Partyflock

Forumonderwerp · 1116913
1 volger · 7451x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
Dinosaurussculptuur in oude tempel ontdekt
http://www.bible.ca/tracks/tracks-cambodia.htm
meer
http://www.bible.ca/tracks/dino-art.htm

http://ianjuby.org/delk/

Het was echter niet eerder dan in 1841 dat het woord ‘dinosaurus’ werd uitgevonden.(18) Toen Sir Richard Owen, een beroemd Brits anatomist en directeur van het Brits Museum (en een fervent anti-Darwinist!), de beenderen zag van Iguanodon en Megalosaurus realiseerde hij zich dat deze een unieke groep van reptielen vertegenwoordigen die nog niet geclassificeerd waren. Hij voorzag dan in de term ‘dinosaurus’, betrokken uit Griekse woorden, met de betekenis van ‘verschrikkelijke hagedis’.(

Maar bestaat er niet een ander woord voor ‘dinosaurus’? Ja, men sprak vroeger van draken, en drakenlegenden komen overal ter wereld voor. Vele beschrijvingen van ‘draken’ komen overeen met de kenmerken van specifieke dinosauriërs. Kunnen dit niet verslagen en ontmoetingen zijn geweest met wat wij vandaag dinosauriërs noemen?

Bijna al onze voorouders geloofden dat de aarde was bewoond door draken, in het bijzonder in onbekende gebieden. Waar haalden zij zulke gedachte? Komt dit voort uit een algemene menselijke verbeelding? Een overgeërfde behoefte of intuïtie? Een overgeërfde onderbewuste herinnering aan dinosauriërs? Al deze veronderstellingen zijn gemaakt en ernstig genomen door vele mensen. Ik geloof dat draken de weerspiegeling zijn - soms verfraaid door het navertellen, maar meestal historisch - van werkelijke fysieke ontmoetingen van mensen met dinosauriërs.

zie ook http://users.skynet.be/fa390968/_dinos.doc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2011 om 17:33:
Nou nee.. hoe het tegenwoordig z'n vormen is gaan aannemen lijkt de Bijbel op dát gebied gebied iig wél bewaarheid te gaan worden.

is gewoon een kwestie van zelf onderzoeken en willen onderzoeken

er zit veel meer achter dan dat het gewoon een boek is
[img width=605 height=409 cacheid=000168e900032958e62ad8591a02c40faa]http://img847.imageshack.us/img847/4391/creation1.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2011 om 17:33:
Nou nee..

niks te 'nou, nee' wat ik zeg is een feit, dat weet je best. Spiritualiteit prima, geinstitutionaliseerde religie is pure kanker. De Bijbel is geen leidraad richting verlichting maar is een boek dat de basis vormt voor een zieke sadistische doodscultus. Degenen die zich daaraan schuldig maken verdienen het op zijn minst om in een inrichting te worden weggestopt, stelletje viezeriken.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 27 mei 2011 om 10:16:
wie is die schepper dan en waarom?

De Natuur omdat het toevallig zo uitkwam.....juiste plek, juiste omstandigheden, en je ziet wat het 'ons' gebracht heeft....8)
Toeval, meer is het in mijn ogen niet.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 12 juni 2011 om 23:47:
De Natuur omdat het toevallig zo uitkwam.....juiste plek, juiste omstandigheden, en je ziet wat het 'ons' gebracht heeft....
Toeval, meer is het in mijn ogen niet.....

[img width=555 height=800]http://img24.imageshack.us/img24/4856/beginnetje.gif[/img]

het lijk mij in iedergeval geen toeval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op maandag 13 juni 2011 om 17:57:
het lijk mij in iedergeval geen toeval

Nee? jij denkt dat een meneer op een wolk met zijn stafje zwaaide en poef! daar was de aarde met al haar inhabitants.....8)
Gebruik je nuchtere verstand, waar komt leven vandaan?
Waarschuw beheerder
wel mooie tekening (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 13 juni 2011 om 18:07:
wel mooie tekening

bedankt :)
nee maar als de evolutie klop zouden dieren steeds sterker moeten worden want de zwakke sterven uit maaar als een mens uit een aap komt dan is een groot verschil wij dragen kleding voor de kou/hitte en apen niet die lopen met hun blote kont door weer en wind dus we zijn zwakker geworden wij zijn ook niet zo sterk als de meeste aapen....

Uitspraak van DanM op maandag 13 juni 2011 om 18:07:
Gebruik je nuchtere verstand, waar komt leven vandaan?

waar denk jij dan?

ik moet zeggen dat ik de bijbel keihard zie uitkomen! http://www.gabbertijd.nl/tekeningeindtijd.jpg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op woensdag 15 juni 2011 om 21:13:
nee maar als de evolutie klop zouden dieren steeds sterker moeten worden want de zwakke sterven uit maaar als een mens uit een aap komt dan is een groot verschil wij dragen kleding voor de kou/hitte en apen niet die lopen met hun blote kont door weer en wind dus we zijn zwakker geworden wij zijn ook niet zo sterk als de meeste aapen....

Jij bent echt nog dommer dan de bromvlieg die net op m'n aardbeienijsje af kwam en ik dus net dood geslagen heb met de krant van gisteren.

'Fittest' komt van 'to fit' dus van 'passen' en 'survival of the fittest' betekent 'overleven van de best aangepaste'.

Een mens heeft geen lichaamsbeharing nodig juist omdat ie in staat is om zichzelf te kleden, en hoeft ook niet makkelijk rauw vlees enzo te kunnen verteren en andere dingen waar apen beter in zijn dan wij.

Zet je een zooi apen uit op Groenland dan zullen ze ALLEMAAL doodvriezen. Mensen echter, kunnen er WEL leven, omdat ze zich ontzettend goed, met behulp van simpele en meer ingewikkelde technologie, aan alles kunnen aanpassen.

Gezien het feit wat voor ongelooflijke mytylschooldebielen er onder de religieuzen voorkomen hoop ik dat jullie snel het lot van die vlieg mogen delen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
evolutie houdt toch in dat je (lichaam) zich aanpast naar je leefomgeving,dacht ik?
en wat doen wij,de mens...de natuur aanpassen naar onze wensen,devolutie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marethyu op donderdag 16 juni 2011 om 09:42:
evolutie houdt toch in dat je (lichaam) zich aanpast naar je leefomgeving,dacht ik?
en wat doen wij,de mens...de natuur aanpassen naar onze wensen,devolutie

respect 4 je avatar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van marethyu op donderdag 16 juni 2011 om 09:42:
en wat doen wij,de mens...de natuur aanpassen naar onze wensen,devolutie?

Nee, evolutie houdt helemaal niet in dat je lichaam zich aan past. Evolutie houdt in, dat de best aangepasten nageslacht krijgen, en uiteindelijk vele generaties later, de eigenschappen die hun best aangepast maakten, in versterkte vorm aanwezig zijn.

Je wordt geboren met een bepaald soort DNA en daar moet je het, bepaalde dna-therapie die ontwikkeld is uitgezonderd, mee doen, tot je dood gaat.

Verandering vindt over vele generaties plaats, en niet, althans niet genetisch, in een mensenleven. En wat betreft het aanpassen van de natuur naar onze wensen, dat is waar, maar dat is hetgeen ons tot mens maakt, en dieren tot dier. En de natuur bouwt voldoende noodremmen in, zijn er ergesn teveel mensen, dan breekt de pleuris uit en slachten ze elkaar massaal af, vandaar dat half Afrika elkaar al sinds het einde van de koloniale tijd, toen wij er waren om orde te houden, met machetes te lijf gaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op woensdag 25 mei 2011 om 22:30:
Ik geloof dat draken de weerspiegeling zijn - soms verfraaid door het navertellen, maar meestal historisch - van werkelijke fysieke ontmoetingen van mensen met dinosauriërs.

En was het vinden van bijvoorbeeld een dinosaurus schedel niet voldoende om die verhalen op te wekken?

Er zijn genoeg verhalen dat dinosaurus resten gewoon bij een landverschuiving of aardbeving boven de grond uit kwamen steken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2011 om 16:31:
De gedachte dat uit een ééncelig iets ooit vanuit een tijdsverloop van miljarden jaren uiteindelijk dit allemaal tot stand is gekomen gaat als je het mij vraagt toch echt even wat te ver. Waarom zien we vandaag de dag bijvoorbeeld nog nauwelijks echt zichtbare evolutie plaatsvinden, op wat diersoorten die zich aanpassen en wat kleine veranderingen vertonen na?

Omdat jouw kleine brein zich niet kan omvatten hoe lang één miljoen jaar is, en hoe ontzettend megakort 2000 jaar is op de leeftijd van de planeet.
Waarschuw beheerder

Het is inderdaad niet zo makkelijk als jij nu voorspiegeld, iets met miljoenen jaren....

Waarschuw beheerder

Tering. Wat een domme redenatie. Kan wel begrijpen waarom je in god gelooft. :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 juni 2011 om 22:30:
Zet je een zooi apen uit op Groenland dan zullen ze ALLEMAAL doodvriezen. Mensen echter, kunnen er WEL leven, omdat ze zich ontzettend goed, met behulp van simpele en meer ingewikkelde technologie, aan alles kunnen aanpassen.

ja met hulpmiddelen

een aap met de juiste hulpmiddelen zal het ook overleven in Groenland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op zaterdag 18 juni 2011 om 10:38:
ja met hulpmiddelen

Slimmer worden is ook evolueren. Ongelijk toe geven en bijbel verbranden. Vlug een beetje!
Waarschuw beheerder
donateur
kunnen alle evolutionisten me dan gaan uitleggen hoe er zo`n uitgebreide flora heeft kunnen ontstaan.. is dat ook allemaal toeval ? :') twee vormen van leven die door toeval zo enorm met elkaar verweven zijn.

kijk DAN ben je naief..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valentijn:mixje: op zondag 19 juni 2011 om 17:16:
kijk DAN ben je naief

Nee, god heeft het gedaan in zeven dagen want dat staat in een boek, is een bijzonder evenwichtige en rationele conclusie.

:')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2011 om 18:40:
Nee, god heeft het gedaan in zeven dagen want dat staat in een boek, is een bijzonder evenwichtige en rationele conclusie

waar zie je mij dat zeggen ?

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2011 om 18:40:
:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valentijn:mixje: op zondag 19 juni 2011 om 18:58:
waar zie je mij dat zeggen ?

Oh jij gaat een derde theorie uit de doeken doen? Ik ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2011 om 19:04:
Oh jij gaat een derde theorie uit de doeken doen? Ik ben benieuwd...

zeg ik dat ik de waarheid in pacht heb ? nee, jij wel dus

kunnen alle evolutionisten me dan gaan uitleggen hoe er zo`n uitgebreide flora heeft kunnen ontstaan

?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valentijn:mixje: op zondag 19 juni 2011 om 20:07:
zeg ik dat ik de waarheid in pacht heb ? nee, jij wel dus

Als je andere mensen naïef noemt? Ja, dan doe je behoorlijk overkomen dat jij wél weet hoe de vork in de steel zit.

Dus opnieuw. Ik ben benieuwd...?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2011 om 20:15:
Als je andere mensen naïef noemt? Ja, dan doe je behoorlijk overkomen dat jij wél weet hoe de vork in de steel zit.

dan komt dat misschien zo op jou over ;) maar een bericht later zeg ik dat ik niet weet wat de waarheid is. althans dat impliceer ik, maar je lult graag om moeilijke vragen heen.

kunnen alle evolutionisten me dan gaan uitleggen hoe er zo`n uitgebreide flora heeft kunnen ontstaan.. is dat ook allemaal toeval ?

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valentijn:mixje: op zondag 19 juni 2011 om 21:36:
moeilijke vragen heen.

Ga the Origin of Species lezen. Volgens mij hebben 100'en biologen zich over die vraag gebogen en 100'en boeken ermee vol geschreven.

Leer jezelf wat bij zou ik zeggen. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
aanbevolen youtube docu ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2011 om 20:15:

Als je iemand naïef noemt, heeft dat vooral betrekking op iemands goedgelovigheid, dus de filter die hij hanteert bij het vergaren van informatie. Dat an sich maakt niet dat je vindt dat je zelf alwetend bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 16 juni 2011 om 22:02:
iets met miljoenen jaren....

het kan zoizo niet miljoenen jaren

hoe grooter iets is hoe meer groter de aantrekkings kracht
daarom ook datmensen op de maan veel hoger kan springen dan op de aarde

de zon brand elke jaar zoveel brandstof op (De zon krimpt met een snelheid van 1,5 m/u2 waardoor de aarde en de zon niet langer dan vijf miljoen jaar samen kunnen bestaan)

maar als de zon
Uitspraak van DanM op donderdag 16 juni 2011 om 22:02:
miljoenen jaren....

zou bestaan zou de zon zo groot zijn dat de zon met de zwaarde kracht de omliggende planeten (dus ook de aarde) zou op zuigen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op donderdag 23 juni 2011 om 11:20:
de zon brand elke jaar zoveel brandstof op (De zon krimpt met een snelheid van 1,5 m/u2 waardoor de aarde en de zon niet langer dan vijf miljoen jaar samen kunnen bestaan)

Hoe verklaar je daarmee die paar duizend jaar jouw mede-relifanaten beweren?

Dit is dus pertinent niet waar. (Y) Leugenaar... De zon groeit! Leugenaar!

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5e/Zon_Levenscyclus.svg[/img]
http://www.scientias.nl/zon-krimpt-of-groeit-nauwelijks/8809
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon#Levensloop_van_de_Zon

En een linkje ter verdieping:
http://www.newscientist.com/article/mg21028184.300-lab-yeast-make-evolutionary-leap-to-multicellularity.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:lol: hoe oud is de aarde? toch wel een heel wat miljoenen jaartjes, en zo oud is de zon ook, net als de rest van ons zonnestelsel....heb je je school niet afgemaakt? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 23 juni 2011 om 23:34:
:lol: hoe oud is de aarde? toch wel een heel wat miljoenen jaartjes, en zo oud is de zon ook, net als de rest van ons zonnestelsel....heb je je school niet afgemaakt? :o

4,6 miljard volgend de meest recente schattingen.
Waarschuw beheerder
Ook goed, thanks voor de bijval (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 23:00:
http://www.scientias.nl/zon-krimpt-of-groeit-nauwelijks/8809

ze zeggen verwacht

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 23:00:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon#Levensloop_van_de_Zon

wie zegt dat dat waar is ze hebben alleen nog maar sterren kapot zien gaan maar nog geen eentje er bij zien komen er is ng nooit een nieuwe ster geboren zien worden
ze zeggen dat samengetrokken nevel die zich ontwikkeld heeft tot een nieuwe ster
maar het zou heel goed kunnen zijn dat de nevel gewoon rotzooi is in de ruimte en als dat voor een ster komt dat dan de ster minder zichtbaar word en daar na weer meer zichtbaar
maar dan is er nog geen nieuwe ster
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 23:37:
4,6 miljard volgend de meest recente schattingen.

dit is ook een soort geloof van ik geloof dat er een oerknal was met alles er op en er aan

zie ook
http://www.icr.org/article/sun-shrinking/
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
De duitsers hebben het gedaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 15:38:
The Institute for Creation Research?!? :roflol:

Really? Ga je dáár mee aankomen?

Die redenaties ook... :D

"We hebben data over de laatste 400 jaar en als die ook voor de 19.999.600 jaar ervóór gelden is dat het bewijs dat de evolutie nooit minstens 500 miljoen jaar kan hebben geduurd!"

Dat komt ongeveer neer op een voorspelling voor het klimaat in 2050 aan de hand van metingen over de afgelopen 6 uur en 3 kwartier. :lol:
Waarschuw beheerder
toch klop er iets niet
[img width=640 height=480 cacheid=0011cd03002f5afac6c283e11a02c52511]http://img135.imageshack.us/img135/5764/polystrstamc1.jpg[/img]

Een polystrate boom. he is te zien dat een metershoge versteende boom door verschillende lagen sedimentgesteente heen steekt. Lagen die volgens het evolutiemodel miljoenen jaren in ouderdom verschillen. (zow zijn er wel meer van gevonden )

en dit ving een japanse vissers boot in 1977
[img width=500 height=342 cacheid=0011cd10002f5b0fe8512a651a02c52511]http://img42.imageshack.us/img42/7714/plesiosaur1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op maandag 27 juni 2011 om 21:19:
en dit ving een japanse vissers boot in 1977

En dat is? het karkas van een vis, op NGC is de duco uitgezonden en het mysterie ontrafeld...next....:d
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op vrijdag 24 juni 2011 om 14:10:
dit is ook een soort geloof van ik geloof dat er een oerknal was met alles er op en er aan

Nee, koolstofdatering (Y) is ook een geloof, maar dan in exacte vakken.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op maandag 27 juni 2011 om 21:19:
Een polystrate boom. he is te zien dat een metershoge versteende boom door verschillende lagen sedimentgesteente heen steekt. Lagen die volgens het evolutiemodel miljoenen jaren in ouderdom verschillen. (zow zijn er wel meer van gevonden )

Eén foto, misschien is hier een modderstroom geweest, het overstromen van een rivier? Wat zegt één foto tegenover 100 jaar menselijke wetenschap?!

Zeker als je de bron bekijkt, de creationisten. ( :kots: ) "Wetenschap is rete-boeiend, zolang we ermee kunnen bewijzen dat God bestaat"

Echt tegen de muur met ze, allemaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik moest wel lachen om sommige mensen hier ;) :P

Waar haal je vandaan dat de aarde geen miljoenen jaren bestaat?? Is toch allang wetenschappelijk aangetoond.
Maar hoelang denk jij dan dat de aarde bestaat?? Zeker iets van 2011 jaar?

Volgens mij word de wereld toch steeds overbevolkter (of hoe je het ook mag zeggen) we domineren deze hele planeet.... dus zwakker zijn we iig niet geworden lijkt mij. Jij hebt het hier alleen over fysieke kracht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 23:28:
Eén foto,

er zijn er meer !!

Uitspraak van DanM op maandag 27 juni 2011 om 22:20:
karkas van een vis

dsat zeggen ze ja het lijk ook echt op een vis
maar wat vind je hier van dit spoelde aan op strand in Californie 1925
[img width=389 height=456]http://img820.imageshack.us/img820/7775/naamloosuhd.png[/img]

[img width=320 height=191]http://img692.imageshack.us/img692/5648/califo21umf.jpg[/img]

Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 16:48:
we domineren deze hele planeet

ja en straks de antiChrist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op dinsdag 28 juni 2011 om 22:17:
dsat zeggen ze ja het lijk ook echt op een vis

Ik zie niet wat het is maar de oceaan is toch maar voor 30% ontdekt.... wat is er dan vreemd aan om vreemde visjes te ontdekken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op dinsdag 28 juni 2011 om 22:17:

Gast, misschien moet je maar gewoon 'geloven' dat je God bestaat, in plaats van het proberen te 'bewijzen'.

Scheelt je een hoop irritatie.

Gewoon de Bijbel lezen, dat is de waarheid. Klaar, en val ons er niet mee lastig.
Waarschuw beheerder
donateur
De leeftijd van de Aarde:
http://www.youtube.com/watch?v=eCsTk2r7Nvs

De leeftijd van het heelal:
http://www.youtube.com/watch?v=fQGAXaGfLCc
http://www.setterfield.org/

De waarheid over God:
http://www.soulsofdistortion.nl/dutch/SODA_toc.html
http://www.scribd.com/doc/36525916/David-Wilcock-The-Science-of-Oneness
http://www.amazon.com/Infinite-Love-Only-Truth-Everything/dp/0953881067
http://www.ankh-hermes.nl/boeken/spiritualiteit-en-esoterie/john-consemulder-blauwdruk.html
www.amitgoswami.org/scientific-proof-existence-god/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zucht het heeft ook totaal geen nut om met die gelovigen in discussie te gaan.... ga maar weer lekker verder met fantaseren en intolerantie verspreiden.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik denk niet dat je mijn links zo snel bekeken hebt.
Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 23:20:
ga maar weer lekker verder met (...) intolerantie verspreiden

En daarmee bevestig je mijn vermoeden, als dat aan mij was gericht.

Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 23:16:
http://www.youtube.com/watch?v=w5369-OobM4

Ik zie dat het over koolstofdatering gaat, als je mijn links had bekeken had je daar overtuigende argumenten gezien voor de stelling dat koolstofdatering hoogst onbetrouwbaar is. Als je mij middels koolstofdatering van de leeftijd van wat dan ook wilt overtuigen, zul je me eerst van de betrouwbaarheid van de methode moeten overtuigen.

Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 23:16:
http://www.youtube.com/watch?v=Llg33o_cEyI

Die lijkt wel interessant maar ik ga er nu mijn muziek niet voor uitzetten. Dus
Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 23:20:
het heeft ook totaal geen nut om met die gelovigen in discussie te gaan

als je mij bedoelt heb je daar in dit geval wel gelijk in, al beschouw ik mijzelf niet als een gelovige zoals jij het waarschijnlijk bedoelt.