Partyflock
 
Forumonderwerp · 1120026
1 volger · 5613x bekeken
Werkzaam bij MVDM Music
Artiest Othello
Waarschuw beheerder
+1
Beste DJ's,

Wij starten 18 september met een DJ contest in de Place2be te Purmerend.
Wij zoeken DJ's die het leuk vinden om hier aan mee te doen.
De muziekgenres variëren van club tot aan hardcore, als het maar dance muziek is.

In totaal zijn er 4 winnaars, de finale zal plaatsvinden op 18 maart 2012.
De vierde plaats verdient €50,-
De derde plaats verdient €100,-
De tweede plaats verdient €200,-
De winnaar verdient €400,-

Je kunt je inschrijven t/m 16 september 2011.
Mail je gegevens naar ons email adres: djcontestp2b@hotmail.com

Groetjes team Place2be
 
Artiest {SHOWLIST artist 56342, 78981}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 11:24:
Lekker knallen, op 23 okt.


Ook door :D 23 oktober ben ik er ook bij :Cheer:
Gaan we voor!



1. Stereotuners - Housedog
2. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
3. TNT A.k.A Technoboy N Tuneboy - The Second Match (Extended Amazed Mix)
4. B-Front & High Voltage - Everything Changes
5. Crypsis - The Demand
6. The R3bels - Shade
7. B-Front ft Frontliner - Become The Sky
8. Loud Noize - Instinto
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61964, 60405}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Simplicity op woensdag 7 september 2011 om 13:55:
huh, zijn de uitslagen al bekend dan?


Winnaars hebben bericht gehad via mail denk ik... Wij iig wel...
 
Artiest {SHOWLIST artist 88435, 126737, 118935, 49038}
Waarschuw beheerder
Knalluh! :)
Waarschuw beheerder
Ik mocht op 23 Oktober maar ik heb me helaas terug moeten trekken :)
Artiest {SHOWLIST artist 67077, 58642}
Waarschuw beheerder
20 November seeya
Waarschuw beheerder
20 November Seeya
Artiest {SHOWLIST artist 60406, 55582}
Waarschuw beheerder
Ik ben 9 oktober uitgenodigd, maar heb gevraagd of ik kan wisselen met die van 6 november. Dan gaan er nog 2 uit het mooie Hilvarenbeek daarheen. Hoop dat het lukt
Artiest {SHOWLIST artist 50412, 79238}
Waarschuw beheerder
Whoohoo!! 27 november uitnodiging.
Uitspraak van Vantage Point // Donny op woensdag 7 september 2011 om 16:32:
Uitspraak van Addiction op woensdag 7 september 2011 om 15:58:
ik ben ook door 27 november


+1 :D


Jullie ook?? Gezellig, Gaan we ffies een biertje doen (y)
Waarschuw beheerder
20 nov (Y)

Whoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
ik mag op 9 oktober :).. de zondag na 25years prophet en voordat ik op vakantie ga.. heerlijke planning!!!
Artiest {SHOWLIST artist 43621, 53755}
Waarschuw beheerder
4 december mag ik aantreden! :)
Waarschuw beheerder
Wij zijn er ook bij @ 27november :D
Waarschuw beheerder
Wanneer komt het op Partyflock te staan?
Waarschuw beheerder
Niet zo ongeduldig..
Artiest {SHOWLIST artist 69833, 24276}
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in 25 sep mag ik plaatje kommen draai lijk me er leuk tot snel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Xstreem S op donderdag 8 september 2011 om 18:43:
ik heb er zin in 25 sep mag ik plaatje kommen draai lijk me er leuk tot snel


Lol ik hoop toch wel meer dan een plaatje te kommmmen draai-en :D
Artiest Dnice
Waarschuw beheerder
ik heb er ook zin in!! ik mag 23 oktober.....
 
Artiest {SHOWLIST artist 97427, 97428}
Waarschuw beheerder
Morgen plaats ik even een leuk intro mixje (Y)
Waarschuw beheerder
20 Nov. Aanwezig :jaja:

Check it out:

Criminally Insane Show Recorded Live @ http://www.Gabber.FM


Tracklist:
01. Squaresoundz - Emptiness (Embryonic Remix)
02. ID
03. Mad Dog & Amnesys - Game Over
04. State of Emergency - Addiction
05. X-Clusive & Trypsin - Somewhere I Belong
06. Endymion & Nosferatu - Judgement Day
07. Re-Style - For The Masses
08. Nitrogenetics - Intimidation (Miosa Remix)
09. Tha Playah - Adagio
10. Mekanika - No Music
11. Mad Dog & Angerfist & Predator - Don't Fuck Around
12. Hellsystem & Tieum - Time to Prove
13. E-Noid - The Sleeper
14. Tommyknocker - Nocturnal Rituals (Tieum Remix)
15. Negative A & Counterfeit - Self Acclaimed Criminals
16. The Party Animals - Have You Ever Been Mellow (Catscan Refix)

Enjoy!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickje' »Repix« op woensdag 7 september 2011 om 17:23:
Jeeej net het goede nieuws tehoren gekregen ben er bij


gefeliciteerd gabb :bier:
 
Waarschuw beheerder
Dit is mijn ingezonden mix. :bier:

Playlist:

00. Intro
01. Furyan - Dangerous
02. Tommyknocker - In The Shadow
03. Distorted Revelation - Tear It Up
04. Alien T - Roch The Nation
05. Catscan & Predator - Fire & Ice
06. Hellsystem - Another World
07. Tones - Put Em Up
08. Nosferatu & Endymion - Another Way Up
09. T-Junction - Arena Of Destiny
10. The Wishmaster - Silence Surrounds Me
11. Ruffneck & Enzyme X - Ghost Nor Gods
12. Nosferatu & Endymion - Judgment Day
13. Art Of Fighters - Death End Street
14. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
15. Hellsystem - End Of Time
16. Mad Dog - B.O.B.
17. Nuclear Device - Fallen Away
18. Nosferatu & Endymion - Face 2 Face
19. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise [ Official Dominator 2011 Anthem ]
20. Kasparov - Only Once
21. Entity - G-3,14 [ Original Mix ]

EDIT:

http://www53.zippyshare.com/v/25259178/file.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
ik mag mijn kunsten laten zien op 23 oktober
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cryptic Fuse op zaterdag 10 september 2011 om 20:49:
ik mag mijn kunsten laten zien op 27 november


Nice, wie komen er allemaal nog meer de 27ste behalve Addiction & siarnaQ ?
4 totaal dus?
 
Artiest {SHOWLIST artist 69123, 55841}
Waarschuw beheerder
Me 2, samen met me 'associate' Zapatero ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 75085, 98443, 58277, 49658}
Waarschuw beheerder
ff vraagje? weet iemand wanneer het toegevoegd wordt op pf? ook wel makkelijk voor vrienden etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FoRzAkA op zondag 11 september 2011 om 09:32:
ik mag mijn kunsten laten zien op 23 oktober


ik ook...
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik 4 december in mijn eentje! ;)
Waarschuw beheerder
dan ga je wel naar de volgende ronde...
Waarschuw beheerder
Ja dat is dan wel een voordeel haha!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1574, 3934}
Artiest {SHOWLIST artist 75136, 35616, 29114}
Waarschuw beheerder
ik mag 6 november mijn styl laten horen(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 38959, 44429}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE TEMPEST op woensdag 14 september 2011 om 19:27:
Volgens mij ben ik 4 december in mijn eentje


Ik kom je vergezellen dan ;)
Waarschuw beheerder
Wie moeten er 9 oktober allemaal draaien? :)