Partyflock

Forumonderwerp · 1048982
Betreft: evenement: Sensation, vrijdag 3 juli 2009 om 21:00
evenement: Sensation, zaterdag 4 juli 2009 om 21:00
Over een maand is het zover dan gaat de kaart verkoop van White weer van start!

Welke dj's hopen we dit keer te zien komt er net zoals Belgie ook een Dr. Lektroluv? :/

Welk Thema gaat het worden?

Ik heb er weer vet zin in is altijd super mooi alleen die shows er omheen al!

Zet hem in je agenda ;)

4 Juli @ Amsterdam Arena
Uitspraak van DRINKIE op zaterdag 4 juli 2009 om 13:48:
Ahahah het is 1000% zeker geen Mark Knight! Mr. White draaide super, zoals ergens al gezegd; wellicht niet helemaal in de lijn van de avond maar wat een set met bijna alleen maar knal (vinyl) platen. Heerlijk genoten!! Ik ben trots!..

Ik denk dat het meneer Stutterheim himself was! Hij draaide gruwelijk inderdaad :D
Uitspraak van DenSation op zaterdag 4 juli 2009 om 16:13:
Ik denk dat het meneer Stutterheim himself was! Hij draaide gruwelijk inderdaad

anders had je ze zijn tattoo wel gezien van sensation die hij op zijn pols heeft. Die zag je niet dus hij is het niet.

Niet mijn stijl, maar toch nog vermaakt :D
Super feest. Heb me perfect vermaakt
tnx voor de info mbt ingang M-kaarten, toch handig .. nog 2 uurtjes en dan op naar de ArenA :cheer:

Hoe heet dat nummer eigenlijk wat ze ook in de trailer gebruiken? Dat draaiden ze gisteren ook nog, prachtig...
Uitspraak van celle85 op zaterdag 4 juli 2009 om 14:45:
tribute to MJ..

Vorige week al een hele mooie gehad @ Awake fest (L)
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Mr. White draaide een plaat met een heerlijke vage saxofoon er in.
Iemand enig idee welke plaat dit is? :)

Uitspraak van *Miss C* op zaterdag 4 juli 2009 om 18:43:
Vorige week al een hele mooie gehad @ Awake fest

:jaja: (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Joe Jersey op zaterdag 4 juli 2009 om 18:59:
Mr. White draaide een plaat met een heerlijke vage saxofoon er in.
Iemand enig idee welke plaat dit is? :)

Klezmer - Pizeta

of

Mark Knigt and the Funkagenda - The Man With The Red Face
zo, ben er klaar voor .. tot straks allemaal! :bye: :cheer: :bounce:
Het was weer een super editie! Hoewel voor mij persoonlijk vorig jaar wat beter!
Vond Fedde veruit het lekkerst draaien. Hoewel de toegevoegde waarde van de Black Eyed Peas ik niet echt inzag. Had meer verwacht qua show, maar toch het was vet!
Voor alle mensen die hier de afgelopen maanden hebben geschreeuwd dat een vrijdag editie niet zou werken? Geloof me het dak ging er heel de nacht door er vanaf en het was vanaf de opening al aardig vol.

Oh heeft er nog iemand dat leip wijf op zo'n uiteinde van het podium zien staan? Een of andere freak klom er ineens op en het duurde best lang voor dat de beveiliging in actie kwam.
Zo...ik heb me in m'n witte outfit gehesen... ready to party!
Voor m'n mede partygangers: tot strax en have fun!! :bounce:

Veel plezier vanavond iedereen! Ik ga nagenieten met Ned3. ;)
have fun iedereen @ sensation!

Ik moet zeggen, volgens deze line up is het veel beter uitgevallen dan verwacht.
Toch teleurstellend voor een 10e editie!

Black eyed peas... waar pasten deze in dit plaatje?

En watervoorziening... geen druppeltje water gezien!

Mr White... volgende keer thuislaten

Idd, water koste gewoon geld.
Uitspraak van Mathy op zaterdag 4 juli 2009 om 01:30:
denk dat het publiek het daar wel kan waarderen. ook al was gewoon heel erg slecht.

Nou ik werd niet warm van 2 schreeuwende gasten die eigenlijk NIKS , maar dan ook NIKS toe te voegen hadden...
Jezus wat een oplichters ze draaien gewoon precies de zelfde sets als gister :/

edit: uitzending op tv is de editie van gister :/ dus niet echt live :/
laatste aanpassing
Uitspraak van TommyF16 op zondag 5 juli 2009 om 00:34:
dus niet echt live

klopt, als ze van gisteren & vandaag nog gaan regiseren, kijkt men vanavond niet meer naar sensation ( ergens volgende week zondag ofzo? helemaal geen sensation feeling) waarbij je dan morgen of haha morgenochtend maybe je vrienden die gegaan zijn zien en niet kunt meepraten.

*Of vaak staat er onder het omroepteken live

-----

Genoot van de muziek & was chill was niet weg te slaan !!

(Y)
laatste aanpassing

Kut-BNN. Eerst zeggen dat je de hele avond uitzendt en dan na anderhalf uur tekst-TV erop?
:yes: :jaja:

:frusty:
laatste aanpassing

:@
kom net uit de tuin en denk van nou...ff sensation kijken.

NOT

waardeloos:cheer:
livestream: http://events.bnn.nl/page/sensation
ben niet van de sensation white, val perongeluk in de uitzending van 3fm, maar het klinkt op dit moment nie verkeerd...

valt best wel mee he?
is hele relaxede muziek vind ik:jaja:

:woep: :woep: :lief:

en nou baal ik natuurlijk dat ik daar niet lekker kan zitten waus wezen op die geweldige tribune met al die mooie mensen en lichtjes.
:roflol:

whééééé :cry:
Tering wat is dit voor plaat man.met die saxofoon. hahah :roflol:
Dit durf je toch niet op te zetten man :S
En zie die mensen er nog op los gaan ook %-)

Paar vrienden van me konden er gratis heen en vroegen of ik ook mee wilde gaan.
Heb ik daar even een kogel ontweken zeg door nee te zeggen. Pfiew..

Zit gewoon echt helemaal NIKS in dit feest.
Setjes zijn te saai voor woorden.
Al vanaf 22:00 word er op 130 bpm gedraaid.
Top 40 muziek in een housejasje gestopt.
Mensen gaan totaal niet los. Het is dat de dj er soms om vraagt, maar heb nog geen 1 keer spontaan gejuich en geschreeuw gehoord tijdens 1 van die setjes (tenminste in die keren dat ik de stream aan het bekijken was).

Er is maar 1 Sensation en dat is de allereerste onovertroffen editie.

laatste aanpassing
Jammer het begint al weer snel licht te worden dat verpest de sfeer wel een beetje. Nou het hoogtepunt van de avond: SVD!

En dan zijn er toch weer van die debielen die het verpesten voor de rest doordat ze denken dat ze gewoon maar even op het podium mogen staan... Zonde, maar het blijft gezellig!
laatste aanpassing

lekker hoor,heel erg spacey:jaja:
Sander van Doorn :respect:

Echt zeer goed feest, maar
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op zondag 5 juli 2009 om 04:14:
Mr White whaaaaat!? Super rauwe progressive vandaag MODDERVET

wow, ik dacht er effe anders over.
eigenlijk was ik echt het wachten tot de security hem van het podium kwam af halen, zo slecht vond ik hem draaien.
dat meen ik echt, ik vond hem zowel kwa platen, als technisch niet draaien, dat die voor mij echt niet naast die andere vier namen zou mogen staan.
boven mijn hoof hing een groot vraagteken, wat dat moest voorstellen.
Was mijn 1e sensation, vond het supergaaf om eens mee te maken.. iedereen in het wit.. Vond Erick E een beetje tegen vallen. Fedde vond ik lekker draaien(Y) Sebastiaan super! :respect: kende hem niet. maar echt super lekkere set :P
Mr White vond ik ook niet tegenvallen.. Sander van Doorn helaas niet meer gehoord. zijn om 4 u gegaan.

Welke fotograaf van Partyflock stond er buiten foto's te maken? Denk dat hij niet naar binnen mocht ofzo..
laatste aanpassing
En wanneer waren BEP er want heb ze in de zaterdageditie toch echt niet gezien
Zo 1e keer Sensation overleefd :-)...Totaalervaring: echt te gek, mega vette show...
Maar ben ik de enige die Fedde le Grand echt waardeloos vond draaien??! Sebastian Ingrosso top (kende hem nog niet), en ik vond Mr. White dus wél erg lekker draaien... Sander lekker stevig als afsluiter. En die MC trouwens was echt een aanfluiting.

Beetje jammer dat het bijna een uur duurde na binnenkomst voor we kluisje hadden gevonden en jas opgeborgen.

Ook al had ik de opening gemist, kon het 'verhaal' redelijk volgen, en vond Alice die als een rode draad door de show ging erg leuk gedaan.

Geen gratis water gezien idd, en het was wel retewarm *zweten*...
Ik ga m'n kleren maar eens wassen...
Funkagenda & (Mark Knight=geen mr white geen tattoo`s te zien)- man with the red face nummer met vage saxo
trouwens, wat een lutseractie van ID&T mbt degenen die entreekaartjes voor ingang M hadden, eerst doodleuk vermelden dat je via A, B of C naar binnen moet en dat vervolgens niet laten werken, waardoor je opnieuw in de rij moet gaan staan (n)
:( Nog eerlijke mensen hier die toevallig een zwarte Nokia N95 8GB hebben gevonden?
In de trein tussen Utrecht Centraal & Amsterdam Bijlmer ArenA?
Tussen 21:00 & 23:00 ?
Uitspraak van moppie_online op zondag 5 juli 2009 om 11:18:
Maar ben ik de enige die Fedde le Grand echt waardeloos vond draaien??!

Ik vond Fedde zaterdag juist superlekker op dreef. Vooral z'n laatste drie platen waren knallers. Beetje trancy.
Sensation is Sensation niet meer.
2009 was voor ons de slechtse Sensation ooit.
Er is geen ruimte meer voor de DJ`s om hun eigen ding te doen we komen naar Sensation om lekker te dansen maar dat wordt tegenwoordig bijna onmogelijk gemaakt door de vele breaks en het slappe geouwehoer er tussendoor.
Het heeft tegenwoordig meer weg van een opera dan van een dance feest,een show is leuk maar je kan ook overdrijven.
Kom je net weer een beetje lekker op gang ( max 5 Min ) stoppen ze de muziek weer en sta je weer stil te wachten tot de muziek begint en die begint dan vaak niet want ze komen met geluiden waar vaak bijna niet op te dansen is.
We dachten dat het aan ons zelf lag en we teveel verwachtingen hebben maar na de tv uitzending gezien te hebben zijn we er van overtuigd dat Sensation Sensation niet meer is Jammer Jammer Jammer.
Is Sensation doodgebloed aan de house/club-hype? :)

ik vond het trouwens jammer dat, toen Alice de deur open deed van de hardcore party.
Dat ze dat echt niet effe 20 sec hadden laten horen, want ik had echt effe het gevoel dat veel mensen echt effe los wilden.
Het is niet zo mijn muziek, maar bij de eerste maat boven de 160 BPM voelde je echt zo'n "Yesssss" gevoel door de zaal gaan.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 14:06:
ik vond het trouwens jammer dat, toen Alice de deur open deed van de hardcore party.
Dat ze dat echt niet effe 20 sec hadden laten horen, want ik had echt effe het gevoel dat veel mensen echt effe los wilden.
Het is niet zo mijn muziek, maar bij de eerste maat boven de 160 BPM voelde je echt zo'n "Yesssss" gevoel door de zaal gaan.

dat was ook met de intro van Tiesto op Trance Energy.
daar zat een sample in van DJ Mad Dog - Welcome Down en je zag de hele zaal los gaan
vond het trouwens jammer dat, toen Alice de deur open deed van de hardcore party.
Dat ze dat echt niet effe 20 sec hadden laten horen, want ik had echt effe het gevoel dat veel mensen echt effe los wilden

Zelfde voor Cygnus X-Superstring...net vóór de beat erin kwam ging de deur dicht :-(

Uitspraak van Verdine op zondag 5 juli 2009 om 04:37:
Er is maar 1 Sensation en dat is de allereerste onovertroffen editie.

Sensation Black 2004

Dat is de allerbeste ooit...

Lol, had je d'r gezicht gezien toen die hardcore klonk? :D Alice vond het maar niets. :P

ik had echt van, laat toch lekker, mensen komen om zich te amuseren.
constant dat in hokjes blijven denken
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 14:15:
Alice

Hulde voor Alice ;)!

kvond t weer voor wat ik hoorde totaal niet mijn ding, wel werden er een paar classics gedraaid, heb tot half 3 geluisterd&gekeken,maar erheen gaan ...... NO WAY !!!!
Ik heb al jaren continue hetzelfde gevoel bij SW; Het start als een super sfeervol feest maar na 3 uur, wordt het echt zielloos. Nergens zie je zo veel mensen die compleet de weg kwijt zijn als op SW. Mensen meer dat idee?

Voor de rest een top feest, Fedde draaide prima mijn inziens, MJ hoefde van mij niet zozeer. (inderdaad meer een opera als een dancefeest bijna)

Volgend jaar maar weer, straks mis je wat als je niet gaat ;)