| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 12 december 2009 om 22:00 |
https://partyflock.nl/party/156261:Time_Warp.html
eerste namen zijn ook al bekend..
Richie Hawtin (Canada)
Marco Carola (Italy)
Sven Vath (Germany)
Arpiar (Romania)
Chris Liebing (Germany)
Magda (Poland)
Ricardo Villalobos (Chile)
Luciano (Switzerland)
Flauw
er hangt op de betere avonden in Rotterdam echt wel sfeer. Soms nog meer dan in Amsterdam.
Het zijn Rotterdammers
maar het personeel
kan iemand mij vertellen hoe het nou zit met de vrije sluitingstijden of het nou definitief is ingevoerd?
eerste namen zijn ook al bekend..
Dat is definitief ingevoerd:
dat zijn geen vrije sluitingstijden maar verruimde sluitingstijden. zit een behoorlijk verschil in.
Vind het personeel daar ook vaak kut. Vooral de beveiliging.
Een voorbeeld: De toilet dames staan gewoon te roken, evenals de DJ zelf, maar vervolgens gaan ze wel mensen uit het publiek hierop aanspreken. Najah, aanspreken. Ze pleuren je peuk weg met een houding van "als je nu nog iets doet pleur ik je eruit".
Kom je toch echt op de verkeerde feestjes, er hangt op de betere avonden in Rotterdam echt wel sfeer. Soms nog meer dan in Amsterdam.
En daar blijft het zeker niet bij..
Een zaal met lekkere techno zal ook wel heerlijk zijn, bijvoorbeeld: Carlos Rios (heerlijke nieuwe funky releases), Ritzi Lee (held), Patrick DSP, Slam (super op awake fest), Invite (geen uitleg nodig), Rush, Grovskopa, Charlton, Echoplex en zo kan ik nog wel even doorgaan
Hoogst vermakelijk, hoe elk feest dat niet enkel oude stoomtrein/detroit-techno programmeert ten prooi valt aan de hordes boze technopuristen
Gaan we nu de samenstelling van artiesten pitchen als USP van een feest? Volgend jaar wissel je weer 1 poppetje om en roep je weer hetzelfde.
ben je stiekem ook verliefd op paul ritch, len faki, tadeo en under
Echt hoor, zijn 3 namen bekend en de Jantjes moeten weer tegen hun bekende muurtje pissen
Time Warp is Mannheim......
zonde.
Time Warp is Mannheim......
Als jij het voor elkaar krijgt om op een grote hallen locatie mensen van 19:00 tot 14:00 te laten raven in nederland hoor ik het graag.
Sarcastisch?
jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he?
wtf? Collabs' first time in Holland, dat kan gewoon niet kloppen
![[img width=750 height=350]https://partyflock.nl/images/upload/9671_original.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/upload/9671_original.jpg)
Zo wel vet zijn als Chris met Jochem komt draaien... Collabs 3000 .....
Hemman
Nice!
Aub niet, zet LD maar gewoon in ze eentje
Ik trek Carola zijn ellenlange breaks gewoon totaal niet, lijkt me ook niet dat dat wat toe zou voegen aan de laatste 2 hele dikke sets van Loco Dice die ik meemaaktte
Wat dacht je van een Loco Dice b2b Marco Carola?
Aub niet, zet LD maar gewoon in ze eentje
carola heeft weinig vrienden op PF. beter wordt ie gewoon helemaal niet meer geboekt
carola heeft weinig vrienden op PF.
k trek Carola zijn ellenlange breaks gewoon totaal niet
niet echt heel bijzonder
ik vind collabs nou niet echt een heel unieke sound hebben, niet heel veel verschillend van speed j solo.
varela
Als het Awakenings zou heten dan zou het echt top zijn ;O)
alleen awake kiest ervoor om sets te doen van 1 uur en een kwartier
Zo dan...! Allemaal dikke sets van 2 uur of meer (m.u.v. de live-acts)...
Area 1 (22.00 – 10.00)
Sven Vath 🇩🇪
James Holden (gb)
Karotte 🇩🇪
Michel de Hey
Seebase 🇩🇪
Area 2 (23.00 – 09.00)
Daniel Stefanik 🇩🇪
Marek Hemman 🇩🇪
Dennis Ruyer
Daniel Sanchez
Sandeep
Area 3 (22.00 – 09.00)
Collabs feat. Chris Liebing & Speedy J (DE/NL)
Cristian Varela 🇪🇸
Technasia 🇫🇷
Secret Cinema - LIVE
Darko Esser
Factory 10 (22.00 – 10.00)
Loco Dice 🇩🇪
Marco Carola 🇮🇹
Clickbox (BRA)
Gaiser - LIVE (VS)
Nekes 🇩🇪
Remy
Het is op awake vaak genoeg voor gekomen dat een dj een "halve" set gaf omdat er zo nodig 7 man in negen uur gepropt moesten worden, denk eerlijk gezegd dat hij daar op doelt...
Nee, 4 uur Collabs zie je elke week in Nederland.
meteen ook met timetable zodat iedereen het mooie plaatje ziet
waar kunnen we die timetable dan vinden ?
heel veel plezier met een andere activiteit die avond.
Line-up eigenlijk heel teleurstellend. de eerste 3 namen die bekend werden gemaakt (sven vath, loco dice, karotte) waren veel belovend maar uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen.
dit feest is de naam timewarp niet waard met deze line-up voor deze prijs, jammer jammer.
uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen
Verder neem ik mensen die kritiek op deze line-up hebben niet serieus.
Alleen zaal 2 en 4 voegen niet veel toe denk ik. Minimalheads willen toch in de Vath-zaal en Technoheads komen niet buiten zaaltje 3.
Verder vind ik het vreemd dat iedereen nog zo zit te zeiken op Carola terwijl hij op Vollt en Vollt after heerlijk draaide.
Zijn nog wat veranderingen. Click Box gaat live bijvoorbeeld waardoor Dice en Carola elk een half uurtje erbij krijgen. Tweemaal een 3 uur set dus en niet samen.
maar die prijs van 42 eur is wel duur
Duur?
Ik denk dat ik expres wacht met de timetable totdat de early birds op zijn, dat zal je leren...
_affie een slechte tijd gehad op AWFS en daarom hier zuur doen tegen een awake-fan ?
Maar ik ben vooral ook techno-addict en ga zeker naar Timewarp maar het had best 35 euro entree kunnen zijn !
500 Early Bird tickets available for €35
deze line-up 35 euro zou moeten kosten, dan kan de vrijdag editie van Awakenings wel voor 19,50
Maassilo is al voorzien van licht, geluid ent. maar in de gas moet alles nog worden ingericht dus deze twee locaties zijn niet goed te vergelijken.
En toen was berta stil
van slag raken
HUH, OK, Als je wil gaan vergelijken met awake.
De Awakenings New Years Special was ook in de maassilo/factory 10 en een kaartje was 40 euro
Mensen vinden Awakenings tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En mensen vinden Time Warp tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht.
En straks ga je nog beweren dat het goedkoop is daarvoor moet je bij de real timewarp in mannheim zijn voor maar 35 eur met een line-up die 100x more impressive is
in mannheim
Wat een zeikerds om het zeiken hier
Marco Carola is gewoon een homo die met pensioen moet. Ik zie in Paul Ritch zijn opvolger want zijn setjes zijn wel funky, rollen als een gek en hebben een unieke eigen sound. Marco Carola is vergane glorie. Die teert op zijn reputatie van vroeger maar hij presteert al jaren niks meer. Niet qua producties en niet qua sets. En als je zijn gaylord spreekt waarschijnlijk in bed ook niet meer.
in huiselijke kring
Als jij bij de kapper zit wil je natuurlijk ook pompende techno horen. En voor in de file is het ook wel gezellig...
Als je op de radio draait wil je wel dat mensen ernaar blijven luisteren. En misschien dat jij thuis door de kamer stuitert bij snoeiharde techno maar 9 van de 10 mensen vinden het gewoon chill als achtergrondmuziek...
Voor een set op de radio is dit toch perfecte muziek?
Technasia, Varela, Collabs, Secret Cinema... Denk dat ik niet weg te slaan ben in Area 3! Wanneer komt die lijn omhoog eigenlijk?
top tjeerd! met varela erbij wordt het iig lekker knallen
als SC dan ook een set doet als op awfs
collabs laat zien/horen dat ze het nog niet verleerd zijn
Heb SC eigenlijk op alle festivals dit jaar boven gemiddeld zien draaien, knalt weer als vanouds!
Kan volgens mij alle kanten op met die twee tegenwoordig..
Technasia rules
Precies Loco Dice en Sven Vath konden er niet meer overeen, 3 uur lang complete gekkenhuis.
Als op Voltt het geluid fatsoenlijk had gewerkt was zijn set daar ook beter overgekomen,net zoals bij Richie het geval was.
Sowieso gaat het weer de betere kant op met het funky techno gehalte en is volgens mij het minimal tijdperk inmiddels wel voorbij. Getuige de sets van Richie op Kiesgrube, Paradiso en Ibiza. Het rolt weer alle kanten op!
Als je op de radio draait wil je wel dat mensen ernaar blijven luisteren. En misschien dat jij thuis door de kamer stuitert bij snoeiharde techno maar 9 van de 10 mensen vinden het gewoon chill als achtergrondmuziek...
Hemmann heeft een erg dik nieuw album
Nieuwe promo mix van Technasia
Nieuwe promo mix van Technasia
waarschijnlijk is deze discussie al een keer voorbij gekomen maar waarom is het deze keer zo'n matige line-up? vorig jaar was echt een dikke line-up toen kon ik helaas niet maar ik wordt hier niet echt warm van
volgens treerdo gaat hij knallen joh!
Promomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).Ik heb Technasia twee keer live meegemaakt: tijdens 4 oktober awake in de gas en tijdens AWFS 09 en beide sets waren doorspekt met extreem lekkere funky pomptechno. Ik heb er alle vertrouwen in!
maar na het horen van die radio én promo set verlies ik dat vertrouwen toch wel een beetje...
romomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).
Promomixjes en radiomixjes dienen een compleet ander doel dan sets op een feest (ongeacht of mensen hier vinden dat radio dood is etc).
zou ook een werking andersom kunnen hebben. iemand die technasia niet kent, checkt die promo en vind die sound helemaal geweldig vind. dan komt hij/zij daar en staat hij dik te pompen. een dikke teleurstelling voor die persoon dus..
waar zit de twijfel dan?
Waarom zouden ze deze track niet spelen?
Ben bang dat we deze niet gaan horen, maar wat zou dat bruut zijn:
Dat stukje er door heen, wat klinkt als een ringtoon, vind ik zoooo irritant in dat nummer. Vind het ook helemaal niet bij dat nummer passen.. wel jammer wat voor de rest blijft het een vette track!
serieus?
neeee loco dice en james holden tegelijk
Heeft waarschijnlijk alles te maken met..
Uitverkocht dus druk
Uitverkocht betekent dat het druk gaat worden. Aan de ene kant wil je zo min mogelijk bezoekers teleurstellen, aan de andere kant wil je ook dat de bezoekers het naar hun zin hebben en volgend jaar terugkomen. Vandaar dat bij de timetable de grote acts zoveel mogelijk naast elkaar zijn geprogrammeerd zodat het nergens TE druk zal zijn. Mocht het onverhoopt toch even wat langer duren bij de bar, toiletten of de lift naar boven weet dan dat je te midden van gelijkgestemde zielen bent, heb even geduld en hou de sfeer erin!
Area 3
22:00 Darko Esser
00:00 Secret Cinema - Live
01:00 Technasia
03:00 Collabs ft Chris Liebing & Speedy J
07:00 Cristian Varela
Collabs 3000 @ Apokalypsa 10 Year Anniversary 20-11-2009 http://bit.ly/5iaoHP
Cristian Varela - All Night Long Special (7 hours) @ MaximaFM 06-12-2009 http://bit.ly/7XEnYl
Cristian Varela - All Night Long Special (7 hours) @ MaximaFM 06-12-200
hoorde ook over extreem lange rijen bij de ingang?
vorig jaar was het ook al zon drama met binnenkomen
die wc's waren drama inderdaad. en die liften naar factory 010 was ook niet echt top geregeld. beter gewoon de trappen opengooien.
Met als hoogtepunt collabs 3000 ( een vd dikkere setjes ooit )
Die rokerszaal op de 10e verdieping was trouwens