WAT EEN DOMME WIJVEN!!!!!!!! 
Uitspraak vanfokverbod voor deze varkensMasterfreak op zaterdag 9 mei 2009 om 18:20:
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 16:09:misschien moeten jullie eerst is de forum lezen voordat je weer dingen uitroept wat al 30 keer is gezegd en uitgelegd is
mooie zin
neuken?
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 mei 2009 om 22:40:ik voel me echt zooooooooooooo slim nu
het is nep
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 16:09:misschien moeten jullie eerst is de forum lezen voordat je weer dingen uitroept wat al 30 keer is gezegd en uitgelegd is
Misschien dat jij dan maar beter niet meer hier moet posten zodat er met een beetje geluk nog een paar mensen in de waan blijven dat het allemaal maar geacteerd is
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 21:28:niet doen......
het is nep
hahah, doesnt matter. voelde me wel slim.
en ben ook best slim zo af en toe
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2009 om 20:00:voelde me wel slim.
is het toch nog ergens goed voor
Achterlijke wijven.... je wordt er ook gewoon dom van als je er naar kijkt.
ik mis nu gewoon lekker slim door mn vakantie 
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 11 mei 2009 om 18:34:ik mis nu gewoon lekker slim door mn vakantie
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2009 om 22:04:htoffer deventer moordzaak
die was wel heel erg fout he?
Net als de rijn, aan de andere kant van de wereld
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 mei 2009 om 18:37:Net als de rijn, aan de andere kant van de wereldEcht, te erg voor woorden weer
jaa echt echt dom!
nou ben ik ook niet de slimste, maar ik wist wel alle vragen! oké groningen zou ik niet precies aan kunnen wijzen maar wel ongeveer

![an[n]o73niem](/images/user/214696_1011612.jpg)