Ok laatste vraag dan? Wat werd aan jullie verteld dan wat voor prog het zou worden? En wat dacht je toen?
nou er werd vertelt dat het een strijd was tussen de mannen en de vrouwen waarmee je geld en/of prijzen kon winnen!
klonk leuk toch!!
ik dacht gewoon ook in een studio een groep mannen een groep vrouwen die samen echt gingen strijden!!
maar dat is dit dus echt niet!! op de overeenkomst die je tekende stond dit dus ook!
Het werd allemaal zo leuk en anders vertelt. Als je opeens in een kamertje van 3 bij 3 meter komt met 3 camara,s denk je ok is dit het? waar zijn de mannen?...
Die mensen weten natuurlijk hoe ze mensen erin kennen luizen en dat is gelukt...
je hoort mij niet klagen maar als ik wist dat zo een prgramma werd weet ik zeker dat 80% van de meiden niet eens mee hadden gedaan!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2009 om 09:53:waar zijn de mannen?...
vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde he
Ok laatste vraag dan? Wat werd aan jullie verteld dan wat voor prog het zou worden? En wat dacht je toen? Had je het idee dat het een soort Lingo zou worden? (dit is serieuze vraag van mij overigens)
Nouja in principe wat rietje hierboven uitlegt
Als jullie vast zijn voorgelicht is dat wel ernstig. Als je slim bentschakel je een advocaat in en eis je smartegeld. Jullie hebben psychische schade opgelopen en de maatschappij laat geen spaan van jullie heel. En normale baan en inkomsten zitten er niet meer in. Daar moet RTL voor opdraaien lijkt me. Ze hebben jullie gebruikt en geruineerd.
Easier said then done..
Die gasten hebben zich goed ingedekt hoor! Ik ben niks vergeleken met hun, ik heb niks
zelf zwart op wit staan. Bovendien zou het meer geld en energie kosten
dan dat wat ik eruit haal.
Maargoed, ik ben er ook wel redelijk klaar mee.
Voel me genaaid door hun, vind het een shit programma en over 5 weken
is het van de buis
ervaring rijker. Ik weet hoe het met mijn IQ gesteld is, net zoals
mijn vrienden en familie dat weten en dat is het enige wat belangrijk voor mij is
Buh bye!
Uitspraak van actief op donderdag 30 april 2009 om 15:44:Die gasten hebben zich goed ingedekt hoor! Ik ben niks vergeleken met hun, ik heb niks
zelf zwart op wit staan. Bovendien zou het meer geld en energie kosten
dan dat wat ik eruit haal.
dat is meestal het probleem met dit soort dingen..
en er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.
Uitspraak van actief op donderdag 30 april 2009 om 15:44:Ik weet hoe het met mijn IQ gesteld is, net zoals
mijn vrienden en familie dat weten en dat is het enige wat belangrijk voor mij is
Buh bye!
ja toch!!!!
Uitspraak van actief op donderdag 30 april 2009 om 15:44:Buh bye
succes verder meid
laatste aanpassing
is het alweer zondag?
ik heb zin om te lachen namelijk
ik heb zin om te lachen namelijk
als jij er 12 jaar overgedaan hebt,zegt dat geloof ik meer over jou..
Als jij de grap niet begrijp zegt dat nog veel meer over jou...
Dat je geen gevoel voor humor hebt of dat je niet slim genoeg bent om de sartcastische ondertoon van de grap te vatten...
maar goed, ik zal 'm even toelichten: die meisjes zijn dom, dus zullen ze de basisschool vast niet in 8 jaar gehaald hebben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 13:05:Als jij de grap niet begrijp zegt dat nog veel meer over jou...
ik begreep hem wel,maar jij mij niet, zou misschien eens smileys gebruiken.
en dan wat anders,ik plaats de grap alleen terug en meneer voelt zich gelijk op zijn teentje getrapt..
laatste aanpassing
idd, wel beetje sneu dat je niet kan toegeven dat je fout zat 
Uitspraak van opie | optjenkere op vrijdag 1 mei 2009 om 13:42:idd, wel beetje sneu dat je niet kan toegeven dat je fout zat
ach ja,maar goed even goede vrienden verder hoor
herhaling.. wist dat niet eens
ze krijgen dus niet de vraag te zien in beeld. wordt gezegd..
friesjiede .. friesland
frigide .. friesland lijkt me niet logisch
friesjiede .. friesland
frigide .. friesland lijkt me niet logisch
Uitspraak van OnTheRocks op zondag 3 mei 2009 om 00:41:OMG waar halen ze die meiden vandaan??
nou .. als je een willekeurige partyflockster neemt is het een hele grote kans dat je dr 1 met zo'n niveau te pakken hebt hoor
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 01:09:nou .. als je een willekeurige partyflockster neemt is het een hele grote kans dat je dr 1 met zo'n niveau te pakken hebt hoor
hahaha zo erg hier...?
Ben net pas een paar dagen lid..
Ik weet het niveau hier niet zo goed
Uitspraak van OnTheRocks op zondag 3 mei 2009 om 01:15:Ben net pas een paar dagen lid..
uhhu .. hoe ben je hier terecht gekomen?
Uitspraak van OnTheRocks op zondag 3 mei 2009 om 01:24:Door 't forum..
nee ik bedoel hoe je hier op pf terecht bent gekomen.
Uitspraak van OnTheRocks op zondag 3 mei 2009 om 01:24:Vriendin van me reageerde er steeds op en ik dacht..
wie is je vriendin dan?
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 01:27:nee ik bedoel hoe je hier op pf terecht bent gekomen.
Nou door me vriendin.. die reageerde op veel forums en toen ik dat zag, dacht ik..
Ik ga ook me mening uiten..
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 01:33:wie is je vriendin dan?
Jaaaaa
haha.. Melly mell..
Maja die heb teveel gespamd ofzo..
Dus die was verbannen..
Maja..
ben jij dan niet stiekem melly mel? 
ik weet niet wie melly mel is. en er zijn hier zat mensen die foto's van anderen plaatsen op hun profiel 
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 01:48:er zijn hier zat mensen die foto's van anderen plaatsen op hun profiel
Das triest hahaha!
naja heb net pas een profielfoto geplaatst..
Vers van MIJN hyves (met foto's van MIJ) afgehaald
mag ik je hyves zien?
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 01:57:mag ik je hyves zien?
Uhmm.. nee..
Is geblokkeerd,..
Dwalen we niet van het onderwerp af?
ja, maar ik heb er geen problemen mee
jij wel?
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 02:03:ja, maar ik heb er geen problemen mee
jij wel?
haha nee..
maar snap 't wel als andere dat irritant vinden
das dan hun probleem 
maar ok, stoppen met irritant zijn dan?
maar ok, stoppen met irritant zijn dan?
quitter 
maar trusten dan
maar trusten dan
gaat zo weer beginnen

die sabine is echt heel dom 
eindhovuhhhhh 
heeft iemand de msn van kim? 
als je het echt wilt weten moet je maar even terugbladeren.
we gaan die vraag niet blijven beantwoorden
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 3 mei 2009 om 21:49:als je het echt wilt weten moet je maar even terugbladeren.