| Betreft: | evenement: Promo, zaterdag 21 maart 2009 om 21:30 |
heb jullie jammer genoeg niet gezien 
volgende keer beter

volgende keer beter
dat was wel vet gedaan 
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 08:59:Je kan gewoon niet afsluiten met zachtere style
Dat het niet van dat door de tent heen ros tempo is wil nog niet zeggen dat het minder hard is.
Ik vond het echt een verademing om ze eindelijk eens in de main te zien en horen afsluiten
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 22 maart 2009 om 16:49:Ik vond het echt een verademing om ze eindelijk eens in de main te zien en horen afsluiten
Aan de zaal was wel te zien dat het gewoon niet werkte. Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde.
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 16:54:Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde
Mee eens, als afsluiter toch liever wat anders
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 16:54:Aan de zaal was wel te zien dat het gewoon niet werkte. Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde.
Het is idd niet de stijl om een volle hmh los te laten gaan mja dat wist je van tevoren.
Promo is vernieuwend.
Uitspraak van inactief op zondag 22 maart 2009 om 06:04:Hoe was Q-Dance - Promo?
En hoe was de set van Ruffneck vs Promo?
Gewoon zwaar bruut!!
Ruffneck vs Promo hebben een oldschool set neergezet om nooit meer te vergeten!!
En TOA?
Gewoon geniaal!! Keer wat anders als afsluiter
Promo + Q-dance heeeeeel veel
laatste aanpassing
Uitspraak van dr macabre op zondag 22 maart 2009 om 16:32:tering in de file om 0:30 bij amsterdam dus pas 2 uur binnen
Na 1 uur stilgestaan te hebben, toch maar vluchtstrook gepakt (voorbij Shell)en eraf gegaan bij afslag Muiden. Via Weesp naar HMH verder gereden.
Ik was om 01:15 uur binnen.
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 22 maart 2009 om 16:49:Dat het niet van dat door de tent heen ros tempo is wil nog niet zeggen dat het minder hard is.
Ik vond het echt een verademing om ze eindelijk eens in de main te zien en horen afsluiten
Inderdaad. Gewoon top om hun daar als afsluiter te hebben.
Tja het is anders dan de meesten gewend zijn, maar ging toch best hard.
Voor de rest heb ik me prima vermaakt, in het bijzonder bij de early set van Promo en Ruffneck.
En ook Void Settler was prima te genieten.
of het voorhoofd van Jimmy... 
Uitspraak van sportfriek op zondag 22 maart 2009 om 08:39:maar ja leg dat maar eens uit aan zo een DJ die een bord voor zijn kop heeft en het stilstande publiek niet zien
Vond je het nog leuk bij Void Settler?
[Megalodon || Opperstamper:
] Alleen een beetje jammer van Promo vs Ruffneck early setje
Dan nog liever zo'n mainstream set als Tha Playah...
Iedereen die Tha Playah de held van de avond noemt moet nog eens aan z'n voorhoofd voelen. Wat een verschrikkelijke standaard set zoals je die 30 keer per jaar hoort. Voor de rest topfeestje, met als toppunt Ruffneck vs. Promo en The Outside Agency.
hearhear! ik sluit me hier volledig bij aan.. mensen die dit zo geweldig vonden snappen niet waar de avond om draaide.
die andere opmerking is ook heel raar vind ik
laatste aanpassing
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 08:59:Je kan gewoon niet afsluiten met zachtere style dan wat je voorgangers gedaan hebben.
hearhear! ik sluit me hier volledig bij aan.. mensen die dit zo geweldig vonden snappen niet waar de avond om draaide.
die andere opmerking is ook heel raar vind ikwat had je dan verwacht? enzyme vs third movement set? had nog wel gekund, maar early was 't meest voor de hand liggend. set vd avond samen met toa, was de trip méér dan waard.
Ik had geen early set verwacht nog om 04:00, eerder een idd een Enzyme/TTM volle bak herrie set verwacht. Toch lekker, ff lekker tempo early knallen. En Die Hardcore to the bone mix van TOA was ook geniaal.
Ik had geen early set verwacht nog om 04:00, eerder een idd een Enzyme/TTM volle bak herrie set verwacht. Toch lekker, ff lekker tempo early knallen. En Die Hardcore to the bone mix van TOA was ook geniaal.
sorry, die vraag was niet aan jou gericht maar meer aan die jongen die zegt dat t jammer was dat promo en ruff een early set draaide.
ik was het juist volledig eens met je stelling beetje onduidelijke post inderdaad
hcttbb was inderdaad geniaal, frappant ook dat ie bij een drum and bass nr werd ingemixt! mooi statement!
laatste aanpassing
Na 1 uur stilgestaan te hebben, toch maar vluchtstrook gepakt (voorbij Shell)en eraf gegaan bij afslag Muiden. Via Weesp naar HMH verder gereden.
Ik was om 01:15 uur binnen.
wist de g1 andere weg dus moest helaas in de file blijven
Al met al weer top avond boven gehad!!!
Wat een dik feest 
Wat was het geluid toch weer goed!! en dikke sets!!! Aankleding was ook super, vette visuals weer, en goed gebruik gemaakt van de lasers!!
had verwacht dat ik een enzyme vs Third movement set zou horen van promo en ruffneck. in eerste instantie was ik wat teleurgesteld toen ik de early klanken hoorde toen ik de zaal binnen kwam, maar die early set was uiteindelijk wel wel zooo vet!!
Void settler had ook een leuke experimentele set weggezet!! Erg apart, maar wel tof!
Verder was D-passion weer goed bezig in de grote zaal, matt green en ophidian knalde er ook flink op los in zaal 2
Wat was het geluid toch weer goed!! en dikke sets!!! Aankleding was ook super, vette visuals weer, en goed gebruik gemaakt van de lasers!!
had verwacht dat ik een enzyme vs Third movement set zou horen van promo en ruffneck. in eerste instantie was ik wat teleurgesteld toen ik de early klanken hoorde toen ik de zaal binnen kwam, maar die early set was uiteindelijk wel wel zooo vet!!
Void settler had ook een leuke experimentele set weggezet!! Erg apart, maar wel tof!
Verder was D-passion weer goed bezig in de grote zaal, matt green en ophidian knalde er ook flink op los in zaal 2
Uitspraak van Mind Corruptor op maandag 23 maart 2009 om 11:22:Ik vond t geluid bij zowel Endymion,als bij D Passion op sommige momenten absoluut niet goed!
Ik denk eerder dat het dan door de verschillende kicks komt die in de tracks worden gebruikt, want qua volume heb ik geen onregelmatigheden gehoord.
Wel heb ik sommige mensen horen zeggen dat het geluid rechts voor iets minder was dan links voor. Maar ik heb dat verschil niet gemerkt.
Uitspraak van Dr. Struggledik hard snoeienop zondag 22 maart 2009 om 10:59:
Veel planten hebben het leven gelaten?
maar ze hadden misschien beter TOA laatste uur boven kunnen zetten en Unexist beneden, is iets meer toegankelijk denk ik.
blij dat ze dat niet deden
dat is vorige 2 promo's en vorige thunderdome in hmh al het geval geweest
toa is gewoon de beste en ik ben zo blij dat ik dit in de blackbox heb mogen horen
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 22 maart 2009 om 16:54:Ik vind TOA wel leuk maar gewoon niet op het einde
als het niet je ding is dan is het idd zonde dat het de afsluiter is
verder gaf deathmachine een geweldige ukset weg. kon je niet op stil staan
Wel heb ik sommige mensen horen zeggen dat het geluid rechts voor iets minder was dan links voor. Maar ik heb dat verschil niet gemerkt.
Links voor klonk juist minder (vond k dan) Maar links achter was top
Uitspraak van dr macabre op zondag 22 maart 2009 om 23:26:wist de g1 andere weg dus moest helaas in de file blijven
Via Weesp
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op maandag 23 maart 2009 om 10:24:dik feest
Uitspraak van awesomeness op maandag 23 maart 2009 om 17:48:Links voor klonk juist minder (vond k dan) Maar links achter was top
Zowel linksvoor als in het midden, als op het vip balkon klonk 't super
zelfs in de wc trilde de vloer door
Paar livesetjes zou niet verkeerd zijn.
Maar hoorde dat BLACK in Hasselt gestreamed is
(waar ze gewoon exact dezelde set als in de Arena vorig jaar van Black in Time gedraaid hebben........ ctrl C - ctrl V ????????)
Heb me super vermaakt. Vond t echt een topfeest.
Was weer lang geleden dat ik een feessie als deze heb meegemaakt.
Zeker volgend jaar weer
Maar hoorde dat BLACK in Hasselt gestreamed is
(waar ze gewoon exact dezelde set als in de Arena vorig jaar van Black in Time gedraaid hebben........ ctrl C - ctrl V ????????)
Heb me super vermaakt. Vond t echt een topfeest.
Was weer lang geleden dat ik een feessie als deze heb meegemaakt.
Zeker volgend jaar weer
laatste aanpassing
Uitspraak van sportfriek op zondag 22 maart 2009 om 07:54:was wel een ok feestje. maar in vredesnaam...draai geen drum en bass. vooral niet als je op het eind nog 1x de heel zaal los wil laten gaan. want met die shit staat bijna iedereen stil.
dat kan een dj zelf toch ook wel bedenken als je het publiek voor je ziet.
je denkt toch zeker neit dat ze niet in de gaten hadden dat de helft het niks vond?
maar in dit geval moet het publiek zich aanpassen aan toa en niet andersom
deze gasten hebben een eigen stijl en die kun je vet vinden of niet, maar als je ziet wat hun al gepresteerd hebben verdienen ze het gewoon om in de blackbox te staan. dat veel mensen dat neit tof vinden is dan jammer. en als je naar dit feest gaat weet je wat je kunt verwachten: zaal 2 r_AW muziek en in de main voornamelijk dikke mainstream
vond dit eerlijk gezegd ook geen feest voor jou (als ik naar jou smaak/archief kijk)
ik heb me iig gruwelijk vermaakt
dikke sets gehoord (voornamelijk in de rabo
was weer dik!

![[NL]Sandraa.](/images/user/918523_229517.jpg)