louis van gaal 
iedereen die in het bos woont is een indiaan 
bionist
gvd ...
het is exhi BITIO nist domme doos
het is exhi BITIO nist domme doos
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:11:iedereen die in het bos woont is een indiaan
haha jah
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:11:iedereen die in het bos woont is een indiaan
tinkerbel is ook een nymphomaan 
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:30:tinkerbel is ook een nymphomaan
is toch mooi voor de serie
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:30:tinkerbel is ook een nymphomaan
En Peter Pan is eigenlijk Peter Pimp
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:43:waarom?
je ken ze beter oerdom hebben hoor
je hebt gelijk
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 mei 2009 om 22:43:hahaha maar goed dat je niet weet wie ik bewn
maakt al niet meer uit
Daarnaast, hoe werf je hier mensen voor:
We zoeken nog dames die er redelijk goed uitzien, maar erg dom zijn en op die manier zichzelf voor lul willen zetten op TV?
Edit: Ah, laat maar. Is al besproken
Maar ehh, hoe dronken wordt iedereen daar eigenlijk gevoerd? Aangezien er steeds een glas wijn aanwezig is.
We zoeken nog dames die er redelijk goed uitzien, maar erg dom zijn en op die manier zichzelf voor lul willen zetten op TV?
Edit: Ah, laat maar. Is al besproken
Maar ehh, hoe dronken wordt iedereen daar eigenlijk gevoerd? Aangezien er steeds een glas wijn aanwezig is.
laatste aanpassing
Nog niet gezien en ga het ook niet kijken, die voorstukjes al. 
Hahaha zag dit programma vorige keer ook
echt te lomp sommige antwoorden of nie Sam
whaha
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:43:waarom?
je ken ze beter oerdom hebben hoor
Liever niet...
Ik wil een vrouw hebben die op z'n minst weet waar Argentinie ligt en die weet wie Wouter Bos is.
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 22:43:je ken ze beter oerdom hebben hoor
waarom dat dan?? zodat je zelf slimmer overkomt ofzo
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 16:29:Liever niet...
Ik wil een vrouw hebben die op z'n minst weet waar Argentinie ligt en die weet wie Wouter Bos is.
lijkt mij ook je moet toch met d'r kunnen praten over dingen en niet dat ze je steeds zit aan te kijken alsof ze water ziet branden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2009 om 09:53:ik dacht gewoon ook in een studio een groep mannen een groep vrouwen die samen echt gingen strijden!!
maar dat is dit dus echt niet!! op de overeenkomst die je tekende stond dit dus ook!
Het werd allemaal zo leuk en anders vertelt. Als je opeens in een kamertje van 3 bij 3 meter komt met 3 camara,s denk je ok is dit het? waar zijn de mannen?...
als het op die overeenkomst staat en je ziet later dat het anders is.... Gaat er dan geen belletje rinkelen? dat je denkt: hey hier klopt iets niet?
Ik had echt niet zo naief blijven zitten en alle vragen beantwoorden zonder dat je het idee hebt wat de bedoeling ervan is. En als het al niet is zoals in het contract staat, waarom zou je dan moeten blijven zitten? Snap het niet helemaal.
als ik aan Antarctica denk, dan denk ik aan palmbomen en mooie watervallen
ja die was echt heeeel erg daarom had ik het ook het idee dat het nep is joh, dacht dat kan toch niet zo erg gesteld zijn met de algemene ontwikkeling van die dames
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 16:09:misschien moeten jullie eerst is de forum lezen voordat je weer dingen uitroept wat al 30 keer is gezegd en uitgelegd
is er een excuus voor zoveel dommigheid dan.......al staan er 100 camera's en heb je 6 flessen wijn in een half uur op en weet ik wat voor kutsmoesjes,dan nog weet je 99% van deze vragen te beantwoorden.
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 4 mei 2009 om 17:59:is er geen excuus voor zoveel dommigheid dan.......al staan er 100 camera's en heb je 6 flessen wijn in een half uur op en weet ik wat voor kutsmoesjes,dan nog weet je 99% van deze vragen te beantwoorden
perfect verwoord. meer valt er niet over te zeggen
Ik vind het decor wel mooi, met die pumps enzow 
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 4 mei 2009 om 17:59:al staan er 100 camera's en heb je 6 flessen wijn in een half uur op en weet ik wat voor kutsmoesjes,dan nog weet je 99% van deze vragen te beantwoorden.
Indd, om je kapot te schamen
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 16:09:misschien moeten jullie eerst is de forum lezen voordat je weer dingen uitroept wat al 30 keer is gezegd en uitgelegd is
Denk je dat iedereen het hele forum gaat lezen..
Zijn 18 pagina's hoor.. niet 1 of 2..

![an[n]o73niem](/images/user/214696_1011612.jpg)