lekkere vergelijking ook, speed en coke
hier nog 1
LSD of Bier
coke raak je door in de problemen en die mensen zijn op den duur zo verslaafd
dat ze achter de ellebogen zijn en zijn zelfs in staat om iemand te beroven bij de ban
drugs is voor mensen die er mee om kunnen gaan,en zo te zien heb jij al een vooroordeel
dat ze achter de ellebogen zijn en zijn zelfs in staat om iemand te beroven bij de bank
heb het mee gemaakt met een kameraad godverdomme die is daar door nu dood
hebbem ze effe dood geschoten vanwege schulden en dan nu nog als ze moeke
bedreigen spoort niet that s da world were are we in living today en al die differents days
Misschien moet je lsd eens proberen.
Word je derde oog misschien nog eens geopend
Moeilijk he sarcasme..
Uitspraak van NZM Chicka op vrijdag 8 oktober 2010 om 20:21:
speed & keta
speet of speedamine
dat ze achter de ellebogen zijn en zijn zelfs in staat om iemand te beroven bij de bank
bedreigen spoort niet that s da world were are we in living today en al die differents days
doe mij maar speed !!!!
doe mij maar een dikke joint in plaats van die coke bende dan.....
![[img width=360 height=480]https://partyflock.nl/images/user/1072711_large.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/1072711_large.jpg)
sosa paar biertjes er bij
Vind speed en coke wel dicht bij elkaar liggen en dus wel een goede vergelijking
Lsd of bier.
Alsof dat een lekkere vergelijking is.
Vind speed en coke wel dicht bij elkaar liggen en dus wel een goede vergelijking.
Dan ligt bier toch errug wel ver van lsd.
Als jij op bier kan gaan trippen dan hoor ik het graag en mag je mij dat biertje ook wel geven.
Want bier is geen tripmiddel.
Lsd daarin tegen wel.
Misschien moet je lsd eens proberen.
Word je derde oog misschien nog eens geopend
enige overeenkomst is: het is wit poeder en je kan het snuiven
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "SPEED"
doe mij maar speed !!!!
doe mij maar een dikke joint in plaats van die coke bende dan.....
Drugs gebruiken om je wereld mooier te maken, en zo de problemen te onderdrukken blabla.
Misschien moet jij je eens meer verdiepen in drugs.
Jij snapt er zelf niets zoveel van volgens mij en heb je totaal geen respect.
gelukkig is speed heel onschuldig
Licht ook een klein beetje aan
Misschien moet jij je eens meer verdiepen in drugs.
lekkere vergelijking ook, speed en coke
hier nog 1
LSD of Bier
runnertjes met een gouden ketting om
van Heineken bier krijg ik altijd koppijn
an Heineken bier krijg ik altijd koppijn, van Amstel...ook, maar van Brand nooit...terwijl een mollekulerre tekening/schets v
coke doet meer verschillende dingen met je dan speed
maar blijft een onzekere wereld he
Ogh daar gaan we weer, speed vs coke gelul.
zolang het maar een grappige mening is, vermaak ik me er prima mee
Van beiden gaat mijn lul slecht omhoog
hebbem ze effe dood geschoten
Moeilijk he sarcasme..
gelukkig is speed heel onschuldig
betekent gewoon dat je keihard genaaid wordt
oja zodra iets duurder is is het beter?
Sos zorgt voor een meer open neus
of omdat het van de andere kant van de wereld hier naar toe gesmokkeld moet worden in een donker holletje
van coke gaan mijn neusslijmvliezen juist altijd opzetten, gevoel alsof je verkouden bent.
Goh meneer wil ook ff slim overkomen
Coke is gewoon een grote hype en daardoor komen er veel dealertjes op af (JWZ 50eur de gr vangen is niet niks voor die gastjes )
En die dealertjes willen alleen maar nog meer verdienen dus versnijde ze die kkzooi voor de 345x keer
Coke is al lang geen coke meer
Ik denk dat veel van de mensen die coke gebruike echte goeie coke zouden snuiven, haha zouden ze zeker weten zeggen dat er speed ofzo in zat
is lastig he om slim over te komen??? Coke aan de andere kant van de wereld is bijna net zo goedkoop als hier een grammetje pep, dus dat het hier naar toe gesmokkeld moet worden drijft de prijs wel degelijk omhoog, over kwaliteit heb ik het helemaal niet gehad.
van coke gaan mijn neusslijmvliezen juist altijd opzetten, gevoel alsof je verkouden bent.
Coke aan de andere kant van de wereld is bijna net zo goedkoop als hier een grammetje pep,
oja zodra iets duurder is is het beter?
Ieder die er tussen zit wil wat graaien he.
Pep zou ik dus niet zo snel nemen omdat ik van me nachtrust houdt en mij er niet zo erg anders door ga voelen (Behalve dat ik ALTIJD van mening ben dat ik me tijd aan het verkloten ben en eigenlijk iets anders zou moeten doen wanneer ik even loop of niks doe of weet ik wat).
pep neem je over het algemeen om niet te slapen
pep neem je over het algemeen om niet te slapen
Ik heb speed altijd fijner gevonden dan coke qua prijs/kwaliteit verhouding.
Nu ik in Amerika woon zijn de zaken zeker veranderd.
De coke is puurder (Viva la Hollywood) en de prijs is beter (mede door de lage dollar koers)
Ik betaalde 100 dollar voor 2.5/3 gram
Voor bedrijfsfeestjes en andere bullshit parties de perfecte drug. ( En een groot gros van de mensen snuiven in deze industrie )
en je kan gewoon slapen e.d.
Wat gebeurt er dan als je coke pakt?
Wat gebeurt er dan als je coke pakt?
stumper-land
meth
Maar merken ze dat dan niet aan je als je stijf van de coke staat?
welke party's nog meer als ik vragen mag?
Goed, nu ik coke gebruikt heb moet ik toch zeggen dat ik dat fijner vind dan speed
als je Pep wil dan kan je met 50 euro gemakkelijk 2 weken verder als je niet te overdreven gaat gebruiken (ik deed er een dikke week mee
Nak(speed) vinden de meesten beter dan coke,zeker qua prijs en uitwerking
Dat is de bedoeling juist van speed
. als je astma hebt kan speed (en andere amfetamine) er voor zorgen dat je beter kan ademen
sos
pep wel lekkerder gevoel alleen ben er zo van naar de tyfus.
sos gewoon lekker
gezellig straat feesie 1min 20 is een baas
onder de Coke smaakt een heurlijk Biertje opeens niet meer
wat voor biertje?
klopt coke sloopt je financieel en speed het lichaam
coke is wel veel beter maar moet de prijs van speed hebben
coke ga je niet hard op dan is speed weer lekker maar is zo chemisch als de pest
Heb het gelukkig nooit gehad dus ben niet afhankelijk.
Wat een domme opmerking weer, ik heb het wel eens gehad, ben ik nu afhankelijk volgens jouw logica?
Domme opmerking " weer"? Alweer?
Wat een domme opmerking weer, ik heb het wel eens gehad, ben ik nu afhankelijk volgens jouw logica?
Je vergeet ook dat de stap van 0 naar 1 keer iets proberen veel groter is dan van 1 naar 10 keer iets proberen. Een regel die ook in het dagelijks leven opgaat. Als jij iets eet dat je bevalt, is de kans groter dat je datgene later nog een keer gaat eten.
Maar dat is juist wat ik zeg. Dat je "direct meer wilt.
wil steeds meer ook... Alles móet op. Ook wordt ik van coke asocialer...
overigens altijd wel leuk, ventjes die aan de coke zitten volop zuipen ditdat. en dan is de coke ineens op, dealer pleite en begint die fles jack daniels die ze in een uurtje tijd weg hebben geklapt te werken
Mensen die veel en regelmatig coke gebruiken, kunnen veranderen in onaardige personen: koel, arrogant en egoïstisch.
ecent voor het eerst coke gebruikt..( thuis)..vind t persoonlijk n beetje overrated.. . Krijg een beetje een onbestemd gevoel..Word er eigenlijk alleen een beetje ononrustig van.. Wat spraakzamer... Vaak, heel vaak plassen...
Misschien doe ik wat fout...neem ik te weinig...teveel?
Daarna niet kunnen slapen , licht gevoel in m'n hoofd...
Herkenbaar? Anyone?
Ik denk dat je vaker moet gebruiken!
Inderdaad Nicole, laat de coke voor wat het is...
Er zijn zat leukere drugs
Ik denk dat je vaker moet gebruiken!
Ik gebruikt het nu al 12 jaar en behoorlijk vaak, en het is superlekker en ik kan me geen leven meer zonder coke voorstellen!
Uitspraak van tha guru op maandag 10 januari 2011 om 14:43:
Goed, nu ik coke gebruikt heb moet ik toch zeggen dat ik dat fijner vind dan speed
Het is ook fijner vooral omdat het niet brand in je neus. Maar ga je naar prijs kwaliteit verhouding kijken dan ga ik zeker voor speed. Het werkt ook een stuk langer
Uitspraak van Nocturnal Johnny op maandag 10 januari 2011 om 21:13:
als je Pep wil dan kan je met 50 euro gemakkelijk 2 weken verder als je niet te overdreven gaat gebruiken (ik deed er een dikke week mee
Wtf bedoel je alleen het weekend want ik doe met een grametje speed 3 tot 4 weekenden dan deel ik ook nog uit. Plus ook nog gewoon plafonddienst.
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de coke, want als je van tevoren al aardig wat alcohol gedronken hebt
is de eerste lijn die je neemt des te lekkerder.
En dan kan je op die avond rustig wat meer drinken, mits je om de zoveel tijd weer een ''frisse neus'' haalt.
Aan het eind van de avond ook goed en snel in slaap kunnen vallen
Pep daarentegen ben ik uren van wakker, en blijven mijn gedachte maar als een bezetene door mijn hoofd gieren.
Op zich jammer want ze hebben geen space zoals MDMA dat heeft...
Bovendien twijfel ik er heel erg aan of deze 2 personen dit hele boek uit persoonlijke ervaring hebben geschreven, het lijkt meer een compilatie van verzameld materiaal.
En coke begin ik niet aan..
En hou er niet van om iets door me neus te halen.
Als je jezelf al dat lekkers door je neus boort kun je mij niet wijsmaken dat het er niet doorheen gaat
Er zijn mensen die van coke niets moeten hebben, ik ben dr 1 van.
Geef mij op een dansvloer maar mensen om me heen met MDMA op, in plaats van coke.
Er zijn mensen die van coke niets moeten hebben, ik ben dr 1 van.
100% mee eens, of ik nou op de dansvloer sta of niet...
Enorm, mij valt op dat als mensen om me heen coke snuiven, ze eigenlijk alleen maar verder bezig zijn met het volgende lijntje. En de volgende.
en blijven mijn gedachte maar als een bezetene door mijn hoofd gieren
Enorm, mij valt op dat als mensen om me heen coke snuiven, ze eigenlijk alleen maar verder bezig zijn met het volgende lijntje. En de volgende.
Idd, beter niet, is echt rotzooi, niet dat pep dat niet is, maar vind ik pep toch beter
Word altijd over pep zo verjunkt gedaan maar vind coke toch meer junkie stijl dan pep
Idd, als pep 25 euro per gram was, noemde ze het geen junken drugs, en als coke 5 euro per gram was, was coke junken drugs...
En van pep (uiteraard alles met mate) verander je niet wat persoon betreft.
Van veel coke wordt je een minder leuk mens. Opgefokter, eigenwijzer, leugenachtiger...
Veel mensen er door zien veranderen vaak blijvend ook met pep eigelijk niemand.
Daarom heeft mijn voorkeur pep op een avond gebruik ik nog niet eens een halve gram en slapen lukt wel gewoon op tijd stoppen
Tot je de echte pep gebruikers tegen komt.
Je ziet gewoon aan t hoofd en manier van doen dat ze er wel degelijk door zijn aangetast
Hoeveel tijd voor het einde van het feest pak je voor de laatste keer bij dan?
zelfs als het zogenaamd is uitgewerkt, kan ik niet slapen... heeft toch ong 24 uur nodig voordag ik echt kan gaan slapen zonder plafonddienst
En pep is ook bende maar wat is voor jou een echte pep gebruiker dan?
Hoe laat pak jij voor het laatst dan ? ik begin s'avonds met een paar niffies en soms stop ik om 1 uur al of uitrlijk 3 uur
Tijdje terug bij mensen thuis geweest die met z'n 3en 25gr pep in een weekendje wegsnoven.
Nou, daar zag je toch erg duidelijk dat het stevige pep gebruikers waren
Eerst pillen & daarna tussen 2 en 4 pep d'r bij pakken.
Tot ongeveer uurtje voor t feest is afgelopen
Waarom andersom?
Ik doe het juist om het chille effect te hebben van x, en als je richting de coming down gaat pep er bij pakken om vol met energie te blijven staan
en halverwege heb ik gewoon zin om te spacen en krijg daar genoeg energie van om door te stuiteren tot het einde
Maar gebruik dan ook eens in de 3 maanden beide dus die troep werkt altijd erg lang door vooral xtc
Pep is eerste keer, X al redelijk vaak gedaan
Opzekers coke, je voelt je iig niet zo verrot daags erop en alles 'functioneert' ook nog naar behoren met die zooi op. Is met pep wel ff anders.
Moet vrij hoog zijn.. Vrienden spreken uit ervaring (sorry geen test resultaat)
Zoals gezegd, weet al wat MDMA doet en heb laatste tijd wel last van zware benen..
mensen die zeggen geen kater/brak gevoel te hebben na pep gebruik houden zichzelf een beetje voor de gek volgens mij....
Mensen die coke kut vinden hebben wss alleen maar zwaar versneden troep gesnoven... doe mij maar goede coke, pep is echt goedkope rommel waar je niet door kan eten, niet slapen en daardoor zwaar verkankerd wordt.
Ik heb het nooit gehad / gewild. Voordat ik ook maar enige drugs genuttigd had, waren er voor mij wel voorbeelden van coke-gebruikers dat ik dacht: dit wil ik nooit. Ook mensen die riochting afgrond gingen.
heb namenlijk ook wel genoeg mensen naar de afgrond zien gaan door die pep wat hier zo verheerlijkt wordt... drugs blijft rommel,
Ik ook! Mensen beschoten zien worden. Maar net zo goed: Mensen zien genieten, lachen, genoten met mate. De een is verslavingsgevoelig, de ander niet. Dus je hebt gelijk en je kan er niks aan doen.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
doe mij maar goede coke, pep is echt goedkope rommel waar je niet door kan eten, niet slapen en daardoor zwaar verkankerd wordt.
Mensen die coke kut vinden hebben wss alleen maar zwaar versneden troep gesnoven...
ben van drank brakker en je kan het wel gek vinden, maar als ik van pep niet meer normaal zou kunnen funnctioneren dan kapte ik er wel mee Gebruiken om je klote te voelen daarna vind ik niet je van het... fit is wat anders maar kater/brak is overdreven
pep is echt goedkope rommel waar je niet door kan eten, niet slapen en daardoor zwaar verkankerd wordt.
drugs blijft rommel, maar zowel coke als pep valt mee als je het met mate gebruikt...
Inderdaad na flink wat jaartjes heel wat grammetjes pep weg gesnoven te hebben vind ik coke op dit moment veel beter. Net wat je zegt savonds gewoon lekker slapen en geen nachten wakker liggen van de pep. Voor mij nooit meer.
nooit meer aan te raken
Tijdje terug bij mensen thuis geweest die met z'n 3en 25gr pep in een weekendje wegsnoven.
Nou, daar zag je toch erg duidelijk dat het stevige pep gebruikers waren
Uitspraak van ghostworld op zondag 22 april 2012 om 03:44:
nooit meer aan te raken
Waarom ooit begonnen aan die troep???
I Love cocaine , ik vind coke heel lekker , speed vind ik niks eraan ..
ik vind coke heel lekker , speed vind ik niks eraan ..
En van coke ga je beter spellen
Zijn ontelbaar andere leuke drugs waar meer uit te halen is, én coke maakt mensen niet leuker...
dat vind ik toch meer een gezelligheids drug die je beter in de hand kan houden.
Zoals gezegd, weet al wat MDMA doet en heb laatste tijd wel last van zware benen..
dus uit nieuwsgierigheid gaan we deze eens proberen!
Sure! Daarom lopen er zoveel coke gebruikers met problemen, omdat ze hun gebruik zo lekker in de hand kunnen houden.
cocaine aka kinderpep
Coke = altijd nog een wens om te proberen.
Inderdaad! En ontelbaar leukere en betaalbare drugs voorhanden.
De hele wereld om coke (gebruikers) heen bevalt me ook al niet
eerlijk toegeven, soms denk ik echt waar ik aan begonnen ben XDD en dan zeg ik tegen mezelf "ik gebruik nooit meer speed" maar het volgende feesje sta ik weer met me zakje en me hand
De moeite niet waard.
Inderdaad! En ontelbaar leukere en betaalbare drugs voorhanden.
sos is niks joh, duur en heb altijd spijt voordat me pakkie al op is, word er alleen gespannen, para en gierig van
Nu heb ik wat meer centjes en 3 keer raden wat er voor me ligt! S.O.S.
Inderdaad!
Vind het altijd zo'n kul-argument van fervente coke-snuivers, ''je blijft er nog helder onder en kunt daarna gewoon slapen''
Ja, als ik helder wil blijven en wil kunnen slapen, blijf ik liever nuchter.
Vind het altijd zo'n kul-argument van fervente coke-snuivers, ''je blijft er nog helder onder en kunt daarna gewoon slapen''
Ja, als ik helder wil blijven en wil kunnen slapen, blijf ik liever nuchter.
Ik vind coke snuife en basen wel chiller dn ut effect vn pep maar k kiez toch voor pep aangezien je lekkerlang doorgaat maar alleen in combi mt g
Poll, geopend op zondag 11 december 2011, looptijd van 793.9 dag.Iedereen · Mannen · VrouwenSPeeD vs CoKE28342%SPEED
19629%COCAINE
19529%geen van de 2
Dude, misschien word het een tijd om een stop te nemen met drugs...
Eerst waren je zinnen nog te lezen, maar zelfs een Duitser kan nog beter Nederlands typen..
Wij riepen altijd dat pep voor schooiers waren...
Mits je de juiste mensen kent!
Snap soms echt niet wat mensen relaxed vinden aan Speed.. Wordt er paranoia en gestrest van, kan niet lekker spacen van speed. Alleen maar om me heen kijken of er niemand komt en hartkloppingen en steken in me lichaam. 1 vriend van mij bijna precies hetzelfde als mij, meer mensen last van deze klachten als zij speed op hebben?
Snap soms echt niet wat mensen relaxed vinden aan Speed.. Wordt er paranoia en gestrest van, kan niet lekker spacen van speed. Alleen maar om me heen kijken of er niemand komt en hartkloppingen en steken in me lichaam. 1 vriend van mij bijna precies hetzelfde als mij, meer mensen last van deze klachten als zij speed op hebben?
vandaag op een normale vrijdag!
hihi ik ga voor sos, van pep loop ik rood aan! hihi niks voor mij.