Partyflock

Forumonderwerp · 1065612
Werkzaam bij Awakenings
Line up in alfabetische volgorde :

2000 and One & Bart Skils
Anja Schneider
Ilario alicante (live)
Illen Bitch & Unders
Paul kalkbrenner (live)
Rauwkost (live)
Umek
laatste aanpassing

beslama
Uitspraak van AwakeKrew op zondag 28 juni 2009 om 13:25:
hopelijk tot dan!

2 oktober

2000 and One
Bart Skils
Anja Schneider
Ilario Alicante *live
Ille Bitch & Unders
Paul Kalkbrenner *live
Rauwkost *live
Umek

Lijkt me niet dus :/
hmm ik ga zeker voor de zaterdag! line up van vrijdag kan me niet boeien!
als je minimal boekt, boek dan wat beters dan dit :/
Redelijke eenheidsworst deze lineup jammer, maar goed wie weet ;)
laatste aanpassing

Best een leuke lineup hoor :)
Maar wel aardig wat namen die je sowieso al met grote regelmatig in Amsterdam kunt horen, om hier dan een duur kaartje voor aan te schaffen..

Dan heeft de zaterdag toch wat exclusievere namen :)

Nee dank je (Y)

Umek:/ Kan ie nog draaien dan?
als umek serieus de boel daar af moet sluiten, lach ik me kapot
Jongens, open nog ff wat Awake-topics....ik mis er 'n hoop!
Rauwkost en Ille & Unders altijd goed! :)

Ilario had een zeer sterk debuut in Nederland op Time Warp en is sindsdien ook steeds vaker in Nederland te zien. Kalkbrenner stelt nooit teleur, Skils en 2000 and One evenmin...

Schneider en Umek vind ik niet zo boeiend. Maar het geheel is interessanter dan de zaterdag, in elk geval een stuk minder voorspelbaar...

Maar even gaan sparen voor een kaartje in deze dure tijden want wil dit niet missen!
Nevermind
laatste aanpassing
Uitspraak van Robert (L) Techno op zondag 28 juni 2009 om 13:36:
Lijkt me niet dus :/

Uitspraak van Tjeerdo op zondag 28 juni 2009 om 19:35:
Ilario had een zeer sterk debuut in Nederland op Time Warp

Op FYM vond ik 't tien keer niks om eerlijk te zijn.
Vind de line up niet zo denderend, deze artiesten zijn zo'n beetje elke week op een feest in Amsterdam te vinden.
Prima artiesten met hun kwaliteiten, maar niet voor die prijs.
Maar even gaan sparen voor een kaartje in deze dure tijden want wil dit niet missen!

Ik zou inderdaad je spaarrekening maar plunderen als ik jou was.

Maar het geheel is interessanter dan de zaterdag, in elk geval een stuk minder voorspelbaar...

VIND je interessanter. Gozer, je zag het bij de vorige editie, dat de zaterdageditie gelijk uitverkocht was. Dat zal vermoedelijk met deze editie ook gebeuren. Wat is er mis met voorspelbaarheid? Ik zie jou nooit en gelukkig ook niet op zaterdag. Zijn we beiden blij.

En daarbij, ik begrijp niet dat ze dit aanbod verkopen voor deze prijs. Boek dan tenminste een dj waarvan je weet dat hij niet voor een zakje nootjes en een bacardi razz sprite (schijnt helemaal hip te gaan worden!) gaat draaien.
Maar het geheel is interessanter dan de zaterdag, in elk geval een stuk minder voorspelbaar...

tjeerd, ben je weer bezopen?
Niet echt, vind de programmering van vrijdag gewoon beter. Die techno van 6 jaar geleden ken ik inmiddels wel en kan me echt niet meer boeien, ik hoor liever nieuwe platen...

Is dat zo raar...? :s
laatste aanpassing
2000 and One & Bart Skils
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 29 juni 2009 om 02:32:
ken ik inmiddels wel

Anja Schneider :gaap:
Ilario alicante (live) ok
Illen Bitch & Unders (vind het niet echt iets voor in de gas
Paul kalkbrenner (live)
ken ik inmiddels wel

Rauwkost (live) tja
Umek vergane glorie.

Is dat zo raar...?

ja

heeeLLL nO :s
rauwkost vind ik toch wel lekker, maar is wel waar dat deze boekingen beetje matig zijn voor een feest als awakenings. Betalen immers 45 euro voor een kaartje dan wil je ook iets exclusiefs en geen artietsten die je ook elke week zou kunnen bekijken voor een tientje; beetje jammer. Maar toch: IK BEN ERBIJ:P

Sound past voor MIJ totaal niet in de Gas......
Ik hoop dat ze voor de zaterdag wat beters gepland hebben.....
Eens wat VERSE namen die gewoon knallen.....:cheer:
ja kvind de gas hier ook niet voor geschikt. word denk ik gewoon lekker harken op de zaterdag
Uitspraak van Roel ! op maandag 29 juni 2009 om 09:02:
word denk ik gewoon lekker harken op de zaterdag

nee grapje
Uitspraak van chiquito op maandag 29 juni 2009 om 03:04:
ja

Ik zie dat je al zes maanden op een meer-dan-goed feestje zit te wachten Martijn. Misschien ben je wel gewoon te kritisch? :P

Ben het overigens er wel mee eens dat de sound van zaterdag veel beter in de Gashouder past. Maar ja, muziek ontwikkelt zich en laat zich daarbij niet leiden door de akkoestiek en sfeer van locaties. Moet je dan alleen nog maar 1999-2003 weekenders doen? :s
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 29 juni 2009 om 11:18:
Moet je dan alleen nog maar 1999-2003 weekenders doen?

zou ik niet erg vinden ;)
sorry man, deze 2 woorden werden herhaaldelijk in het Awakefest topic gebruikt..

Moet je dan alleen nog maar 1999-2003 weekenders doen?

Nee, ook Detroit specials... met bakken tegelijk alstublieft :)
in elk geval een stuk minder voorspelbaar...

deze lineup is inderdaad niet voorspelbaar, maar dan vooral in negatieve zin..
Maar ja, muziek ontwikkelt zich en laat zich daarbij niet leiden door de akkoestiek en sfeer van locaties. Moet je dan alleen nog maar 1999-2003 weekenders doen?

Dat ben ik niet met je eens. Je spreekt je zelf ook tegen door te zeggen:

Ben het overigens er wel mee eens dat de sound van zaterdag veel beter in de Gashouder past.

Het gaat toch om de muziek en de 'sound'? Je gaat ook geen gabber in de gashouder stoppen. Daar is de akoestiek niet voor gemaakt, en dat vind ik ook met mnml. Dus waarom hadje deze lineup niet in de Sand gestopt, Tjeerd? Vermoedelijk zou het qua sounnnnd veel beter zijn.
Niet echt, vind de programmering van vrijdag gewoon beter. Die techno van 6 jaar geleden ken ik inmiddels wel en kan me echt niet meer boeien, ik hoor liever nieuwe platen...

Eens een nieuw(er) rollend geluid zou bevoorbeeld kunnen zijn

Rauwkost (Live)
Ritch
Alex Under (Live) & Osuna
Faki
Secret Cinema (Live)
Sino

Radio Slave
Polder (Live)
Joris Voorn
Mark Broom
Slam
A. Paul

Gimikk (Live)
Ben Klock
Boris Ross & Pery
Smith & Selway
Ortin Cam
Dave Clarke

Maar goed, ik ga wel zaterdag :P
laatste aanpassing
Enige voordeel aan deze line-up zijn de hordes chicks (al dan niet met pocahontas bandje) die er op af komen..
laatste aanpassing
ik hoor liever nieuwe platen...

Ik voorspel een 3de keer Sky & sand :p
laatste aanpassing
Uitspraak van tms op maandag 29 juni 2009 om 19:29:
Enige voordeel aan deze line-up zijn de hordes chicks (al dan niet met pocahontas bandje) die er op af komen..

Inderdaad, zo nog niet bekeken :) Misschien ff binnenwandelen om uurtje of 4 :D
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 29 juni 2009 om 18:32:
Dat ben ik niet met je eens. Je spreekt je zelf ook tegen door te zeggen:

Nee hoor, ik spreek mezelf niet tegen. Ik denk dat de kant waarop techno zich ontwikkelt vandaag de dag het best moeilijk maakt voor Monumental om te programmeren in de Gashouder. Als de platen of het tempo te langzaam worden heb je in de Gashouder al snel dat het stilvalt. Ik heb dat bij Sacha Funke, Wighnomy Brothers en Marco Carola zien gebeuren. De vaart moet erin blijven zitten, het treingeluid...

Dat verklaart ook het succes van de vorige classics-nacht. Ik vind het ook een slimme zet om dit nog een keer te doen. Uiteindelijk gaat het er toch vooral om dat mensen het naar hun zin hebben...

Alleen zelf heb ik er niet zoveel mee. Zo mooi als in m'n herinneringen wordt het toch nooit meer dus kijk ik liever naar een line-up met helden van nu en de toekomst... :-)
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 29 juni 2009 om 20:01:
classics-nacht

kijk er nu alweer naar uit :9
Uitspraak van tms op maandag 29 juni 2009 om 19:29:

:S

Uitspraak van Tjeerdo op maandag 29 juni 2009 om 20:01:
Zo mooi als in m'n herinneringen wordt het toch nooit meer dus kijk ik liever naar een line-up met helden van nu en de toekomst...

Als je jezelf dat blijft voorhouden dan zal dat zeker niet gebeuren inderdaad ;)
Nou nee, weet dat wel vrij zeker hoor. :D

Studeerde nog in Groningen en Awakenings bestond net. We gingen vanaf 1997 eigenlijk elke editie met een grote vaste groep vrienden uit Groningen. Eerst met de trein, later vanaf 1998 met de auto...

Elke keer weer nieuwe namen op de line-up en genieten van de lasershow op de tribunes en vaak ook uren in de chill die nog tegenover de ingang was kletsen met vrienden en onbekenden... :-)

En iedereen was je vriend of vriendin. Helaas - maar dat kan ook aan mij liggen en het ouder worden - heb ik dat gevoel na de terugkeer in Gas nooit meer gehad, net zoals ik nu de voorkeur geef aan techhouse, deephouse en downtempo techno. Dus hou ik voor wat betreft het oude Gasgevoel het liever bij m'n herinneringen... :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Cicatrix op maandag 29 juni 2009 om 19:47:
niks mis met die plaat imo

Heb 'm in de aanloop naar z'n release al tig keer voorbij horen komen op elk feestje, was net een beetje opgelucht toen zo in januari dat ie weg was.
Net als La Mezcla die je nu ook weer steeds vaker hoort, misschien dat Trompeta ook weer terug komt.:s

Uitspraak van Tjeerdo op maandag 29 juni 2009 om 21:21:
En iedereen was je vriend of vriendin. Helaas - maar dat kan ook aan mij liggen en het ouder worden - heb ik dat gevoel na de terugkeer in Gas nooit meer gehad, net zoals ik nu de voorkeur geef aan techhouse, deephouse en downtempo techno. Dus hou ik voor wat betreft het oude Gasgevoel het liever bij m'n herinneringen...

Heb zelf die tijd (helaas) niet meegemaakt, ik ga in vergelijking met velen hier nog niet lang naar Awake, maar merk zelf ook al dat ik op het begin nog met iedereen contact legde, nieuwe vrienden maken enzo. Nu ik een beetje mn vaste party groep heb gevonden is dat ook een stuk minder geworden. Maar goed ik snap je punt en smaken veranderen in de loop van de tijd, dat is zeker zo. Ik dacht na vorig jaar paasweekend, de Detroit special, dat ik nooit meer zo'n mooie avond als die zou gaan meemaken, maar ik moet het natuurlijk niet uitsluiten. Vond afgelopen Awakefest voor het eerst sinds toen weer een 'geweldig' waard. Ik denk dat je elke editie los van elkaar moet zien, ondanks dat het thema er bijna om vraagt om te gaan vergelijken met hoe het "toen" was :)
Nou ja, dan is het toch 'toen' maar vooral voor de mensen die 'toen' hebben moeten missen? ;-)

Moet je de tegels die op de vloer lagen er even bij denken en de kluisjes vervangen door brede houten tafels met daarachter rijen vol met kleerhangers... :P
Uitspraak van Lennart! op zondag 28 juni 2009 om 17:24:
als umek serieus de boel daar af moet sluiten, lach ik me kapot

in het jaar 2001 hadden we hier wel al lang naar uitgekeken anno 2009 helaas !
Ik zie dat je al zes maanden op een meer-dan-goed feestje zit te wachten Martijn. Misschien ben je wel gewoon te kritisch?

Underground sessions was een zeer goed ;) en ben inderdaad wat minder snel tevreden dan een tijd terug.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 18:06:
Nee, ook Detroit specials... met bakken tegelijk alstublieft

bijvoorbeeld (Y)
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 29 juni 2009 om 22:38:
brede houten tafels met daarachter rijen vol met kleerhangers... :P

wat een gedoe was dat altijd..kan je je toch bijna niet meer voorstellen :)