| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 2 oktober 2009 om 22:00 |
Kalkbrenner hoef ik na een waardeloze set op Melt! niet meer zo nodig te zien. Zal in die echo-ende ton wel helemaal niet tot z'n recht komen.
Uitspraak van Sharon!!!75Ik wil zeker heenop donderdag 30 juli 2009 om 21:26:
Ik nu ook
Maar aan je leeftijd mag je ook wel de zaterdag gaan....niks mis mee
Toch blijft Kalkbrenner moddervet!!
Weet je wat pas moddervet is/was? Die klote bapao op het festival. Een drap vieze ranzige vette deegbonk met vleeschj vers uit blik. Als het aan mij lag, dan......
Kalkbrenner vet..........van jou had ik die opmerking niet verwacht.
gezelligheid en goede techno vindt je gewoon niet meer op grote feesten.
Tomorrowland vond je zo te lezen, wel gezellig en goed. Every saying has an exception? Ach, gezelligheid zorg je uiteindelijk zelf voor. Maar het is wel leuk als iedereen die instelling heeft. Volgend jaar voor mij Monegros en Ruhr in Love. Daar schijn de gezelligheid en goede techno nog wel aanwezig te zijn. In ieder geval leipe buitenlanders....daar doe ik het wel voor.
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 30 juli 2009 om 23:11:Weet je wat pas moddervet is/was? Die klote bapao op het festival. Een drap vieze ranzige vette deegbonk met vleeschj vers uit blik. Als het aan mij lag, dan......
hahahaha mooi gezegd
Ik kan niet wachten, heb er zin in!
De laatste kaarten zijn nu alleen nog via de website verkrijgbaar! Het gaat nu razendsnel, dus dit is ook een officiële waarschuwing!
hier de timetable
22.00 - 23.30 Ille Bitch & Unders
23.30 - 00.30 Rauwkost LIVE
00.30 - 01.30 Ilario Alicante LIVE
01.30 - 03.00 Anja Schneider
03.00 - 04.00 Paul Kalkbrenner LIVE
04.00 - 05.30 2000andOne & Bart Skils
05.30 - 07.00 Umek
hier de timetable
22.00 - 23.30 Ille Bitch & Unders
23.30 - 00.30 Rauwkost LIVE
00.30 - 01.30 Ilario Alicante LIVE
01.30 - 03.00 Anja Schneider
03.00 - 04.00 Paul Kalkbrenner LIVE
04.00 - 05.30 2000andOne & Bart Skils
05.30 - 07.00 Umek
eindelijk Umek eens aanschouwen
Check z'n laatste Beatport chart: https://www.beatport.com/en-US/html/content/chart/detail/18061/Umek%27s%20Top%20Picks%20For%20September
Als ie hiermee gaat afsluiten dan wordt het een regelrechte aanfluiting.
Als ie hiermee gaat afsluiten dan wordt het een regelrechte aanfluiting.
stel je niet zo aan. valt toch best mee? was erg benieuwd naar zijn chart na het bekijken van dat youtubefilmpje hierboven. heb zijn chart ff snel doorgeprikt. het is niet mijn style techno, ben zelf meer van wat dieper en gelaagder maar ik ga er wel van uit dat zijn chart keihard knalt in grote zalen.
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 15 september 2009 om 13:55:stel je niet zo aan. valt toch best mee?
Als afsluiter in de GASHOUDER mag je toch wel verwachten dat het wat meer gaat "knallen", niet waar?
Ik heb ook niets tegen de chart zelf, maar dit past meer in de Gas om een uurtje of 1, niet om 6 uur. Dan moet er gewoon gerold worden op ca. 140 bpm.
Dan moet er gewoon gerold worden op ca. 140 bpm.
als je je zin was begonnen met 'ik vind' dan had ik je gelijk gegeven, aangezien smaken verschillen.
nu zeg ik; niets moet, alles mag.
daarnaast als ik de tt bekijk denk ik dat umek goed tot zijn recht komt als afsluiter. we zullen zien.
Trek jij anders even wat goude oude klappers uit je koffer, kunnen we lachen
Ik zie de reacties al voor me
het zal wel aan mij liggen, deze 2 zinnen van jou raken voor mij noch kant noch wal. leg eens uit. we hadden het over umek als afsluiter. nu wil je het over mij hebben? zeg het maar, ik ben niet bang
(sarcasme?)
ik ben zeer goedgelovig, dus hap altijd op alles, vandaar. nu snap ik em.
en om toch nog even serieus op je reactie te reageren;
stelde ik voor dat jij anders even wat klappers tevoorschijn moest toveren
ik moet inderdaad openen (samen met unders) en ik heb hier verschrikkelijk veel zin in! en de klappers laten wij lekker thuis. we willen een mooie (techno)soundtrack neerzetten waarbij mensen rustig kunnen binnenkomen, hun jas kunnen ophangen, munten kunnen scoren, slap ouwehoeren met ouwe bekenden die men al een tijdje niet heeft gezien. uiteraard mag er gedanst worden, maar het hoeft niet. we gaan in ieder geval niet dwingend draaien. wellicht wat dwingender tijdens de laatste 3, 4 platen. begrijp me niet verkeerd, ik houd van knallen. maar ik houd er niet van als dj wet behind the ears op 130 bpm staat te beuken en er is nog bijna niemand in de zaal. ik neem het vak openen bloedserieus. misschien is openen zelfs een verkeerd woord, ik zie het als opwarmen.
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 15 september 2009 om 14:45:ik moet inderdaad openen (samen met unders) en ik heb hier verschrikkelijk veel zin in! en de klappers laten wij lekker thuis. we willen een mooie (techno)soundtrack neerzetten waarbij mensen rustig kunnen binnenkomen, hun jas kunnen ophangen, munten kunnen scoren, slap ouwehoeren met ouwe bekenden die men al een tijdje niet heeft gezien. uiteraard mag er gedanst worden, maar het hoeft niet. we gaan in ieder geval niet dwingend draaien. wellicht wat dwingender tijdens de laatste 3, 4 platen. begrijp me niet verkeerd, ik houd van knallen. maar ik houd er niet van als dj wet behind the ears op 130 bpm staat te beuken en er is nog bijna niemand in de zaal. ik neem het vak openen bloedserieus. misschien is openen zelfs een verkeerd woord, ik zie het als opwarmen.
Interessante reactie dit.
Aan de ene kant begrijp ik dat je als opener rustig wilt beginnen en de opmerking "dwingend draaien" snap ik ook wel. Mooi opbouwen is een vak apart dus positief dat jullie dat serieus nemen.
Maar ik heb ook zoiets van: staan we hier op een Techno feest of bij een theater concert? Vooral die opmerking van "mensen willen rustig hun jas ophangen en slap ouwehoeren", ga je daar echt rekening mee houden? Cijferen jullie jezelf weg als achtergrond muziekje? Net zoals "Bramble", vind ik ook dat een techno feest van minuut 1 tot aan de laatste plaat moet knallen. De programmering is er op deze avond niet naar om te gaan beuken, maar in het genre tech-house en minimal moet toch zeker een knallende set neer te zetten zijn? Volgens mij blijft je naam ook veel langer hangen als je het publiek verrast en ze dwingt te gaan dansen/feesten, ipv "rekening houden dat het publiek net binnen is". Steve Rachmad verraste in april iedereen door zo vroeg op de avond al een enorm knallende set te draaien. En bijna iedereen vond 'm de held van de avond. Natuurlijk gaat die vergelijking met jullie niet helemaal op, maar er zit denk ik wel wat in.
In ieder geval veel succes.
Aan de ene kant begrijp ik dat je als opener rustig wilt beginnen en de opmerking "dwingend draaien" snap ik ook wel. Mooi opbouwen is een vak apart dus positief dat jullie dat serieus nemen.
Maar ik heb ook zoiets van: staan we hier op een Techno feest of bij een theater concert? Vooral die opmerking van "mensen willen rustig hun jas ophangen en slap ouwehoeren", ga je daar echt rekening mee houden? Cijferen jullie jezelf weg als achtergrond muziekje? Net zoals "Bramble", vind ik ook dat een techno feest van minuut 1 tot aan de laatste plaat moet knallen. De programmering is er op deze avond niet naar om te gaan beuken, maar in het genre tech-house en minimal moet toch zeker een knallende set neer te zetten zijn? Volgens mij blijft je naam ook veel langer hangen als je het publiek verrast en ze dwingt te gaan dansen/feesten, ipv "rekening houden dat het publiek net binnen is". Steve Rachmad verraste in april iedereen door zo vroeg op de avond al een enorm knallende set te draaien. En bijna iedereen vond 'm de held van de avond. Natuurlijk gaat die vergelijking met jullie niet helemaal op, maar er zit denk ik wel wat in.
tsja hier ben ik het wel mee eens eigenlijk
laatste aanpassing
Cijferen jullie jezelf weg als achtergrond muziekje?
Ze willen nog wel graag een keer terugkomen natuurlijk...
Alleen voor eigen glorie draaien zonder aan de dj's na je te denken doen alleen slechte dj's. Heb Sir James een keertje achterlijk hard zien openen voor T-Quest op Innercity en dat was meteen zo'n beetje het einde van z'n technoloopbaan...
De boys kennende wordt het echt geen ambient setje...
Aan de ene kant begrijp ik dat je als opener rustig wilt beginnen en de opmerking "dwingend draaien" snap ik ook wel. Mooi opbouwen is een vak apart dus positief dat jullie dat serieus nemen. Maar ik heb ook zoiets van: staan we hier op een Techno feest of bij een theater concert? Vooral die opmerking van "mensen willen rustig hun jas ophangen en slap ouwehoeren", ga je daar echt rekening mee houden? Cijferen jullie jezelf weg als achtergrond muziekje? Net zoals "Bramble", vind ik ook dat een techno feest van minuut 1 tot aan de laatste plaat moet knallen. De programmering is er op deze avond niet naar om te gaan beuken, maar in het genre tech-house en minimal moet toch zeker een knallende set neer te zetten zijn? Volgens mij blijft je naam ook veel langer hangen als je het publiek verrast en ze dwingt te gaan dansen/feesten, ipv "rekening houden dat het publiek net binnen is". Steve Rachmad verraste in april iedereen door zo vroeg op de avond al een enorm knallende set te draaien. En bijna iedereen vond 'm de held van de avond. Natuurlijk gaat die vergelijking met jullie niet helemaal op, maar er zit denk ik wel wat in.
word
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 15 september 2009 om 14:45:op 130 bpm staat te beuken
blijft typisch dat diegene die het meeste vrezen er allemaal niet zijn en zaterdag komen
..De man is bijna 2 jaar niet in NL geweest en hij weet donders goed wat hij moet doen om niet weer 2 jaar afwezig te zijn. Umek draait in Slovenie heel anders dan buiten Slovenie. Daar is de "funky" techno al jaren "uit" en daarom is hij daar anders gaan draaien, aangezien hij het meeste daar speelt.
blijft typisch dat diegene die het meeste vrezen er allemaal niet zijn en zaterdag komen..De man is bijna 2 jaar niet in NL geweest en hij weet donders goed wat hij moet doen om niet weer 2 jaar afwezig te zijn. Umek draait in Slovenie heel anders dan buiten Slovenie. Daar is de "funky" techno al jaren "uit" en daarom is hij daar anders gaan draaien, aangezien hij het meeste daar speelt.
houdt toch op...
die set met kanzyani samen wat jaartjes terug in de gashouder stond ook al stijf van die kazige zooi...