Partyflock

Forumonderwerp · 1048982
Betreft: evenement: Sensation, vrijdag 3 juli 2009 om 21:00
evenement: Sensation, zaterdag 4 juli 2009 om 21:00
Over een maand is het zover dan gaat de kaart verkoop van White weer van start!

Welke dj's hopen we dit keer te zien komt er net zoals Belgie ook een Dr. Lektroluv? :/

Welk Thema gaat het worden?

Ik heb er weer vet zin in is altijd super mooi alleen die shows er omheen al!

Zet hem in je agenda ;)

4 Juli @ Amsterdam Arena
Uitspraak van grote rode puntmuts op vrijdag 3 juli 2009 om 07:59:
ik snap er echt geen hol van waarom het nou om 6:00 al stopt????????? maarja wat wil je ook met maar 4 dj's......en mensen met de trein dan?

Ook nog is dezelfde 4 op zowel de vrijdag als de zaterdag. Haha wat een gieren en dan ook nog is een kaartje voor 69,-
Uitspraak van party30 op vrijdag 3 juli 2009 om 08:39:
word zo wel een goedkoop avondje.
1 flesje water kopen heel de avond op de watertoer hahahaha.
Zal de verkoop kwa drank dit jaar ook wel wat tegen vallen

Zal wel meevallen. In princiepe is er op elke party en festival op de wc drinkwater te krijgen.
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op donderdag 2 juli 2009 om 10:51:
Wat vinden jullie van deze trouwens:
Roog als Mr. White, zodat ze samen als HouseQuake kunnen, of de andere 2 van Swedish House mafia?

Dat zou heel leuk zijn! Ben er dit jaar niet bij! Ben benieuwd naar de reacties morgen!
Veel plezier allemaal en dat jullie een geweldige avond mogen hebben.
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 3 juli 2009 om 14:27:
ziet er vet uit! nog een nachtje!

:( foto is verwijderd!

Even eten, douchen en dan rustig die kant op. Gaat vet worden! :)

eigenlijk ik ga morgen gewoon niet kijken om te lezen wat men van vanavond vind, goed of slecht. ik wil het gewoon morgen zelf beleven

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juli 2009 om 13:13:
ben benieuwd wie de mystery guest wordt???

ik ook .. :$

Artiest Sirius
Er wordt gezegd:

Mr. White zaterdag is Dirty South!

Check zijn Twitter:

@TheRealIngrosso see you saturday bro, sensation amsterdam....bang..and then.....pacha dark forest....bang.....pacha subliminal.....bang!!!8:06 PM Jun 30th from UberTwitter in reply to TheRealIngrosso

Lijkt me dan ook dat Seb en Dirty samen gaan draaien, die mannen produceren de ene na de andere knaller..
Uitspraak van grote rode puntmuts op vrijdag 3 juli 2009 om 07:59:
snap er echt geen hol van waarom het nou om 6:00 al stopt????????? maarja wat wil je ook met maar 4 dj's......en mensen met de trein dan?

What the fuck, duurt het ook maar tot 6 uur? :s Ik ga is een keer naar Sensation!
Ik heb ingang M op mijn kaartje. Er staat op de sensationsite (http://www.sensation.com/index.php/world/news/last-event-information-sensation-amsterdam-2009.html) dat je met ingang M op je ticket je bij ingang a,b en c naar binnen kunt.
Dus let op heh, ik geloof niet dat ingang M open is.. of wel?
2 tickets voor zaterdag aan 90 euro

ik kan afspreken a de inkom
http://blog.dance-tunes.com

live audio broadcast vanavond en morgenavond
Filmpje van de opening...

hoor de zaal los gaan bij elk woord wat gezegd word :lol:

http://qik.com/video/2067082
Uitspraak van DeMeester op vrijdag 3 juli 2009 om 22:49:
Filmpje van de opening...

hoor de zaal los gaan bij elk woord wat gezegd word

http://qik.com/video/2067082

Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zin in morgen!!!! :cheer:
Uitspraak van *Miss C* op vrijdag 3 juli 2009 om 23:01:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zin in morgen!!!!

Heel verleidelijk om die link te klikken, maar ik hou de spanning vast tot morgen! :lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juli 2009 om 23:18:
http://blog.dance-tunes.com/newplayer/index.html

te laat, ik was je voor.... ;)
WHAHHAA die Fedde De Natte Krant, dit is toch (weer) te zielig...moet je horen!

Eén van de redenen waarom ik niet gegaan ben...je schaamt je toch met zo'n kerel!
laatste aanpassing
Nu ook nog black eye peace:cry:

Whats up Amsterdam
That's tonight can a be a good night
Give it up van fedde la grand
x500 :X

Ik weet dat ik niet hoef te luisteren
Maar ja misschien was het wel wat....
laatste aanpassing
Uitspraak van Mathy op zaterdag 4 juli 2009 om 01:01:
Black Eyed Peas

Yep, wordt er zeker niet beter op! lol wat een ellende!
laatste aanpassing

Uitspraak van Mathy op zaterdag 4 juli 2009 om 01:01:
black eye peace

Ja :lol:
Dat ie dan gewoon op het podium gaat staan en zijn bek dicht houd ofzo :P
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 4 juli 2009 om 01:11:
ID&T doet het again, FAIL! Worden zij ook van 't podium afgeslagen ?

denk dat het publiek het daar wel kan waarderen. ook al was gewoon heel erg slecht.
Fedde Le grande Flop sjeezuss zeg :roflol: hoop dat de volgende een hoop goed maakt
Ik zoek nog twee kaarten voor vanavond.
natuurlijk voor een leuk prijsje.
Wil je van je kaarten af pm maar even.
Wie was nou Mr White?
Ja ik ben ook erg benieuwd...wie was de Mystery Guest, en was er nog een Mega mix??
Mr White= Mark Knight
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 4 juli 2009 om 01:11:
ID&T doet het again, FAIL! Worden zij ook van 't podium afgeslagen ?

We weten hoe het afliep met dat idiootje wat het eerder heeft geprobeerd ;)
mark knight music stijl, nummers die gedraaid werden, uiterlijke kenmerken.
Uitspraak van party30 op zaterdag 4 juli 2009 om 11:54:
mark knight music stijl, nummers die gedraaid werden, uiterlijke kenmerken.

en wat is zijn stijl?

Ik verkoop nog steeds 2 tickets voor vanavond, voor 90 euro samen mag je ze hebben.
Ahahah het is 1000% zeker geen Mark Knight! Mr. White draaide super, zoals ergens al gezegd; wellicht niet helemaal in de lijn van de avond maar wat een set met bijna alleen maar knal (vinyl) platen. Heerlijk genoten!! Ik ben trots!..
Ik heb nog een kaart voor sensation vanavond..... Kosten € 80,-

Stuur me een PM met je telefoonnummer, dan spreken we daar even af om het te regelen.
Uitspraak van moppie_online op zaterdag 4 juli 2009 om 09:14:
Ja ik ben ook erg benieuwd...wie was de Mystery Guest, en was er nog een Mega mix??

Lees dit verslag maar en als je wilt kun je de filmjes bekijken moet zeggen ziet er toch weer indrukwekkend uit https://partyflock.nl/report/11415 ( Met dank aan Wilma Lover die hem geschreven heeft en gepost )

en ja er was een soort Megamix !!! dus gaat allemaal goed komen vanavond , zelfs een paar goeie Trance platen gehoord meer als vorig jaar in ieder geval :) :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Ubertrick op zaterdag 4 juli 2009 om 14:25:
zelfs een paar goeie Trance platen gehoord meer als vorig jaar in ieder geval

Ik zag een filmpje voorbij komen waarbij superstring nog eff voorbij kwam. Het dak eraf uiteraard :bounce:

Dat hoort gewoon op white. Toch nog slim dat ze dat soort platen erbij doen in de megamix.
Zelf nog eff hardcore tussendoor. Dat werd ook nog goed ontvangen ook :lol:
Sensation was weer helemaal top!
Vond dat de dj's allemaal wel goed draaiden, op Mr. White na..pfff.. ben toen toch maar gaan zitten.
Paar kippenvelmomenten gehad, namelijk bij de opening en bij de tribute to MJ..
Mooie show, met onwijs dope lasers.

Verder was het onwijs warm en helaas geen gratis water kunnen vinden..
Uitspraak van *Miss C* op zaterdag 4 juli 2009 om 08:59:
Wie was nou Mr White?

Ik denk persoonlijk dat het Darren Emmerson is in de herkansing van 2 jaar geleden nergens op gebasseerd maar zo maar een gevoel ;)
heb weer heerlijk genoten! hoogtepunten toch echt Sebastian Ingrosso en Sander van Doorn... Mr. White was een beetje ene misser, al weet ik niet wie het was.

heb alle livesets ook al binnen (via www.lsdb.nl) leuk om nog es terug te horen!

Act van Black eyed Peas opzich niet heel gek, alleen had wat meer verwacht dan wat geschreeuw..
al met al heb ik een leuke nacht gehad!
Geweldig! Geen andere woorden voor.. ze hebben zich weer duidelijk op de kaart gezet en onderscheiden zich nu nog meer van andere feesten. Je kon goed merken dat de effecten en de show op de muziek was afgestemd, echt gaaf! Vond alleen Ingrosso iets minder draaien, de rest was top! Intro van Fedde was echt mooi en de "megamix" was ook leuk gedaan :D Vanavond gaan we weer, dus even op zoek naar 3 kaarten :D

Ohja, hulde voor Mr. White die "man with the red face", "sky and sand" en "pizeta" draaide, super strak :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Ubertrick op zaterdag 4 juli 2009 om 14:25:
filmjes bekijken moet zeggen ziet er toch weer indrukwekkend uit https://partyflock.nl/report/11415

Heb het verslag gelezen, maar laat de filmpjes maar even voor wat ze zijn...ik ga het vanavond zelf ervaren! Het net het laatste witte kledingstukje gekocht :-)

Uitspraak van Rieno op zaterdag 4 juli 2009 om 14:02:
Kosten € 80,-

drukfout ?
Hier staan ook setjes en nog veel meer leuks :

http://www.musicincontrol.nl/index.php/category/livesets/