Partyflock

Forumonderwerp · 1048982
Betreft: evenement: Sensation, vrijdag 3 juli 2009 om 21:00
evenement: Sensation, zaterdag 4 juli 2009 om 21:00
Over een maand is het zover dan gaat de kaart verkoop van White weer van start!

Welke dj's hopen we dit keer te zien komt er net zoals Belgie ook een Dr. Lektroluv? :/

Welk Thema gaat het worden?

Ik heb er weer vet zin in is altijd super mooi alleen die shows er omheen al!

Zet hem in je agenda ;)

4 Juli @ Amsterdam Arena
Het wachten is nu op iemand die Duncan in vol berouw op de stoep had staan :P
Vind het een standaard mailtje, geef desnoods iets stoms weg, een kortingscode voor een ander feest bij wijze van.
Dat zou aardiger geweest zijn.

Uitspraak van feestSlak op vrijdag 17 juli 2009 om 18:57:
Het wachten is nu op iemand die Duncan in vol berouw op de stoep had staan :P

naja, dat valt wel tegen, zo onverwachts, dat schiet niet op heh.
hij belde me gisteren op, nav. mijn klachten mail over Mr. White, dat we even een afspraak maakten voor het aan bieden van excuses, en of ik wat voorstellen had, wat dan volgend jaar te doen ipv. Mr White
Uitspraak van feestSlak op vrijdag 17 juli 2009 om 18:57:
Vind het een standaard mailtje, geef desnoods iets stoms weg, een kortingscode voor een ander feest bij wijze van.
Dat zou aardiger geweest zijn.

yep, een korting zou mooi zijn, want mocht je zo'n broek moeten kopen was dat al 35 euro, met een stom verontschuldigingsmailtje maak je dat niet goed. Een korting voor een ander feest zou mooi zijn, of zelfs een free entrance. Maarja, dan hebben ze weer iets minder winst, en dat hebben ze niet graag bij id&t, de rippers!

Uitspraak van flipperke op zondag 19 juli 2009 om 11:47:
of zelfs een free entrance

kun je helemaal shaken, echt, een verontschuldiging vind ik al heel wat.
ik heb voor een zaak gewerkt waar voor sommige mail ontvangers het zelfs te veel moeite was om een mail te beantwoorden waar in voor de openingstijden gevraagd werd.
En dat is bij mijn weten redelijk standaard in veel organisaties ( tot mijn grote , grote ergernis )
Toch lees ik hier een hoop uiteenlopende reacties over Sensation....
In mijn optiek hadden ze meer grotere namen neer moeten zetten met kortere sets, dwz> meer een soort rewind van de afgelopen jaren. Waarom?? omdat ze het kunnen, en 10jr een bepaalde formule/feeststijl aanhouden en succesvol houden is niet niks imho.

En ja ook vond in verhouding de show/line-up wat mager, maar goed ik(wij) heb me prima vermaakt en genoten van alles om me heen (ja ik denk dat een hoop mensen onder ander ikzelf de lat een beetje hoog gelegd hebben , te hoog achteraf!!!!)

Ik heb in de afgelopen jaren al heel veel grote feesten meegemaakt maar er blijft niets zo speciaal dan 40000man in het wit te zien dansen/feesten..
Mijn muzieksmaak is erg breed(old school, hardcore, trance, hardtrance ga zo maar door) en met alle feesten is er wel weer wat anders wat je wel of niet bevalt..
voorbeeld in mijn geval Mysteryland, ben ik niet meer geweest sinds het een dagfeest geworden is, waarom? mis dat beginnen in het donker en dan eindigen in het licht met de zon die speelt met het terrein en publiek. Ik weet dat ik eigenlijk anders tegen mysteryland aan moet kijken en het gewoon moet proberen maar op de een of andere manier lukt dat me elk jaar weer niet
Uitspraak van alexed9 op zondag 19 juli 2009 om 17:30:
mis dat beginnen in het donker en dan eindigen in het licht met de zon die speelt met het terrein en publiek. Ik weet dat ik eigenlijk anders tegen mysteryland aan moet kijken en het gewoon moet proberen maar op de een of andere manier lukt dat me elk jaar weer niet

dat is de reden dat ik ook lang getwijfeld heb naar tomorrowland te gaan, maar uiteindelijk heb ik me toch laten overhalen

Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 10 juli 2009 om 15:30:
tering die mr. white.. oh wie is het nou! Boeiend..

Het is gewoon de man zonder schaduw... althans, dat denk ik

Dat begin ik nu ook te denken, kijk eens goed naar z'n oren en nog beter, die Sennheiser koptelefoon;

versus

laatste aanpassing

eigenlijk boeit het me geen ene zier, maar als je op de lineup van mysteryland kijkt. dan staat hij wel tussen Ingrosso en Van Doorn.

ik heb de Man Zonder Schaduw nog nooit zo horen draaien. Maar wat ik van Mr White hoorde, dat stel ik me er bij voor ;)

Heeft iemand al iets van een dvd of blu-ray release vernomen?

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 13:00:
Heeft iemand al iets van een dvd of blu-ray release vernomen?

Een DVD monteer je niet in een maandje, de Blu-ray kan je vergessen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 22:07:
ik heb de Man Zonder Schaduw nog nooit zo horen draaien. Maar wat ik van Mr White hoorde, dat stel ik me er bij voor ;)

Ik heb de MzS nooit horen draaien, maar mocht hij dezelfde draaistijl hebben als de (zijn?) Mr. White act dan voeg ik 'm gelijk toe als favo artiest... Wat een fijne set! (L)

als ik eens een keer moeilijk in slaap kom, dan zal die ook onder mijn favoriete artiesten vallen ;)