Partyflock
 
Forumonderwerp · 1120026
1 volger · 5638x bekeken
Werkzaam bij MVDM Music
Artiest Othello
Waarschuw beheerder
+1
Beste DJ's,

Wij starten 18 september met een DJ contest in de Place2be te Purmerend.
Wij zoeken DJ's die het leuk vinden om hier aan mee te doen.
De muziekgenres variëren van club tot aan hardcore, als het maar dance muziek is.

In totaal zijn er 4 winnaars, de finale zal plaatsvinden op 18 maart 2012.
De vierde plaats verdient €50,-
De derde plaats verdient €100,-
De tweede plaats verdient €200,-
De winnaar verdient €400,-

Je kunt je inschrijven t/m 16 september 2011.
Mail je gegevens naar ons email adres: djcontestp2b@hotmail.com

Groetjes team Place2be
Artiest {SHOWLIST artist 100526, 49938}
Waarschuw beheerder
donateur
is frenchcore ook toegestaan of alleen hardcore?

en hoelang moet de demo minimaal zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F!xx-It [DJ/Producer] op vrijdag 29 juli 2011 om 13:44:
is frenchcore ook toegestaan of alleen hardcore?


Ja dat is ook toegestaan, geef het wel even goed aan in je mailtje.


Uitspraak van F!xx-It [DJ/Producer] op vrijdag 29 juli 2011 om 13:44:
en hoelang moet de demo minimaal zijn?


De dag dat je wordt ingedeeld draai je een uur. 4 DJ's per dag.
Elke zondag van 17:00 tot 21:00 en we beginnen op 18 September.
Waarschuw beheerder
Dus je laat straks een house dj tegen een hardcore dj strijden? :P

Hoe in de hell ga je dat jureren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Backfire* op maandag 1 augustus 2011 om 13:56:
Dus je laat straks een house dj tegen een hardcore dj strijden?


Waar lees je dat?

Demo verstuurd :)
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MVDM Music op donderdag 28 juli 2011 om 20:32:
De muziekgenres variëren van club tot aan hardcore, als het maar dance muziek is.


Mag aannemen dat hier inderdaad over nagedacht is..;)
Artiest {SHOWLIST artist 43621, 53755}
Waarschuw beheerder
Demo verstuurd! :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 56342, 78981}
Waarschuw beheerder
Straks hardstylesetje opsturen :)
Ziet er wel leuk uit :jaja:
 
Waarschuw beheerder
En verzonden :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 88435, 126737, 118935, 49038}
Waarschuw beheerder
Spannend! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 67077, 58642}
Waarschuw beheerder
Ook hier maar effe een demo voor maken :D
Waarschuw beheerder
doe je goed ;)
Waarschuw beheerder
Wie weet staan we nog wel tegen elkaar haha,eerst met en dan tegen:P
Waarschuw beheerder
Haha zou wel weer gezellig zijn in ieder geval
 
Waarschuw beheerder
Jaja ook wel benieuwd
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noize Syndrome op donderdag 18 augustus 2011 om 10:28:
Krijgt iedereen reactie?


Onze reactie komt eraan :) We nemen z.s.m contact met de DJ's op.
Artiest {SHOWLIST artist 67840, 37982}
Waarschuw beheerder
Strax ook maar is eff setje opsturen :D
Artiest {SHOWLIST artist 50412, 79238}
Waarschuw beheerder
Ook maar ffies een berichtje gestuurd (y)


Uitspraak van Delano op donderdag 18 augustus 2011 om 16:57:
Ook hier maar effe een demo voor maken :D


Hmm Tegen jou ten strijden is altijd wel een uitdaging :roflol:
Waarschuw beheerder
Ook even setje opgestuurd ! , Ben benieuwd :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1574, 3934}
Artiest {SHOWLIST artist 75136, 35616, 29114}
Waarschuw beheerder
verstuurd(Y)
Waarschuw beheerder
wil wel meedoen mare de winnaar krijgt 400 e ?
geen resident of zo of iets om je naam wat meer bekendheid te geven ?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TripledXperience op dinsdag 30 augustus 2011 om 10:56:
wil wel meedoen mare de winnaar krijgt 400 e ?
geen resident of zo of iets om je naam wat meer bekendheid te geven ?????


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 67757, 60335, 49058}
Waarschuw beheerder
Demootje gemaakt en verstuurd (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 48555, 55776}
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag in alle rust es flink wat opnemen:)
Waarschuw beheerder
Tracklist:

1. Prowler & T-Junction - Hollow Points
2. Nitrogenetics & DJ-D Ft. Hellsystem - Party Down
3. Endymion - Payback
4. Art of Fighters & Mad Dog - Party Starter
5. Weapon X - Back To Life
6. Art of Fighters & Tommyknocker - Follow Me
7. Dione - The Way Is Shut
8. Meccano Twins - Illusion
9. DJ Mad Dog - Crime After Crime
10. Tommyknocker - Hurricane
11. Tha Playah - I Call Tha Shots
12. Omar Santana - Mind Ripper (Dione Remix)
13. Art of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix)
14. Evil Activities & Nosferatu - From Cradle To Grave
15. Amnesys - Worldwide Crisis
16. Neophyte - To You Who Doubt Me (Tommyknocker Remix)
17. 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker & Stunned Guys Remix)
18. Na-Goyah & S'Aphira - Out Of Control


Length: 1:04:46

Link: http://www.megaupload.com/nl/?d=MKGHUR96
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Ravewire op vrijdag 2 september 2011 om 02:57:
Tracklist:

1. Prowler & T-Junction - Hollow Points
2. Nitrogenetics & DJ-D Ft. Hellsystem - Party Down
3. Endymion - Payback
4. Art of Fighters & Mad Dog - Party Starter
5. Weapon X - Back To Life
6. Art of Fighters & Tommyknocker - Follow Me
7. Dione - The Way Is Shut
8. Meccano Twins - Illusion
9. DJ Mad Dog - Crime After Crime
10. Tommyknocker - Hurricane
11. Tha Playah - I Call Tha Shots
12. Omar Santana - Mind Ripper (Dione Remix)
13. Art of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix)
14. Evil Activities & Nosferatu - From Cradle To Grave
15. Amnesys - Worldwide Crisis
16. Neophyte - To You Who Doubt Me (Tommyknocker Remix)
17. 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker & Stunned Guys Remix)
18. Na-Goyah & S'Aphira - Out Of Control


ziet er goed uit goos :D ik ga 'm ook eff beluistere :D
 
Waarschuw beheerder
Wel cool idd die tracklist.

Is waarschijnlijk met vinyl gemixt of niet dan? :P
Waarschuw beheerder

Trackist:
01. Wasted Penguinz - Melancholia
02. Frontliner - Discorecord
03. Second Identity - Live Without Existing
04. Frequencerz - Feelings
05. Noisecontrollers - Disco is the Music
06. Gunz for Hire - Gansters Don't Dance
Waarschuw beheerder
donateur
maar dr staat,, wij STARTEN 18 september he,
zijn er dan meerdere avonden? of is de hele contest 18 september?
of ligt dat aan de stijl waarmee je mee doet?
want ik wil me graag inschrijve,, maar 18 september kan ik niet,, maar als ik dus op een andere dag moet,, kan het wel
Waarschuw beheerder
Nog steeds niks vernomen helaas.
Werkzaam bij Place2be
Waarschuw beheerder
Beste DJ's,

Door de vele aanmeldingen hebben wij besloten dat de DJ contest iets langer gaat duren en dat je je vanaf vandaag helaas niet meer kunt aanmelden voor deze contest!
Het programma ziet er als volgt uit:

- 18 September tot en met 4 December de voorrondes.

- 8 Januari tot en met 26 Februari de kwartfinales.

- 4 maart tot en met 25 maart de halve finales.

- 1 april de Finale.


Groeten Place2Be team
Artiest {SHOWLIST artist 54136, 55331}
Waarschuw beheerder
ik wou hem net opsturen :(
Waarschuw beheerder
Jammer dat de termijn eerder is gesloten.

Mijn mix was net klaar!

Better luck next time!!!
 
Waarschuw beheerder
Ik ben 25 september van de partij! (Y)

Demo:



Tracklist :

1. Tatanka - Eternal
2. TNT - First Match 2011
3. TNT - DDD 2
4. Atmozfears & Lady Faith - Pleasure & Pain
5. Frontliner - Warphole (2010 Edit)
6. Southstylers - Pounding Senses (Kodex Remix)
7. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
8. Carnag 744 vs. DJ Vortex - Bring The Noise
9. Stereotuners - Bass Control
10. Vorti & Zed - Daydream (2011 Remix)
11. The R3bels - Shade
12. Digital Punk & Waverider - Fuck The Hype
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Xtended op woensdag 7 september 2011 om 00:32:
Better luck next time!!!


idd:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 07:46:
Ik ben 25 september van de partij!


congratz:cheer:

zet m op(y)
Waarschuw beheerder
Ik was 9 oktober uitgenodigd, maar dan kan ik helaas niet :(
maarja
Uitspraak van D-Xtended op woensdag 7 september 2011 om 00:32:
Better luck next time!!!


Waarschuw beheerder
Uitgenodigd op 9 oktober! :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 97427, 97428}
Waarschuw beheerder
Lekker knallen, op 23 okt. :bier: