zelfs als het zogenaamd is uitgewerkt, kan ik niet slapen... heeft toch ong 24 uur nodig voordag ik echt kan gaan slapen zonder plafonddienst
En pep is ook bende maar wat is voor jou een echte pep gebruiker dan?
Hoe laat pak jij voor het laatst dan ? ik begin s'avonds met een paar niffies en soms stop ik om 1 uur al of uitrlijk 3 uur
Tijdje terug bij mensen thuis geweest die met z'n 3en 25gr pep in een weekendje wegsnoven.
Nou, daar zag je toch erg duidelijk dat het stevige pep gebruikers waren
Eerst pillen & daarna tussen 2 en 4 pep d'r bij pakken.
Tot ongeveer uurtje voor t feest is afgelopen
Waarom andersom?
Ik doe het juist om het chille effect te hebben van x, en als je richting de coming down gaat pep er bij pakken om vol met energie te blijven staan
en halverwege heb ik gewoon zin om te spacen en krijg daar genoeg energie van om door te stuiteren tot het einde
Maar gebruik dan ook eens in de 3 maanden beide dus die troep werkt altijd erg lang door vooral xtc
Pep is eerste keer, X al redelijk vaak gedaan
Opzekers coke, je voelt je iig niet zo verrot daags erop en alles 'functioneert' ook nog naar behoren met die zooi op. Is met pep wel ff anders.
Moet vrij hoog zijn.. Vrienden spreken uit ervaring (sorry geen test resultaat)
Zoals gezegd, weet al wat MDMA doet en heb laatste tijd wel last van zware benen..
mensen die zeggen geen kater/brak gevoel te hebben na pep gebruik houden zichzelf een beetje voor de gek volgens mij....
Mensen die coke kut vinden hebben wss alleen maar zwaar versneden troep gesnoven... doe mij maar goede coke, pep is echt goedkope rommel waar je niet door kan eten, niet slapen en daardoor zwaar verkankerd wordt.
Ik heb het nooit gehad / gewild. Voordat ik ook maar enige drugs genuttigd had, waren er voor mij wel voorbeelden van coke-gebruikers dat ik dacht: dit wil ik nooit. Ook mensen die riochting afgrond gingen.
heb namenlijk ook wel genoeg mensen naar de afgrond zien gaan door die pep wat hier zo verheerlijkt wordt... drugs blijft rommel,
Ik ook! Mensen beschoten zien worden. Maar net zo goed: Mensen zien genieten, lachen, genoten met mate. De een is verslavingsgevoelig, de ander niet. Dus je hebt gelijk en je kan er niks aan doen.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
doe mij maar goede coke, pep is echt goedkope rommel waar je niet door kan eten, niet slapen en daardoor zwaar verkankerd wordt.
Mensen die coke kut vinden hebben wss alleen maar zwaar versneden troep gesnoven...
ben van drank brakker en je kan het wel gek vinden, maar als ik van pep niet meer normaal zou kunnen funnctioneren dan kapte ik er wel mee Gebruiken om je klote te voelen daarna vind ik niet je van het... fit is wat anders maar kater/brak is overdreven
pep is echt goedkope rommel waar je niet door kan eten, niet slapen en daardoor zwaar verkankerd wordt.
drugs blijft rommel, maar zowel coke als pep valt mee als je het met mate gebruikt...
Inderdaad na flink wat jaartjes heel wat grammetjes pep weg gesnoven te hebben vind ik coke op dit moment veel beter. Net wat je zegt savonds gewoon lekker slapen en geen nachten wakker liggen van de pep. Voor mij nooit meer.
nooit meer aan te raken