9000?
hier is is het 8500
hier is is het 8500 dus mag niet niet klagen
84,1
Dat sowieso inderdaad.
dat dat nu niet meer zo is is weer wat anders!
hier is het voor een ons 1800
en voor een kg 13a15d euro
Hier lekkre kristal 100 gram voor 4500 mooie prijs
meld me maar
Uitspraak van Escobar. op zondag 11 oktober 2009 om 19:40:
meld me maar
lol... 45euro/gram bij een afname van 100gr.... wat heb jij gerookt vriend?
meld me maar
40euro de gram, en vanaf 5 ga je minder betalen. Zo is dat hier tenminste bij de 82%+ shit...
Ahahahahah verkeerd mensen sorryy een onsje kristal voor 3600 dat is een lkkre prijs ofniet..
ben je zelf de verkoper die promoot
kill je bent zo verrot man dat je hier loopt te uischelden tegen iemand die je niet eens kent wat een rare vogel ben je.
maar het hoeft tog niet meteen zo een overdreven bedrag
Dacht je dat kilo MDMA handel liefdadigheid was dan?
is dat normaal??
wat boeit die 5 euro meer of minder
Als je het maar naar je zin heb, dan maakt die prijs toch geen poep meer uit..
prijzen nu
voor een ons 1600
en voor een kg 9.5 getest op 82% eindelijk
.Moet blijkbaar veel op verdiend worden
Wel opvallend, omdat ik de indruk heb dat de pillen met mdma juist wat goedkoper zijn geworden ten opzichte van vorig jaar
2 jaar terug
Uitspraak van Marco45 op donderdag 14 januari 2010 om 22:50:
Ons 1600 is wel erg duur als losse grammen alweer voor 20 worden verkocht..
denk dat 30-35 realistischer is
Al die mense hier over KG's
Grappemakers, as je echt met kg's bezig bent , wat doe je dan op flock
M.a.w : allemaal bla bla
nieuwe crisis in aantocht.. zomer word weer schaars mark my words
Al die mense hier over KG's
M.a.w : allemaal bla bla
zo n forum foto en als je profiel bekijkt stuit je op DAT hOOfD
4.5 voor 1k
en 800
getest op 82%
was het nog 6,5 en 900 zakt hard met die prijzen..
3.5 hierooo
4.5 voor 1k
dus dan zou je 7000 pillen van ca. 120mg hebben voor slechts 4500euro??????
of klopt me rekensom niet?
In pillen zit weer een hoop meer werk, moeite en ook nog bindmiddel en kleurstof (niet perse heel duur verder) dus dat rechtvaardigt natuurlijk een hogere prijs tov een dezelfde hoeveelheid MDMA.
op z'n bijna zuiverst
gelukkig voldoende ingeslagen aangezien ik hoor dat er weer een crisis aan komt.
wees daar maar niet zo zeker over je weet niet eens waarom het (TIJDELIJK) goedkoper is....
dus met dat lachen zou ik nog maar even wachten
als puntje bij paaltje komt, blijkt 99% een praatjesmaker tezijn
Inderdaad. Een tester vragen bij jan klaas en zijn vrienden schijnt al niet te kunnen. Moest er eigenlijk wel om lachen. Als je kilo's wilt verkopen, en dan geen tester kan leveren.
Een giller! Of... een killer?
Een killer sowieso, in geval van zulke praatjesmakers als waar jij op doelt.
denk dat je heel blij mag zijn als je voor 5,5 of zoeiets dergelijks kan pakken ik in ieder geval niwas het maar zon feest !!!
of t zijn rippers.
rippers?
als ik brokjes m uit een p haal
hier zijn de prijzen ook weer aan het zakken
4.5 voor 1k
en 800 voor een onsje getest op 82%
gelukkig voldoende ingeslagen aangezien ik hoor dat er weer een crisis aan komt.
Inderdaad. Een tester vragen bij jan klaas en zijn vrienden schijnt al niet te kunnen. Moest er eigenlijk wel om lachen. Als je kilo's wilt verkopen, en dan geen tester kan leveren.
Een giller! Of... een killer?
wat had je daar zelf toe in gedachte..beetje vissen of wat? Als je het met aceton doet moet het lukken..maar goed, ik snap niet zo goed wat de relevantie hiervan is. Hoger dan 84 ga je iig niet komen nee, lager kan natuurlijk wel lukken..
moraal : probeer altijd iets te zien vanuit verschillende Point of Views
niet van diegene die alle teringmoeite doet
mja, daar is het inkomen ook naar From another point of view
Blijft beetje dubieus topic natuurlijk, dat snap jij ook wel, toch?
Stel dat die K-mensen doodziek worden van mennekes die om monsters dit dat zus zo komen vragen, maar in 18 van de 20 gevallen heb je met koekebakkers te maken die uiteindelijk toch niets nemen.
Of denken jullie zo niet?
Of het verhaal van kilo-prijs vragen en vervolgens zeggen: "hmmm doe maar 5 gr. dan....."
pillenprijzen zouden volgens mij sowieso al wel wat kunnen zakken
dan heb je dus gratis drugs
Stel dat die K-mensen doodziek worden van mennekes die om monsters dit dat zus zo komen vragen, maar in 18 van de 20 gevallen heb je met koekebakkers te maken die uiteindelijk toch niets nemen.
Of denken jullie zo niet?
.. I am from Berlin, Germany, and i frequently come to NL...(around 1 time a month). And i buy pary equipment for 30000-50000 eur...
20a25
Voor een losse gram? Das gewoon een normale schappelijke prijs hoor. Grappig dat je jezelf best tegen kunt spreken in 1 post.
Ik kijk graag van meerdere kanten naar bepaalde situaties.
Maar toch schijnt cafetaria A (bij gelijke reputatie en aantal bezoekers) heel veel meer van dat super lekkere ijsje verkopen.
20a25
is al te duur
een grammetje koopt, je daar gemiddeld 8 capsules van kan maken en dan is het eigenlijk allemaal best wel goedkoop voor het plezier wat je ermee heb.
Maar ik vind, 20 á 25 euro voor een losse gram in deze tijd alleszins een normale acceptabele prijs. (deel eens op 8 caps en, nog vollediger: kijk eens naar wat 8 losse pillen meestal kosten). Tuurlijk zijn er ook mensen die 15 betalen, en dat is dan voor die mensen best lekker, maar dat maakt niet dat 20 á 25 te duur is. De echte Dagobert zal natuurlijk doorzoeken tot ie (minder spul ? ) voor 15 heeft.
Je bent wel 2 maanden te laat met je reactie. Die jongen zal vast al voorzien zijn van goed spul voor een leuk prijsje.
iedereen zoekt het maar uit met je ’goedkoper’
ga maar lekker aan de 2cb troep ofzo
Dat moet je toch met me eens zijn lijkt me?
Bijv. Jij heb een geweldig product dat je wilt verkopen,en er komen steeds bijdehandjes die niet zelf durven in te slaan, maar wel komen ouwehoeren voor een lage prijs, en dan is het eenmaal zover en nemen ze 1 g.pffft.
Zeuren om 5 euro voor eventueel een goedepil, maar wel 10 euro leggen voor een bacardi
Typisch weer.
Waar haal je tegenwoordig nog een 120 mg pil voor 0,90 euro?
gangbare prijs voor een losse
Er is natuurlijk een stuk minder werk qua persing etc. dat zit ook in de prijs denk ik.
150 voor 10gr
is gewoon een zeer nette prijs hoor!
Bijv. Jij heb een geweldig product dat je wilt verkopen,en er komen steeds bijdehandjes die niet zelf durven in te slaan, maar wel komen ouwehoeren voor een lage prijs, en dan is het eenmaal zover en nemen ze 1 g.pffft.
En ik hoorde dat het harder inslaat wanneer je het snuift dan wanneer het via je mond naar binnen gaat, dus wat is aan te raden?
Nog 1, ik wil voor Q-base een halve mdma pil vermalen en mengen met een gram pep, is dit aan te raden of juist sterk af te raden?.
En ik hoorde dat het harder inslaat wanneer je het snuift dan wanneer het via je mond naar binnen gaat, dus wat is aan te raden?
mdma niet snuiven! brand enorm
Hoe lang zou je met 1 gram mdma doen?
Ik zou graag een kilo willen kopen
Nog 1, ik wil voor Q-base een halve mdma pil vermalen en mengen met een gram pep, is dit aan te raden of juist sterk af te raden?.
k betaal hiero voor 10 gr 130e zeer netjes vind ik!
Je vraagt je af hoe lang mensen dat nog voor die prijs kunnen blijven verkopen
Hoezo?
Kom maar halen
Enige nieuwsgeving elders op het forum is je ontgaan? Tenminste, als het waar is hoor. Maar lijkt me dat er op den duur minder winst op gedraaid kan worden tegen die prijs en dan zullen een aantal leveranciers voor die prijs er wel uit stappen, in die zin dat de prijs dan omhoog gaat. Zeker die mensen die het voor 130 verkopen.
Je weet niet hoe lang je met een gram doet en je wilt een kilo kopen ?
Maar lijkt me dat er op den duur minder winst op gedraaid kan worden tegen die prijs en dan zullen een aantal leveranciers voor die prijs er wel uit stappen
1k dus al aardig gestegen is ten op zichte van een aantal maanden terug.
1k dus al aardig gestegen is ten op zichte van een aantal maanden terug
kut zooi
Nog 1, ik wil voor Q-base een halve mdma pil vermalen en mengen met een gram pep, is dit aan te raden of juist sterk af te raden? .
Hier in adam ook 10g voor 150 83% getest
nu hopen dat de kwaliteit net zo mee stijgt
Want het gemiddelde landelijk is natuurlijk waar het om gaat ,heb geen idee of daar cijfers van zijn en hoe hoog dat dan ligt gemiddeld.
geloof dat dat niet echt belangrijk is als het al hoger als 80 is
maar met 79% mis je nog niet veel werkzame stof in feite
Op een SRV wagen zit per definitie ALTIJD een boom van een vent met een snor.
SRV'
SvR toch?![]()
blauwappelboom
Sorry, ik ken er niet zoveel![]()
k tje staat op 5.2 tot 6
hoorde dat de olie volgende week drastisch gaat dalen.........
zat chinese olie in omloop hoor
Zolang er een vraag is zal er ook een aanbod zijn
Litertje PMK 3700 euro nu, wat zal de prijs gaan doen dan...
Geef ook jij maar eens even waar je die info vandaan hebt.
waarom zou ik ? geef me maar een goede reden misschien pm ik je dan wel
Beetje als een fles cola in de supermarkt toch?Achter de komma is het anders
maar dan heb je wel wat
ja je hebt dan te veel betaald...
Wacht maar af dan.. Ik ken me redelijk uit..
De laatste tijd is de olie zo duur geweest omdat er geen chinese te krijgen was en de kwaliteit van de russische onder maat was.. Die zou nu beter zijn!!
zat safrol en nepolie in de omloop ja, de chinese p komt mondjesmaat binnen
als er al prijzen zakken dan zal t de russische zijn
5000 zelfs ook hoorde i kvan iemand.
de prijs voor een paar losse grammetjes is toch veel interessanter, ik heb namelijk het idee dat hier toch niet zo veel mensen zijn die echt van plan zijn zo groot in te gaan slaan!!
Klopt wij zijn allemaal opscheppers