Partyflock

Forumonderwerp · 1061998
Is daar iets bekend over? Heel toevallig? Misschien? Iemand? :D
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 22 september 2009 om 23:39:
Zijn nog wat veranderingen. Click Box gaat live bijvoorbeeld waardoor Dice en Carola elk een half uurtje erbij krijgen. Tweemaal een 3 uur set dus en niet samen.

kom dan maar snel op met die timetable. dat is postief dat loco dice en marco carola niet samen draaien. als in area 1 sven vath, karotte niet tegenover loco dice en gaiser staan dan zal ik er nog eens over nadenken om te komen maar die prijs van 42 eur is wel duur maar alles zal dus zowat afhangen van de timetable ;)
Uitspraak van acidcriminal op woensdag 23 september 2009 om 19:36:
maar die prijs van 42 eur is wel duur

Duur? :s

Ik denk dat ik expres wacht met de timetable totdat de early birds op zijn, dat zal je leren... :P

Artiest {SHOWLIST artist 44863, 44989, 50803}
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 22 september 2009 om 17:22:
Geen onaardige line-up vind ik. "Beste line-up aller tijden" is natuurlijk klinkklare onzin

Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 23 september 2009 om 19:40:
Duur?

Ik denk dat ik expres wacht met de timetable totdat de early birds op zijn, dat zal je leren...

ja inderdaad heel duur. ik hoef helemaal geen early birds tickets. ik ga morgen helemaal niet zitten vechten voor dat ticket. het is helemaal niet zeker of ik wel ga, zal misschien gaan als de enige 4 namen van de line-up die ik wil horen niet tegenover elkaar staan dus hangt alles ten eerste al af van de timetable en dan zal ik het overwegen of het die 42 eur wel waard is.

En straks ga je nog beweren dat het goedkoop is daarvoor moet je bij de real timewarp in mannheim zijn voor maar 35 eur met een line-up die 100x more impressive is ;)
wat een rare mensen hier zeg, niet teveel naar luisteren! wat is eigenlijk de reden dan dice en carola niet samen draaien?
Vanwege de hoge kosten van de line-up is een kleine prijsstijging noodzakelijk. Kaarten voor Time Warp kosten 42,50

6000 maal 42,50 euro is 255.000 euro. Zijn die dj's dan zo duur geworden?
boterkoek....er staan wel 3x zoveel DJ's als op awakenigs he....
HUH, OK, Als je wil gaan vergelijken met awake.
De Awakenings New Years Special was ook in de maassilo/factory 10 en een kaartje was 40 euro
Werkzaam bij Lektrik
Artiest {SHOWLIST artist 7274, 92407}
beter ga je naar Timewarp in Germany! gaan ze tot 3uur s'middags door...
Werkzaam bij Carebox
Bertus, het valt me op dat jij vaak wat zegt als het over Awakenings of over feesten waar je Awakenings maar wat graag mee vergelijkt gaat. Volgens mij weet jij dondersgoed hoe de vork in de steel zit met prijzen en om even te gaan vergelijken; Awakenings heeft 2 oktober een lineup (voor 3500 man) staan die volgens mij even duur - of zelfs goedkoper is als de lineup in de Factory 10 (voor 1000 man) op Time Warp. Om terug te komen op je vergelijking met NYE. Er was 1 zaal minder geprogrammeerd en volgens mij betaal je alleen voor Dave Clarke veel geld. De rest komt voor een appel en een ei omdat het een gegarandeerd vette jaarwisseling is.

Vind je opmerkingen daarom een beetje ongepast. Je zou bijna denken dat jij de organisator van Awakenings zelf bent!
laatste aanpassing

Staan een paar leuke namen bij, zo te zien krijgt iedereen mooi de tijd dan om een mooie set neer te zetten :)

Blijft Area 3 ook tot het einde open? Of is het alleen pruttelen naar het einde toe?
Uitspraak van _affie op donderdag 24 september 2009 om 00:28:
Vind je opmerkingen daarom een beetje ongepast.

Deze was mooi he?

Als het Awakenings zou heten dan zou het echt top zijn ;O)

Enige remedie is Bertus gewoon negeren. Laten we dat dan ook gewoon doen! :-)
laatste aanpassing
Tickets nu te koop... :)

http://www.time-warp.de/content/e2/e8161/e8209/e8245/index_ger.html
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 09:53:
_affie een slechte tijd gehad op AWFS en daarom hier zuur doen tegen een awake-fan ?

Ik niet, zie mijn agenda er maar op na!

Als deze line-up 35 euro zou moeten kosten, dan kan de vrijdag editie van Awakenings wel voor 19,50.
Artiest {SHOWLIST artist 67952, 54112}
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 09:53:
Maar ik ben vooral ook techno-addict en ga zeker naar Timewarp maar het had best 35 euro entree kunnen zijn !

Good news for the die hard Time Warp visitors with a smaller budget: there are 500 Early Bird tickets available for €35. Be fast!

Wat was ook alweer het probleem?
Nou ja, op dit moment nog dat deze alleen met creditcard verkrijgbaar zijn... :D

Vanaf maandag ook met iDeal is ons beloofd! :)
iedereen heeft tegenwoordig toch een cc? :)
Uitspraak van Zoran Pillay op donderdag 24 september 2009 om 12:54:
500 Early Bird tickets available for €35

Verdomme, Die f*ckin duitsers vragen 4 euro servicekosten dus je bent toch 39 euro kwijt :(

Uitspraak van Crankafternoon op donderdag 24 september 2009 om 11:41:
deze line-up 35 euro zou moeten kosten, dan kan de vrijdag editie van Awakenings wel voor 19,50

Maassilo is al voorzien van licht, geluid ent. maar in de gas moet alles nog worden ingericht dus deze twee locaties zijn niet goed te vergelijken.
laatste aanpassing

Uitspraak van anders op donderdag 24 september 2009 om 13:00:
iedereen heeft tegenwoordig toch een cc?

gaat ie lekker?
Uitspraak van anders op donderdag 24 september 2009 om 13:00:
iedereen heeft tegenwoordig toch een cc?

ik niet gelukkig.
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 13:50:
Maassilo is al voorzien van licht, geluid ent. maar in de gas moet alles nog worden ingericht dus deze twee locaties zijn niet goed te vergelijken.

Ja, en in de Maassilo krijg je de barinkomsten niet en in de Gashouder wel en verdeel je de productiekosten ook nog eens over twee dagen...

En wij weten allebei dat de kosten van licht & geluid met gemak uit de baropbrengst van 1 avond kunnen worden gehaald...

Beter ga je je heil zoeken in de Awakeningstopics voordat ik echt kwaad word en een boekje open doe, hier ben je een storend element met je domme praatjes... :z
laatste aanpassing
Ik zou dat boekje gewoon open doen Tjeerdo, dat zal hem leren!
En toen was berta stil...
Uitspraak van Vincenzo M. op donderdag 24 september 2009 om 15:34:
En toen was berta stil

Zeker niet, Het is een vrij en open topic
Ik ben ook kritisch naar awake toe. Zo vind ik de boeking van Jeff Mills voor november niet echt een slimme en heb dat ook diverse malen gepost.
Ik snap niet dat bepaalde mensen zo snel van slag raken van gezonde feedback. Ik ga naar buiten van de zon genieten dus de mazl en zoek t maar uit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 14:06:
gaat ie lekker?

hoe bedoel je?

bertus, smeer je alsjeblieft niet in
laatste aanpassing
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 15:49:
van slag raken

Heb je je profielplaatje weleens gezien? Daar raak ik pas van slag van :O
Uitspraak van bertus boterkoekje op donderdag 24 september 2009 om 00:14:
HUH, OK, Als je wil gaan vergelijken met awake.
De Awakenings New Years Special was ook in de maassilo/factory 10 en een kaartje was 40 euro

Deze lineup is wel ietwat dikker + zaal extra. Zelfde geld voor een eventuele vergelijking met de mei editie van 2008
laatste aanpassing
lees eens wat bertje zegt, hij heeft wel keihard gelijk...met oud en nieuw is bijna alles 2 keer zo duur voor een organisatie
Dan nog is de Time Warp line-up een stuk duurder Snaders. Maar ik vind het verder ook helemaal niet boeiend om te gaan vergelijken. What's the point? Natuurlijk kom ik op voor mijn eigen feest als Bertus Boterkoekje van Awakenings over de prijs gaat zitten zeuren, maar ik hou me liever bezig met dingen die echt belangrijk zijn in plaats van deze twee feesten tegenover elkaar te zetten...

Mensen vinden Awakenings tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En mensen vinden Time Warp tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En zullen we het daar verder maar bij laten?

Werkzaam bij Vier
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 24 september 2009 om 19:21:
Mensen vinden Awakenings tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht. En mensen vinden Time Warp tof en kopen daar een kaartje voor en hebben een geweldige nacht.

Je hebt zelfs mensen die naar beide nachten gaan en beide nachten een geweldige nacht hebben;)

Vind het zowieso geen goede vergelijking een timewarp in maassilo rotterdam met awakenings (2x) in gas amsterdam..
ja je hebt wel gelijk qua lineup maar das natuurlijk maar eend ele vand e kosten. personeel wilt ook 200% dus lokatie is ook veel duurder. maar het boeit niets, we leven NU en awake o&n is geweest. ik vind de lineup goed gevarieerd.
Vind al dat gezeur om geld een beetje vreemd, alles word met de jaren duurder, kijk maar eens hoe duur een pakje peuken 3 jaar geleden was.

Verder vind ik het best om 1x in de zoveel tijd goed geld te besten op een feestje. Als Tjeerdo (rond de) 40e voor een kaartje vraagt vind ik dat prima. Nadat wij een kaartje gekocht hebben is het aan hem om te bewijzen dat het het waard is....

Ik geloof wel dat het gaat lukken, als je denkt van niet dan ga je lekker naar Awake. Einde verhaal.
ff tussendoor:

ik heb 7 uur Carola b2b met Loco Dice gezien op de Pollerwiesen boot afgelopen weekend (vette boot trouwens!), echt heerlijke deuntjes zonder overdreven lange breaks
fotos @ https://partyflock.nl/album/126044/6611947
ik heb in een gekke bui Carola nog een briefje in z'n handen gedrukt met de vraag of ie de volgende keer in NL ook zo kan draaien :P ach, we zullen zien.. en anders zijn er nog genoeg alternatieven :D
Gaan we heeen
dat gezeik om geld idd!
als ik ergens echt graag heen wil, betaal ik daar genoeg knaken voor en dat boeit me op dat moment geen reet.

beiden partys kosten in totaal genoeg geld maar voor een leuke nacht kan ieder mens die wil partyen daarmee leven volgens mij.
k heb me vorig jaar zeker wel vermaakt op timewarp rotterdam met garnier tot 9 a 10 uur...

als ik nu zou gaan,is het voor zaal 3, want die room vind ik erg vet!
Uitspraak van Dirx op donderdag 24 september 2009 om 20:58:
pakje peuken 3 jaar geleden

goed argument, een belastingverhoging :/ btw is nog hetzelfde als 3 jaar terug dude... maar ik zal verder niet zeuren :P
laatste aanpassing
Uitspraak van acidcriminal op woensdag 23 september 2009 om 21:13:
En straks ga je nog beweren dat het goedkoop is daarvoor moet je bij de real timewarp in mannheim zijn voor maar 35 eur met een line-up die 100x more impressive is

lekker appels met peren vergelijken.
lekker knallen deze avond!
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 25 september 2009 om 10:56:
in mannheim

Gelukkig is benzine tegenwoordig gratis en kun je ook voor een appel en een ei met het openbaar vervoer ;) En daarbovenop, omdat de duitsers ons zo aardig vinden, mag je gratis bijkomen in een 5* Hotel naar keus... :|
kaarten in the pocket!
Uitspraak van % op vrijdag 25 september 2009 om 13:24:
kaarten in the pocket!

Wat een zeikerds om het zeiken hier.
Uitspraak van Crankafternoon op zaterdag 26 september 2009 om 00:30:
Wat een zeikerds om het zeiken hier

lijkt mij vrij positief dat ik nu al drie kaarten heb gekocht..
Ik heb ook kaarten in de pocket.

Verder een hoop zeikerds hier :) Niet richting jouw persoon.
Hierbij een link van Gaiser... Vind het zelf een dikke set!

http://rapidshare.com/files/255251715/gaiser_-_livepa_at_moving_d_edge_sao_paulo-stream-09-07-2009-k.mp3

Area 3 is gewoon lekker gevarieerd geprogrammeerd. Varela (L) Alleen als er iemand slecht draait in die zaal zou ik niet weten waar ik dan naartoe moet. De rest vind ik persoonlijk vrij bagger maar ieder zijn ding.

Marco Carola is gewoon een homo die met pensioen moet. Ik zie in Paul Ritch zijn opvolger want zijn setjes zijn wel funky, rollen als een gek en hebben een unieke eigen sound. Marco Carola is vergane glorie. Die teert op zijn reputatie van vroeger maar hij presteert al jaren niks meer. Niet qua producties en niet qua sets. En als je zijn gaylord spreekt waarschijnlijk in bed ook niet meer.

Ik laat deze party i.i.g. voorbij gaan. Volgende keer beter. Vorig jaar was best leuk.
laatste aanpassing
Uitspraak van % op zaterdag 26 september 2009 om 13:37:

Thanks! :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2009 om 18:51:
Marco Carola is gewoon een homo die met pensioen moet. Ik zie in Paul Ritch zijn opvolger want zijn setjes zijn wel funky, rollen als een gek en hebben een unieke eigen sound. Marco Carola is vergane glorie. Die teert op zijn reputatie van vroeger maar hij presteert al jaren niks meer. Niet qua producties en niet qua sets. En als je zijn gaylord spreekt waarschijnlijk in bed ook niet meer.

:)
Uitspraak van % op zaterdag 26 september 2009 om 13:37:

http://rapidshare.com/files/255251715/gaiser_-_livepa_at_moving_d_edge_sao_paulo-stream-09-07-2009-k.mp3

Sjeees wat een saaie set zeg :P Pfoe
dacht precies hetzelfde..