Partyflock

Forumonderwerp · 1061998
1 volger · 13923x bekeken
Betreft: evenement: Time Warp, zaterdag 12 december 2009 om 22:00
Waarschuw beheerder
Is daar iets bekend over? Heel toevallig? Misschien? Iemand? :D

Waarschuw beheerder
nee sorry :nee:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Waarschuw beheerder
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Boh ik ben ook zo ongeduldig :P En vorig jaar was er in Januari al iets bekend :o
Waarschuw beheerder
12 dec :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yes :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je meent het

dacht dat het dit jaar ergens anders zou zijn, vandaar mijn vraag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TimeWarp verdient een locatie zoals de Maassilo :D
Waarschuw beheerder
ben er nog nooit geweest ben benieuwd! zal niet zo doodziek worden als in Mannheim dat zal ik nooit vergeten;)
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat wel in de maassilo is.

Urban Podium weggestemd door gemeenteraad
Donderdag 11 juni 2009

Een krappe meerderheid van de gemeenteraad heeft de komst van het Urban Podium in de Maassilo weggestemd. PvdA-raadslid Motta steunde een motie van Leefbaar Rotterdam om het Urban Podium te dwarsbomen.

Directe aanleiding voor de motie is een wijziging van het oorspronkelijke plan. De organisatie van het podium voor straatcultuur was tot de conclusie gekomen dat de ruimte de helft kleiner kan. De rest van het gebouw zou dan ter beschikking komen voor andere gebruikers, waarvoor volgens wethouder Rik Grashoff belangstelling is. Het oorspronkelijke budget van 11 miljoen euro zou niet worden overschreden. Het podium zou wel pas in 2010 open gaan, een jaar later dan gepland.

Rik Grashoff waarschuwde de raad dat stoppen met het podium betekent dat bijna drie miljoen euro wordt weggegooid. Ook staan de jongeren met lege handen. Grashoff: ,,De bouw was vertraagd. Dat vind ik jammer en dat is niet de bedoeling geweest. Voor al het overige liep het hartstikke goed met de voorbereidingen en het opstarten van het Urban Podium. Er ligt een goed verbouwingsplan en de activiteiten gingen elders in de stad verder. Het budget daarvoor was er gewoon.”

Een deel van de oppositie pleitte tijdens het debat nog voor een andere locatie. Volgens de wethouder is er geen betere locatie beschikbaar. ,,De Maassilo is en was een plek met de juiste stedelijke sfeer. Er was één kritiekpunt; het pand was te groot, maar we konden het wel tegen goede voorwaarden verwerven. Met een betere verbouwing en verhuur van de rest van het gebouw konden we binnen het budget van 11 miljoen blijven. Ik heb gewoon het raadsbesluit van destijds uitgevoerd. De wijzigingen van het plan waren verbeteringen.”

Vind ik goed nieuws!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok dus de maassilo/factory 010 blijft een gewone vehuurschuur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan iemand mij vertellen hoe het nou zit met de vrije sluitingstijden of het nou definitief is ingevoerd?

Waarschuw beheerder
Vind de Maassilo een beetje fucked up.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 21:44:

Is juist een geniale tent. Lekker dat underground gevoel (en dat op 10 hoog!)
Waarschuw beheerder
maassilo is cool man.

voor wat grotere feestjes juist een goede,donkere locatie
Waarschuw beheerder
eerste namen zijn ook al bekend..

Richie Hawtin (Canada)
Marco Carola (Italy)
Sven Vath (Germany)
Arpiar (Romania)
Chris Liebing (Germany)
Magda (Poland)
Ricardo Villalobos (Chile)
Luciano (Switzerland)

Nice!! :)
Waarschuw beheerder
Flauw ;):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fan Zweet op zondag 14 juni 2009 om 04:15:

Richie Hawtin (Canada)
Marco Carola (Italy)
Sven Vath (Germany)
Arpiar (Romania)
Chris Liebing (Germany)
Magda (Poland)
Ricardo Villalobos (Chile)
Luciano (Switzerland)

Uitspraak van ALmightyRixxi op zondag 14 juni 2009 om 10:46:
Flauw

Ik schat dat hij minstens 80% goed heeft.
Waarschuw beheerder
Dat zou mooi zijn! :)
Waarschuw beheerder
Sowieso van de partij weer !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 12:51:
Ik schat dat hij minstens 80% goed heeft.

dan ben je niet zo n goede schatter of ze kunnen gelijk het faillissement aanvragen
Waarschuw beheerder
Persoonlijk hoop ik toch wel op Liebing :D Vath is ook welkom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel ! op zondag 14 juni 2009 om 20:43:
dan ben je niet zo n goede schatter of ze kunnen gelijk het faillissement aanvragen

mua die org kennende zal dat er wel staan

Waarschuw beheerder
Ik ben er niet, vond het niet zo :)
Waarschuw beheerder
wil persoonlijk wel s wat ordinair italy geroffel horen galmen door die ouwe silo !
marco esse moet maar s naar nederland komen.. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 21:44:

niet te geloven dit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fr33q op woensdag 17 juni 2009 om 18:17:

Vind ik niet, integendeel, super lokatie!....maar het personeel en de sfeer laat naar MIJN mening vaak te wensen over in die toko O:) Algeheel VIND ik feesten in R'dam toch minder :x
Waarschuw beheerder
Kom je toch echt op de verkeerde feestjes, er hangt op de betere avonden in Rotterdam echt wel sfeer. Soms nog meer dan in Amsterdam.
Werkzaam bij Carebox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 08:20:
maar het personeel en de sfeer laat naar MIJN mening vaak te wensen over in die toko

Het zijn Rotterdammers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wakker Dier op donderdag 18 juni 2009 om 08:23:
er hangt op de betere avonden in Rotterdam echt wel sfeer. Soms nog meer dan in Amsterdam.

Amen :D Bijvoorbeeld in Waterfront of NightTown (tegenwoordig WATT).

Al moet ik wel zeggen dat de silo te groot is voor een intieme sfeer, maar de locatie is wel lekker industrieel. In de factory heb je overigens wel dat intieme gevoel :D

Uitspraak van _affie op donderdag 18 juni 2009 om 08:30:
Het zijn Rotterdammers

Tja deels wel mee eens, ookal ben ik van oorsprong R'dammert! De uitsmijters in andere toko's vind ik vaak relaxter dan in menig cluppie in R'dam.. Maarja gewoon negeren werkt altijd prima ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 08:20:
maar het personeel

Vind het personeel daar ook vaak kut. Vooral de beveiliging.

Een voorbeeld: De toilet dames staan gewoon te roken, evenals de DJ zelf, maar vervolgens gaan ze wel mensen uit het publiek hierop aanspreken. Najah, aanspreken. Ze pleuren je peuk weg met een houding van "als je nu nog iets doet pleur ik je eruit".
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 21:10:
kan iemand mij vertellen hoe het nou zit met de vrije sluitingstijden of het nou definitief is ingevoerd?

Dat is definitief ingevoerd:

http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/college_besluit_tot_verruiming_sluitingstijden_horeca/

Artiest Andy Dwarf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fan Zweet op zondag 14 juni 2009 om 04:15:

Toch wel:

"Exclusive News: Time Warp Holland - 12th December 2009. Sven Väth, Loco Dice, Karotte and many more!"

(http://twitter.com/Time_Warp)

T zijn er 3, maar me dunkt dat die er wel echt zullen staan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 23 juni 2009 om 16:43:
Dat is definitief ingevoerd:

dat zijn geen vrije sluitingstijden maar verruimde sluitingstijden. zit een behoorlijk verschil in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op woensdag 24 juni 2009 om 12:54:
dat zijn geen vrije sluitingstijden maar verruimde sluitingstijden. zit een behoorlijk verschil in.

Dat snap ik, maar uit het artikel komt naar voren dat horecagelegenheden met een nachtontheffing, vrije sluitingstijden hebben. De kop van het artikel doet alleen anders vermoeden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 juni 2009 om 12:37:
"Exclusive News: Time Warp Holland - 12th December 2009. Sven Väth, Loco Dice, Karotte and many more!"

Wat een eerste namen :respect:
Waarschuw beheerder
Ik hoop alleen heel erg op Liebing, maar die eerste 3 namen zijn altijd welkom :D
Waarschuw beheerder
prima!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 23 juni 2009 om 14:59:
Vind het personeel daar ook vaak kut. Vooral de beveiliging.

Een voorbeeld: De toilet dames staan gewoon te roken, evenals de DJ zelf, maar vervolgens gaan ze wel mensen uit het publiek hierop aanspreken. Najah, aanspreken. Ze pleuren je peuk weg met een houding van "als je nu nog iets doet pleur ik je eruit".

die beveiliging is fukkin opgefokt daar...ben dr zelf uitgegooid op timewarp omdat ik binnen stond te roken...stom van mezelf ook dat ik dat deed, maar toch, die gast deed alsof ik 100 pillen had staan dealen...:s
Uitspraak van Wakker Dier op donderdag 18 juni 2009 om 08:23:
Kom je toch echt op de verkeerde feestjes, er hangt op de betere avonden in Rotterdam echt wel sfeer. Soms nog meer dan in Amsterdam.

niet mee eens..woon nu zelf meer dan 10 jaar in Rdam, en ik vind alleen de sfeer in waterfront soms leuk, maar in de Watt vind ik het sfeerloos (niet slecht, maar ook niet goed).
Sfeer is alleen leuk op de terrasjes (Stalles (L))

Waarschuw beheerder
maassilo is duidelijk de locatie voor TimeWarp in NL. Cocoon een paar maanden terug was konings en verwacht eigenlijk ook niet anders voor 12/12 ;)
Waarschuw beheerder
Lekker boeiend... :s

Hoevaak zie je Vath, Dice en Karotte op 1 feest in Nederland? :)

En daar blijft het zeker niet bij.. o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 17 juli 2009 om 23:20:
En daar blijft het zeker niet bij..

Ik verwacht ook niet anders van jullie :D!!

Een zaal met lekkere techno zal ook wel heerlijk zijn, bijvoorbeeld: Carlos Rios (heerlijke nieuwe funky releases), Ritzi Lee (held), Patrick DSP, Slam (super op awake fest), Invite (geen uitleg nodig), Rush, Grovskopa, Charlton, Echoplex en zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Waarschuw beheerder
Aangezien het toch wel weer minimaal zal zijn allemaal graag een Tadeo, Faki, Ritch, Under, Osuna, Voorn, Dettmann en Klock.

En laat die draak van een Marco Carola a.u.b. thuis.

En Maassilo vind ik overigens een perfecte locatie. Naast de Westergas en de Bunker de ultieme techno feest locatie. Binnen Nederland dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoevaak zie je Vath, Dice en Karotte op 1 feest in Nederland?

te vaak (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op zaterdag 18 juli 2009 om 00:05:
Een zaal met lekkere techno zal ook wel heerlijk zijn, bijvoorbeeld: Carlos Rios (heerlijke nieuwe funky releases), Ritzi Lee (held), Patrick DSP, Slam (super op awake fest), Invite (geen uitleg nodig), Rush, Grovskopa, Charlton, Echoplex en zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

ben je gek, straks wordt er nog gedanst... :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoevaak zie je Vath, Dice en Karotte op 1 feest in Nederland?

Ik zeg al nix meer......:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fan Zweet op zaterdag 18 juli 2009 om 01:17:
te vaak

Loco Dice, Karotte en Vath kunnen wat mij betreft nooit te vaak ergens op een affiche staan....
Waarschuw beheerder
het is een kwestie van tijd voordat je dat terug neemt.
Waarschuw beheerder
Vath heeft genoeg technokennis in huis om weer eens een lekker stevige set weg te geven, volgens mij heeft hij er de laatste tijd weer zin in (mits 't feest het toelaat)... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zondag 19 juli 2009 om 01:51:
Is nog nooit gebeurd gast...

Gaan we nu de samenstelling van artiesten pitchen als USP van een feest? Volgend jaar wissel je weer 1 poppetje om en roep je weer hetzelfde.
Waarschuw beheerder
Hoogst vermakelijk, hoe elk feest dat niet enkel oude stoomtrein/detroit-techno programmeert ten prooi valt aan de hordes boze technopuristen :lol:

Aub iets als:

Holden
Vath
Extrawelt
Technasia
Varela
Garnier

Zou ik bv vrij mooi vinden, Magda en Carola en andere welterusten-minimal mag lekker thuisblijven (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op maandag 20 juli 2009 om 11:49:
Hoogst vermakelijk, hoe elk feest dat niet enkel oude stoomtrein/detroit-techno programmeert ten prooi valt aan de hordes boze technopuristen

Paul Ritch, Len Faki, Marcel Dettmann, Ben Klock, Tadeo, Under, Osuna die vallen toch allemaal niet onder bovenstaande noemer en zie ik heel graag op dit feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 20 juli 2009 om 10:03:
het is een kwestie van tijd voordat je dat terug neemt.

8 jaar vath gaat nog steeds niet vervelen: denk het dus niet (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 10:22:
Gaan we nu de samenstelling van artiesten pitchen als USP van een feest? Volgend jaar wissel je weer 1 poppetje om en roep je weer hetzelfde.

Mooi he? :P

Wordt gewoon een dikke knaller en wie de line-up niet zint moet vooral z'n heil ergens anders zoeken... :[

Echt hoor, zijn 3 namen bekend en de Jantjes moeten weer tegen hun bekende muurtje pissen... :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 12:03:
Paul Ritch, Len Faki, Marcel Dettmann, Ben Klock, Tadeo, Under, Osuna die vallen toch allemaal niet onder bovenstaande noemer en zie ik heel graag op dit feest.

ben je stiekem ook verliefd op paul ritch, len faki, tadeo en under?
Artiest {SHOWLIST artist 67952, 54112}
Waarschuw beheerder
Garnierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (l)

Hij is alles er nodig is op TWNL! De rest zijn extra's :D

Waarschuw beheerder
Sven Väth has announced plans for a special one-off bash at Ibizan super club Amnesia, celebrating twenty years of electronic music on the island.

As if Sven wasn't throwing enough gargantuan parties, the Cocoon boss and general hedonist has gone all retrospective on us with a gig at Amnesia next month that will cast a dewy eye back over two decades of music. Our favorite Uncle will be joined by veteran UK dance duo Underworld, who will be welcomed back to the island for the first time in ten years, with the promise of them "playing their hits." Also lurking around the top of the bill will be Sven himself, playing what will reportedly be his first "billed" classics set.

Adding that extra layer of old-school authenticity will be the twin US-UK peaks of acid enthusiast Josh Wink and former Shamen nutter Mr C. Cocoon mainstay C-Rock will be on warm-up duties with further, as yet unannounced additions plugging more of the event's 6pm until 6am time frame in due course.

Zelfs Vath verlangt terug naar vroeger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op woensdag 22 juli 2009 om 00:00:
Time Warp is Mannheim......

Mannheim Duitsland is echt heullll vet! Ik denk alleen wel dat als je de naam weglaat, het gewoon een heel vet feest gaat worden, ongeacht de naam. Ik lees dat Sven, Loco Dice en Karotte al op de lineup staan. Mij maakt het dan niet meer uit of het Timewarp heet ofniet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op woensdag 22 juli 2009 om 00:00:
zonde.

Time Warp is Mannheim......

das is zoiets zeggen als, sensation is nederland haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TimeWarp is duitsland. Als jij het voor elkaar krijgt om op een grote hallen locatie mensen van 19:00 tot 14:00 te laten raven in nederland hoor ik het graag.
Waarschuw beheerder
JAAA!!! Groot Chris Liebing fan! Hij mag mij ook geboekt worden :) *hint*hint*hint*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deactive op woensdag 22 juli 2009 om 10:50:
Als jij het voor elkaar krijgt om op een grote hallen locatie mensen van 19:00 tot 14:00 te laten raven in nederland hoor ik het graag.

sowieso de vergelijking is krom. het is enkel en alleen de naam wat hier gebruikt wordt. verder is het gewoon een totaal ander feest. niet te vergelijken
Waarschuw beheerder
hoop dat de line-up wat geinspireerder is dan vorig jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op woensdag 22 juli 2009 om 12:18:
Groot Chris Liebing fan

3uur lang op Infinity Festival :cheer:.

Zo wel vet zijn als Chris met Jochem komt draaien... Collabs 3000 .....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelijk ff kaartjes scoren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op vrijdag 17 juli 2009 om 18:56:
Sarcastisch?

Loco Dice is toch wel meer dan prima... Bij Karotte weet je het nooit, kan super relax zijn of helemaal bagger... Sven heb ik altijd al ruk gevonden.. zou mooi zijn als ze Paco Osuna en Galuzzi ook boeken!
Waarschuw beheerder
karotte aka tony montana?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deactive op woensdag 22 juli 2009 om 10:50:
Als jij het voor elkaar krijgt om op een grote hallen locatie mensen van 19:00 tot 14:00 te laten raven in nederland hoor ik het graag.

Rotterdamse haven ergens, moet wel lukken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juli 2009 om 21:28:

jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juli 2009 om 21:28:
special one-off bash

Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 14 augustus 2009 om 15:48:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 14 augustus 2009 om 15:48:
jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he?

Daar ben je een purist voor heh ;) Gast (sohus) als jij met professor Barabas zijn tijdmachine terug kon zou je dat gelijk doen! Man o man, kom toch es in het heden en stop te jammeren over vroeger.

Waarschuw beheerder
carola is bevestigd; nice (y)
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar top feestje, zeker weer ff kijken :9

Waarschuw beheerder
Hoppa; Speedy J & Chris Liebing are now confirmed for Time Warp Rotterdam on 12/12/09
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat is je bron btw?

Waarschuw beheerder
altijd maar dat wantrouwen... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 augustus 2009 om 23:49:
carola is bevestigd :(

Waarschuw beheerder
Marco Carola, Collabs feat. Chris Liebing & Speedy J just confirmed for Time Warp Holland.
Marco Carola und Collabs confirmed!

Marco Carola is back in Holland and we are looking forward to a top notch repeat performance! Collabs has also been confirmed; its their first time in Holland and we are super excited.

wtf? Collabs' first time in Holland, dat kan gewoon niet kloppen :S
Waarschuw beheerder
das echt dikke bull, heb ze 2 jaar geleden al eerder gehoord
Waarschuw beheerder
misschien waren ze in de veronderstelling dat dit de 1e keer ging worden, maar zin in :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoran Pillay op vrijdag 21 augustus 2009 om 13:48:
wtf? Collabs' first time in Holland, dat kan gewoon niet kloppen

[img width=750 height=350]https://partyflock.nl/images/upload/9671_original.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd, ik had ze ook al op clash 2008 gezien.

Erg slechte veronderstelling dan :p
Waarschuw beheerder
Die avond van die flyer was zo teringvet
Waarschuw beheerder
Las Palmas was de tent van Rotterdam... Die avond ging het goed los!!
Waarschuw beheerder
Collabs stond ook al op Innercity... krijg je met die ongeduldige Duitsers, ben je ff een lang weekendje naar Lowlands en dan is het alweer gecommuniceerd... :P

Wat mij verder niet zoveel uitmaakt, dikke set van Collabs maakt het wel af... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 24 augustus 2009 om 16:35:
Collabs stond ook al op Innercity... krijg je met die ongeduldige Duitsers, ben je ff een lang weekendje naar Lowlands en dan is het alweer gecommuniceerd...

:lol: maakt ook geen reet uit: als ze er maar staan in de maassilo ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 24 augustus 2009 om 16:35:
Collabs stond ook al op Innercity... krijg je met die ongeduldige Duitsers, ben je ff een lang weekendje naar Lowlands en dan is het alweer gecommuniceerd

mja dat hou je nooit echt 100% tegen
Waarschuw beheerder
Mijn bezoek naar Lowlands is inderdaad moeilijk tegen te houden... :P

Weer zoveel mooie dingen gezien! :respect:
Waarschuw beheerder
Was trouwens een foutje in de vertaling, het is de eerste keer dat Collabs op Time Warp staat in het algemeen... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 24 augustus 2009 om 18:06:
Weer zoveel mooie dingen gezien!

ppff ik ook! ff bijkomen. vannacht echt 12 uur geslapen..

collabs is wel cool
Waarschuw beheerder
vannacht echt 12 uur geslapen..

Dat wilde ik ook, maar ik moest en zou de herhalingen van 3 voor 12 zien op On Demand en toen werd het dus weer 2.30 uur... :(

Trouwens erg irritant dat ze dan bijna alleen maar bandjes laten zien. Had ook graag nog iets teruggezien van Whitest Boy Alive, Moderat, Vitalic en The Subs... :(

Nou ja, blijft veruit het leukste festival van Nederland! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 25 augustus 2009 om 10:41:
Whitest Boy Alive

ppff dat was echt een gruwelijk optreden :D
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 25 augustus 2009 om 10:41:
Nou ja, blijft veruit het leukste festival van Nederland!

ppff verreweg met afstand!! die sfeer is gewoon te dope
Waarschuw beheerder
donateur
toch ook maar eens heen dan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 25 augustus 2009 om 10:51:
ppff dat was echt een gruwelijk optreden

Staat een mooi filmpje op Youtube van het laatste nummer waarbij het publiek eigenlijk al het werk doet. Zo´n ovatie zie je in de dance eigenlijk maar zelden helaas...
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 26 augustus 2009 om 01:52:
Zo´n ovatie zie je in de dance eigenlijk maar zelden helaas...

jammer he? kzelf heb het een paar keer mogen meemaken, dat is heel bijzonder. uiteraard niet voor zoveel mensen ;-)
Waarschuw beheerder
Hemman en Technasia erbij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op donderdag 10 september 2009 om 22:53:
Technasia

live/dj en wie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met Collabs en technasia gaat het de goede kant op:)(Y)
Waarschuw beheerder
volgens mij is het bij een optreden altijd Siegling solo nu
Waarschuw beheerder
ik hoop op deze 5 namen:
Rebekah Aff
Fabrizio Maurizi
Paco Osuna
Gaiser (live)
André Galluzzi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 13 september 2009 om 21:53:
volgens mij is het bij een optreden altijd Siegling solo nu

ook prima hoor maar live met zn 2en is tog wat specialer :)
maar dacht al zoiets gelezen te hebben dat kahn niet meer optreedt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het een beetje scheef dat hij dan onder dezelfde naam door gaat.
Waarschuw beheerder
Die Amil Khan produceert geloof ik alleen nog maar en Siegling doet de gigs. Wel geinig trouwens, als je technasia als artiest hier opzoekt, staat er alleen Siegling met een foto van Khan :D
Waarschuw beheerder
pf is sowieso niet echt betrouwbaar :P
Waarschuw beheerder
Ik hoop op Bas Mooy! :respect:
Waarschuw beheerder
Beter weer een Raresh, Rhadoo en Pedro. Wat waren die gruwelijk bezig vorig jaar
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van een Loco Dice b2b Marco Carola? :P

In elk geval wordt het de dikste line-up die er ooit in Nederland is geweest op technogebied voor een indoorfeest... :P

* naar mijn mening dan, smaken verschillen natuurlijk. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 19 september 2009 om 12:43:
dikste line-up

wighnomy brothers, Jay Denham, Carl Cox?
Waarschuw beheerder
In elk geval wordt het de dikste line-up die er ooit in Nederland is geweest op technogebied voor een indoorfeest... :P

nu maak je me helemaal nieuwsgierig..
dit wordt maken of kraken natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 19 september 2009 om 13:06:
dit wordt maken of kraken natuurlijk

Hmmm, denk eigenlijk dat jij hem wel zal kraken. Staan maar 5 favorieten van je... :(
Waarschuw beheerder
en van mij, en van mij en van mij??????? :D

wanneer is de line up bekend dan Tjeerd?
Waarschuw beheerder
Van jou 12... :D

Begin volgende week naar buiten, meteen ook met timetable zodat iedereen het mooie plaatje ziet...keuzes! :P
Waarschuw beheerder
Loco Dice b2b Marco Carola? :P

Aub niet, zet LD maar gewoon in ze eentje :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon allebei niet ;) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 19 september 2009 om 14:09:
Begin volgende week naar buiten

:woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wakker Dier op zaterdag 19 september 2009 om 14:35:
Aub niet, zet LD maar gewoon in ze eentje

Heb je ze al eens samen zien draaien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 19 september 2009 om 16:55:
eb je ze al eens samen zien draaien?

Ik trek Carola zijn ellenlange breaks gewoon totaal niet, lijkt me ook niet dat dat wat toe zou voegen aan de laatste 2 hele dikke sets van Loco Dice die ik meemaaktte :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
carola heeft weinig vrienden op PF. beter wordt ie gewoon helemaal niet meer geboekt.. gaat ie misschien weer zn oude werk draaien en voor dat geld zijn er vast wel vettere namen te boeken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wakker Dier op zaterdag 19 september 2009 om 17:20:
Ik trek Carola zijn ellenlange breaks gewoon totaal niet, lijkt me ook niet dat dat wat toe zou voegen aan de laatste 2 hele dikke sets van Loco Dice die ik meemaaktte

Ga nou maar gewoon even kijken de 12e... :D

Wat heb je te verliezen, behalve een vooringenomen stellingname... ;-)

Schijnt dat ze samen deze zomer de beste set van het jaar hebben gedraaid... :)
Waarschuw beheerder
sowieso van de partij! vorig jaar was t gruwelijk op de security en de garderobe na(dit jaar hetzelfde?)

Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 19 september 2009 om 17:50:
beste set van het jaar

link?
Waarschuw beheerder
Ik trek Carola zijn ellenlange breaks gewoon totaal niet

Word up!
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van een Loco Dice b2b Marco Carola?

oh nee dat meen je niet.

Uitspraak van Wakker Dier op zaterdag 19 september 2009 om 14:35:
Aub niet, zet LD maar gewoon in ze eentje

inderdaad loco dice in zijn eentje zo hebben we geen last van Carola als die dan toch echt op de line-up moet.

Uitspraak van diggler :D op zaterdag 19 september 2009 om 17:30:
carola heeft weinig vrienden op PF. beter wordt ie gewoon helemaal niet meer geboekt

vind carola ook maar niets
Waarschuw beheerder
Schijnt dat ze samen deze zomer de beste set van het jaar hebben gedraaid...

in the eye of the beholder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van diggler :D op zaterdag 19 september 2009 om 18:02:
vorig jaar was t gruwelijk op de security en de garderobe na(dit jaar hetzelfde?)

Nope, gewoon kluisjes... :-)

in the eye of the beholder

Tja, dat geldt voor alles toch? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zondag 20 september 2009 om 17:53:
Vorig jaar was Carola een van de hoogtepunten van de nacht, kijk de reacties er maar op na...

Ja dat was die ook volgens een aantal mensen op voltt, maar het was zaaddodend volgens vele anderen dat hou je altijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ja, als je het niet trekt zijn er nog 4 andere zalen, niemand hoeft er verplicht naar te luisteren. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wakker Dier op zaterdag 19 september 2009 om 17:20:
k trek Carola zijn ellenlange breaks gewoon totaal niet

ik ook niet elke x hetzelfde trucje :gaap:

tsja en wat de ene leuk vindt, vindt de ander niet.. k hoef hem niet meer te zien iig
Waarschuw beheerder
Zo dan...! Allemaal dikke sets van 2 uur of meer (m.u.v. de live-acts)... :P

Area 1 (22.00 – 10.00)

Sven Vath 🇩🇪
James Holden (gb)
Karotte 🇩🇪
Michel de Hey
Seebase 🇩🇪

Area 2 (23.00 – 09.00)

Daniel Stefanik 🇩🇪
Marek Hemman 🇩🇪
Dennis Ruyer
Daniel Sanchez
Sandeep

Area 3 (22.00 – 09.00)

Collabs feat. Chris Liebing & Speedy J (DE/NL)
Cristian Varela 🇪🇸
Technasia 🇫🇷
Secret Cinema - LIVE
Darko Esser

Factory 10 (22.00 – 10.00)

Loco Dice 🇩🇪
Marco Carola 🇮🇹
Clickbox (BRA)
Gaiser - LIVE (VS)
Nekes 🇩🇪
Remy

The Basement (00.00 – 08.00)

Bo & Nijs
Gideon Bouwens
Joey Daniel
Size
Waarschuw beheerder
3 = cool

technasia alleen siegling neem ik aan? Las net ff reacties terug, maar volgens mij heb jij hier niets over gezegd?
Waarschuw beheerder
3= leuk!
Waarschuw beheerder
misschien kom ik voor de gezelligheid maar muzikaal voor mij niet interessant. wel goed van de lange sets (y) zo hoort het.
Waarschuw beheerder
Carola is een veredelde pizzabakker, jammer dat ie toch telkens weer geboekt wordt. Zaal 3 ziet er wel nice uit, maar ook niet echt heel bijzonder moet ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 22 september 2009 om 11:03:
Zaal 3 ziet er wel nice uit, maar ook niet echt heel bijzonder moet ik zeggen.

Nee, 4 uur Collabs zie je elke week in Nederland. :)

Zeg dan niets! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 22 september 2009 om 11:08:
Nee, 4 uur Collabs zie je elke week in Nederland. :)

tja of hij dat boeiend vindt, moet hij weten natuurlijk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, maar boeiend of bijzonder zijn twee verschillende zaken. ;-)

Bijzonder is het namelijk wel! O:)
Waarschuw beheerder
ik vind collabs nou niet echt een heel unieke sound hebben, niet heel veel verschillend van speed j solo. daarom voor mij ook
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 22 september 2009 om 11:03:
niet echt heel bijzonder

wat wel positief is is dat varela weer eens geboekt is. dat heeft veel te lang geduurd. good job (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
helden lineup! :respect:

Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit die line-up. Collabs altijd garant voor feest, diepe baslijnen! :kwijl: Varela inderdaad goed dat hij weer eens geboekt wordt in NL! :D
Waarschuw beheerder
zeauw, dit is voor mij een wel erg oninteressante line-up. vond die van vorig jaar nog leuker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 22 september 2009 om 12:44:
dit is voor mij een wel erg oninteressante line-up.

Er staan 10 favorieten van je... :s

Weten we meteen weer hoe serieus we dat lijstje moeten nemen... :P
Waarschuw beheerder
In mijn lijst staan ook zat namen die me totaal niet meer boeien. Ik ga dat niet iedere dag/maand bij houden.
Waarschuw beheerder
ja karotte, clickbox en carola moeten daar sowieso uit :P vergane glorie
daniel stefanik en hemmann vind ik wel erg tof
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 22 september 2009 om 11:41:
ik vind collabs nou niet echt een heel unieke sound hebben, niet heel veel verschillend van speed j solo.

helaas idd, vond ze in Off Corso in 2005 nog heeel dik bezig, laatste wat ik heb gehoord niet. Beide heren solo ook niet dus dat verklaart een hoop.
Uitspraak van anders op dinsdag 22 september 2009 om 11:41:
varela

Zeer vet ja. En Technasia ook wel cool.

Verder hmmm weet nog niet, was vorig jaar wel vet. Nu niet echt namen die me genoeg prikkelen. :)
Waarschuw beheerder
Als het Awakenings zou heten dan zou het echt top zijn ;O)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op dinsdag 22 september 2009 om 14:47:

alleen awake kiest ervoor om sets te doen van 1 uur en een kwartier, wat dus echt KUT is.
Waarschuw beheerder
Mij te weinig variatie.
Had je net zo goed een en of 2 zalen dicht kunnen laten wat mij betreft. :)

Collabs is wel leuk denk voor een groep mensen, maar ik kan daar ook niks meer mee. Een keer gezien en dat was wel aardig op zich. Liebing begon toen al te pruttelen, maar werd toen nog gecorrigeerd door Speedy J, nu doet die net zo hard mee.
Zwaar vermoeiende muziek allemaal.

Verder voor je doelgroep wel een leuke line up.
Waarschuw beheerder
Party!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 22 september 2009 om 15:06:
alleen awake kiest ervoor om sets te doen van 1 uur en een kwartier

Dat is stierenpoep want kijk hier:

22.00 - 00.00 Olene Kadar LIVE
00.00 - 01.30 Joris Voorn
01.30 - 03.15 Len Faki
03.15 - 05.15 Jeff Mills
05.15 - 07.00 Dave Clarke
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is op awake vaak genoeg voor gekomen dat een dj een "halve" set gaf omdat er zo nodig 7 man in negen uur gepropt moesten worden, denk eerlijk gezegd dat hij daar op doelt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 22 september 2009 om 00:48:
Zo dan...! Allemaal dikke sets van 2 uur of meer (m.u.v. de live-acts)... :P

Area 1 (22.00 – 10.00)

Sven Vath 🇩🇪
James Holden (gb)
Karotte 🇩🇪
Michel de Hey
Seebase 🇩🇪

Area 2 (23.00 – 09.00)

Daniel Stefanik 🇩🇪
Marek Hemman 🇩🇪
Dennis Ruyer
Daniel Sanchez
Sandeep

Area 3 (22.00 – 09.00)

Cristian Varela 🇪🇸
Technasia 🇫🇷
Secret Cinema - LIVE
Darko Esser

Factory 10 (22.00 – 10.00)

Loco Dice 🇩🇪
Marco Carola 🇮🇹
Clickbox (BRA)
Gaiser - LIVE (VS)
Nekes 🇩🇪
Remy

Geen onaardige line-up vind ik. "Beste line-up aller tijden" is natuurlijk klinkklare onzin maar dat neemt niemand nog serieus lijkt me. Alleen zaal 2 en 4 voegen niet veel toe denk ik. Minimalheads willen toch in de Vath-zaal en Technoheads komen niet buiten zaaltje 3.

Wat is de prijs voor een ticket eigenlijk?

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 22 september 2009 om 17:22:
Minimalheads willen toch in de Vath-zaal

Alsof dat allemaal minimalacts zijn...
Waarschuw beheerder
Puike line up hoor. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vincenzo M. op dinsdag 22 september 2009 om 17:00:
Het is op awake vaak genoeg voor gekomen dat een dj een "halve" set gaf omdat er zo nodig 7 man in negen uur gepropt moesten worden, denk eerlijk gezegd dat hij daar op doelt...

dat mot je tegen bertus zeggen..die heeft de hele monumental crew al gehad dus die kunnen niks fout doen in zijn ogen.
Waarschuw beheerder
Timewarp is gewoon een commercieel feest, zowel in Mannheim als in Rotterdam. Dan is deze line-up gewoon erg strak en zal het ook wel uitverkopen.

Wat ik alleen niet snap, er zijn 5 zalen te verdelen, kunnen er dan echt geen nieuwe vooruitstrevende namen toegevoegd worden? Mensen met een eigen ding, een eigen sound.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 22 september 2009 om 11:08:
Nee, 4 uur Collabs zie je elke week in Nederland.

Sorry, verkeerde woordkeuze misschien. Maar heb Liebing een tijdje geleden 3 uur lang zien draaien en dat was echt 3x niks. En Speedy J is de laatste tijd ook aan het inkakken. Maar wie weet zijn ze als Collabs wel heel vet, heb ze nooit gehoord in die samenstelling.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 22 september 2009 om 18:04:
Liebing een tijdje geleden 3 uur lang zien draaien en dat was echt 3x niks

Maar hij heeft wel een fijne brede glimlach en dat is ook wat waard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 22 september 2009 om 15:06:
alleen awake kiest ervoor om sets te doen van 1 uur en een kwartier, wat dus echt KUT is.

Mee eens.. Als er nou 2 gashouders naast elkaar zouden staan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 19 september 2009 om 14:09:
meteen ook met timetable zodat iedereen het mooie plaatje ziet

waar kunnen we die timetable dan vinden ?

line-up eigenlijk heel teleurstellend. de eerste 3 namen die bekend werden gemaakt (sven vath, loco dice, karotte) waren veel belovend maar uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen. en dan nog vernemen dat loco dice nog met die stupid carola moet samen spelen. dit feest is de naam timewarp niet waard met deze line-up voor deze prijs, jammer jammer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Minimalheads willen toch in de Vath-zaal

Alles behalve Vath... LOCO DICE!
Waarschuw beheerder
hoop zure mensen hier!! ik ga hier gewoon genieten!
Waarschuw beheerder
Tis nooit goed voor een paar technopuristen, smaken verschillen!
Ik vind dat eke zaal tot z'n recht komt, wordt nog moeilijk kiezen die avond!
Wat houdt de early bird dit keer in??? 500 kaarten of tot en bepaalde datum???

Waarschuw beheerder
behoorlijke techno in area3!!! NONDEJUUUUU!!!!
Cristian Varela 🇪🇸
Technasia 🇫🇷
Secret Cinema - LIVE
Darko Esser

:RESPECT:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op dinsdag 22 september 2009 om 21:46:
Wat houdt de early bird dit keer in???

Dan mag je samen met Sven Gay een half uurtje backstage in de darkroom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 22 september 2009 om 19:11:
waar kunnen we die timetable dan vinden ?

Zijn nog wat veranderingen. Click Box gaat live bijvoorbeeld waardoor Dice en Carola elk een half uurtje erbij krijgen. Tweemaal een 3 uur set dus en niet samen.

Verder neem ik mensen die kritiek op deze line-up hebben niet serieus. Deze namen op een feest dat 12 uur duurt en dan nog weten te jammeren, dan is een glas niet halfleeg maar zit er zelfs geen druppel meer in.

12 december gaat een wereldnacht worden in een volle Maassilo met leuke mensen die ervan gaan genieten. En wie het niet ziet zitten wens ik heel veel plezier met een andere activiteit die avond. :)
Waarschuw beheerder
:D

Dat denk ik ook wel, altijd gezellig met de oudjes van toen! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 22 september 2009 om 23:39:
Verder neem ik mensen die kritiek op deze line-up hebben niet serieus.

Waarom zou je, je verkoopt toch wel uit.
Waarschuw beheerder
Nou ja, ik vind het altijd belangrijk om feedback te lezen. Gaiser hebben we bijvoorbeeld gevraagd na de lovende reacties op Voltt. En vorige editie was Ben Sims met zijn uplifting techno toch zeer gewild dus daarom nu Varela en Technasia. Er is voor deze line-up dus echt wel rekening gehouden met de ervaringen die bezoekers hier achterlaten. En er staat gewoon een hele mooie lijst aan namen... :)

Dus het is wel eens goed om te weten dat in sommige gevallen kritiek ook gewoon nergens op slaat... :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en het is wel gebleken met cocoon in maart dat als jullie ietsjes meer gedurft programmeren dat de kaartverkoop dan tegen valt.
Waarschuw beheerder
Line-up eigenlijk heel teleurstellend. de eerste 3 namen die bekend werden gemaakt (sven vath, loco dice, karotte) waren veel belovend maar uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen.

Grappenmaker, ben beetje verrast dikke lineup weer. Even timetable nog checken maar kan denk ik de gehele avond vullen met mooie dingen :)

Heel fijn dat Loco Dice in ze eentje staat trouwens :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus Tjeerd, zeg nou ff of Technasia beide heren is of alleen Siegling!?!? :)
Waarschuw beheerder
Alleen Siegling... scheelt weer een ticket uit Hongkong... :P

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
dit feest is de naam timewarp niet waard met deze line-up voor deze prijs, jammer jammer.

zeg dan niets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 23 september 2009 om 00:46:
En vorige editie was Ben Sims met zijn uplifting techno toch zeer gewild dus daarom nu Varela en Technasia.

Waarvoor mijn welgemeende dank :D
Waarschuw beheerder
uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen

Als je dit serieus meent ben je echt een kneus...
Waarschuw beheerder
Verder neem ik mensen die kritiek op deze line-up hebben niet serieus.

Dat jij daar nog op ingaat ;) Zin in Hemmann en Varela :D

Als ik dan één kritiekpuntje mag noemen is het het ontbreken van Johannes Heil die het dak er van af zou hebben geblazen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen zaal 2 en 4 voegen niet veel toe denk ik. Minimalheads willen toch in de Vath-zaal en Technoheads komen niet buiten zaaltje 3.

Als minimal liefhebben blijf ik in factory 10 hoor. Verder vind ik het vreemd dat iedereen nog zo zit te zeiken op Carola terwijl hij op Vollt en Vollt after heerlijk draaide. Als hij zo draait zo als toen kom ik helemaal niet meer met de lift naar beneden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dirx op woensdag 23 september 2009 om 16:37:
Verder vind ik het vreemd dat iedereen nog zo zit te zeiken op Carola terwijl hij op Vollt en Vollt after heerlijk draaide.

Haha dat was juist één grote aanfluiting in mijn ogen. Vooral op de after, wat een drama. Die vent draait alleen nog maar inspiratieloos gepingel, afgewisseld met ellenlange breaks. Maarja, ieder z'n ding natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ndrangeta op woensdag 23 september 2009 om 17:29:
Haha dat was juist één grote aanfluiting in mijn ogen. Wat een drama. Die vent draait alleen nog maar inspiratieloos gepingel, afgewisseld met ellenlange breaks. Maarja, ieder z'n ding natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ndrangeta op woensdag 23 september 2009 om 17:29:
Die vent draait alleen nog maar inspiratieloos gepingel, afgewisseld met ellenlange breaks. Maarja, ieder z'n ding natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Zijn nog wat veranderingen. Click Box gaat live bijvoorbeeld waardoor Dice en Carola elk een half uurtje erbij krijgen. Tweemaal een 3 uur set dus en niet samen.

kom dan maar snel op met die timetable. dat is postief dat loco dice en marco carola niet samen draaien. als in area 1 sven vath, karotte niet tegenover loco dice en gaiser staan dan zal ik er nog eens over nadenken om te komen maar die prijs van 42 eur is wel duur maar alles zal dus zowat afhangen van de timetable ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acidcriminal op woensdag 23 september 2009 om 19:36:
maar die prijs van 42 eur is wel duur

Duur? :s

Ik denk dat ik expres wacht met de timetable totdat de early birds op zijn, dat zal je leren... :P

Artiest {SHOWLIST artist 44863, 44989, 50803}
Waarschuw beheerder
Geen onaardige line-up vind ik. "Beste line-up aller tijden" is natuurlijk klinkklare onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 23 september 2009 om 19:40:
Duur?

Ik denk dat ik expres wacht met de timetable totdat de early birds op zijn, dat zal je leren...

ja inderdaad heel duur. ik hoef helemaal geen early birds tickets. ik ga morgen helemaal niet zitten vechten voor dat ticket. het is helemaal niet zeker of ik wel ga, zal misschien gaan als de enige 4 namen van de line-up die ik wil horen niet tegenover elkaar staan dus hangt alles ten eerste al af van de timetable en dan zal ik het overwegen of het die 42 eur wel waard is.

En straks ga je nog beweren dat het goedkoop is daarvoor moet je bij de real timewarp in mannheim zijn voor maar 35 eur met een line-up die 100x more impressive is ;)
Waarschuw beheerder
wat een rare mensen hier zeg, niet teveel naar luisteren! wat is eigenlijk de reden dan dice en carola niet samen draaien?
Waarschuw beheerder
Vanwege de hoge kosten van de line-up is een kleine prijsstijging noodzakelijk. Kaarten voor Time Warp kosten 42,50

6000 maal 42,50 euro is 255.000 euro. Zijn die dj's dan zo duur geworden?
Waarschuw beheerder
boterkoek....er staan wel 3x zoveel DJ's als op awakenigs he....
Waarschuw beheerder
HUH, OK, Als je wil gaan vergelijken met awake.
De Awakenings New Years Special was ook in de maassilo/factory 10 en een kaartje was 40 euro
Werkzaam bij Lektrik
Artiest {SHOWLIST artist 7274, 92407}
Waarschuw beheerder
beter ga je naar Timewarp in Germany! gaan ze tot 3uur s'middags door...
Waarschuw beheerder
Bertus, het valt me op dat jij vaak wat zegt als het over Awakenings of over feesten waar je Awakenings maar wat graag mee vergelijkt gaat. Volgens mij weet jij dondersgoed hoe de vork in de steel zit met prijzen en om even te gaan vergelijken; Awakenings heeft 2 oktober een lineup (voor 3500 man) staan die volgens mij even duur - of zelfs goedkoper is als de lineup in de Factory 10 (voor 1000 man) op Time Warp. Om terug te komen op je vergelijking met NYE. Er was 1 zaal minder geprogrammeerd en volgens mij betaal je alleen voor Dave Clarke veel geld. De rest komt voor een appel en een ei omdat het een gegarandeerd vette jaarwisseling is.

Vind je opmerkingen daarom een beetje ongepast. Je zou bijna denken dat jij de organisator van Awakenings zelf bent!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Staan een paar leuke namen bij, zo te zien krijgt iedereen mooi de tijd dan om een mooie set neer te zetten :)

Blijft Area 3 ook tot het einde open? Of is het alleen pruttelen naar het einde toe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _affie op donderdag 24 september 2009 om 00:28:
Vind je opmerkingen daarom een beetje ongepast.

Deze was mooi he?

Enige remedie is Bertus gewoon negeren. Laten we dat dan ook gewoon doen! :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tickets nu te koop... :)

http://www.time-warp.de/content/e2/e8161/e8209/e8245/index_ger.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 09:53:
_affie een slechte tijd gehad op AWFS en daarom hier zuur doen tegen een awake-fan ?

Ik niet, zie mijn agenda er maar op na!

Als deze line-up 35 euro zou moeten kosten, dan kan de vrijdag editie van Awakenings wel voor 19,50.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 09:53:
Maar ik ben vooral ook techno-addict en ga zeker naar Timewarp maar het had best 35 euro entree kunnen zijn !

Good news for the die hard Time Warp visitors with a smaller budget: there are 500 Early Bird tickets available for €35. Be fast!

Wat was ook alweer het probleem?
Waarschuw beheerder
Nou ja, op dit moment nog dat deze alleen met creditcard verkrijgbaar zijn... :D

Vanaf maandag ook met iDeal is ons beloofd! :)
Waarschuw beheerder
iedereen heeft tegenwoordig toch een cc? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoran Pillay op donderdag 24 september 2009 om 12:54:
500 Early Bird tickets available for €35

Verdomme, Die f*ckin duitsers vragen 4 euro servicekosten dus je bent toch 39 euro kwijt :(

Uitspraak van Crankafternoon op donderdag 24 september 2009 om 11:41:
deze line-up 35 euro zou moeten kosten, dan kan de vrijdag editie van Awakenings wel voor 19,50

Maassilo is al voorzien van licht, geluid ent. maar in de gas moet alles nog worden ingericht dus deze twee locaties zijn niet goed te vergelijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 24 september 2009 om 13:00:
iedereen heeft tegenwoordig toch een cc?

gaat ie lekker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 24 september 2009 om 13:00:
iedereen heeft tegenwoordig toch een cc?

ik niet gelukkig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 13:50:
Maassilo is al voorzien van licht, geluid ent. maar in de gas moet alles nog worden ingericht dus deze twee locaties zijn niet goed te vergelijken.

Ja, en in de Maassilo krijg je de barinkomsten niet en in de Gashouder wel en verdeel je de productiekosten ook nog eens over twee dagen...

En wij weten allebei dat de kosten van licht & geluid met gemak uit de baropbrengst van 1 avond kunnen worden gehaald...

Beter ga je je heil zoeken in de Awakeningstopics voordat ik echt kwaad word en een boekje open doe, hier ben je een storend element met je domme praatjes... :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou dat boekje gewoon open doen Tjeerdo, dat zal hem leren!
Waarschuw beheerder
En toen was berta stil...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vincenzo M. op donderdag 24 september 2009 om 15:34:
En toen was berta stil

Zeker niet, Het is een vrij en open topic
Ik ben ook kritisch naar awake toe. Zo vind ik de boeking van Jeff Mills voor november niet echt een slimme en heb dat ook diverse malen gepost.
Ik snap niet dat bepaalde mensen zo snel van slag raken van gezonde feedback. Ik ga naar buiten van de zon genieten dus de mazl en zoek t maar uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 14:06:
gaat ie lekker?

hoe bedoel je?

bertus, smeer je alsjeblieft niet in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 15:49:
van slag raken

Heb je je profielplaatje weleens gezien? Daar raak ik pas van slag van :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 00:14:
HUH, OK, Als je wil gaan vergelijken met awake.
De Awakenings New Years Special was ook in de maassilo/factory 10 en een kaartje was 40 euro

Deze lineup is wel ietwat dikker + zaal extra. Zelfde geld voor een eventuele vergelijking met de mei editie van 2008
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lees eens wat bertje zegt, hij heeft wel keihard gelijk...met oud en nieuw is bijna alles 2 keer zo duur voor een organisatie
Waarschuw beheerder
Dan nog is de Time Warp line-up een stuk duurder Snaders. Maar ik vind het verder ook helemaal niet boeiend om te gaan vergelijken. What's the point? Natuurlijk kom ik op voor mijn eigen feest als Bertus Boterkoekje van Awakenings over de prijs gaat zitten zeuren, maar ik hou me liever bezig met dingen die echt belangrijk zijn in plaats van deze twee feesten tegenover elkaar te zetten...

Mensen vinden Awakenings tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En mensen vinden Time Warp tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En zullen we het daar verder maar bij laten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 24 september 2009 om 19:21:
Mensen vinden Awakenings tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En mensen vinden Time Warp tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht.

Je hebt zelfs mensen die naar beide nachten gaan en beide nachten een geweldige nacht hebben;)

Vind het zowieso geen goede vergelijking een timewarp in maassilo rotterdam met awakenings (2x) in gas amsterdam..
Waarschuw beheerder
ja je hebt wel gelijk qua lineup maar das natuurlijk maar eend ele vand e kosten. personeel wilt ook 200% dus lokatie is ook veel duurder. maar het boeit niets, we leven NU en awake o&n is geweest. ik vind de lineup goed gevarieerd.
Waarschuw beheerder
Vind al dat gezeur om geld een beetje vreemd, alles word met de jaren duurder, kijk maar eens hoe duur een pakje peuken 3 jaar geleden was.

Verder vind ik het best om 1x in de zoveel tijd goed geld te besten op een feestje. Als Tjeerdo (rond de) 40e voor een kaartje vraagt vind ik dat prima. Nadat wij een kaartje gekocht hebben is het aan hem om te bewijzen dat het het waard is....

Ik geloof wel dat het gaat lukken, als je denkt van niet dan ga je lekker naar Awake. Einde verhaal.
Waarschuw beheerder
ff tussendoor:

ik heb 7 uur Carola b2b met Loco Dice gezien op de Pollerwiesen boot afgelopen weekend (vette boot trouwens!), echt heerlijke deuntjes zonder overdreven lange breaks
fotos @ https://partyflock.nl/album/126044/6611947
ik heb in een gekke bui Carola nog een briefje in z'n handen gedrukt met de vraag of ie de volgende keer in NL ook zo kan draaien :P ach, we zullen zien.. en anders zijn er nog genoeg alternatieven :D
Waarschuw beheerder
Gaan we heeen
Waarschuw beheerder
dat gezeik om geld idd!
als ik ergens echt graag heen wil, betaal ik daar genoeg knaken voor en dat boeit me op dat moment geen reet.

beiden partys kosten in totaal genoeg geld maar voor een leuke nacht kan ieder mens die wil partyen daarmee leven volgens mij.
k heb me vorig jaar zeker wel vermaakt op timewarp rotterdam met garnier tot 9 a 10 uur...

als ik nu zou gaan,is het voor zaal 3, want die room vind ik erg vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dirx op donderdag 24 september 2009 om 20:58:
pakje peuken 3 jaar geleden

goed argument, een belastingverhoging :/ btw is nog hetzelfde als 3 jaar terug dude... maar ik zal verder niet zeuren :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acidcriminal op woensdag 23 september 2009 om 21:13:
En straks ga je nog beweren dat het goedkoop is daarvoor moet je bij de real timewarp in mannheim zijn voor maar 35 eur met een line-up die 100x more impressive is

lekker appels met peren vergelijken.
lekker knallen deze avond!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 25 september 2009 om 10:56:
in mannheim

Gelukkig is benzine tegenwoordig gratis en kun je ook voor een appel en een ei met het openbaar vervoer ;) En daarbovenop, omdat de duitsers ons zo aardig vinden, mag je gratis bijkomen in een 5* Hotel naar keus... :|
Waarschuw beheerder
kaarten in the pocket!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van % op vrijdag 25 september 2009 om 13:24:
kaarten in the pocket!

Wat een zeikerds om het zeiken hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crankafternoon op zaterdag 26 september 2009 om 00:30:
Wat een zeikerds om het zeiken hier

lijkt mij vrij positief dat ik nu al drie kaarten heb gekocht..
Waarschuw beheerder
Ik heb ook kaarten in de pocket.

Verder een hoop zeikerds hier :) Niet richting jouw persoon.
Waarschuw beheerder
Hierbij een link van Gaiser... Vind het zelf een dikke set!

http://rapidshare.com/files/255251715/gaiser_-_livepa_at_moving_d_edge_sao_paulo-stream-09-07-2009-k.mp3

Waarschuw beheerder
Area 3 is gewoon lekker gevarieerd geprogrammeerd. Varela (L) Alleen als er iemand slecht draait in die zaal zou ik niet weten waar ik dan naartoe moet. De rest vind ik persoonlijk vrij bagger maar ieder zijn ding.

Marco Carola is gewoon een homo die met pensioen moet. Ik zie in Paul Ritch zijn opvolger want zijn setjes zijn wel funky, rollen als een gek en hebben een unieke eigen sound. Marco Carola is vergane glorie. Die teert op zijn reputatie van vroeger maar hij presteert al jaren niks meer. Niet qua producties en niet qua sets. En als je zijn gaylord spreekt waarschijnlijk in bed ook niet meer.

Ik laat deze party i.i.g. voorbij gaan. Volgende keer beter. Vorig jaar was best leuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van % op zaterdag 26 september 2009 om 13:37:

Thanks! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2009 om 18:51:
Marco Carola is gewoon een homo die met pensioen moet. Ik zie in Paul Ritch zijn opvolger want zijn setjes zijn wel funky, rollen als een gek en hebben een unieke eigen sound. Marco Carola is vergane glorie. Die teert op zijn reputatie van vroeger maar hij presteert al jaren niks meer. Niet qua producties en niet qua sets. En als je zijn gaylord spreekt waarschijnlijk in bed ook niet meer.

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van % op zaterdag 26 september 2009 om 13:37:

http://rapidshare.com/files/255251715/gaiser_-_livepa_at_moving_d_edge_sao_paulo-stream-09-07-2009-k.mp3

Sjeees wat een saaie set zeg :P Pfoe
Waarschuw beheerder
dacht precies hetzelfde..
Waarschuw beheerder
Smaken verschillen :P
Waarschuw beheerder
ja idd gelukkig wel.. als iedereen het vet zou vinden dan staat het op 12 dec helemaal vol in de factory 10.. en daar heb ik echt geen zin in! :p
Waarschuw beheerder
Om de komende 2 maanden nog ff door te komen:

Technasia - Systematic Session 23 Proton Radio 17.o8.2oo9

http://ul.to/lplxql

01 Stel - The Nail That Sticks Out (King Roc Remix) [Moodmusic]
02 Samuel Knob - Zagal [Viva Music]
03 Marc Antona & Xiki - Hawah [Micro Fibers]
04 The Sundayprayers - La Noche De La Cometa (Joeri Jamison Remix) [Sate]
05 Florian Meindl - Here Today Gone Tomorrow [Flash]
06 Jonny Rock And Luke Solomon - Megamixx (Mr G's Movin' Remix) [Disco]
07 Boris Werner - Feel Good [Moon Harbour]
08 Adam Beyer - Don't Forget The Joker [Mad Eye]
09 Stl - From A Distance [Smallville]
10 Dosem - Beach Kisses (Joris Voorn Edit) [Green]
11 Marc Antona & Xiki - Kip Kop [Micro Fibers]
12 M.in & Patrick Kunkel - Late Night (&me Remix) [Micro.fon]
13 Delaze - Just An Idea [Sino]
14 Rills & Step - Rodeo Drive [Esperanza Extra]
15 Samuel Knob - No Way [Viva Music]
16 Dejan Milicevic - Eloquent Carrot House Fuck Up (Dj Tool) [Formula]
17 Reboot - Charlotte [Below]
18 Stl - Silent State [Smallville]
19 Atmosfear - Dancing In Outer Space (The Revenge Reowrk 2) [Wolf]
20 Jerome Sydenham - Jor El [Uk Promotions]
21 Sian - Byzantine Conduit (Jonas Kopp Synth Mix) [Octopus]
22 Deep'a & Biri - Fragile [Cocktail]
23 Martinez - Blue Lagoon [Moon Harbour]
24 Marc Romboy & Blake Baxter - Where Would You Be [Systematic]

Cristian Varela - Technoinside Sala114 Porto Portugal 12.o7.2oo8

http://ul.to/tnpssy

Chris Liebing pres. Collabs - Live @ Chris Liebing records o1-o6-2oo9

CLR

Karotte - Womb Tokyo 2o.o9.2oo9

Womb

James Holden Live @ NeoPop,Portugal 13.o8.o9

NeoPop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaakhans op donderdag 1 oktober 2009 om 08:48:
Technasia - Systematic Session 23 Proton Radio 17.o8.2oo9

als ik die tracklist zo zie hoop ik dat hij toch wat andere shit uit de boxen laat pompen
Waarschuw beheerder
nee man dat is keihard knallen
Waarschuw beheerder
Marco Carola is vergane glorie. Die teert op zijn reputatie van vroeger maar hij presteert al jaren niks meer. Niet qua producties en niet qua sets. En als je zijn gaylord spreekt waarschijnlijk in bed ook niet meer.

Op Blauersee dit jaar was hij toch echt de man van de dag en funkte het aan alle kanten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op donderdag 1 oktober 2009 om 13:28:
Op Blauersee dit jaar was hij toch echt de man van de dag en funkte het aan alle kanten!

Vergeleken met de rest, kun je nagaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op donderdag 1 oktober 2009 om 12:40:
als ik die tracklist zo zie hoop ik dat hij toch wat andere shit uit de boxen laat pompen

Voor een set op de radio is dit toch perfecte muziek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 1 oktober 2009 om 13:33:

hoezo, mensen moeten toch een idee krijgen van wat je tegenwoordig draait?
Waarschuw beheerder
Oh ja, en je kunt natuurlijk geen brede muzieksmaak als DJ hebben...? :s

Als jij bij de kapper zit wil je natuurlijk ook pompende techno horen. En voor in de file is het ook wel gezellig... :D

Nee Snaders, als je niet begrijpt dat je voor een radioset waar veel mensen in huiselijke kring of op het werk van genieten wat meer ingetogen moet draaien constateer ik bij deze dat je echt met bizonkit in je eigen houten hokje vastgeplakt zit... :P
Waarschuw beheerder
tja hier heeft tjeerdo gelijk natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
dat is dan jouw mening. ik blijf bij mijne.
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 1 oktober 2009 om 14:33:
in huiselijke kring

gezellig met oma aan de thee en techno op.

dat het per sé zachter of rustiger moet op de radio is natuurlijk grote bullshit...dan gaan schranz dj's dus minimal draaien als ze in een radioshow staan? ben sims knalt hem ook gewoon hard in zijn split radio show en dave clarke droet ook zijn eigen ding in white noise die ik meestal ook gewoon lekker door hoor draaien. de redenering dat we "chill" aan het luisteren zijn en daarom moet het maar zachter is natuurlijk krom.
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 1 oktober 2009 om 14:33:
Als jij bij de kapper zit wil je natuurlijk ook pompende techno horen. En voor in de file is het ook wel gezellig...

je stemt toch in op een bepaalde zender, dan KIES je er zelf toch voor wat je hoort.
Waarschuw beheerder
Je zal eens een keer toegeven dat je ongelijk hebt... :D

Kom nou maar gewoon kijken bij Technasia met je waffel of hij hard genoeg draait naar jouw mening, of hou lekker je kop... :P

Als je op de radio draait wil je wel dat mensen ernaar blijven luisteren. En misschien dat jij thuis door de kamer stuitert bij snoeiharde techno maar 9 van de 10 mensen vinden het gewoon chill als achtergrondmuziek... O:)
Waarschuw beheerder
tis niet zo dat ik je ongelijk geef, ik heb er alleen een andere kijk op. als ik ergens online zie dat technasia op een radioshow is wil ik graag acid storm en nebula horen omdat dat hun (nu zijn) stijl is. daarom kies ik ervoor om naar die show te luisteren. als hij dan een rustige draait ga ik "zappen" omdat hij niet aan mijn verwachting voldoet.

de vorige timewarp was ik er, ik heb je toen ook nog een berichtje gestuurd dat ik het een goede productie vond, en dat ik het naar mijn zin heb gehad. deze editie sla ik over.
Waarschuw beheerder

Vergeleken met de rest, kun je nagaan.

Precies Loco Dice en Sven Vath konden er niet meer overeen, 3 uur lang complete gekkenhuis.
Als op Voltt het geluid fatsoenlijk had gewerkt was zijn set daar ook beter overgekomen,net zoals bij Richie het geval was.
Sowieso gaat het weer de betere kant op met het funky techno gehalte en is volgens mij het minimal tijdperk inmiddels wel voorbij. Getuige de sets van Richie op Kiesgrube, Paradiso en Ibiza. Het rolt weer alle kanten op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 1 oktober 2009 om 16:21:
Als je op de radio draait wil je wel dat mensen ernaar blijven luisteren. En misschien dat jij thuis door de kamer stuitert bij snoeiharde techno maar 9 van de 10 mensen vinden het gewoon chill als achtergrondmuziek... O:)

k moet wel zeggen dat radio naar een party toe een knalsetje best moet kunnen :P
k heb me op de vorige TW in rotterdam ook goed vermaakt..dat kwam voornamelijk door garnier die maar door bleef draaien ! uren nadat ie eigenlijk gestopt zou moeten zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 1 oktober 2009 om 13:33:

ja en nee...
zoals sander ook aangeeft ga je dat luisteren om te kijken of het vet klinkt. als je het dan niks vind skip je hem(en dan miss ook op TW).
Andere kant snap ik dat hij voor op de radio een rustig setje doet...

ach....je vraagt hem toch wel om te knallen zoals hij dat kan? :D

setje zoals op innercity in 2005 ofzo(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op donderdag 1 oktober 2009 om 16:43:
ach....je vraagt hem toch wel om te knallen zoals hij dat kan?

Tjeerd: Offcourse we still like Charles to rock with uplifting techno.:-)

Boeker: Sure uplifting techno is Charles style..... ;)
Waarschuw beheerder
top tjeerd! met varela erbij wordt het iig lekker knallen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfoeee waarom duurt het nog zo lang?! :S Technasia, Varela, Collabs, Secret Cinema... :D Denk dat ik niet weg te slaan ben in Area 3! Wanneer komt die lijn omhoog eigenlijk? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaakhans op donderdag 1 oktober 2009 om 17:56:
Technasia, Varela, Collabs, Secret Cinema... Denk dat ik niet weg te slaan ben in Area 3! Wanneer komt die lijn omhoog eigenlijk?

timetable bedoel je?;)

Uitspraak van Lennart! op donderdag 1 oktober 2009 om 17:24:
top tjeerd! met varela erbij wordt het iig lekker knallen

idd...als SC dan ook een set doet als op awfs en collabs laat zien/horen dat ze het nog niet verleerd zijn kan het een geniale avond worden in die zaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op donderdag 1 oktober 2009 om 18:03:
als SC dan ook een set doet als op awfs

Heb SC eigenlijk op alle festivals dit jaar boven gemiddeld zien draaien, knalt weer als vanouds! Gung Hooooo :respect:
Uitspraak van ..Kevinn op donderdag 1 oktober 2009 om 18:03:
collabs laat zien/horen dat ze het nog niet verleerd zijn

Kan volgens mij alle kanten op met die twee tegenwoordig..

Tot hoe laat blijft area 3 open?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 oktober 2009 om 18:24:
Tot hoe laat blijft area 3 open?

Tot 09.00 :D
Waarschuw beheerder
Ik vind het juist voor een radio setje een beetje rare keuze, het zijn zeker lekkere nummertjes maar juist van die diepe rammers, die komen met goede boxen wat beter over dan (bijvoorbeeld) bij de kapper. Denk dat als je 'm in de auto hoort zonder goede installatie dat het niet veel aan is....

Ben er nog steeds wel bij Technasia hoor! Technasia rules!
Waarschuw beheerder
Heb SC eigenlijk op alle festivals dit jaar boven gemiddeld zien draaien, knalt weer als vanouds!

kijk, dat is nog eens goed nieuws(Y)
stond op AWFS ook niet op de planning maar verraste mij positief!!

Kan volgens mij alle kanten op met die twee tegenwoordig..

als het maar de goede is die avond.. :)

Uitspraak van Dirx op donderdag 1 oktober 2009 om 18:47:
Technasia rules

sowieso!!!
laatste aanpassing

Artiest Roman Coskun
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op donderdag 1 oktober 2009 om 16:35:
Precies Loco Dice en Sven Vath konden er niet meer overeen, 3 uur lang complete gekkenhuis.
Als op Voltt het geluid fatsoenlijk had gewerkt was zijn set daar ook beter overgekomen,net zoals bij Richie het geval was.
Sowieso gaat het weer de betere kant op met het funky techno gehalte en is volgens mij het minimal tijdperk inmiddels wel voorbij. Getuige de sets van Richie op Kiesgrube, Paradiso en Ibiza. Het rolt weer alle kanten op!

heb je toevallig een linkje naar dat setje op kiesgrube van richie? ben sinds paradiso op zoek naar een set vergelijkbaar, maw lekker knallen alleen niks komt nog in de buurt van dat nachtje! :3

de kaartenwebsite werkt niet! : (
Waarschuw beheerder
Tjeerd: Offcourse we still like Charles to rock with uplifting techno.

Boeker: Sure uplifting techno is Charles style.....

hehe mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
dát zijn berichten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 1 oktober 2009 om 16:21:
Als je op de radio draait wil je wel dat mensen ernaar blijven luisteren. En misschien dat jij thuis door de kamer stuitert bij snoeiharde techno maar 9 van de 10 mensen vinden het gewoon chill als achtergrondmuziek...

Je vergeet alleen één ding:

Radio is zo 1900.

Niemand luistert toch naar techno via de radio man. Radio-uitzendingen van techno artiesten zijn gewoone en verkapt woord voor promomixes of livesets. We zijn in de on-demand generatie aangekomen waar je luistert naar waar je op dat moment zin in hebt wanneer het jouw uitkomt, zei het dan niet via podcasts, downloads of streams. Sinds wanneer kan ik deze dingen via de ether luisteren? En uitzendingen als Dance Department zijn ook gewoon op een tijdstip dat ik niet wil chillen. En 98% van die sets zijn recycles en absoluut niet live. Je draait dus helemaal niet voor de radio.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op donderdag 1 oktober 2009 om 16:35:

heb je toevallig een linkje naar dat setje op kiesgrube van richie? ben sinds paradiso op zoek naar een set vergelijkbaar, maw lekker knallen alleen niks komt nog in de buurt van dat nachtje! :3

Nee helaas, denk ook niet dat daar opnamens gemaakt zijn, zelfs digitale camera's waren er verboden.
Ik zou gewoon een recente set zoeken tijdens cocoon op Ibiza vorige week bijvoorbeeld, wellicht dat die er wel zijn.
Waarschuw beheerder
Richie Hawtin - Ten Years Cocoon Amnesia Ibiza 21-09-2009
CLICK
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 oktober 2009 om 10:04:
Radio-uitzendingen van techno artiesten zijn gewoone en verkapt woord voor promomixes of livesets

AMEN!
Waarschuw beheerder
Ik vind zowel Varela en Hemmann vette boekingen :D
Waarschuw beheerder
spijker op zijn kop sohus!

Waarschuw beheerder
Gewoon keihard gaan ouwe panters!
Waarschuw beheerder
Kreeg bericht van agency van Hemmann, hij gaat live i.p.v. DJ-set. :)

Verwacht dus zeker dat deze voorbij komt... :respect:

Soort kruising tussen 'Man with the red face' en 'Soopertrack'... :)

Junoka trouwens ook niet verkeerd...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 10 oktober 2009 om 16:27:
Kreeg bericht van agency van Hemmann, hij gaat live i.p.v. DJ-set.

BETER!
Waarschuw beheerder
donateur
ticket id pocket!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Na het supergeslaagde ADE wordt dit wel de grote uitsmijter van het jaar! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 27 oktober 2009 om 10:39:
de grote uitsmijter van het jaar! :[

toch niet van die enge anabolen bij de deur he? :o
Waarschuw beheerder
Lekkere tracks Tjeerdo; hoor je tegenwoordig op diverse feesten voorbij komen :bounce:
Echt held de hemmann
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
i'm in :D
heb d'r zin an :D
Waarschuw beheerder
Hemmann heeft een erg dik nieuw album :D
Dus die gaan we zowiezo checken
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/Marek-Hemmann-In-Between/release/1908915

26 okt kwam die uit niet augustus :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marek Hemmann - In Between, ondertussen al een dag of 2 non stop uit mijn speakers, dit sfeervolle techhouse achtige album uitgebracht op Freude am Tanzen.

Heerlijke klanken zwellen aan in de eerste nummers van dit album. Het begint allemaal met Alias een track die je met heerlijke synths en een rustige bass heerlijk opwarmt en je als het ware het album intrekt. Vervolgens zwelt zachtjes de vocal aan, die je zachtjes op de grond hoort. De track kabbelt in hetzelfde tempo voort terwijl er her en der nog wat prachtige melodieuze uitspattingen doorheen springen.

Het album springt vervolgens over op de eerste, al wat meer dansbare plaat; Tagoma. Deze plaat houdt hetzelfde principe aan als Alias, maar met een stevigere bass en hoger tempo neemt die je mee naar de volgende traptrede op dit album. Aan het einde van deze track, wordt er door Marek nog even aan de melodische teugels getrokken.

Vervolgens worden bij Kaleido de welbekende trommels opgestart, maar al gauw komen de trompet achtige geluiden erbij die de track erg dynamisch maken. Dit is tevens de eerste track die een redelijke kalme climax te gehore brengt. Vervolgens funkt het lekker door, met her en der wat heerlijk geproduceerde kortstondige breaks.

Met Compass worden de dansfloor hits Inessa & Gemini heerlijk ingeleid. Dit neemt niet weg dat ook Compass zelf na zijn heerlijke intro met een diepe bass en vele melodieuze klanken zeker gehoord mag worden. IInessa & Gemini zoals bij iedereen wel bekend als straigt on dance floor hits. Zoals op bleek op de welbekende festivals Meltt & SMS in Duistland. Deze sound ademt werkelijk waar vernieuwing zoals we dat graag zien in technoland. Dit zijn melodieuze,funky, jazzy en vooral sfeervolle dansvloer knallers !

Yvette opent met een klokkenspel achtige intro, ondersteund door nog mooiere synths en keyboard sounds (niet helemaal zeker). Vervolgens zwelt er weer een herhalende vocal aan, die prima past in de track. Waarna de track vervolgens weer meerdere malen wordt opgebouwd naar een soort van climax wat uitmondt in een prachttrack.

Swarm is dieper, experimenteler en gewaagder dan de voorgaande tracks, vooral heerlijk om naar de opbouw te luisteren, je te laten meeslepen en om alles te laten te horen en mee te maken wat er muzikaal in de track voorbij komt. De outro is ook een klein huzarenstukje.

NTMYT is een beetje de vreemde eend in de bijt, niet echt mijn ding. Muzikaal gezien past deze track mijn inziens ook niet echt in het album, maar misschien is het gewoon niet niet mijn cup of tea.

Down is een heerlijke meeslepende prachtplaat, waarop je werkelijk waar weg kan dromen alsof je helemaal alleen op de allergrootste woestijn van de wereld staat. Een absolute topplaat, die dit heerlijke album fantastisch afsluit.

Conclusie:
Dit album is een geniaal meesterwerk van Marek Hemmann, het album omvat alles waarop ik hoop in een album. Het is dansbaar,melodisch en sfeervol. Bovendien bevat de gehele tracklist een heerlijke diversiteit aan tracks die prima op en afgebouwd worden.

1. Alias 5:22
2. Tagoma 5:56
3. Kaleido 5:55
4. Compass 6:35
5. Inessa 8:05
6. Gemini 9:07
7. Yvette 5:59
8. Swarm 6:23
9. NTMYT 6:03
10. Down 4:19

Cijfer: 9,5/10
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lief: kaartje is binnen.... Collabs.. :lief:
Waarschuw beheerder
waarom kan ik geen kaartje kopen op die website van evoltions?? staat niet tussen de events in dat ticketscript... :S
Waarschuw beheerder
oh wacht laat maar.. ik kijk weer met mn neus... :P
Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
fijne trailer zeg! :9
maar van wie is die deun? :$
Track: Secret Cinema - Shake Ur Tech-Ass (Cocoon Recordings)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heerlijke plaat! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
zeker! meteen gekocht op Beatport :bounce:
Waarschuw beheerder
Best zin in... 8)
Waarschuw beheerder
Nieuwe promo mix van Technasia

http://www.technasia.com/djmix/technasia_promo_set.mp3

Tracklist:

Technasia Promo Mix 29.10.2009

01. Rills - Costa Verde - Esperanza
02. Andrea Appollini - Hello Momo (David Pher Remix) - Room B
03. Flow - Voyage - Low Pressings
04. Dosem - Road To Ebron - Sino
05. Flavio Londetti Lownza - Jett Islands (Brian Sanhaji Remix) - Sonata
06. Carl Craig - Angel (Jerome Sydenham's Vocal Dub) - Planet E
07. Marc Romboy vs Smokin Jo - What Is This - Dirt Crew
08. Shenoda - Hussle - Fresh Meat
09. Renato Cohen - Jaxx (Delaze Remix) - Sino
10. Luca Doobie - South America - Sound Selective
11. Pitto - Feelin' (Joris Voorn's Can't Kick This Feeling When It Mix) - Rejected
12. Filsonik - Can U (Argy Tool Mix) - These Days
13. Luca Doobie - Backward - Sound Selective
14. Jerome Sydenham - Tonto - Apothek
15. Mauro Picotto - Love Message - Alchemy
16. Edwin Oosterwal - Untitled Promo - Rejected
17. Lauhaus - Varna Vibes (Mr.G Remix) - Sushitech
18. Teddy Douglas & Louis Radio - The Violin - Basement Boys
19. Giuseppe Cennamo - Bolivian (DJ Wild Remix) - Monique Speciale
20. Blunted Boy Wonder - Buck Fifty - Music Man
21. Samuli Kemppi - Metal Space (Mike Denhert Remix) - Komisch
22. Christian Smith & Reset Robot - Elixir (Gary Beck Remix) - Tronic
23. Luke Fair - Goldfish (Dosem Remix) - Discoteca
24. Renato Cohen - Magica (Dosem Remix) - Sino
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op dinsdag 3 november 2009 om 21:04:
Nieuwe promo mix van Technasia

toch ook weer niet zo'n denderende tracklist..
ga hem toch ff downloaden..
Waarschuw beheerder
ondertussen door heen geskipt en word er niet bepaald vrolijk van (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op dinsdag 3 november 2009 om 21:55:
ondertussen door heen geskipt en word er niet bepaald vrolijk van

idd
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk is deze discussie al een keer voorbij gekomen maar waarom is het deze keer zo'n matige line-up? vorig jaar was echt een dikke line-up toen kon ik helaas niet maar ik wordt hier niet echt warm van
Waarschuw beheerder
ondertussen door heen geskipt en word er niet bepaald vrolijk van (N)

is ook al aan de tracklist te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op donderdag 5 november 2009 om 13:32:
waarschijnlijk is deze discussie al een keer voorbij gekomen maar waarom is het deze keer zo'n matige line-up? vorig jaar was echt een dikke line-up toen kon ik helaas niet maar ik wordt hier niet echt warm van

smaak. ik kon toen ook niet en nu wil ik ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de lineup juist vet! maarja,

Uitspraak van Roel ! op donderdag 5 november 2009 om 14:37:
smaak.

;)
Waarschuw beheerder
ondertussen door heen geskipt en word er niet bepaald vrolijk van

volgens treerdo gaat hij knallen joh! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel ! op donderdag 5 november 2009 om 14:37:
smaak.

daar zal het aan liggen idd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Promomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).Ik heb Technasia twee keer live meegemaakt: tijdens 4 oktober awake in de gas en tijdens AWFS 09 en beide sets waren doorspekt met extreem lekkere funky pomptechno. Ik heb er alle vertrouwen in! :yes: :D

PS:

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/40129750 (4 okt in de gas)
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/42167046 (AWFS 09)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 5 november 2009 om 16:35:
volgens treerdo gaat hij knallen joh!

1 rustig radio setje oké maar dan ook nog zo'n promo mix.....
Uitspraak van vS op donderdag 5 november 2009 om 16:46:
Promomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).Ik heb Technasia twee keer live meegemaakt: tijdens 4 oktober awake in de gas en tijdens AWFS 09 en beide sets waren doorspekt met extreem lekkere funky pomptechno. Ik heb er alle vertrouwen in!

ik was er ook bij op AWFS..en dat vind ik nou heerlijk om op een feest te horen!
Technasia is ook één van de redenen dat ik zou gaan, maar na het horen van die radio én promo set verlies ik dat vertrouwen toch wel een beetje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op donderdag 5 november 2009 om 17:00:
maar na het horen van die radio én promo set verlies ik dat vertrouwen toch wel een beetje...

romomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).

:P
Waarschuw beheerder
Promomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).

waarvoor dient deze promomix dan precies? echt lulkoek wat je zegt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Promomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).

een promo dient toch om juist fans te winnen of om mensen te laten horen wat je kan!? niet eventueel kwijt raken! (niet dat dat het geval is hier maar vind het gewoon jammer)

zou ook een werking andersom kunnen hebben. iemand die technasia niet kent, checkt die promo en vind die sound helemaal geweldig vind. dan komt hij/zij daar en staat hij dik te pompen. een dikke teleurstelling voor die persoon dus..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op vrijdag 6 november 2009 om 10:51:
zou ook een werking andersom kunnen hebben. iemand die technasia niet kent, checkt die promo en vind die sound helemaal geweldig vind. dan komt hij/zij daar en staat hij dik te pompen. een dikke teleurstelling voor die persoon dus..

tjeerdo heeft daar echt een hele goede redenering voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 6 november 2009 om 10:35:
waarvoor dient deze promomix dan precies? echt lulkoek wat je zegt

bij nader inzien moet ik je gelijk geven wat betreft promomixjes :O :X
Waarschuw beheerder
t woord segt tog al alles..promotiemix. jeself in de kijker spelen/verkopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 6 november 2009 om 15:34:
t woord segt tog al alles..promotiemix. jeself in de kijker spelen/verkopen.

daarom: :x ...;)
Waarschuw beheerder
Technasia gaat gewoon knallen, daarover hoeft niemand zich zorgen te maken... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 6 november 2009 om 18:46:
Technasia gaat gewoon knallen, daarover hoeft niemand zich zorgen te maken...

:yes:
Waarschuw beheerder
kaartje in de pocket!

zin :)
Waarschuw beheerder

Daar hou ik je aan Tjeerd!!
Waarschuw beheerder

krijgen we anders ons geld terug? :)
Waarschuw beheerder
Voor Timewarp 12 december in de Maassilo proberen we vanuit Groningen een bus te regelen. Woon je ook in Groningen of omgeving, ga je naar Timewarp en wil je misschien ook wel met een bus? Gee f me even een pb-tje :). Er passen ongeveer 50 personen in een bus en de prijs komt dan op zo'n €25 retour.....
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=JokQfTcd8rY

Als Hemmann zo draait dan sta ik dele hele set erbij!

Waarschuw beheerder
Hmmm ik zit echt te twijfelen of ik naar TimeWarp zal gaan of niet!! Dilemmaaaa.
Waarschuw beheerder
donateur
waar zit de twijfel dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dirx op maandag 16 november 2009 om 18:28:
http://www.youtube.com/watch?v=JokQfTcd8rY Als Hemmann zo draait dan sta ik dele hele set erbij!

Holy shit door dit nummer ben ik het hele album eens gaan luisteren, en wat een topper is dat! Diiieeep! Nu nog meer zin in Time Warp!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 18:32:
Hmmm ik zit echt te twijfelen of ik naar TimeWarp zal gaan of niet!! Dilemmaaaa.

Werp een blik op de line up en je bent er uit lijkt me zo
Waarschuw beheerder
Veel tijd om te twijfelen is er in elk geval niet meer... O:)
Waarschuw beheerder
Ben bang dat we deze niet gaan horen, maar wat zou dat bruut zijn:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 17 november 2009 om 00:07:
waar zit de twijfel dan?

Ik ben er nog niet over uit of m'n bankrekening het allemaal wel toelaat.. Dus daar zit de twijfel.

Maar heb idd niet zo heel veel tijd meer om te twijfelen, denk dat het heel snel wel uitverkocht zal raken.. Snel beslissen dus!
Waarschuw beheerder
donateur
dan maar een week op water en brood ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op dinsdag 17 november 2009 om 17:38:

Waarom zouden ze deze track niet spelen? Ik hoop juist dat er zulk soort muziek wordt gedraaid

Waarschuw beheerder
Ben op zoek naar mensen die naar Time Warp gaan. Ben je flex? Contact me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 20:42:
Waarom zouden ze deze track niet spelen?

omdat geen één dj/act deze shit draait/speelt.
en SC zelf staat waarschijnlijk te vroeg voor deze plaat!

Oohja, ik heb me ticket vandaag gehaald..laat Siegling zn uptempo shit maar in zn tas stoppen:D

Volgorde van DJ's/Acts in techno area;
Esser
SC
Technasia
Varela
Collabs
?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 21:23:
Ben je flex?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op dinsdag 17 november 2009 om 17:38:

Dat stukje er door heen, wat klinkt als een ringtoon, vind ik zoooo irritant in dat nummer. Vind het ook helemaal niet bij dat nummer passen.. wel jammer wat voor de rest blijft het een vette track!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op woensdag 18 november 2009 om 22:48:
omdat geen één dj/act deze shit draait/speelt.

Bedoel je nou dat je dit een kuttrack vind, of dat je baalt dat minimal zo dominant is de laatste tijd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 18:40:
Ik ben er nog niet over uit of m'n bankrekening het allemaal wel toelaat.. Dus daar zit de twijfel.

stuk van mijn salaris komt op je rekening en nog ga je niet?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 19 november 2009 om 12:41:
Dat stukje er door heen, wat klinkt als een ringtoon, vind ik zoooo irritant in dat nummer. Vind het ook helemaal niet bij dat nummer passen.. wel jammer wat voor de rest blijft het een vette track!

Nee joh, tis hard beuken en toch spacen, genieten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op donderdag 19 november 2009 om 12:42:
Bedoel je nou dat je dit een kuttrack vind, of dat je baalt dat minimal zo dominant is de laatste tijd?

weet je nog dat ik zat te balen van die laffe radio/promosets van technasia?!
daar heb je je antwoord:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op donderdag 19 november 2009 om 12:42:

wordt er dan alleen minimal gedraaid op Timewarp? Er moet toch iemand zijn die daar ook een hekel aan heeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 november 2009 om 18:58:
alleen minimal gedraaid op Timewarp

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 november 2009 om 18:58:
wordt er dan alleen minimal gedraaid op Timewarp? Er moet toch iemand zijn die daar ook een hekel aan heeft?

als er alleen mimal gedraaid zou worden was ik niet gegaan!
Waarschuw beheerder
Bump for ZIN!

Waarschuw beheerder
Timetable?
Waarschuw beheerder
Morgen uitverkocht...

Timetable maandag...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 27 november 2009 om 16:08:
Timetable maandag...

:woepwoep:
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met het geluid in die zaal waar vorig jaar Karotte en Garnier draaiden? Zelfde als vorig jaar?
Waarschuw beheerder
Yep, maar nu gereviseerd... vorige week nog tests gedaan en het blaast weer als voorheen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 27 november 2009 om 16:08:
Morgen uitverkocht...

serieus?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 20:09:
serieus?

yes

Area 1
22:00 Seebase
00:00 Sven Väth
03:00 Michel de Hey
05:00 James Holden
07:30 Karotte

Area 2
23:00 Sandeep
01:00 Dennis Ruyer
03:00 Daniel Stefanik
05:30 Marek Hemman - Live
06:30 Daniel Sanchez

Area 3
22:00 Darko Esser
00:00 Secret Cinema - Live
01:00 Technasia
03:00 Collabs ft Chris Liebing & Speedy J
07:00 Cristian Varela

Factory 010
22:00 Nekes
00:00 Clickbox - Live
01:00 Marco Carola
04:00 Gaiser - Live
05:00 Loco Dice
08:00 Remy

The basement

00:00 Size
02:00 Gideon Bouwens
04:00 Bo & Nijs
06:00 Joey Daniel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
las op Twitter dat het nu officieël is uitverkocht!! :cheer:

01:00 Technasia / Sven Väth
05:00 James Holden / Loco Dice
07:00 Cristian Varela / Karotte / Remy

:bounce:
Waarschuw beheerder
Wat een helden bij elkaar! :P
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk toch? :D
Waarschuw beheerder
neeee loco dice en james holden tegelijk :'(
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik ook minder blij mee..

Waarschuw beheerder
iemand 1 kaart te koop voor timewarp 2009 maassilo rotterdam???
Waarschuw beheerder
Area 3
03:00 Collabs ft Chris Liebing & Speedy J / Loco Dice (ff de factory 10 checken:))
toch jammer dat Collabs niet afsluiten, maar gaat de pret niet drukken! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitverkocht? Hmm twijfel is iig weg :)

Waarschuw beheerder
mensen zoek 1 kaaart!! aub neem contact op

groet

Waarschuw beheerder
Jaaa ik ben erbij!! Zin in!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chunker op zondag 29 november 2009 om 00:02:
neeee loco dice en james holden tegelijk

Heeft waarschijnlijk alles te maken met..

Uitverkocht dus druk
Uitverkocht betekent dat het druk gaat worden. Aan de ene kant wil je zo min mogelijk bezoekers teleurstellen, aan de andere kant wil je ook dat de bezoekers het naar hun zin hebben en volgend jaar terugkomen. Vandaar dat bij de timetable de grote acts zoveel mogelijk naast elkaar zijn geprogrammeerd zodat het nergens TE druk zal zijn. Mocht het onverhoopt toch even wat langer duren bij de bar, toiletten of de lift naar boven weet dan dat je te midden van gelijkgestemde zielen bent, heb even geduld en hou de sfeer erin!

Goeie oplossing... keuzes maken...

Area 3 :lief:
Daarintegen Factory 10... :kwijl:

Damn Zin :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op woensdag 2 december 2009 om 20:07:
Heeft waarschijnlijk alles te maken met..

Uitverkocht dus druk
Uitverkocht betekent dat het druk gaat worden. Aan de ene kant wil je zo min mogelijk bezoekers teleurstellen, aan de andere kant wil je ook dat de bezoekers het naar hun zin hebben en volgend jaar terugkomen. Vandaar dat bij de timetable de grote acts zoveel mogelijk naast elkaar zijn geprogrammeerd zodat het nergens TE druk zal zijn. Mocht het onverhoopt toch even wat langer duren bij de bar, toiletten of de lift naar boven weet dan dat je te midden van gelijkgestemde zielen bent, heb even geduld en hou de sfeer erin!

Het zijn toch bijna allemaal grote acts, het is dus gewoon dikke pech!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chunker op woensdag 2 december 2009 om 21:04:
Het zijn toch bijna allemaal grote acts, het is dus gewoon dikke pech!

Eens :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Kevinn op maandag 30 november 2009 om 09:39:
f de factory 10 checken)

"ff" zit er niet in. aangezien je vorig jaar ook al in de rij moest staan omdat er maar 2 liften zijn, maar zeker de moeite waard! :)

verder dikke props voor het uitverkopen & timetable :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op woensdag 2 december 2009 om 21:56:
"ff" zit er niet in. aangezien je vorig jaar ook al in de rij moest staan omdat er maar 2 liften zijn, maar zeker de moeite waard!

Ja duurde dat lang? Shit dat was ik helemaal vergeten ja, je hebt alleen die liften :)
Waarschuw beheerder
Weet niet of dit al besproken is, maar is er ook de mogelijkheid om iets te eten, Tjeerd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yep, er komt een foodstand in de middelste zaal. Weet niet precies wat het menu is maar hoorde iets van tosti's en hotdogs...
Waarschuw beheerder
donateur
de standaard foodstand dus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op vrijdag 27 november 2009 om 20:49:
Area 3

Dit is wel een interessante zaal. Als Secret Cinema gaat knallen en Technasia ook dan is het denk ik wel gasgeven hier. Vier uur Collabs (L)

En wachttijd Factory 10 viel vorig jaar reuze mee. Max. 5 minuten ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 12:16:
En wachttijd Factory 10 viel vorig jaar reuze mee. Max. 5 minuten ofzo

Dat is zeker te doen :)
Waarschuw beheerder
@ Tjeerd

Goede zaak, dank!
Waarschuw beheerder
Laatste werkweek gaat beginnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op zondag 6 december 2009 om 22:47:
Laatste werkweek gaat beginnen...

Same here. Laatste stageweekje en hoe kan ik dat beter afsluiten dan met Timewarp...
Waarschuw beheerder
6 dagen en dan gaat het los...! :D Niet normaal veel zin, nu nog een weekje de plichten vervullen :/
Waarschuw beheerder
nog maar vier daagjessss en dan 16 uur lang knallen :D

Waarschuw beheerder
Oooh.. ik heb gelukkig een kaartje voor Time Warp weten te bemachtigen! :D
Duss.. zaterdag lekker los!! :D

Waarschuw beheerder
Collabs 3000 @ Apokalypsa 10 Year Anniversary 20-11-2009 http://bit.ly/5iaoHP

Cristian Varela - All Night Long Special (7 hours) @ MaximaFM 06-12-2009 http://bit.ly/7XEnYl
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog kaartjes ???
pb please
ik zoek er 4:D
omgeving rdam zou handig zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 16:04:
Collabs 3000 @ Apokalypsa 10 Year Anniversary 20-11-2009 http://bit.ly/5iaoHP

gruwelijke set , al de hele week aanstaan O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 16:04:
Cristian Varela - All Night Long Special (7 hours) @ MaximaFM 06-12-2009 http://bit.ly/7XEnYl

deze ga ik ook eens uppe :D
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
dit gaat zo'n geniale avond worden _O_ _O_ _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op dinsdag 8 december 2009 om 16:38:
Cristian Varela - All Night Long Special (7 hours) @ MaximaFM 06-12-200

hmm gedownload, maar de eerste 6 uur zijn allemaal voor de helft vocal euro dance....mag hopen dat het a la het laatste uurtje gaat a.s. zaterdag/zondag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op woensdag 9 december 2009 om 14:36:
dit gaat zo'n geniale avond worden

Er zijn weinig dingen zeker in het leven... maar hier durf ik idd wel op te wedde :cheer:
Waarschuw beheerder
Dusss, hoe reizen mensen vanaf Den Haag Centraal? NS heeft heel leuk werkzaamheden gepland het hele weekend tussen Den Haag en Rotterdam :\
Op de NS site staat alleen iets over bussen tussen Delft en Schiedam...

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk via gouda: kost alleen wel meer weer tijd :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 22:39:
waarschijnlijk via gouda: kost alleen wel meer weer tijd

Moet dan maar heh :[ ... Heen gaat nog wel, maar terug heb ik daar dus echt geen zin in!
Kan de pret in de Maassilo gelukkig niet drukken :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chunker op donderdag 10 december 2009 om 18:45:
Op de NS site staat alleen iets over bussen tussen Delft en Schiedam...

lekker is dat... wel is vaker gehad na feestjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chunker op donderdag 10 december 2009 om 23:15:
Heen gaat nog wel, maar terug heb ik daar dus echt geen zin in!

hostel misschien iets als je er ECHT geen zin in hebt
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week moest ik van Utrecht naar A'dam Bijlmer ArenA, moest ik met een stoptrein via Hilversum :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 11 december 2009 om 15:00:
ArenA

dit woord wordt toch gespeld met een kleine letter gevolgd door 3 hoofdletters en sluit weer met een kleine letter?

jij draait de dingen om Gobb :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor..
Waarschuw beheerder
Zoek nog 2 kaartjes voor Time Warp?? Somebody Help!!
Waarschuw beheerder
Heerlijk uitgeslapen... nu verschrikkelijk lui doen en straks de hemel betreden :lief:
Waarschuw beheerder
Kreeg net dit in de mail:

Dear Time Warp guests,

we have a special announcement for all x-tix ticket customers: Loco Dice and Marco Carola will also play an early morning back2back set on the Factory 10 Floor. Enjoy Time Warp Rotterdam!

The Time Warp Team

Waarschuw beheerder
Nog Iemand een kaartje kopen???

PB!!

*edit : verkocht!*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb nog een kaartje te koop.... wie heeft er interesse?? Het is een e-ticket en ik woon in Rotterdam. Stuur een PB als je interesse hebt.

VERKOCHT!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kudtzeaui, lig ziek op bed .. geen TW voor mij! :nocheer:
Waarschuw beheerder
Ik heb weliswaar niet het hele feest mogen meemaken, maar in mijn ogen was het veeeeeel minder dan vorig jaar, jammer :(

Toch hoop ik dat dit feest blijft. Want ik vind het heerlijk om eindelijk eens een (groot) feest in Rotterdam te hebben. Mag van mij vaker in de Silo.

O ja (ik mag het eigenlijk niet zeggen), maar Rotterdam heeft veruit de mooiste vrouwen van Nederland. Zelfs om 10 uur 's ochtends liepen er nog zoveel rond :D
Waarschuw beheerder
donateur
hoorde ook over extreem lange rijen bij de ingang?

Uitspraak van Carnagast op zondag 13 december 2009 om 12:12:
Rotterdam heeft veruit de mooiste vrouwen van Nederland.

hoe weet je zo zeker dat ze allemaal uit R'dam komen? ;)

Waarschuw beheerder
echt een gek feest wast het
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 13 december 2009 om 13:49:
hoorde ook over extreem lange rijen bij de ingang?

Dat was iets minder ja... dik half uurtje in de rij gestaan..
Eenmaal binnen was ik het vergeten... Yes wat een nacht zeg :lief:

Begonnen bij Sven Väth... heerlijke set en meteen al de sfeer er goed in!
Daarna door naar een werkelijk legendarische set (in mijn ogen/oren) Collabs :lief: wat een ontiegelijk rollende trein techno fantastisch :kwijl:
Daarna nog heel even bij Holden wezen kijken... niet helemaal mijn ding, net ff iets te "diep"
De laatste energie eruit geknalt bij Valera :bounce:

Enige echte minpunt die ik toch wel weer wil meegeven (volgens mij kan de organisatie daar niets aan doen) maar het betalen voor de w.c... schandalig.. 5 euro voor de hele avond??!! Sorry hoor..

Maar volgend jaar zeker weer :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op zondag 13 december 2009 om 17:14:
dik half uurtje in de rij gestaan..

heb je dan nog snel gedaan. ik heb een uur in de rij gestaan.
die wc's waren drama inderdaad. en die liften naar factory 010 was ook niet echt top geregeld. beter gewoon de trappen opengooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 17:16:
heb je dan nog snel gedaan. ik heb een uur in de rij gestaan.

:/ klote, had verwacht dat wanneer ik er rond 12 zou zijn dat het zou meevallen omdat iedereen voor Vath binnen wilde zijn..(dacht ik) niets was minder waar.
Waarschuw beheerder
vorig jaar was het ook al zon drama met binnenkomen..toen kreeg je die ellende met de jassen er nog na.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 13 december 2009 om 17:22:
vorig jaar was het ook al zon drama met binnenkomen

Daar kan ik me niets meer van herinderen of was toen gewoon op het juiste moment... Buiten de rij buiten vond ik het top geregeld.. Muntjes (Y) (je moet gewoon niet bij het eerste "munthuisje" gaan staan)
En het wachten op je drinken is er niet tot nauwelijks...

Waarschuw beheerder
Wat een topfeestje!
Die rij om binnen te komen was idd minder..
Verder prima geregeld! Muntjes ging snel, drinken halen ging snel.. :yes: Alleen jammer dat het telkens zo'n chaos was bij die lift! Heb helaas niet boven kunnen kijken.
En telkens voor de wc betalen, beeetje gierig ja..
Maargoed, al met al echt een topavond gehad!! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
betaalde wc's (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 17:16:
die wc's waren drama inderdaad. en die liften naar factory 010 was ook niet echt top geregeld. beter gewoon de trappen opengooien.

ja ik vroeg mijzelf ook al af waarom die trappen niet open waren, maar dat zal wel met de bedrijven te maken hebben die in de maassilo gevestigd zijn...
Die rokerszaal op de 10e verdieping was trouwens ook wel dope gedaan, nog nooit gezien. Mooie lokatie voor kleinschalige feestjes!
Waarschuw beheerder
het was chill :)

idd jammer van die wc's en liften maar heb me toch uitermate vermaakt!
Waarschuw beheerder
gewoon optijd komen , dit jaar en vorig jaar geen last vd wachtrij gehad.

Echt een gruwelijk dikke avond/nacht gehad!
Met als hoogtepunt collabs 3000 ( een vd dikkere setjes ooit (L) )
Ome Sven draaide ook zeer nice lekkere opbouw en daarna lekker vegen (Stranger To Stability (L) )
Grote verassing voor mij was toch clickbox :respect:

Lekker Lekker :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op zondag 13 december 2009 om 17:28:
En het wachten op je drinken is er niet tot nauwelijks...

Das wel relaxed, als je aankomt bij de bar en er staat al meteen een blad bier klaar die je gelijk mee kan nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op maandag 14 december 2009 om 14:29:
Met als hoogtepunt collabs 3000 ( een vd dikkere setjes ooit )

Volledig mee eens... Misschien wel mijn beste set ooit... Kippevel..

Chris Liebing die volledig uit ze dak aan het gaan is.. En Speedy J ze "ding" staat te doen.. Maar hoe.. een dikke 10 voor deze 4 uur duurende dikke trip set :lief:
Artiest Powel
Waarschuw beheerder
Sound is crap maar iemand enig idee welke plaat Sven Väth als laatste of een na laatste draaide?
Tip zet het geluid van het filmpje zacht ;)
http://www.youtube.com/watch?v=34cOWCQ-aqw

Senks.

Verder staat er op www.evotions.nl nog een mooie uitleg voor de lange wachtrij bij binnenkomst.
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Iemand iets van tracklist van Loco Dice?
zaten paar (alleen maar) killer plaatjes tussen
Waarschuw beheerder
45 min in de rij gestaan... maar het was het zeker waard :D topfeest