)


Uitspraak van Delano op donderdag 18 augustus 2011 om 16:57:
Ook hier maar effe een demo voor maken :D


Hmm Tegen jou ten strijden is altijd wel een uitdaging :roflol:
Waarschuw beheerder
Ook even setje opgestuurd ! , Ben benieuwd :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1574, 3934}
Artiest {SHOWLIST artist 75136, 35616, 29114}
Waarschuw beheerder
verstuurd(Y)
Waarschuw beheerder
wil wel meedoen mare de winnaar krijgt 400 e ?
geen resident of zo of iets om je naam wat meer bekendheid te geven ?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TripledXperience op dinsdag 30 augustus 2011 om 10:56:
wil wel meedoen mare de winnaar krijgt 400 e ?
geen resident of zo of iets om je naam wat meer bekendheid te geven ?????


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 67757, 60335, 49058}
Waarschuw beheerder
Demootje gemaakt en verstuurd (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 48555, 55776}
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag in alle rust es flink wat opnemen:)
Waarschuw beheerder
Tracklist:

1. Prowler & T-Junction - Hollow Points
2. Nitrogenetics & DJ-D Ft. Hellsystem - Party Down
3. Endymion - Payback
4. Art of Fighters & Mad Dog - Party Starter
5. Weapon X - Back To Life
6. Art of Fighters & Tommyknocker - Follow Me
7. Dione - The Way Is Shut
8. Meccano Twins - Illusion
9. DJ Mad Dog - Crime After Crime
10. Tommyknocker - Hurricane
11. Tha Playah - I Call Tha Shots
12. Omar Santana - Mind Ripper (Dione Remix)
13. Art of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix)
14. Evil Activities & Nosferatu - From Cradle To Grave
15. Amnesys - Worldwide Crisis
16. Neophyte - To You Who Doubt Me (Tommyknocker Remix)
17. 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker & Stunned Guys Remix)
18. Na-Goyah & S'Aphira - Out Of Control


Length: 1:04:46

Link: http://www.megaupload.com/nl/?d=MKGHUR96
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Ravewire op vrijdag 2 september 2011 om 02:57:
Tracklist:

1. Prowler & T-Junction - Hollow Points
2. Nitrogenetics & DJ-D Ft. Hellsystem - Party Down
3. Endymion - Payback
4. Art of Fighters & Mad Dog - Party Starter
5. Weapon X - Back To Life
6. Art of Fighters & Tommyknocker - Follow Me
7. Dione - The Way Is Shut
8. Meccano Twins - Illusion
9. DJ Mad Dog - Crime After Crime
10. Tommyknocker - Hurricane
11. Tha Playah - I Call Tha Shots
12. Omar Santana - Mind Ripper (Dione Remix)
13. Art of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix)
14. Evil Activities & Nosferatu - From Cradle To Grave
15. Amnesys - Worldwide Crisis
16. Neophyte - To You Who Doubt Me (Tommyknocker Remix)
17. 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker & Stunned Guys Remix)
18. Na-Goyah & S'Aphira - Out Of Control


ziet er goed uit goos :D ik ga 'm ook eff beluistere :D
 
Waarschuw beheerder
Wel cool idd die tracklist.

Is waarschijnlijk met vinyl gemixt of niet dan? :P
Waarschuw beheerder

Trackist:
01. Wasted Penguinz - Melancholia
02. Frontliner - Discorecord
03. Second Identity - Live Without Existing
04. Frequencerz - Feelings
05. Noisecontrollers - Disco is the Music
06. Gunz for Hire - Gansters Don't Dance
Waarschuw beheerder
donateur
maar dr staat,, wij STARTEN 18 september he,
zijn er dan meerdere avonden? of is de hele contest 18 september?
of ligt dat aan de stijl waarmee je mee doet?
want ik wil me graag inschrijve,, maar 18 september kan ik niet,, maar als ik dus op een andere dag moet,, kan het wel
Waarschuw beheerder
Nog steeds niks vernomen helaas.
Werkzaam bij Place2be
Waarschuw beheerder
Beste DJ's,

Door de vele aanmeldingen hebben wij besloten dat de DJ contest iets langer gaat duren en dat je je vanaf vandaag helaas niet meer kunt aanmelden voor deze contest!
Het programma ziet er als volgt uit:

- 18 September tot en met 4 December de voorrondes.

- 8 Januari tot en met 26 Februari de kwartfinales.

- 4 maart tot en met 25 maart de halve finales.

- 1 april de Finale.


Groeten Place2Be team
Artiest {SHOWLIST artist 54136, 55331}
Waarschuw beheerder
ik wou hem net opsturen :(
Waarschuw beheerder
Jammer dat de termijn eerder is gesloten.

Mijn mix was net klaar!

Better luck next time!!!
 
Waarschuw beheerder
Ik ben 25 september van de partij! (Y)

Demo:



Tracklist :

1. Tatanka - Eternal
2. TNT - First Match 2011
3. TNT - DDD 2
4. Atmozfears & Lady Faith - Pleasure & Pain
5. Frontliner - Warphole (2010 Edit)
6. Southstylers - Pounding Senses (Kodex Remix)
7. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
8. Carnag 744 vs. DJ Vortex - Bring The Noise
9. Stereotuners - Bass Control
10. Vorti & Zed - Daydream (2011 Remix)
11. The R3bels - Shade
12. Digital Punk & Waverider - Fuck The Hype
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Xtended op woensdag 7 september 2011 om 00:32:
Better luck next time!!!


idd:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 07:46:
Ik ben 25 september van de partij!


congratz:cheer:

zet m op(y)
Waarschuw beheerder
Ik was 9 oktober uitgenodigd, maar dan kan ik helaas niet :(
maarja
Uitspraak van D-Xtended op woensdag 7 september 2011 om 00:32:
Better luck next time!!!


Waarschuw beheerder
Uitgenodigd op 9 oktober! :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 97427, 97428}
Waarschuw beheerder
Lekker knallen, op 23 okt. :bier:
Artiest {SHOWLIST artist 61964, 60405}
Waarschuw beheerder
6 november van de partij! Hoeveel zijn er eigenlijk wel niet door?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 11:24:
Lekker knallen, op 23 okt.


Ook door :D 23 oktober ben ik er ook bij :Cheer:
Gaan we voor!



1. Stereotuners - Housedog
2. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
3. TNT A.k.A Technoboy N Tuneboy - The Second Match (Extended Amazed Mix)
4. B-Front & High Voltage - Everything Changes
5. Crypsis - The Demand
6. The R3bels - Shade
7. B-Front ft Frontliner - Become The Sky
8. Loud Noize - Instinto
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
huh, zijn de uitslagen al bekend dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Simplicity op woensdag 7 september 2011 om 13:55:
huh, zijn de uitslagen al bekend dan?


Winnaars hebben bericht gehad via mail denk ik... Wij iig wel...
 
Waarschuw beheerder
Knalluh! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindhunter op woensdag 7 september 2011 om 08:34:
Ik was 9 oktober uitgenodigd, maar dan kan ik helaas niet


Ik mag nu 23 oktober komen. :)
Waarschuw beheerder
Ik mocht op 23 Oktober maar ik heb me helaas terug moeten trekken :)
Waarschuw beheerder
20 November seeya
Waarschuw beheerder
20 November Seeya
Artiest {SHOWLIST artist 60406, 55582}
Waarschuw beheerder
Ik ben 9 oktober uitgenodigd, maar heb gevraagd of ik kan wisselen met die van 6 november. Dan gaan er nog 2 uit het mooie Hilvarenbeek daarheen. Hoop dat het lukt
Waarschuw beheerder
6 November ! :bier:
Waarschuw beheerder
Whoohoo!! 27 november uitnodiging.
Uitspraak van Vantage Point // Donny op woensdag 7 september 2011 om 16:32:
Uitspraak van Addiction op woensdag 7 september 2011 om 15:58:
ik ben ook door 27 november


+1 :D


Jullie ook?? Gezellig, Gaan we ffies een biertje doen (y)
Waarschuw beheerder
20 nov (Y)

Whoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
ik mag op 9 oktober :).. de zondag na 25years prophet en voordat ik op vakantie ga.. heerlijke planning!!!
Waarschuw beheerder
4 december mag ik aantreden! :)
Waarschuw beheerder
Wij zijn er ook bij @ 27november :D
Waarschuw beheerder
Wanneer komt het op Partyflock te staan?
Waarschuw beheerder
Niet zo ongeduldig..
Artiest {SHOWLIST artist 69833, 24276}
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in 25 sep mag ik plaatje kommen draai lijk me er leuk tot snel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Xstreem S op donderdag 8 september 2011 om 18:43:
ik heb er zin in 25 sep mag ik plaatje kommen draai lijk me er leuk tot snel


Lol ik hoop toch wel meer dan een plaatje te kommmmen draai-en :D
Artiest Dnice
Waarschuw beheerder
ik heb er ook zin in!! ik mag 23 oktober.....
 
Waarschuw beheerder
Morgen plaats ik even een leuk intro mixje (Y)
Waarschuw beheerder
20 Nov. Aanwezig :jaja:

Check it out:

Criminally Insane Show Recorded Live @ http://www.Gabber.FM


Tracklist:
01. Squaresoundz - Emptiness (Embryonic Remix)
02. ID
03. Mad Dog & Amnesys - Game Over
04. State of Emergency - Addiction
05. X-Clusive & Trypsin - Somewhere I Belong
06. Endymion & Nosferatu - Judgement Day
07. Re-Style - For The Masses
08. Nitrogenetics - Intimidation (Miosa Remix)
09. Tha Playah - Adagio
10. Mekanika - No Music
11. Mad Dog & Angerfist & Predator - Don't Fuck Around
12. Hellsystem & Tieum - Time to Prove
13. E-Noid - The Sleeper
14. Tommyknocker - Nocturnal Rituals (Tieum Remix)
15. Negative A & Counterfeit - Self Acclaimed Criminals
16. The Party Animals - Have You Ever Been Mellow (Catscan Refix)

Enjoy!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickje' »Repix« op woensdag 7 september 2011 om 17:23:
Jeeej net het goede nieuws tehoren gekregen ben er bij


gefeliciteerd gabb :bier:
 
Waarschuw beheerder
Dit is mijn ingezonden mix. :bier:

Playlist:

00. Intro
01. Furyan - Dangerous
02. Tommyknocker - In The Shadow
03. Distorted Revelation - Tear It Up
04. Alien T - Roch The Nation
05. Catscan & Predator - Fire & Ice
06. Hellsystem - Another World
07. Tones - Put Em Up
08. Nosferatu & Endymion - Another Way Up
09. T-Junction - Arena Of Destiny
10. The Wishmaster - Silence Surrounds Me
11. Ruffneck & Enzyme X - Ghost Nor Gods
12. Nosferatu & Endymion - Judgment Day
13. Art Of Fighters - Death End Street
14. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
15. Hellsystem - End Of Time
16. Mad Dog - B.O.B.
17. Nuclear Device - Fallen Away
18. Nosferatu & Endymion - Face 2 Face
19. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise [ Official Dominator 2011 Anthem ]
20. Kasparov - Only Once
21. Entity - G-3,14 [ Original Mix ]

EDIT:

http://www53.zippyshare.com/v/25259178/file.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik mag mijn kunsten laten zien op 27 november :)
Waarschuw beheerder
+1
ik mag mijn kunsten laten zien op 23 oktober
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cryptic Fuse op zaterdag 10 september 2011 om 20:49:
ik mag mijn kunsten laten zien op 27 november


Nice, wie komen er allemaal nog meer de 27ste behalve Addiction & siarnaQ ?
4 totaal dus?
 
Artiest {SHOWLIST artist 69123, 55841}
Waarschuw beheerder
Me 2, samen met me 'associate' Zapatero ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 75085, 98443, 58277, 49658}
Waarschuw beheerder
ff vraagje? weet iemand wanneer het toegevoegd wordt op pf? ook wel makkelijk voor vrienden etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FoRzAkA op zondag 11 september 2011 om 09:32:
ik mag mijn kunsten laten zien op 23 oktober


ik ook...
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik 4 december in mijn eentje! ;)
Waarschuw beheerder
dan ga je wel naar de volgende ronde...
Waarschuw beheerder
Ja dat is dan wel een voordeel haha!
Artiest {SHOWLIST artist 38959, 44429}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE TEMPEST op woensdag 14 september 2011 om 19:27:
Volgens mij ben ik 4 december in mijn eentje


Ik kom je vergezellen dan ;)
Waarschuw beheerder
Wie moeten er 9 oktober allemaal draaien? :)
Waarschuw beheerder
Kan er iemand ruilen met mij? Ik moet 9 oktober draaien maar 2 andere gasten bij ons uit het dorp zijn ook door maar die moeten 6 november draaien. Dus het zou echt ideaal zijn als wij dan met z'n 3en kunnen rijden.

Dus is er iemand die 6 november moet en graag met mij zou willen ruilen die kan dan op 9 oktober draaien.

Hopelijk is er iemand die mij zou kunnen helpen ;)

(moeten namelijk van best ver komen ''omgeving tilburg'')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet ook van ver komen hoor en ik moet 23 okt
omgeving eindhoven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FoRzAkA op dinsdag 20 september 2011 om 12:47:
moet ook van ver komen hoor en ik moet 23 okt
omgeving eindhoven


maar als je met een paar andere mensen uit je eigen dorp kunt komen zou dat veel makkelijker zijn toch?
Waarschuw beheerder
jep jep, 9 oktober aanwezig!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystica op woensdag 21 september 2011 om 11:22:
jep jep, 9 oktober aanwezig!:)


Wij ook! :yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62068, 83938}
Waarschuw beheerder
KUT, lees het bericht net pas :( Degene die wel meedoen, veel succes :)
 
Waarschuw beheerder
Alles uit de kast, op 23 okt! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2011 om 19:14:
Alles uit de kast, op 23 okt! :)


me to...
Waarschuw beheerder
ik moet ook 23 okt
Waarschuw beheerder
Wanneer kunnen we meer informatie verwachten.
Waarschuw beheerder
komt er dan voor elke datum op pf of want van 23 okt zie je der niks van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FoRzAkA op maandag 26 september 2011 om 21:18:
komt er dan voor elke datum op pf of want van 23 okt zie je der niks van


Ik neem aan dat het er nog op komt te staan :)
Nu staat de afgelopen DJ Contest er inderdaad alleen maar op.
Waarschuw beheerder
+1
Voorrondes 3 & 4 zijn toegevoegd aan de PF agenda :)
Waarschuw beheerder
Hoe zijn de afgelopen voorrondes verlopen?
Waarschuw beheerder
En nu maar wachten op de publicatie van de voorronde van 27 november (y)
 
Waarschuw beheerder
Leuke contest en goede feedback van de jury!
Wij zijn iig door naar de kwartfinales!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:52:
Wij zijn iig door naar de kwartfinales!


Same here :)
Waarschuw beheerder
En wanneer komen de rest van de feesten op pf!!

Want dan kan ik ffies een spam sessie houden ;p:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:52:
Leuke contest en goede feedback van de jury!
Wij zijn iig door naar de kwartfinales!


Oke dat is goed om te horen, was er trouwens publiek?
Werkzaam bij IniTial Events
Artiest {SHOWLIST artist 127442, 55117}
Waarschuw beheerder
komt van de 13e november ook op partyflock??
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wanneer de volgende datums bekend gemaakt worden. :)
Artiest {SHOWLIST artist 57956, 73860}
Waarschuw beheerder
Ik mag 11 December
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de datum van de 2e ronde :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^PIET op dinsdag 22 november 2011 om 08:09:
Ben benieuwd naar de datum van de 2e ronde


ik ook! kan niet wachten! :-)
Waarschuw beheerder
word er op pf nog iets bekend gemaakt over de contest van zondag?
Ben ook wel benieuwd naar de concurrentie :P
Waarschuw beheerder
Beste DJ's,

De voorrondes zijn voorbij, vandaag hadden wij de laatste.

Bij deze wil ik de volgende DJ's feliciteren en zien wij hun graag terug in de kwartfinales.

- Niels Boer : Stylvoll
- Pascal van As
- Alfredo Kempen : Alfredo de Matta
- Jim Schot : The Element
- Lars Boer : Dr.Darkness
- Marco Wernaart : Nido
- Ruud Hansen : Addict
- Erik Bax : Ebaxx
- Roy Burgs : Groove le roc
- Jeffrey v/d Wildenberg : Jeffrazz
- Chris Kol : Kodiax
- Oscar van de Berg : Leventos
- Piet & Robert : ProFreaks
- Nadine v/d Plas : Mystica
- Robert Scheerhoorn : Robson Bordella
- Ken Wouda : Can
- Peter en Niels : Don en Ad DJ Team
- Peter Franken : Mindhunter
- Luc Beentjes : Raving Madness
- Daan Vertelman : Don Delicious
- Murat Abiri : Abiri
- Samantha Smit : Sama
- Angelo Richter : The Flux
- Ron Engels : Nyro
- Vincent Groenevelt : Boneyard
- Delano Langedijk : Delcone
- Jorick & Patrick : Protobytez
- Bas Huisman : Non Grata
- Henk Boomstra : MD
- Max en Rik : Massimo Fuerza en Zapatero
- Ricky en Chin : Mystery Linerz en C-Conic
- Donny en Ricardo : Vantage Point
- Dax en Luciano : Bassfreakz
- Martijn Bastiaansen : Fatal Distration
- Nick en Wesley : Raw Stylez
- Frank Thijs : SteroX
- Wouter van Kesteren : Kes
- Sam Vermeer : Saam
Waarschuw beheerder
De planning van de DJ contest 2011-2012 ziet er als volgt uit:

De kwartfinales : 6 Januari tot en met 10 Februari
De halve finales : 24 Februari - 2 Maart en 9 Maart
De FINALE : op 23 Maart

Vanaf volgend jaar vindt de contest plaats op vrijdagavond dus niet meer op zondag.

Tot volgend jaar!!!
Waarschuw beheerder
3 Feb mag ik weer komen ook komen dan Fuerza en Zapatero wie nog meer ?:P
Waarschuw beheerder
wordt er nog een PF aangemaakt voor de a.s. contesten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JorrrNL op maandag 26 december 2011 om 12:17:
wordt er nog een PF aangemaakt voor de a.s. contesten?


Zou inderdaad handig zijn ja! :)
 
Waarschuw beheerder
Gister te horen gekregen dat we door zijn naar de finale :D!
Met wie/hoeveel staan we daar ;)?