Toch lees ik hier een hoop uiteenlopende reacties over Sensation....
In mijn optiek hadden ze meer grotere namen neer moeten zetten met kortere sets, dwz> meer een soort rewind van de afgelopen jaren. Waarom?? omdat ze het kunnen, en 10jr een bepaalde formule/feeststijl aanhouden en succesvol houden is niet niks imho.
En ja ook vond in verhouding de show/line-up wat mager, maar goed ik(wij) heb me prima vermaakt en genoten van alles om me heen (ja ik denk dat een hoop mensen onder ander ikzelf de lat een beetje hoog gelegd hebben , te hoog achteraf!!!!)
Ik heb in de afgelopen jaren al heel veel grote feesten meegemaakt maar er blijft niets zo speciaal dan 40000man in het wit te zien dansen/feesten..
Mijn muzieksmaak is erg breed(old school, hardcore, trance, hardtrance ga zo maar door) en met alle feesten is er wel weer wat anders wat je wel of niet bevalt..
voorbeeld in mijn geval Mysteryland, ben ik niet meer geweest sinds het een dagfeest geworden is, waarom? mis dat beginnen in het donker en dan eindigen in het licht met de zon die speelt met het terrein en publiek. Ik weet dat ik eigenlijk anders tegen mysteryland aan moet kijken en het gewoon moet proberen maar op de een of andere manier lukt dat me elk jaar weer niet