Partyflock

Forumonderwerp · 1065612
Werkzaam bij Awakenings
Line up in alfabetische volgorde :

2000 and One & Bart Skils
Anja Schneider
Ilario alicante (live)
Illen Bitch & Unders
Paul kalkbrenner (live)
Rauwkost (live)
Umek
laatste aanpassing
Heerlijke spacey set van Umek! alhoewel hij beter tot zijn recht komt als hij wat eerder geprogrammeerd was denk ik..
Uitspraak van TMAN op zaterdag 3 oktober 2009 om 20:42:
Heerlijke spacey set van Umek! alhoewel hij beter tot zijn recht komt als hij wat eerder geprogrammeerd was denk ik..

Mee eens, hij draaide leuk maar het mistte de energie die 2000 and One & Bart Skils wel hadden!

Rauwkost was lekker voor vroeg op de avond. Alicante was ook goed bezig, jammer van de falende apparatuur. Anja Schneider dikke tegenvaller, saaai zeg, wat een anti-climax. Samba-swing plaatjes van Kalkbrenner waren vet, alleen jammer dat hij zijn gruwelijke laatste plaat alsnog wist te verneuken met die Sky&Sand vocals die voor de zoveelste keer weer door een track werden gemixed. En toen om 4 uur ein-de-lijk de techno waarvoor je naar de Gas komt...Bart Skils & 2000andOne nice nice nice!! Lekker doorstomen en vele climaxen ondersteund door een fucking vette lichtshow! Umek had het tempo nog wel iets mogen opschroeven, maar door het hoge treingehalte heb ik geen moment stil gestaan.

Kreeg op de dag zelf nog een kaartje in de schoot geworpen en daar ben ik achteraf erg blij om! Ondanks de drukte en de vele stilstaande of rondlopende mensen hing er een chill sfeertje. Het was niet legendarisch maar wel een heerlijke avond gehad! :)
laatste aanpassing
weet iemand of en waar de setjes (vooral van zaterdag) online staan? O:)
verder kijken dan je neus lang is dus... :$ Thanks!! :)
weet iemand hoe dat laatste nummer van umek heet?
Uitspraak van jl. op zondag 6 december 2009 om 20:16:
weet iemand hoe dat laatste nummer van umek heet?

Volgens mij Compact Grey - The Game (Christian Fisher Remix)
Uitspraak van E.. op zondag 6 december 2009 om 23:48:
Volgens mij Compact Grey - The Game (Christian Fisher Remix)

thanks maar dit het nummer voor het nummer wat ik bedoel volgens mij
laatste aanpassing