| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 12 december 2009 om 22:00 |
ik vind collabs nou niet echt een heel unieke sound hebben, niet heel veel verschillend van speed j solo. daarom voor mij ook
wat wel positief is is dat varela weer eens geboekt is. dat heeft veel te lang geduurd. good job
niet echt heel bijzonder
wat wel positief is is dat varela weer eens geboekt is. dat heeft veel te lang geduurd. good job
laatste aanpassing
ik vind collabs nou niet echt een heel unieke sound hebben, niet heel veel verschillend van speed j solo.
helaas idd, vond ze in Off Corso in 2005 nog heeel dik bezig, laatste wat ik heb gehoord niet. Beide heren solo ook niet dus dat verklaart een hoop.
varela
Zeer vet ja. En Technasia ook wel cool.
Verder hmmm weet nog niet, was vorig jaar wel vet. Nu niet echt namen die me genoeg prikkelen.
Uitspraak van bertus boterkoekje op dinsdag 22 september 2009 om 14:47:Als het Awakenings zou heten dan zou het echt top zijn ;O)
alleen awake kiest ervoor om sets te doen van 1 uur en een kwartier, wat dus echt KUT is.
Mij te weinig variatie.
Had je net zo goed een en of 2 zalen dicht kunnen laten wat mij betreft.
Collabs is wel leuk denk voor een groep mensen, maar ik kan daar ook niks meer mee. Een keer gezien en dat was wel aardig op zich. Liebing begon toen al te pruttelen, maar werd toen nog gecorrigeerd door Speedy J, nu doet die net zo hard mee.
Zwaar vermoeiende muziek allemaal.
Verder voor je doelgroep wel een leuke line up.
Had je net zo goed een en of 2 zalen dicht kunnen laten wat mij betreft.
Collabs is wel leuk denk voor een groep mensen, maar ik kan daar ook niks meer mee. Een keer gezien en dat was wel aardig op zich. Liebing begon toen al te pruttelen, maar werd toen nog gecorrigeerd door Speedy J, nu doet die net zo hard mee.
Zwaar vermoeiende muziek allemaal.
Verder voor je doelgroep wel een leuke line up.
Party!!
alleen awake kiest ervoor om sets te doen van 1 uur en een kwartier
Dat is stierenpoep want kijk hier:
22.00 - 00.00 Olene Kadar LIVE
00.00 - 01.30 Joris Voorn
01.30 - 03.15 Len Faki
03.15 - 05.15 Jeff Mills
05.15 - 07.00 Dave Clarke
laatste aanpassing
Zo dan...! Allemaal dikke sets van 2 uur of meer (m.u.v. de live-acts)...
Area 1 (22.00 – 10.00)
Sven Vath 🇩🇪
James Holden (gb)
Karotte 🇩🇪
Michel de Hey
Seebase 🇩🇪
Area 2 (23.00 – 09.00)
Daniel Stefanik 🇩🇪
Marek Hemman 🇩🇪
Dennis Ruyer
Daniel Sanchez
Sandeep
Area 3 (22.00 – 09.00)
Collabs feat. Chris Liebing & Speedy J (DE/NL)
Cristian Varela 🇪🇸
Technasia 🇫🇷
Secret Cinema - LIVE
Darko Esser
Factory 10 (22.00 – 10.00)
Loco Dice 🇩🇪
Marco Carola 🇮🇹
Clickbox (BRA)
Gaiser - LIVE (VS)
Nekes 🇩🇪
Remy
Geen onaardige line-up vind ik. "Beste line-up aller tijden" is natuurlijk klinkklare onzin maar dat neemt niemand nog serieus lijkt me. Alleen zaal 2 en 4 voegen niet veel toe denk ik. Minimalheads willen toch in de Vath-zaal en Technoheads komen niet buiten zaaltje 3.
Wat is de prijs voor een ticket eigenlijk?
Puike line up hoor. 
Uitspraak van Vincenzo M. op dinsdag 22 september 2009 om 17:00:Het is op awake vaak genoeg voor gekomen dat een dj een "halve" set gaf omdat er zo nodig 7 man in negen uur gepropt moesten worden, denk eerlijk gezegd dat hij daar op doelt...
dat mot je tegen bertus zeggen..die heeft de hele monumental crew al gehad dus die kunnen niks fout doen in zijn ogen.
Timewarp is gewoon een commercieel feest, zowel in Mannheim als in Rotterdam. Dan is deze line-up gewoon erg strak en zal het ook wel uitverkopen.
Wat ik alleen niet snap, er zijn 5 zalen te verdelen, kunnen er dan echt geen nieuwe vooruitstrevende namen toegevoegd worden? Mensen met een eigen ding, een eigen sound.
Wat ik alleen niet snap, er zijn 5 zalen te verdelen, kunnen er dan echt geen nieuwe vooruitstrevende namen toegevoegd worden? Mensen met een eigen ding, een eigen sound.
Nee, 4 uur Collabs zie je elke week in Nederland.
Sorry, verkeerde woordkeuze misschien. Maar heb Liebing een tijdje geleden 3 uur lang zien draaien en dat was echt 3x niks. En Speedy J is de laatste tijd ook aan het inkakken. Maar wie weet zijn ze als Collabs wel heel vet, heb ze nooit gehoord in die samenstelling.
meteen ook met timetable zodat iedereen het mooie plaatje ziet
waar kunnen we die timetable dan vinden ?
line-up eigenlijk heel teleurstellend. de eerste 3 namen die bekend werden gemaakt (sven vath, loco dice, karotte) waren veel belovend maar uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen. en dan nog vernemen dat loco dice nog met die stupid carola moet samen spelen. dit feest is de naam timewarp niet waard met deze line-up voor deze prijs, jammer jammer.
laatste aanpassing
Tis nooit goed voor een paar technopuristen, smaken verschillen!
Ik vind dat eke zaal tot z'n recht komt, wordt nog moeilijk kiezen die avond!
Wat houdt de early bird dit keer in??? 500 kaarten of tot en bepaalde datum???
Ik vind dat eke zaal tot z'n recht komt, wordt nog moeilijk kiezen die avond!
Wat houdt de early bird dit keer in??? 500 kaarten of tot en bepaalde datum???
Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 22 september 2009 om 19:11:waar kunnen we die timetable dan vinden ?
Zijn nog wat veranderingen. Click Box gaat live bijvoorbeeld waardoor Dice en Carola elk een half uurtje erbij krijgen. Tweemaal een 3 uur set dus en niet samen.
Verder neem ik mensen die kritiek op deze line-up hebben niet serieus. Deze namen op een feest dat 12 uur duurt en dan nog weten te jammeren, dan is een glas niet halfleeg maar zit er zelfs geen druppel meer in.
12 december gaat een wereldnacht worden in een volle Maassilo met leuke mensen die ervan gaan genieten. En wie het niet ziet zitten wens ik heel veel plezier met een andere activiteit die avond.
heel veel plezier met een andere activiteit die avond.
dance classics in maastricht
https://partyflock.nl/party/158382:Dance_Classics_XXL
laatste aanpassing
Nou ja, ik vind het altijd belangrijk om feedback te lezen. Gaiser hebben we bijvoorbeeld gevraagd na de lovende reacties op Voltt. En vorige editie was Ben Sims met zijn uplifting techno toch zeer gewild dus daarom nu Varela en Technasia. Er is voor deze line-up dus echt wel rekening gehouden met de ervaringen die bezoekers hier achterlaten. En er staat gewoon een hele mooie lijst aan namen... 
Dus het is wel eens goed om te weten dat in sommige gevallen kritiek ook gewoon nergens op slaat...
Dus het is wel eens goed om te weten dat in sommige gevallen kritiek ook gewoon nergens op slaat...
laatste aanpassing
Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 22 september 2009 om 19:11:Line-up eigenlijk heel teleurstellend. de eerste 3 namen die bekend werden gemaakt (sven vath, loco dice, karotte) waren veel belovend maar uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen.
Grappenmaker, ben beetje verrast dikke lineup weer. Even timetable nog checken maar kan denk ik de gehele avond vullen met mooie dingen
Heel fijn dat Loco Dice in ze eentje staat trouwens
laatste aanpassing
Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 22 september 2009 om 19:11:dit feest is de naam timewarp niet waard met deze line-up voor deze prijs, jammer jammer.
zeg dan niets
Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 22 september 2009 om 19:11:uiteindelijk is enkel gaiser er nog als enige topper bijgekomen
Als je dit serieus meent ben je echt een kneus...
Verder neem ik mensen die kritiek op deze line-up hebben niet serieus.
Dat jij daar nog op ingaat
Als ik dan één kritiekpuntje mag noemen is het het ontbreken van Johannes Heil die het dak er van af zou hebben geblazen.
laatste aanpassing
Alleen zaal 2 en 4 voegen niet veel toe denk ik. Minimalheads willen toch in de Vath-zaal en Technoheads komen niet buiten zaaltje 3.
Als minimal liefhebben blijf ik in factory 10 hoor. Verder vind ik het vreemd dat iedereen nog zo zit te zeiken op Carola terwijl hij op Vollt en Vollt after heerlijk draaide. Als hij zo draait zo als toen kom ik helemaal niet meer met de lift naar beneden.
Verder vind ik het vreemd dat iedereen nog zo zit te zeiken op Carola terwijl hij op Vollt en Vollt after heerlijk draaide.
Haha dat was juist één grote aanfluiting in mijn ogen. Vooral op de after, wat een drama. Die vent draait alleen nog maar inspiratieloos gepingel, afgewisseld met ellenlange breaks. Maarja, ieder z'n ding natuurlijk...