Partyflock
 
Forumonderwerp · 1120026
1 volger · 5583x bekeken
Werkzaam bij MVDM Music
Artiest Othello
Waarschuw beheerder
+1
Beste DJ's,

Wij starten 18 september met een DJ contest in de Place2be te Purmerend.
Wij zoeken DJ's die het leuk vinden om hier aan mee te doen.
De muziekgenres variëren van club tot aan hardcore, als het maar dance muziek is.

In totaal zijn er 4 winnaars, de finale zal plaatsvinden op 18 maart 2012.
De vierde plaats verdient €50,-
De derde plaats verdient €100,-
De tweede plaats verdient €200,-
De winnaar verdient €400,-

Je kunt je inschrijven t/m 16 september 2011.
Mail je gegevens naar ons email adres: djcontestp2b@hotmail.com

Groetjes team Place2be
 
Artiest {SHOWLIST artist 69123, 55841}
Waarschuw beheerder
Me 2, samen met me 'associate' Zapatero ;)
Artiest {SHOWLIST artist 47993, 50655}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Simplicity op dinsdag 13 september 2011 om 12:34:
Nice, wie komen er allemaal nog meer de 27ste behalve Addiction & siarnaQ ?
4 totaal dus?


Wij Vantage Point ook
 
Artiest {SHOWLIST artist 75085, 98443, 58277, 49658}
Waarschuw beheerder
ff vraagje? weet iemand wanneer het toegevoegd wordt op pf? ook wel makkelijk voor vrienden etc.
Artiest {SHOWLIST artist 43621, 53755}
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik 4 december in mijn eentje! ;)
Waarschuw beheerder
dan ga je wel naar de volgende ronde...
Waarschuw beheerder
Ja dat is dan wel een voordeel haha!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1574, 3934}
Artiest {SHOWLIST artist 75136, 35616, 29114}
Waarschuw beheerder
ik mag 6 november mijn styl laten horen(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 38959, 44429}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE TEMPEST op woensdag 14 september 2011 om 19:27:
Volgens mij ben ik 4 december in mijn eentje


Ik kom je vergezellen dan ;)
Waarschuw beheerder
Wie moeten er 9 oktober allemaal draaien? :)
Artiest {SHOWLIST artist 60406, 55582}
Waarschuw beheerder
Kan er iemand ruilen met mij? Ik moet 9 oktober draaien maar 2 andere gasten bij ons uit het dorp zijn ook door maar die moeten 6 november draaien. Dus het zou echt ideaal zijn als wij dan met z'n 3en kunnen rijden.

Dus is er iemand die 6 november moet en graag met mij zou willen ruilen die kan dan op 9 oktober draaien.

Hopelijk is er iemand die mij zou kunnen helpen ;)

(moeten namelijk van best ver komen ''omgeving tilburg'')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet ook van ver komen hoor en ik moet 23 okt
omgeving eindhoven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FoRzAkA op dinsdag 20 september 2011 om 12:47:
moet ook van ver komen hoor en ik moet 23 okt
omgeving eindhoven


maar als je met een paar andere mensen uit je eigen dorp kunt komen zou dat veel makkelijker zijn toch?
Waarschuw beheerder
jep jep, 9 oktober aanwezig!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystica op woensdag 21 september 2011 om 11:22:
jep jep, 9 oktober aanwezig!:)


Wij ook! :yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62068, 83938}
Waarschuw beheerder
KUT, lees het bericht net pas :( Degene die wel meedoen, veel succes :)
 
Waarschuw beheerder
Alles uit de kast, op 23 okt! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2011 om 19:14:
Alles uit de kast, op 23 okt! :)


me to...
Waarschuw beheerder
ik moet ook 23 okt
Waarschuw beheerder
Wanneer kunnen we meer informatie verwachten.
Artiest {SHOWLIST artist 67077, 58642}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^PIET op maandag 26 september 2011 om 08:55:
Uitspraak van Nijdam:bier: op zondag 25 september 2011 om 20:20:
Komt het nog op partyflock ?


Alles gaat buiten dit topic om kijk maar! dus maak je niet druk alles komt goed!

https://partyflock.nl/party/209831:DJ_Contest
Waarschuw beheerder
komt er dan voor elke datum op pf of want van 23 okt zie je der niks van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FoRzAkA op maandag 26 september 2011 om 21:18:
komt er dan voor elke datum op pf of want van 23 okt zie je der niks van


Ik neem aan dat het er nog op komt te staan :)
Nu staat de afgelopen DJ Contest er inderdaad alleen maar op.
Waarschuw beheerder
+1
Voorrondes 3 & 4 zijn toegevoegd aan de PF agenda :)
Artiest {SHOWLIST artist 50412, 79238}
Waarschuw beheerder
En nu maar wachten op de publicatie van de voorronde van 27 november (y)
 
Waarschuw beheerder
Leuke contest en goede feedback van de jury!
Wij zijn iig door naar de kwartfinales!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:52:
Wij zijn iig door naar de kwartfinales!


Same here :)
Waarschuw beheerder
En wanneer komen de rest van de feesten op pf!!

Want dan kan ik ffies een spam sessie houden ;p:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:52:
Leuke contest en goede feedback van de jury!
Wij zijn iig door naar de kwartfinales!


Oke dat is goed om te horen, was er trouwens publiek?
Werkzaam bij IniTial Events
Artiest {SHOWLIST artist 127442, 55117}
Waarschuw beheerder
komt van de 13e november ook op partyflock??
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wanneer de volgende datums bekend gemaakt worden. :)
Artiest {SHOWLIST artist 57956, 73860}
Waarschuw beheerder
Ik mag 11 December
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de datum van de 2e ronde :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^PIET op dinsdag 22 november 2011 om 08:09:
Ben benieuwd naar de datum van de 2e ronde


ik ook! kan niet wachten! :-)
Waarschuw beheerder
word er op pf nog iets bekend gemaakt over de contest van zondag?
Ben ook wel benieuwd naar de concurrentie :P
Waarschuw beheerder
Beste DJ's,

De voorrondes zijn voorbij, vandaag hadden wij de laatste.

Bij deze wil ik de volgende DJ's feliciteren en zien wij hun graag terug in de kwartfinales.

- Niels Boer : Stylvoll
- Pascal van As
- Alfredo Kempen : Alfredo de Matta
- Jim Schot : The Element
- Lars Boer : Dr.Darkness
- Marco Wernaart : Nido
- Ruud Hansen : Addict
- Erik Bax : Ebaxx
- Roy Burgs : Groove le roc
- Jeffrey v/d Wildenberg : Jeffrazz
- Chris Kol : Kodiax
- Oscar van de Berg : Leventos
- Piet & Robert : ProFreaks
- Nadine v/d Plas : Mystica
- Robert Scheerhoorn : Robson Bordella
- Ken Wouda : Can
- Peter en Niels : Don en Ad DJ Team
- Peter Franken : Mindhunter
- Luc Beentjes : Raving Madness
- Daan Vertelman : Don Delicious
- Murat Abiri : Abiri
- Samantha Smit : Sama
- Angelo Richter : The Flux
- Ron Engels : Nyro
- Vincent Groenevelt : Boneyard
- Delano Langedijk : Delcone
- Jorick & Patrick : Protobytez
- Bas Huisman : Non Grata
- Henk Boomstra : MD
- Max en Rik : Massimo Fuerza en Zapatero
- Ricky en Chin : Mystery Linerz en C-Conic
- Donny en Ricardo : Vantage Point
- Dax en Luciano : Bassfreakz
- Martijn Bastiaansen : Fatal Distration
- Nick en Wesley : Raw Stylez
- Frank Thijs : SteroX
- Wouter van Kesteren : Kes
- Sam Vermeer : Saam
Werkzaam bij Place2be
Waarschuw beheerder
De planning van de DJ contest 2011-2012 ziet er als volgt uit:

De kwartfinales : 6 Januari tot en met 10 Februari
De halve finales : 24 Februari - 2 Maart en 9 Maart
De FINALE : op 23 Maart

Vanaf volgend jaar vindt de contest plaats op vrijdagavond dus niet meer op zondag.

Tot volgend jaar!!!
Waarschuw beheerder
3 Feb mag ik weer komen ook komen dan Fuerza en Zapatero wie nog meer ?:P
Waarschuw beheerder
wordt er nog een PF aangemaakt voor de a.s. contesten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JorrrNL op maandag 26 december 2011 om 12:17:
wordt er nog een PF aangemaakt voor de a.s. contesten?


Zou inderdaad handig zijn ja! :)
 
Waarschuw beheerder
Gister te horen gekregen dat we door zijn naar de finale :D!
Met wie/hoeveel staan we daar ;)?