Partyflock

Forumonderwerp · 1054428
Betreft: evenement: Promo, zaterdag 21 maart 2009 om 21:30

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Hoe was Q-Dance - Promo?

En hoe was de set van Ruffneck vs Promo?

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe was/is TOA? Betere vraag B)

Waarschuw beheerder
dashbord
Waarschuw beheerder
heb me ergg goed vermaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
was gezellig :D maar om nou te zeggen top feest :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 22 maart 2009 om 07:29:
maar om nou te zeggen top feest

ik was er niet he.. o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 22 maart 2009 om 06:04:

oldskool, niet wat ik had verwacht maar wat een vette set heerlijk!

tijdens die set ook een nr met ROTTERDAM nog wat bla bla :D

ook leuk dat ik mn telefoon en mn pakje peuken op de auto heb laten liggen bij terug komst lagen alleen mn peuken er nog jeuuu

geluid was vies hard vooral boven met ophidian jezus wat ging dat erop!!

niet te druk.. heerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op zondag 22 maart 2009 om 07:29:
ook een nr met ROTTERDAM

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 07:29:
ik was er niet he.. o:)

shit dat was het dus :|

Waarschuw beheerder
tja beetje teleurstellend dat je er zo achter moet komen :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik vroeg het me al de hele nacht af :/ blonT he :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 22 maart 2009 om 07:45:
ik vroeg het me al de hele nacht af

hoe je er achter zou komen?

Waarschuw beheerder
frustrerend he
Waarschuw beheerder
donateur
was wel een ok feestje. maar in vredesnaam...draai geen drum en bass. vooral niet als je op het eind nog 1x de heel zaal los wil laten gaan. want met die shit staat bijna iedereen stil.
dat kan een dj zelf toch ook wel bedenken als je het publiek voor je ziet.

Waarschuw beheerder
donateur
erdal heb je vet lijp gehakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 07:58:
erdal heb je vet lijp gehakt?

op momenten wel... soms werd er ineens Drum and bass gedraait en is het stilstaan en wachten tot die ellende voorbij is voordat je weer een beetje los kan gaan
maar ja dan is het zweten en afkoelen.
Liever gewoon in 1x tempo doorgaan.
maar ja leg dat maar eens uit aan zo een DJ die een bord voor zijn kop heeft en het stilstande publiek niet zien
Waarschuw beheerder
ruffneck en promo was echt spijkertje poephard.Wishmaster en Unexist ook

toa was vaag, soms hard soms niet
Waarschuw beheerder
[albumelement=62693169]
[albumelement=62693301]
[albumelement=62693226]
alvast wat foto's :D
Waarschuw beheerder
Ik blijf er gewoon bij dat TOA een aanfluiting was ten opzichte van de eerdere dj's. Je kan gewoon niet afsluiten met zachtere style dan wat je voorgangers gedaan hebben.
Waarschuw beheerder
Feest was goed, sfeer was ook goed, alleen op zoek naar een meisje genaamd Kelly die ik complimenteerde met mn woroden hoe leuk ze uit dr dak ging :P (staart, normaal blond en zwarte spijkerbroek)
Thanx A lot voor de tipgever ;)
Waarschuw beheerder
Was weer vet feest. TOA helden :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 07:31:
Uitspraak van .Onbekend op zondag 22 maart 2009 om 07:29:
ook een nr met ROTTERDAM
:s

hadden ze dan een nr. met Diemen moeten draaien?
:[ :p
laatste aanpassing

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
lekker feessie

alleen die vloer :S
Waarschuw beheerder
Idd lekker feestje maar de vloer :S kon echt niet eens normaal hakken :S spek glad
Waarschuw beheerder
donateur
TOA niet mijn ding, ruffneck&promo was dik
verder unexist dik hard snoeien
Waarschuw beheerder
donateur
TOA je moet er van houden idd, ik vond het heerlijk, maar ze hadden misschien beter TOA laatste uur boven kunnen zetten en Unexist beneden, is iets meer toegankelijk denk ik.

Verder superfeestje gehad, bijna alleen boven gestaan, heerlijke setjes gehoord!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Prima afsluiter pieppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een topper, ik ben er nog niet over uit of ik deze editie beter vond of die van vorig jaar.
Het geluid was weer zoals we gewend zijn van de HMH, het was toch wel weer een heel verschil met XQ-TBY :lol:
De show vond ik echt super, zeker voor een feest in de HMH, dik videoscherm, vette blauwe lasers, dat is weer eens wat anders :d
Rond half 1 was ik in de zaal, de set van Promo kon me wel boeien, maar de echte aanzet voor het feest werd gegeven door Endymion, Wat een beukset was dat zeg :bounce:
D-Passion draaide zoals ik van hem gewend ben, lees: Soms een plaat die ik heel erg vet vind en soms een iets minder goede plaat. Maar los kon je wel blijven gaan.
Tha Playah gaf ook een lekker setje weg :bounce: o.a. projecthardcore anthem van 2008 knalde er zo loeihard op :bounce:
Promo & Ruffneck met de early set was echt super. Dat soort early hoor je niet dagelijks in de HMH (Y)
The Wishmaster heeft me positief verrast.
En ik had nooit gedacht dat ik the outside agency zo zou waarderen, prima vermaakt nog bij hun set.
De sfeer over-all was echt super. Veel gezellige mensen die weten hoe ze los moeten gaan (Y)
Is er dan een nadeel? Naja het wachten bij de garderobe duurde bovengemiddeld lang. Maarja dat kan de pret echt niet drukken :d
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Super sfeertje was het! Die set van Promo en Ruffneck was echt hele vette shit :jaja: Acid Rain :o

Op de andere setjes ook lekker uit mn dak gegaan, 2007 was in alle opzichten de beste editie, maar zoiets overtreffen zal gewoon nooit lukken. 2008 en deze editie waren ook gewoon helemaal top: (Y) voor Promo en Q
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heerlijk feestje! aankleding heel vet, geluid super zoals altijd hmh. maar zeker niet beter als vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
leuk :)
Waarschuw beheerder
Heb me er meer dan prima vermaakt :)

Alleen jammer dat sommige nummers wel weer soms tot 3 keer toe werden gedraaid. Lijkt me toch niet zo lastig de sets beetje op elkaar af te stemmen...
Waarschuw beheerder
donateur
cd is ook echt vet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 06:17:
Hoe was/is TOA? Betere vraag B)

zwaar vet weer :D

weinig mensen die het kunnen waarderen, maar ik vind het super (L)
Waarschuw beheerder
Ik kon het wel waarderen iig Echt vet!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Heineken music hall (L) locatie, sfeer, dj-sets en het GELUID!!! :respect:
Waarschuw beheerder
enne bedankt voor de hotdog heinz man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TB op zondag 22 maart 2009 om 13:26:
(y) voor Promo en Q

bedankt :bloos: :P

wat een feest! :D :lief:

meeste tijd alleen maar boven geweest, alleen met Promo & Ruffneck even beneden geweest en uiteraard met TOA :lief:

Frank en Noël, nogmaals: ik ben heel erg trots op jullie (y) B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Querina op zondag 22 maart 2009 om 16:05:
bedankt

jajajajaja :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op zondag 22 maart 2009 om 16:05:
(Y) voor Promo en Q

wat een top feest !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb jullie jammer genoeg niet gezien :/

volgende keer beter :flower: :flower:
Waarschuw beheerder
tering in de file om 0:30 bij amsterdam dus pas 2 uur binnen en eingelijk al1 maar boven geweest heerlijk genoten van matt green en deathmachine tering heren (Y)(Y)(Y) :respect:

TAO natuurlijk wel ff beneden gehoord!!! vooral die hardcore to the bone met drum en bass :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
dat was wel vet gedaan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 08:59:
Je kan gewoon niet afsluiten met zachtere style

Dat het niet van dat door de tent heen ros tempo is wil nog niet zeggen dat het minder hard is.

Ik vond het echt een verademing om ze eindelijk eens in de main te zien en horen afsluiten :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kwijl: :respect: (y)

he-le-maal geweldig :D

had het niet verwacht, maar vond het helemaal top :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 22 maart 2009 om 16:49:
Ik vond het echt een verademing om ze eindelijk eens in de main te zien en horen afsluiten

Aan de zaal was wel te zien dat het gewoon niet werkte. Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 16:54:
Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde

Mee eens, als afsluiter toch liever wat anders
Waarschuw beheerder
Aan de zaal was wel te zien dat het gewoon niet werkte. Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde.

Het is idd niet de stijl om een volle hmh los te laten gaan mja dat wist je van tevoren.

Promo is vernieuwend. :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 22 maart 2009 om 06:04:
Hoe was Q-Dance - Promo?

Gewoon zwaar bruut!!

Ruffneck vs Promo hebben een oldschool set neergezet om nooit meer te vergeten!!

En TOA?
Gewoon geniaal!! Keer wat anders als afsluiter :jaja: En het ging er iig goed hard op.

Promo + Q-dance heeeeeel veel :respect: voor deze geweldige nacht!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op zondag 22 maart 2009 om 16:32:
tering in de file om 0:30 bij amsterdam dus pas 2 uur binnen

Na 1 uur stilgestaan te hebben, toch maar vluchtstrook gepakt (voorbij Shell)en eraf gegaan bij afslag Muiden. Via Weesp naar HMH verder gereden.
Ik was om 01:15 uur binnen.
Waarschuw beheerder
Trouwens groot respect voor the wishmaster:jaja:. Had hem nog nooit gehoord maar vond het helemaal geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 22 maart 2009 om 16:49:
Dat het niet van dat door de tent heen ros tempo is wil nog niet zeggen dat het minder hard is.

Ik vond het echt een verademing om ze eindelijk eens in de main te zien en horen afsluiten :yes:

Inderdaad. Gewoon top om hun daar als afsluiter te hebben. :)
Tja het is anders dan de meesten gewend zijn, maar ging toch best hard.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt, in het bijzonder bij de early set van Promo en Ruffneck.
En ook Void Settler was prima te genieten. :) Wel is dat natuurlijk ook iets waar je van moet houden om het te kunnen waarderen. ;)

Waarschuw beheerder
mooi feestje weer:D. Promo held, gewoon respresent by example draaien in de grote zaal:lief:
Waarschuw beheerder
Heerlijk feessie,goeie sfeer en gezellige mensen en lekker geschaatst (Y) kortom geweldig dus :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen die Tha Playah de held van de avond noemt moet nog eens aan z'n voorhoofd voelen. Wat een verschrikkelijke standaard set zoals je die 30 keer per jaar hoort. Voor de rest topfeestje, met als toppunt Ruffneck vs. Promo en The Outside Agency.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meteosas op zondag 22 maart 2009 om 17:56:
Tja het is anders dan de meesten gewend zijn, maar ging toch best hard.

Geluid was super (Y) is weer eens wat anders om hun in de main te zien afsluiten (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van !FrankL! op zondag 22 maart 2009 om 18:34:
Iedereen die Tha Playah de held van de avond noemt moet nog eens aan z'n voorhoofd voelen

wat gaan ze dan voelen ,behalve hun voorhoofd?:p
Waarschuw beheerder
donateur
of het voorhoofd van Jimmy... :P

Waarschuw beheerder
Iedereen die Tha Playah de held van de avond noemt moet nog eens aan z'n voorhoofd voelen. Wat een verschrikkelijke standaard set

was ik al bang voor. Naar Matt Green gegaan toen, wat stond die gast te rammen:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R½je. op zondag 22 maart 2009 om 17:04:
Gewoon zwaar bruut!!

Ruffneck vs Promo hebben een oldschool

Idd helemaal mee eens :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 22 maart 2009 om 08:39:
maar ja leg dat maar eens uit aan zo een DJ die een bord voor zijn kop heeft en het stilstande publiek niet zien

Vond je het nog leuk bij Void Settler?
Waarschuw beheerder
[Megalodon || Opperstamper: :respect:] Alleen een beetje jammer van Promo vs Ruffneck early setje :S Dan nog liever zo'n mainstream set als Tha Playah...

Iedereen die Tha Playah de held van de avond noemt moet nog eens aan z'n voorhoofd voelen. Wat een verschrikkelijke standaard set zoals je die 30 keer per jaar hoort. Voor de rest topfeestje, met als toppunt Ruffneck vs. Promo en The Outside Agency.

hearhear! ik sluit me hier volledig bij aan.. mensen die dit zo geweldig vonden snappen niet waar de avond om draaide.

die andere opmerking is ook heel raar vind ik :/ wat had je dan verwacht? enzyme vs third movement set? had nog wel gekund, maar early was 't meest voor de hand liggend. set vd avond samen met toa, was de trip méér dan waard.
laatste aanpassing
Artiest Ruvis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 08:59:
Je kan gewoon niet afsluiten met zachtere style dan wat je voorgangers gedaan hebben.

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van punq op zondag 22 maart 2009 om 21:02:
hearhear! ik sluit me hier volledig bij aan.. mensen die dit zo geweldig vonden snappen niet waar de avond om draaide.

die andere opmerking is ook heel raar vind ik :/ wat had je dan verwacht? enzyme vs third movement set? had nog wel gekund, maar early was 't meest voor de hand liggend. set vd avond samen met toa, was de trip méér dan waard.

Ik had geen early set verwacht nog om 04:00, eerder een idd een Enzyme/TTM volle bak herrie set verwacht. Toch lekker, ff lekker tempo early knallen. En Die Hardcore to the bone mix van TOA was ook geniaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R½je. op zondag 22 maart 2009 om 17:04:
En TOA?
Gewoon geniaal!!

:respect: heerlijk gewoon

heb me super vermaakt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !FrankL! op zondag 22 maart 2009 om 22:21:
Ik had geen early set verwacht nog om 04:00, eerder een idd een Enzyme/TTM volle bak herrie set verwacht. Toch lekker, ff lekker tempo early knallen. En Die Hardcore to the bone mix van TOA was ook geniaal.

sorry, die vraag was niet aan jou gericht maar meer aan die jongen die zegt dat t jammer was dat promo en ruff een early set draaide.
ik was het juist volledig eens met je stelling beetje onduidelijke post inderdaad :/
hcttbb was inderdaad geniaal, frappant ook dat ie bij een drum and bass nr werd ingemixt! mooi statement!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op zondag 22 maart 2009 om 17:06:
Na 1 uur stilgestaan te hebben, toch maar vluchtstrook gepakt (voorbij Shell)en eraf gegaan bij afslag Muiden. Via Weesp naar HMH verder gereden.
Ik was om 01:15 uur binnen.

wist de g1 andere weg dus moest helaas in de file blijven :(:(

Al met al weer top avond boven gehad!!!

Waarschuw beheerder
donateur
leuk feestje!

:respect: Ruffneck vs Promo voor mij beste set van de avond :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest (Y)

Wat was het geluid toch weer goed!! en dikke sets!!! Aankleding was ook super, vette visuals weer, en goed gebruik gemaakt van de lasers!!

had verwacht dat ik een enzyme vs Third movement set zou horen van promo en ruffneck. in eerste instantie was ik wat teleurgesteld toen ik de early klanken hoorde toen ik de zaal binnen kwam, maar die early set was uiteindelijk wel wel zooo vet!! :respect:

Void settler had ook een leuke experimentele set weggezet!! Erg apart, maar wel tof!

Verder was D-passion weer goed bezig in de grote zaal, matt green en ophidian knalde er ook flink op los in zaal 2
Waarschuw beheerder
Ik vond t geluid bij zowel Endymion,als bij D Passion op sommige momenten absoluut niet goed!
Hoe t kwam weet ik niet, maar op een gegeven moment was t er weer!!!Gelukkig, wat een BASSSSSSSSSSSS!!:D
Voor de rest superrr.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind Corruptor op maandag 23 maart 2009 om 11:22:
Ik vond t geluid bij zowel Endymion,als bij D Passion op sommige momenten absoluut niet goed!

Ik denk eerder dat het dan door de verschillende kicks komt die in de tracks worden gebruikt, want qua volume heb ik geen onregelmatigheden gehoord.
Wel heb ik sommige mensen horen zeggen dat het geluid rechts voor iets minder was dan links voor. Maar ik heb dat verschil niet gemerkt.
Waarschuw beheerder
Wat een feest! :respect:

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 23 maart 2009 om 12:15:
Wel heb ik sommige mensen horen zeggen dat het geluid rechts voor iets minder was dan links voor. Maar ik heb dat verschil niet gemerkt

dat viel mij ook op :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-mouse op zondag 22 maart 2009 om 12:19:
maar ze hadden misschien beter TOA laatste uur boven kunnen zetten en Unexist beneden, is iets meer toegankelijk denk ik.

blij dat ze dat niet deden
dat is vorige 2 promo's en vorige thunderdome in hmh al het geval geweest
toa is gewoon de beste en ik ben zo blij dat ik dit in de blackbox heb mogen horen

Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde

als het niet je ding is dan is het idd zonde dat het de afsluiter is

verder gaf deathmachine een geweldige ukset weg. kon je niet op stil staan
Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt!
Top locatie, goeie sfeer en de volumeknop ging weer goed open, nog steeds een piep in me oren.
(y)
Waarschuw beheerder
komen er geen livvezets?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 23 maart 2009 om 12:15:
Wel heb ik sommige mensen horen zeggen dat het geluid rechts voor iets minder was dan links voor. Maar ik heb dat verschil niet gemerkt.

Links voor klonk juist minder (vond k dan) Maar links achter was top (y)
Uitspraak van dr macabre op zondag 22 maart 2009 om 23:26:
wist de g1 andere weg dus moest helaas in de file blijven :(:(

Via Weesp ;) Maar wij zijn via de snelweg gegaan (rond een uur of 10/half11) en geen file gehad b)
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op maandag 23 maart 2009 om 10:24:
dik feest (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van awesomeness op maandag 23 maart 2009 om 17:48:
Links voor klonk juist minder (vond k dan) Maar links achter was top

Zowel linksvoor als in het midden, als op het vip balkon klonk 't super :)

zelfs in de wc trilde de vloer door :woeptidoe:

Waarschuw beheerder
donateur
Ruffneck & Promo & TOA helden. bij TOA zag ik veel mensen stil staan, gelukkig dat de mensen die wel bewogen ook echt goed los gingen!!!
Enne Rude Awakening met Prodigy: run with the wolves, ai ai ai wat een heerlijk nummer is dat:respect::cheer:(L)

Waarschuw beheerder
Boven mijn verwachtingen :)
Was SUPER ! :D
Ruffneck :respect: wat een super set weer :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 maart 2009 om 19:10:
Ruffneck wat een super set weer

:yes:

Waarschuw beheerder
ook geweldig toen die tijdens het draaien boven op het podium bij de draaitafels ging hakken :D
Waarschuw beheerder
Die man is gewoon hardcore! Geweldig!!!
Waarschuw beheerder
Nog ff wat filmpjes om na te genieten: Q-Dance presents Promo - Sound System Command. ;)

Mijn favo is denk ik D-Passion die Catscan - The World is Mine draait, met de lasershow erbij. :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Paar livesetjes zou niet verkeerd zijn.
Maar hoorde dat BLACK in Hasselt gestreamed is :(
(waar ze gewoon exact dezelde set als in de Arena vorig jaar van Black in Time gedraaid hebben........ ctrl C - ctrl V ????????)

Heb me super vermaakt. Vond t echt een topfeest.
Was weer lang geleden dat ik een feessie als deze heb meegemaakt.

Zeker volgend jaar weer :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op maandag 23 maart 2009 om 20:40:
Paar livesetjes zou niet verkeerd zijn.
Maar hoorde dat BLACK in Hasselt gestreamed is

Neem aan dat de setjes wel opgenomen zijn en op Thunderdome radio voorbij gaan komen (en er zal ongetwijfeld nog een cd-tje van uitkomen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van toetje op maandag 23 maart 2009 om 20:57:
Neem aan dat de setjes wel opgenomen zijn en op Thunderdome radio voorbij gaan komen (en er zal ongetwijfeld nog een cd-tje van uitkomen).

volgens mij komen ze op 3voor12, zoals voorgaande jaren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 22 maart 2009 om 07:54:
was wel een ok feestje. maar in vredesnaam...draai geen drum en bass. vooral niet als je op het eind nog 1x de heel zaal los wil laten gaan. want met die shit staat bijna iedereen stil.
dat kan een dj zelf toch ook wel bedenken als je het publiek voor je ziet.

je denkt toch zeker neit dat ze niet in de gaten hadden dat de helft het niks vond?
maar in dit geval moet het publiek zich aanpassen aan toa en niet andersom:)
deze gasten hebben een eigen stijl en die kun je vet vinden of niet, maar als je ziet wat hun al gepresteerd hebben verdienen ze het gewoon om in de blackbox te staan. dat veel mensen dat neit tof vinden is dan jammer. en als je naar dit feest gaat weet je wat je kunt verwachten: zaal 2 r_AW muziek en in de main voornamelijk dikke mainstream :) beetje early (file en ruffneck) en ook iets 'verniewends' zoals dit keer toa:)
vond dit eerlijk gezegd ook geen feest voor jou (als ik naar jou smaak/archief kijk)

ik heb me iig gruwelijk vermaakt B)
dikke sets gehoord (voornamelijk in de rabo;)) en lekker sfeertje
was weer dik!:respect:

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het nummer heet die om 2uur werd gedraaid, vrolijk deuntje daarna een knallende bassline o:) weinig info maar heb niets verder helaas :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 23 maart 2009 om 22:32:
vrolijk deuntje daarna een knallende bassline

Nee dat hebben we de rest van de avond niet gehoord..

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het nummer heet die om 2uur werd gedraaid, vrolijk deuntje daarna een knallende bassline

:lol:
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het nummer heet die om 2uur werd gedraaid, vrolijk deuntje daarna een knallende bassline o:) weinig info maar heb niets verder helaas :(

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe het nummer heet die om 2uur werd gedraaid, vrolijk deuntje daarna een knallende bassline weinig info maar heb niets verder helaas

was dat die van rietietietieeeew rietietietieeeew bambambam?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lucje_b op maandag 23 maart 2009 om 22:31:
maar in dit geval moet het publiek zich aanpassen aan toa en niet andersom

Precies!, en als mensen dat niet kunnen, ga dan naar huis en gaan dan niet boeeeee liggen roepen, Dat is niet eerlijk met de helden van TOA. Beetje respect op zn plaats voor deze mannen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 24 maart 2009 om 08:28:
Precies!, en als mensen dat niet kunnen, ga dan naar huis en gaan dan niet boeeeee liggen roepen, Dat is niet eerlijk met de helden van TOA. Beetje respect op zn plaats voor deze mannen.

Stumperds zijn het. Net zoals vorig jaar bij Manu le Malin. Dat was een schande. En vervolgens iedereen uit z'n dak op de hitjesparade van Evil Activities als ik me niet vergis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op maandag 23 maart 2009 om 20:40:
Maar hoorde dat BLACK in Hasselt gestreamed is
(waar ze gewoon exact dezelde set als in de Arena vorig jaar van Black in Time gedraaid hebben........ ctrl C - ctrl V ????????)

Dan moet je toch is nog een x luisteren. Is toch echt een andere set hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

is dat het nummer dat ook rond half 12 en rond kwart voor 5 werd gedraaid... dan was het evil activities- no place to hide... :\
Waarschuw beheerder
Of anders Amnesys - Worldwide Crisis welke ook 3 keer is langsgekomen. Trouwens eerste feest sinds lange tijd dat ik "Nobody said it was easy" niet heb gehoord...eindelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een super feestje, werd heerlijk gedraaid!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit was één van de beste feesten waar ik tot nu toe ben geweest:o........ Promo draaide echt top, heerlijk dat wat langzamere 'files tempo', vervolgens Ophidian die een wereld set neer zette, Endymion en D-Passion was ook heerlijk los gaan, om nog maar niet te praten over Ruffneck & Promo met een perfecte mix van Gangsta/Files/ThirdMovement :kwijl:....... het geluid is altijd hard in de HMH, maar had het idee dat het dit keer harder was als normaal, HEERLIJK gewoon......... ik heb me letterlijk kapot gehakt, kan nu al 2 dagen niet fatsoenlijk lopen van de spierpijn ghehe....... sfeer was ook prima, je kunt echt merken dat er op dit soort Hardcore feesten alleen echte liefhebbers komen, en dus geen rand volk :yes:.........

TOP FEEST!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dit is mooi

ruffneck met zijn plaatje .......
en toen kwam promo !!!! :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 maart 2009 om 11:07:
dit is mooi

:jaja: kippevel (L)
Waarschuw beheerder
donateur
dit is mooi

en toen kwam promo !!!!

Ik wil terug :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er al setjes ?? O:)
Waarschuw beheerder
Niet verwacht dat het zo vet zou zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 24 maart 2009 om 10:50:
Dit was één van de beste feesten waar ik tot nu toe ben geweest........ Promo draaide echt top, heerlijk dat wat langzamere 'files tempo', vervolgens Ophidian die een wereld set neer zette, Endymion en D-Passion was ook heerlijk los gaan, om nog maar niet te praten over Ruffneck & Promo met een perfecte mix van Gangsta/Files/ThirdMovement ....... het geluid is altijd hard in de HMH, maar had het idee dat het dit keer harder was als normaal, HEERLIJK gewoon......... ik heb me letterlijk kapot gehakt, kan nu al 2 dagen niet fatsoenlijk lopen van de spierpijn ghehe....... sfeer was ook prima, je kunt echt merken dat er op dit soort Hardcore feesten alleen echte liefhebbers komen, en dus geen rand volk .........

TOP FEEST!!!!

Niks aan toe te voegen!!!

Echt een top nacht gehad:jaja: volgend jaar zeker weer!
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:...... alle 3 de jaren geweest, dit jaar spande de kroon wel

Al waren alle jaren vet, maar goed :p
Waarschuw beheerder
dit is mooi

en toen kwam promo !!!!

wat n helden set was dat zeg :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op dinsdag 24 maart 2009 om 14:35:
wat n helden set was dat zeg

:D :yes:

:D Genieten :D
[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/62842420.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe was het ja, wegens omstandigheden eerder weggegaan :O

hoe draaide ophidian?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aur_AW op dinsdag 24 maart 2009 om 16:48:
hoe was het ja, wegens omstandigheden eerder weggegaan

Jammer zeg :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van aur_AW op dinsdag 24 maart 2009 om 16:48:
hoe draaide ophidian?

dat wil je niet weten......... GRU-WE-LIJK!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !FrankL! op dinsdag 24 maart 2009 om 08:46:
Stumperds zijn het. Net zoals vorig jaar bij Manu le Malin. Dat was een schande. En vervolgens iedereen uit z'n dak op de hitjesparade van Evil Activities als ik me niet vergis.

Ja, En Manu zette ook een heldenset neer, Ik hoop gewoon op wat respect van mensen ook al kunnen ze de stijl op zich niet waarderen....
Waarschuw beheerder
Ophidian was egt werelds!!!
Deathmachine brak de rabo"lounge" ff af:P
Prima vermaakt!!!(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 24 maart 2009 om 17:37:
dat wil je niet weten......... GRU-WE-LIJK!!!!!!!!!

idd :kwijl:

Ik vond het setje van Rude Awakening (Run with the wolves :respect: ), Matt Green en TOA ook errug lekker :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lucje_b op maandag 23 maart 2009 om 22:31:
maar in dit geval moet het publiek zich aanpassen aan toa en niet andersom

duidelijk! hele nieuwe ervaring voor velen en voor mij een geweldige ervaring

Stumperds zijn het. Net zoals vorig jaar bij Manu le Malin. Dat was een schande. En vervolgens iedereen uit z'n dak op de hitjesparade van Evil Activities als ik me niet vergis

check deze opmerking bij manu zijn profiel :roflol:

LuckyS: kan beter nog wat meer van evil activities afkijken

Uitspraak van Rauw Kind op dinsdag 24 maart 2009 om 19:18:
Deathmachine brak de rabo"lounge" ff af

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van toetje op dinsdag 24 maart 2009 om 11:44:
Ik wil terug

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 24 maart 2009 om 20:42:
check deze opmerking bij manu zijn profiel :roflol:

LuckyS: kan beter nog wat meer van evil activities afkijken

Idioterie. EA mocht willen dattie zulke skills als Manu heeft. (Niet dat ie een slechte DJ is, maar Manu zit toch wel dicht tegen het geniale aan..).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meteosas op maandag 23 maart 2009 om 20:13:
Mijn favo is denk ik D-Passion die Catscan - The World is Mine draait, met de lasershow erbij

The world is mine, werd gedraaid toen ik binnen kwam op m'n eerste feestje:P,
toen ik m hoorde @ promo... kippevelmoment:D..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Billy Kristalbal op dinsdag 24 maart 2009 om 22:26:
The world is mine, werd gedraaid toen ik binnen kwam op m'n eerste feestje:P,
toen ik m hoorde @ promo... kippevelmoment:D..

Haha, welk nummer ik bij binnenkomst hoorde op m'n 1e feest zou ik niet meer weten. Is niet blijven hangen. ;)

Maar The World Is Mine blijft wel een dik nummer. :)
Waarschuw beheerder
weet wel dat ik een paar x Infection gehoord heb en Raw generation (L)

damn., wat een avond was het, echt werelds. weet alleen niet zo heel veel meer:P
Waarschuw beheerder
heb me ouderwets vermaakt in de HMH..

TVGL!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Helemaal top wat ik er nog van weet :xtc: dus helemaal goed .....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meteosas op woensdag 25 maart 2009 om 00:09:
Haha, welk nummer ik bij binnenkomst hoorde op m'n 1e feest zou ik niet meer weten. Is niet blijven hangen.

Nosferatu & Endymion - All The Way Up.

Wat er ook uitgebracht wordt, dit blijft mijn persoonlijke favoriet :D
Waarschuw beheerder

ja typisch mainstream publiek ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op dinsdag 24 maart 2009 om 19:18:
Ophidian was egt werelds!!!

Uitspraak van Mr. Loki op dinsdag 24 maart 2009 om 20:40:
Ik vond het setje van Rude Awakening (Run with the wolves :respect: ), Matt Green en TOA ook errug lekker :D

ikke ook :cheer:
Uitspraak van !FrankL! op dinsdag 24 maart 2009 om 21:14:
EA mocht willen dattie zulke skills als Manu heeft.

:lol: inderdaad
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand nog toevallig een duitse site die foto's heeft gemaakt op promo?
Waarschuw beheerder
nightpics.de
Waarschuw beheerder
Ik heb wel geleerd dat ik op feesten toch maar eens moet gaan matigen met :bier: :lol: Ik heb filmpjes gemaakt waarvan ik me niks meer kan herinneren.. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga me niet vertellen dat die livesets niet uitkomen damn...

heb iemand een goed filmpie dat Ruffneck stond te hakken... was te mooi:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op vrijdag 27 maart 2009 om 18:31:
ga me niet vertellen dat die livesets niet uitkomen damn...

zit net ff voor je te kijken! hier staan de eersten al :D

rude awakening
promo vs. ruffneck
the wishmaster
unexist

misschien dat er later nog meer op komen :D

http://3voor12.vpro.nl/djsets/

* ruffneck vs. promo nu aan staan :D klinkt weer vet :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ruffneck vs Promo op staan!!!!!!!!!!! Heldenshit
Waarschuw beheerder
donateur
Die zijn niet te downloaden of wel??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mr turner op vrijdag 27 maart 2009 om 19:25:
zit net ff voor je te kijken! hier staan de eersten al :D

rude awakening
promo vs. ruffneck
the wishmaster
unexist

misschien dat er later nog meer op komen :D

http://3voor12.vpro.nl/djsets/

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kan iemand die even rippen :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op vrijdag 27 maart 2009 om 19:25:
ruffneck vs. promo nu aan staan klinkt weer vet

:respect:
Waarschuw beheerder
dat nummer van chosen few, 1, 2, 3 dat is vet :D

1 1 1 , 2 2 , 3 3 333 3 :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op vrijdag 27 maart 2009 om 20:37:
dat nummer van chosen few, 1, 2, 3 dat is vet

name of the dj
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 27 maart 2009 om 20:40:
name of the dj

kon er ff niet opkomen, vergeef me o:)
maar luister zo maar ff ;) mooi stukkie :D
en ruffneck ff mc'e ook wel mooi :woop:

Waarschuw beheerder
Als iemand die set van Ruffneck vs Promo even kan rippen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
heeee voor de liefhebbers:

ruffneck vs promo @ sound system command:

http://rapidshare.com/files/214329611/Ruffneck___Prom___Promo_Sound_System_Command_HMH_21-03-2009.mp3

wat een gruwelijk vette set!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
H2TB jij bent de man :yes:.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op zaterdag 28 maart 2009 om 09:41:
Iemand de rest??

Hier (4 in 1): http://www.megaupload.com/?d=GM4VRNN2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meteosas op zaterdag 28 maart 2009 om 10:03:
Hier (4 in 1): http://www.megaupload.com/?d=GM4VRNN2

Thanks!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op zaterdag 28 maart 2009 om 01:45:

:bier:

Waarschuw beheerder
ruffneck vs promo :respect:. lekker hoor:D

hoop dat matt green ook nog online komt:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 11:31:
hoop dat matt green ook nog online komt

boh dat ging raar! :D

en ophidian zou ook super zijn :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
livestes livesets :kwijl:
Waarschuw beheerder
http://lsdb.nl/list/event/6618/Promo_Sound_System_Command.html

is makkelijker te downloaden ;)

wat ben ik blij dat de eerste al online staan :D

nu de rest nog :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ruffneck vs promo

Ben normaliter geen early fan maar deze set was echt :kwijl:
Leuk dat die nou op me pc staat ghehehe (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 maart 2009 om 15:40:
Ben normaliter geen early fan maar deze set was echt

genieten op 't vipdek B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 28 maart 2009 om 17:07:
genieten op 't vipdek b)

:d (Y) Heerlijk achterover chillen in de stoel :respect:

Waarschuw beheerder
set van Ophidian, Matt Green, Deathmachine en TOA please O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 28 maart 2009 om 17:26:
set van Ophidian, Matt Green, Deathmachine en TOA please

een vrouw met smaak :D
Waarschuw beheerder
donateur
die setjes wil ik ook wel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van mr turner op zaterdag 28 maart 2009 om 19:06:
een vrouw met smaak

En ziet er nog goed uit ook (f)
Waarschuw beheerder
donateur

toen ik die vanmiddag luisterde kreeg ik spontaan weer heimwee! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lievelien op zaterdag 28 maart 2009 om 21:33:
toen ik die vanmiddag luisterde kreeg ik spontaan weer heimwee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 maart 2009 om 21:27:
En ziet er nog goed uit ook (f)

haha thnx :9

setje van Rude Awakening is weer fijn om terug te luisteren :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoop ook op het setje van Ophidian :D
Ging lekker toen boven

Waarschuw beheerder
ben normaliter geen Ophidian fan maar heb tijdens z'n set geen minuut stil gestaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 maart 2009 om 15:40:
Ben normaliter geen early fan maar deze set was echt :kwijl:
Leuk dat die nou op me pc staat ghehehe (Y)

toen ik die vanmiddag luisterde kreeg ik spontaan weer heimwee! :(

damn, wat een setje was dat he, niet normaal hoe ik daar op ging, ruffneck hakken op het podium helemaal de bom

wanneer komen die filmpjes online:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 maart 2009 om 00:14:
Ophidian

Held al vanaf het begin van zijn draaicarriere (L)
Waarschuw beheerder
heerlijk zeg om de eerste 4 setje's alweer terug te kunnen luisteren!

hoop echt dat de rest nog online komt!!!
Waarschuw beheerder
zat helemaal weg te kwijnen in de auto naar me werk, op zaterdagochtend met een kater op die set van ruffneck en promo.. Slechte zaak als je zei dat je dit weekend niet wou gaan feesten, om dan sochtends die cd te luisteren...
Waarschuw beheerder
hahaha dan kan je al bijna niet meer om feesten heen :rot:
Waarschuw beheerder
promo for badass
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ben zelf vanwege de geboorte van mijn dochter niet bij promo geweest .....

Maar als ik dit setje zo 's luister :kwijl: :k :-k die twee hebben wel een superset laten horen voor de serieuze early liefhebber !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van timl op zaterdag 28 maart 2009 om 23:37:
Ik hoop ook op het setje van Ophidian :D
Ging lekker toen boven

lekker? ging vies raar toen 8) :D

Uitspraak van Airmaxxx op zondag 29 maart 2009 om 04:17:
damn, wat een setje was dat he, niet normaal hoe ik daar op ging, ruffneck hakken op het podium helemaal de bom

ja echt super :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van mr turner op zondag 29 maart 2009 om 18:57:
ging vies raar toen

Dat had die eigenlijk beneden motten doen (Y) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bandy op zondag 29 maart 2009 om 16:45:
Ben zelf vanwege de geboorte van mijn dochter niet bij promo geweest .....

Gefeliciteerd:D..

Matt Green, Ophidian, D-Passion & TOA, die wil ik nog wel een keer horen,
was echt een superfeest btw:D, kan 't niet vaak genoeg zeggen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 28 maart 2009 om 23:24:
setje van Rude Awakening is weer fijn om terug te luisteren :yes:

Was zeker een fijn setje :D Nu nog die van Ophidian, Matt Green en TOA

Waarschuw beheerder
èn Deathmachine O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 maart 2009 om 23:55:
èn Deathmachine

en toa O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Loki op zondag 29 maart 2009 om 23:20:
Nu nog die van Ophidian, Matt Green en TOA

wel goed lezen he :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 maart 2009 om 19:04:
beneden

Uitspraak van mr turner op zondag 29 maart 2009 om 18:57:
vies raar

Dat gebeurde wel tijdens TOA :K

En naast eerder genoemde wensenlijst van live-sets, wil ik daar graag Void Settler nog even aan toevoegen :D
Waarschuw beheerder
http://www.musicincontrol.nl/index.php/2009/03/28/ruffneck-promo-promo-sound-system-command/
http://www.musicincontrol.nl/index.php/2009/03/28/unexist-promo-sound-system-command/
http://www.musicincontrol.nl/index.php/2009/03/28/promo-sound-system-command-the-wishmaster/

Waarschuw beheerder
Zwaar gezellig feestje :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
morgen ochtend maar eens de live sets luisteren :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Tha Clown op maandag 30 maart 2009 om 02:56:
Dat gebeurde wel tijdens TOA

En toen was ik al weg :(

Waarschuw beheerder
Kan niet he :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op maandag 30 maart 2009 om 18:52:
Kan niet he :nee:

:bye:
jwt wordt oud :lol:

Waarschuw beheerder
Op leeftijd killie :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op maandag 30 maart 2009 om 23:10:
Op leeftijd killie :lol:

Respect voor de ouderen onder ons! o:)
Waarschuw beheerder
heerlijk zeg ook het setje van TOA en alle andere ook op me computertje te hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op woensdag 1 april 2009 om 23:00:
heerlijk zeg ook het setje van TOA en alle andere ook op me computertje te hebben :D

het is nog 1 april :D
Waarschuw beheerder
Aanstaande zaterdag vanaf 19.00 uur, worden de volgende sets van Q-dance presents: Promo uitgezonden op Q-dance Radio:
- The Wishmaster
- Ruffneck vs Promo
- Unexist
- The Outside Agency
- Rude Awakening

bron: www.q-dance.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Hans :bier: op donderdag 2 april 2009 om 18:32:
The Outside Agency

Afkomuh GVD :@
Waarschuw beheerder
Aanstaande zaterdag vanaf 19.00 uur, worden de volgende sets van Q-dance presents: Promo uitgezonden op Q-dance Radio:
- The Wishmaster
- Ruffneck vs Promo
- Unexist
- The Outside Agency
- Rude Awakening

Goeie zaak.
Waarschuw beheerder
Ik wil die van Ophidian! Dat was voor mij echt wel het topmoment van de avond :jaja:

Zowieso alles wat bovendraaide wel graag... kan ik ze luisteren in volgorde, ben ik soort van terug :)
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaaaa TOA :D
Waarschuw beheerder
donateur
Matt Green was ook nog echt rammen, die wil ik ook wel :P
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Setje outside agency

http://www12.zippyshare.com/v/19281322/file.html

Veel plezier

Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
- The Wishmaster
- Ruffneck vs Promo
- Unexist
- The Outside Agency
- Rude Awakening

wel vet opzich, maar ze staan allemaal al online :/ heb liever dat ze die andere
sets gaan draaien :o

ophidian en matt green bijvoorbeeld :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
& deathmachine!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 3 april 2009 om 20:20:
& deathmachine!

en de rest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op vrijdag 3 april 2009 om 20:28:
& deathmachine!

en de rest :D

Allemaal gewoon :honger:
Ik wil ze allemaal...omdat ik er toen niet bij was...Vorig jaar viel het serieus tegen en daarom had ik besloten om dit jaar niet te gaan...maar nu heb ik spijt dat ik niet geweest ben :C
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 3 april 2009 om 20:40:
Vorig jaar viel het serieus tegen

:o....... het is ONMOGELIJK om Promo in de HMH tegen te laten vallen...... tenzij je serieus niet van hardcore houdt, of je persoonlijke omstandigheden hebt waardoor je niet optimaal kunt genieten........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mr turner op vrijdag 3 april 2009 om 20:18:
wel vet opzich, maar ze staan allemaal al online :/ heb liever dat ze die andere
sets gaan draaien :o

idd ... beetje jammer dat ze alleen deze setjes pakken :/ ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 3 april 2009 om 22:58:
het is ONMOGELIJK om Promo in de HMH tegen te laten vallen...... tenzij je serieus niet van hardcore houdt, of je persoonlijke omstandigheden hebt waardoor je niet optimaal kunt genieten........

het viel me op dat er niet echt hard werd geapplaudisseerd voor de artiesten die 1 uur achter de draaitafels hebben gestaan...
Als je 1 uur lang je kloten staat af te draaien...verdien je toch een staande ovatie en geen bescheiden applausje :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 3 april 2009 om 23:49:
het viel me op dat er niet echt hard werd geapplaudisseerd voor de artiesten die 1 uur achter de draaitafels hebben gestaan...
Als je 1 uur lang je kloten staat af te draaien...verdien je toch een staande ovatie en geen bescheiden applausje

nederlanders zijn veels te verwend, tis bijna normaal geworden volgens mij :/

- The Wishmaster
- Ruffneck vs Promo
- Unexist
- The Outside Agency
- Rude Awakening

moeten ze dan die intro's er ook even bij doen, die vond ik erg vet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op zaterdag 4 april 2009 om 10:03:
nederlanders zijn veels te verwend, tis bijna normaal geworden volgens mij :/

ja...ik vind het niet kunnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 3 april 2009 om 23:49:
Als je 1 uur lang je kloten staat af te draaien...verdien je toch een staande ovatie en geen bescheiden applausje

Hahaha dat is echt de slechtste motivatie voor kritiek op een feest die ik ken :P........ ja, als ik dat zie op een feest dan is voor mij ook gelijk het hele feest verneukt :X........ wie is er nou verwend dan?? ghehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 3 april 2009 om 20:40:
Vorig jaar viel het serieus tegen en daarom had ik besloten om dit jaar niet te gaan...

Vorig jaar was beter hoor,vooral met Armageddon Project en Manu (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassmaniaQ op woensdag 1 april 2009 om 23:09:
Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op woensdag 1 april 2009 om 23:00:
heerlijk zeg ook het setje van TOA en alle andere ook op me computertje te hebben

het is nog 1 april

heel goed opgemerkt :P had meer reactie's verwacht :D:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 april 2009 om 16:48:
Vorig jaar was beter hoor,vooral met Armageddon Project en Manu

:yes: agree
Artiest {SHOWLIST artist 39952, 58356}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 april 2009 om 16:48:
Vorig jaar was beter hoor,vooral met Armageddon Project en Manu

Vond vorrig jaar niet beter.
Aangezien TOA in de grotezaal draaide was het al een onvergetelijk feest O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van De Slooper aka The Condemned op zondag 5 april 2009 om 11:30:
Aangezien TOA in de grotezaal draaide was het al een onvergetelijk feest

Dit concept is sowieso lovely :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Promo was :kwijl:

Ik wil teruggggggggggg