runnertjes met een gouden ketting om
van Heineken bier krijg ik altijd koppijn
an Heineken bier krijg ik altijd koppijn, van Amstel...ook, maar van Brand nooit...terwijl een mollekulerre tekening/schets v
coke doet meer verschillende dingen met je dan speed
maar blijft een onzekere wereld he
Ogh daar gaan we weer, speed vs coke gelul.
zolang het maar een grappige mening is, vermaak ik me er prima mee
Van beiden gaat mijn lul slecht omhoog
Jij snapt er zelf niets zoveel van volgens mij en heb je totaal geen respect.
hebbem ze effe dood geschoten
Moeilijk he sarcasme..
gelukkig is speed heel onschuldig
betekent gewoon dat je keihard genaaid wordt
oja zodra iets duurder is is het beter?
Sos zorgt voor een meer open neus
of omdat het van de andere kant van de wereld hier naar toe gesmokkeld moet worden in een donker holletje
van coke gaan mijn neusslijmvliezen juist altijd opzetten, gevoel alsof je verkouden bent.
Goh meneer wil ook ff slim overkomen
Coke is gewoon een grote hype en daardoor komen er veel dealertjes op af (JWZ 50eur de gr vangen is niet niks voor die gastjes )
En die dealertjes willen alleen maar nog meer verdienen dus versnijde ze die kkzooi voor de 345x keer
Coke is al lang geen coke meer
Ik denk dat veel van de mensen die coke gebruike echte goeie coke zouden snuiven, haha zouden ze zeker weten zeggen dat er speed ofzo in zat
is lastig he om slim over te komen??? Coke aan de andere kant van de wereld is bijna net zo goedkoop als hier een grammetje pep, dus dat het hier naar toe gesmokkeld moet worden drijft de prijs wel degelijk omhoog, over kwaliteit heb ik het helemaal niet gehad.
van coke gaan mijn neusslijmvliezen juist altijd opzetten, gevoel alsof je verkouden bent.
Coke aan de andere kant van de wereld is bijna net zo goedkoop als hier een grammetje pep,
oja zodra iets duurder is is het beter?
Ieder die er tussen zit wil wat graaien he.
Pep zou ik dus niet zo snel nemen omdat ik van me nachtrust houdt en mij er niet zo erg anders door ga voelen (Behalve dat ik ALTIJD van mening ben dat ik me tijd aan het verkloten ben en eigenlijk iets anders zou moeten doen wanneer ik even loop of niks doe of weet ik wat).
pep neem je over het algemeen om niet te slapen
pep neem je over het algemeen om niet te slapen