| Betreft: | evenement: Promo, zaterdag 21 maart 2009 om 21:30 |
maar in dit geval moet het publiek zich aanpassen aan toa en niet andersom
Precies!, en als mensen dat niet kunnen, ga dan naar huis en gaan dan niet boeeeee liggen roepen, Dat is niet eerlijk met de helden van TOA. Beetje respect op zn plaats voor deze mannen.
Maar hoorde dat BLACK in Hasselt gestreamed is
(waar ze gewoon exact dezelde set als in de Arena vorig jaar van Black in Time gedraaid hebben........ ctrl C - ctrl V ????????)
Weet iemand hoe het nummer heet die om 2uur werd gedraaid, vrolijk deuntje daarna een knallende basslineweinig info maar heb niets verder helaas
Weet iemand hoe het nummer heet die om 2uur werd gedraaid, vrolijk deuntje daarna een knallende basslineweinig info maar heb niets verder helaas
Dit was één van de beste feesten waar ik tot nu toe ben geweest........ Promo draaide echt top, heerlijk dat wat langzamere 'files tempo', vervolgens Ophidian die een wereld set neer zette, Endymion en D-Passion was ook heerlijk los gaan, om nog maar niet te praten over Ruffneck & Promo met een perfecte mix van Gangsta/Files/ThirdMovement ....... het geluid is altijd hard in de HMH, maar had het idee dat het dit keer harder was als normaal, HEERLIJK gewoon......... ik heb me letterlijk kapot gehakt, kan nu al 2 dagen niet fatsoenlijk lopen van de spierpijn ghehe....... sfeer was ook prima, je kunt echt merken dat er op dit soort Hardcore feesten alleen echte liefhebbers komen, en dus geen rand volk .........
TOP FEEST!!!!
Stumperds zijn het. Net zoals vorig jaar bij Manu le Malin. Dat was een schande. En vervolgens iedereen uit z'n dak op de hitjesparade van Evil Activities als ik me niet vergis.
dat wil je niet weten......... GRU-WE-LIJK!!!!!!!!!
maar in dit geval moet het publiek zich aanpassen aan toa en niet andersom
Stumperds zijn het. Net zoals vorig jaar bij Manu le Malin. Dat was een schande. En vervolgens iedereen uit z'n dak op de hitjesparade van Evil Activities als ik me niet vergis
Deathmachine brak de rabo"lounge" ff af
check deze opmerking bij manu zijn profiel
LuckyS: kan beter nog wat meer van evil activities afkijken
The world is mine, werd gedraaid toen ik binnen kwam op m'n eerste feestje,
toen ik m hoorde @ promo... kippevelmoment..
Ophidian was egt werelds!!!
Ik vond het setje van Rude Awakening (Run with the wolves), Matt Green en TOA ook errug lekker
EA mocht willen dattie zulke skills als Manu heeft.
ga me niet vertellen dat die livesets niet uitkomen damn...