maar dat dat bijstandsmoedertje mij hier meteen persoonlijk aan komt vallen
zegt alweer genoeg over het niveau hier.
gezien bepaalde uitspraken die je over je lippen laat rollen
toch ff naar jezelf kijken en je hersenloze uitspraken over mensen die uit het leven willen stappen.....
die uitspraken van jou, vind ik nog dommer overkomen, dan het achtereind van een koe....

en dan met name de aandachttrekkerij van mensen die zeggen het te zullen gaan doen maar het niet doen.
I don't care wat jij van mn uitspraken vindt, ik vind dit hele topic wel vermakelijk
maar dit topic gaat niet over zelfmoord POGINGEN...
dat is een draai, die jij er zelf aan gegeven hebt!
zoals je dat zegt,.. is dat wel heel erg triest!!
lol hebben over dit soort onderwerpen
Zeg niet dat ik een gevoelloos persoon ben, ik heb gewoon meer met dieren etc dan met een zielig hoopje mens dat zelfmoord wil plegen

Nee maargoed de veel mensen die met succes suicide plegen hebben daarvoor al wat reeds mislukte pogingen achter de rug
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Zefmoord is begrijpelijk"
9 van de 10 keer zijn mensen met "zelfmoordneigingen" volgens mij opzoek naar aandacht en willen ze niet echt dood.
Dat zeg ik niet je moet het ook niet zo letterlijk zien, bedoel ermee te zeggen dat er altijd wel een andere uitweg is dan zelfmoord.
Je blind staren op je problemen en al denken te weten dat je er noooooit meer uitkomt en oohh zo zielig bent kan natuurlijk ook
Voor mij tenminste.. Maar begrijp ook dat er mensen zijn die er niet bij kunnen met hun hoofd.. En gelukkig maar want dat betekent dat het goed gaat met deze mensen..
aandacht, ik denk altijd hetzelfde als ik pf-members half naakt zie poseren op hun forumplaatje
niemand ze meer kan helpen.
Dat jij het meegemaakt hebt bij misschien wat aandachtsgeile vriendjes van je
wil nog niet zeggen dat het merendeel zo denkt,
even je horizon een keer wat verbreden, je bent nooit te dom om te leren nietwaar
Of ze wíllen gewoon niet meer geholpen worden en kiezen voor de uitweg zelfmoord.
ik haalde alleen aan dat er ook veel mensen zéggen dat ze het gaan doen maar het niet doen
Of ze wíllen gewoon niet meer geholpen worden en kiezen voor de uitweg zelfmoord.
vlak bij super de boer
Uitspraak vanLady-loco op vrijdag 26 februari 2010 om 11:19:
super de boer
Uitspraak van »Booyaka« op zaterdag 27 februari 2010 om 12:21:
super de boer
goeie reclame
9 van de 10 keer zijn mensen met "zelfmoordneigingen" volgens mij opzoek naar aandacht en willen ze niet echt dood.
Dat is niet waar 3 kwart van de mensen die zelfmoord pleegt hebben dat vooraf aangegeven
Alsof je als non-depressief persoon uberhaubt een oordeel kunt vellen over zelfmoord
k ben meer van de massale vernietiging, dus niet ik als individu.
Denk niet dat het oordeel vellen is,
maar wel dat het een kwestie is van mening vanuit eigen perspectief.
sterkte dr mee
En sterkte Maffesjors
Je blind staren op je problemen en al denken te weten dat je er noooooit meer uitkomt en oohh zo zielig bent kan natuurlijk ook
Wat betreft het 'aandacht vragen'... In plaats van het zo te zien, zou je het ook kunnen zien als een schreeuw om hulp. Voor veel mensen is het een manier om hulp te vragen voor iets waar ze zelf al heel lang mee rondlopen maar er niet uit komen. Het is niet makkelijk om toe te moeten geven dat je geestelijk zo in de knoop zit dat je zelf de uitweg niet meer ziet.
True, maarja ik kan idd gewoon slecht tegen kortzichtige mensen die lacherig doen over dit soort kwesties
In plaats van het zo te zien, zou je het ook kunnen zien als een schreeuw om hulp
...afgelopen zomer, hier in de wijk..... een jongen van jaar of 19/20
zichzelf opgehangen aan een boom, vlak bij super de boer
fiets netjes geparkeerd tegen een boom, fles sinas er naast