2 volgers · 18334x bekeken
Why not. Tegenwoordig zijn sommige party's al een halve parenclub dus zo speciaal is dat ook niet meer. 
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja"
Heerlijk heerlijk!!! De sfeer is top!
helemaal met je eens
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
Zou niet weten wat ik daar moet gaan doen..
heb laatst een reclame shoot gedaan voor een parenclub.. met mijn vriend en nog een stel. as zaterdag nog een, maar we kunnen niet 
ik ga der zelf niet heen met een ander doel zeg maar dan zo'n shoot... en dan is ie ook nog dicht
maar mag die avond wel gewoon for free naar binnen, dus dat hebben we maar ff gedaan,moet wel weten he waar ik reclame voor maak he
de sfeer daar is echt nice.. jong, oud, dik, dun, mooi, minder mooi
alles loopt er!
totaal anders dan ik had verwacht en een super sfeer..
ik ga der zelf niet heen met een ander doel zeg maar dan zo'n shoot... en dan is ie ook nog dicht
maar mag die avond wel gewoon for free naar binnen, dus dat hebben we maar ff gedaan,moet wel weten he waar ik reclame voor maak he
totaal anders dan ik had verwacht en een super sfeer..
wel aantal keren bezocht. leuke ervaring om af en toe een keer te doen. wat iedereen zegt dat er alleen maar oude stellen komen klopt totaal niet. denk dat gem leeftijd op zaterdagavond tussen 23 en 40 ligt. tuurlijk heb je ook wel oudere maar lijkt eigenlijk gewoon op een discotheek maar dan meer erotisch
Ja!!
Absoluut!!
Het is een verijking van je sex leven, alles mag niets moet....
Je hoeft niet te delen, je kan ook gewoon met je eigen partner blijven..
duidelijk meer lullen gehad als ik frikandellen
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Staat op mn verlanglijstje"
Ooit... Wanneer m'n sexleven uit de sleur gesleurd moet worden
No way
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja, die manege waar mn zus heen gaat schijnt goed te zijn"
Je kan er eten feesten mensen leren kennen van jet gaan zwemmen sauna chillen alles
En vet gezellige sfeer altijd iedereen chill tegen mekaar.
pcies
goeie sfeer en nog spannend ook
Uitspraak van !*! *SuuS* !*! op dinsdag 6 januari 2009 om 18:32:
Uitspraak van stuiterpino op donderdag 26 februari 2009 om 17:47:
Je kan er eten feesten mensen leren kennen van jet gaan zwemmen sauna chillen alles
En vet gezellige sfeer altijd iedereen chill tegen mekaar.
pcies
goeie sfeer en nog spannend ook
Helemaal mee eens
(permanent verbannen)
waarom niet moet kunnen toch tis 2009
Ja idd
waarom niet moet kunnen toch tis 2009
(permanent verbannen)
5 Juni Le Baron A6 chekken
oude gogonuts in lelystad bedoel je?
oude gogonuts in lelystad bedoel je?
Tegenwoordig zijn sommige party's al een halve parenclub dus zo speciaal is dat ook niet meer
Vandaar....En echte party in een parenclub, voor ieder wat wils
le baron wegblijven
Daarom is Kinky-Paradise altijd uiverkocht, gewoon vette lokatie dus
Daarna kan je altijd nog afteren op
thuis feestjes
laatste aanpassing
Uitspraak van MICHELEINDHOVEN op donderdag 9 april 2009 om 20:21:
le baron wegblijven
Daarom is Kinky-Paradise altijd uiverkocht, gewoon vette lokatie dus
Moet je helpen de zaak mee te promoten daar of zo.
daarom geven ze ook elke keer vrijkaarten weg.
toen wij er waren was het toch langenaar niet uitverkocht.
En tja het is maar wat en bij hoeveel je zegt dat het uitverkocht is maar uitverkocht daar never
Moet je helpen de zaak mee te promoten daar of zo.
Doen ze zelf wel
Door bijv.
vrijkaarten
Prikkelgeil promoot ik idd wel, wordt ook in Le Baron gehouden dus is't een vette lokatie.
toen wij er waren
Op foto's zie ik genoeg mensen, in verslagen lees ik goede dingen.
Niet jullie "tent" prima.....Zijn genoeg die er wel graag komen
het leukst..?
Fata..
Maar dat kan altijd veranderen.
laatste aanpassing
et leukst..?
Fata..
Maar dat kan altijd veranderen
Een tent als le baron heeft nooit de cappeciteit om een locatie te worden als de fata.
en prikkelgeil was op zich wel redelijk de 1e x.
Maar wij gaan toch voor een stuk meer luxe en leukere mensen ala FATA-MORGANA
Loving it, heerlijk al die openminded mensen bij elkaar... gelijkgestemden!
.
laatste aanpassing
Uitspraak van MICHELEINDHOVEN op donderdag 9 april 2009 om 20:21:
Wil je klassen en de mooiste club van nederland ga dan naar de fun4two.
wil je relaxte sfeer en mooie club en jongere mensen ga naar de fata-morgana super tent.
Helemaal mee eens!!
Komende zaterdag maar weer eens een keuze maken welke het gaat worden...Fun?Fata?Fun?Fata?
Kun je beter prive feestje doen met ons whahahaha
te jaloers voor
probleem is, ik ben geen paar
(was ff schrikken, staat gewoon een foto in je album van mij)
Zoals ik jullie zag op BNN zijn jullie er niet vies van
Met ze 2-en niet nee, maar is heel zeldzaam dat er bv een extra vrouw meedoet....zijn meer van het kijken en bekeken worden
Enne....Organza waar we gefilmd werden is absoluut geen parenclub hoor.
laatste aanpassing
Le baron.
En dan niet op de normale dagen, maar op de leuke dagen zoals kinky paradise, trancelisious en prikkelgeil
Deze dagen zijn erg druk bezocht, 200 stellen, gezellig dansen, sjansen en zoenen op de dansvloer en bij geschikte mensen ietjes meer..
Op normale dagen gemiddelde leeftijd 40+
Op bovenstaande dagen ligt het gemiddelde aanzienlijk lager
Reactie op pass en tam:
Inderdaad Organza is absuluut geen parenclub, tis gewoon een discotheek welke beschikt over een speelruimte.
Je bepaalt zelf of je daar wel of geen gebruik van maakt, in Organza zal je ook niet gevraagd worden om mee naar boven te gaan.
Meeste mensen die boven bezig zijn zijn stelletjes, maar geen of weinig geswing in organza.
(blijft toch een leuke tent, mensen, muziek en ook leuk om bekeken te worden)
Mochten er nog tips zijn over leuke feesten in parenclubs zoals in Le Baron houden wij ons aanbevolen!
Dus lekkere dance/trance muziek, kinky gekleed, veel bezoekers, en seks op de 2e plaats.
En dan niet op de normale dagen, maar op de leuke dagen zoals kinky paradise, trancelisious en prikkelgeil
Deze dagen zijn erg druk bezocht, 200 stellen, gezellig dansen, sjansen en zoenen op de dansvloer en bij geschikte mensen ietjes meer..
Op normale dagen gemiddelde leeftijd 40+
Op bovenstaande dagen ligt het gemiddelde aanzienlijk lager
Reactie op pass en tam:
Inderdaad Organza is absuluut geen parenclub, tis gewoon een discotheek welke beschikt over een speelruimte.
Je bepaalt zelf of je daar wel of geen gebruik van maakt, in Organza zal je ook niet gevraagd worden om mee naar boven te gaan.
Meeste mensen die boven bezig zijn zijn stelletjes, maar geen of weinig geswing in organza.
(blijft toch een leuke tent, mensen, muziek en ook leuk om bekeken te worden)
Mochten er nog tips zijn over leuke feesten in parenclubs zoals in Le Baron houden wij ons aanbevolen!
Dus lekkere dance/trance muziek, kinky gekleed, veel bezoekers, en seks op de 2e plaats.
laatste aanpassing
Geef mij maar echte liefde..
laatste aanpassing
Geef mij maar echte liefde..
als het goed is ga je er heen met je echte liefde...
Als je echte liefde hebt dan hoef ik die niet te delen..
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
wel paren, zoals honden doen, maar niet in een club en ook niet met een stel.
Beter 2 mokkels en die compleet uitwonen
alsof iedereen van 40 uitgezakt is...
Dit staat nergens geschreven.
over 20 jaar praat je wel anders....
Dat zien we dan wel weer.
Als je echte liefde hebt dan hoef ik die niet te delen..
wie zegt dat je moet delen?
(permanent verbannen)
parenclub regels
Le Baron ziet er het jongste en meest frisse uit...
Voorheen was dit de gogognuts dus niks het jongste of friste als je jong bent ga dan naar de fata-morgana leukste voor jonge mensen en meeste kans op jonge mensen.
Nee inderdaad niets moet.. Het is voor mij alleen niet weggelegd..
Ik heb mijn eigen onderkomen waar ik een eigen feestje kan bouwen
en, als ik niet thuis ben lekker ergens buiten of een andere rare
plek dat is veel spannender dan dat ik weet wat me te wachten staat..
laatste aanpassing
michel, wordt je betaald ofzo door andere clubs om LB af te zeiken?
wat een bullshit zeg, gogo was niks dus lb is ook niks? focking crap!
Kom er al sinds 2002 en slaat helemaal nergens op!
gogo is enorm verbouwd en er komen hopen leuke mensen. Dus ga lekker naar
fata of fun, betaal je scheel en laat ons lekker in LB ons vermaken
wat een bullshit zeg, gogo was niks dus lb is ook niks? focking crap!
Kom er al sinds 2002 en slaat helemaal nergens op!
gogo is enorm verbouwd en er komen hopen leuke mensen. Dus ga lekker naar
fata of fun, betaal je scheel en laat ons lekker in LB ons vermaken
laatste aanpassing
Voorheen was dit de gogognuts dus niks het jongste of friste als je jong bent ga dan naar de fata-morgana leukste voor jonge mensen en meeste kans op jonge mensen.
aankleding spreekt me niet aan, ben nog nooit in een parenclub geweest hoor, maar des te meer het lijkt op een hoerenhuis des te minder aantrekkelijk ik het vind en vind de fata morgana er een btje goedkoop uit zien....
Le Baron ziet er het jongste en meest frisse uit...
Op normale dagen is de gemiddelde leeftijd inderdaad iets ouder, laten we zeggen 40jaar?
maar op de thema avonden in de le baron lopen stellen vanaf 20 tot 50 jaar, voldoende jong en ouder publiek.
Indd!
Single mannen: blijf alsjeblieft weg, lopen er al genoeg, single vrouwen daartegen over: van harte welkom!
lekker vooroordeel zeg, alsof iedereen van 40 uitgezakt is...
over 20 jaar praat je wel anders....
Mijn vriendin is 46jr, maar uitgezakt, nee hoor!
Menig 30e zou jaloers zijn op het strakke lichaam en gezicht van mijn vriendin.
parenclub regels
Wat een onzin, je hoeft helemaal niks te delen als je dat niet wilt.
Soms is het ook wel lekker om bekeken te worden, allowel ik zelf liever net iets verder ga.
dat is de entree niet, inmiddels 110 euro bij fata!
LB kost 25 euro per stel incl. 10 consumpties en (simpel buffet) eten!
LB kun je leuk en goedkoop erotisch uitgaan zonder verplichtingen.
Ben je er alleen op uit om met jonge strakke mensen te sexen ga dan
maar naar fun...
maar ben je op zoek naar een grote toffe trance party ga dan naar de Le Baron, daar zouden de andere clubs nog eens een puntje aan kunnen zuigen.
tss geld betalen om in een hok andere mensen naakt te zien
Le Baron kost je als stel helemaal geen intree, je krijgt je intree terug in consumptie.
Single mannen (die we liever niet te veel zien) betalen wel intree, anders zou het 1 grote gay tent worden!
Andere clubs als fata en fun 4 two spreken ons weer tegen.
Er wordt daar niet echt gefeest, tja op een matras dat dan weer wel.
Terwijl wij naar de le baron gaan puur voor de party, muziek, en daarnaast sjansjen en soms hopelijk ietsjes meer.
See you next party on prikkelgeil 05-6-2009
laatste aanpassing
Wat een liefde weer om dat met vreemden te bedrijven ,,..
tja, je hebt nou eenmaal mensen met een zeer hoge potent en sex gehalte.
Ik houd van vriendin, en zij van mij, en zijn samen heel gelukkig met een dochter.
Verder hebben wij thuis echt genoeg sex, verre boven de gemiddelde Nederlander.
Echter wij houden ook wel van een geinig geil feestje met andere, waarom niet?
Zolang je het maar safe doet met andere, is gewoon leuk, geil en gezellig.
Voor ons geen uitje naar een museum, of andere saaie bedoelingen, nee laat ons maar lekker uit onze bol gaan.
Het zijn ook altijd van die 'type' mensen verschrikkelijk goedkoop en walgelijk
Maar dat is mijn mening, iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten !!!!!
tja, je hebt nou eenmaal mensen met een zeer hoge potent en sex gehalte.
Ik houd van vriendin, en zij van mij, en zijn samen heel gelukkig met een dochter.
Verder hebben wij thuis echt genoeg sex, verre boven de gemiddelde Nederlander.
Echter wij houden ook wel van een geinig geil feestje met andere, waarom niet?
Zolang je het maar safe doet met andere, is gewoon leuk, geil en gezellig.
Voor ons geen uitje naar een museum, of andere saaie bedoelingen, nee laat ons maar lekker uit onze bol gaan.
Als jij dat leuk vind.. moet je dat vooral doen.. mij zul je er NOOIT tegen komen..
als je elkaar niet meer kan vermaken in bed is het tijd om uit elkaar te gaan
en iedereen heeft maar met z'n fikken van mijn kerel af te blijven trouwens
laatste aanpassing
Ze hebben toch ook een speciale naam hiervoorshit kan er niet meer op komen
Swingers?
Als jij dat leuk vind.. moet je dat vooral doen.. mij zul je er NOOIT tegen komen..
ja indd, ieder zijn eigen ding, de een gaat graag naar het museum, de ander spaart graag theezakjes, en andere swingen.
maar toch:
Ik spreek regelmatig mensen die eerst zo iets hadden:
pff, das toch niks voor mij, al die erotiek, ransigheid, rare mensen.
Maar nadat ze toch maar een voor de gein zijn gaan kijken zijn ze niet meer weg te slaan.
waarom zou dat de reden zijn dat mensen naar zulke clubs gaan? Dat is zo'n vooroordeel
(permanent verbannen)
Swingers?
Jaaa die indd
en iedereen heeft maar met z'n fikken van mijn kerel af te blijven trouwens
precies
spreek regelmatig mensen die eerst zo iets hadden:
pff, das toch niks voor mij, al die erotiek, ransigheid, rare mensen.
Maar nadat ze toch maar een voor de gein zijn gaan kijken zijn ze niet meer weg te slaan.
Nou die zijn dan ook niet goed wijs
de een gaat graag naar het museum, de ander spaart graag theezakjes, en andere swingen
wat is dan wel de reden?
dat zal per persoon verschillend zijn, maar denk dat heel veel stellen daar het echt wel naar hun zin hebben met elkaar en elkaar nog boeien, het is een extraatje en een leuke avond. Denk dat als je als stel elkaar weinig meer te bieden hebt en zulke avonden bezoekt, dat de relatie dan binnen no time over is
wij gingen er om de paar maanden keertje heen. altijd leuk en nee we hadden niet altijd sex met anderen. is ook gewoon leuk avondje uit. lekker dansen, aan de bar zitten, lekker eten, beetje zwemmen, bubbelbad etc.
onze relatie is super en hebben al 10,5 jaar met elkaar. je moet er juist niet heen gaan als je relatie in een dip zit want dan is het zo over.
Maar ieder zijn ding he
onze relatie is super en hebben al 10,5 jaar met elkaar. je moet er juist niet heen gaan als je relatie in een dip zit want dan is het zo over.
Maar ieder zijn ding he
(permanent verbannen)
nee heb je gelijk in, hoeft niet perse in parenclub. Wij houden persoonlijk wel van het sfeertje. leuke house muziek, mensen toch meer sexy gekleed. zou ook ergens anders kunnen.
In een club kom je niet als je helemaal geen sex wil of zou willen. Maar niets moet en je bent er zelf bij of je iets doet of niet.
Wij zien het als een leuke avond uit met als we willen een spannende afloop. Tevens doen we het nu niet meer.
In een club kom je niet als je helemaal geen sex wil of zou willen. Maar niets moet en je bent er zelf bij of je iets doet of niet.
Wij zien het als een leuke avond uit met als we willen een spannende afloop. Tevens doen we het nu niet meer.
uitgekeken?
Het liefst liggen we de hele dag lekker naast elkaar (of opelkaar, inelkaar) in bed.
Onze (sex)relatie is is gemiddeld gezien beter dan menig andere relatie.
In Nederland ligt het gemiddelde rond zo 110 keer per jaar!
Lol, die 110 keer halen wij gemiddeld al in 36 a 40 dagen! (en echt geen 10 minuten per keer hoor, hmm nou jah smorgens wel)
Waarom dan toch nog naar een parenclub?
Omdat wij zo af en toe gewoon iets extra,s willen, wij zijn beide bi, dus een mooie gelegenheid deze gevoelens met een ander stel te delen.
Het is gewoon een gezellige avond, en laten we eerlijk zijn, soms zijn we daar zonder dat we seks met andere hebben, maar dan nog was het heel gezellig
Hoeveel mensen zouden graag eens iets willen doen met een ander, maar doen dit niet omdat er in de relatie niet over gepraat kan worden, schaamte en angst spelen hierbij een grote rol.
80% van de bezoekers aan de hoeren zijn getrouwde of samenwoonde mannen, die op zich een goede relatie hebben, maar toch ff net iets extra,s zoeken.
Veel vrouwen fantaseren wel eens seks te bedrijven dan iemand anders dan hun partner, en bespreken dit vaak met hun vriendinnen, ze maken er dan grapjes over, maar het feit dat het alleen al in je hoofd zit zegt al genoeg.
Wij hebben geen geheimen voor elkaar, wij delen alles, ook onze diepste verlangens en fantasieeen en maken deze ook waar, terwijl bij andere mensen het blijft bij fanasieen, gaan vervolgens vreemd, partner komt er achter met als gevolg scheiding.
Damens: jij denkt dat je vriend of man nooit is vreemd gegaan, of dat hij dit nooit zal doen?
Kom op damens, laat me niet lachen, bijna elke man gaat wel eens vreemd, de een net iets meer dan de ander, hoe voel je je dan als je merkt dat dit is gebeurd en dat hij dit achter je rug hebt gedaan?
Dit geld natuurlijk ook andersom, allowel ik moet toegeven dat dat minder voorkomt. (mannen zijn nou eenmaal jagers, en moeten hun zaad dumpen)
Wij gaan NIET vreemd, maar doen dit gewoon lekker samen in een parenclub of elders.
En zo kunnen wij er beide van genieten, geeft toch net dat beetje extra's
laatste aanpassing
@ MArcel- Marie
Denk niet dat je veel begrip hier zult krijgen, meeste PF-ers begrijpen swingers over het algemeen niet.
Ik dan weer wel, ben nu single (scheiding door reden die NIKS met swingen te maken heeft), en heb 6 jaar met ex aan swingen gedaan
Denk dat de gemiddelde leeftijd van de PF-ers hier er ook mee te maken heeft.
PS wat vinden jullie van de clubfoto's op de LB site? zijn van mijn hand
Denk niet dat je veel begrip hier zult krijgen, meeste PF-ers begrijpen swingers over het algemeen niet.
Ik dan weer wel, ben nu single (scheiding door reden die NIKS met swingen te maken heeft), en heb 6 jaar met ex aan swingen gedaan
Denk dat de gemiddelde leeftijd van de PF-ers hier er ook mee te maken heeft.
PS wat vinden jullie van de clubfoto's op de LB site? zijn van mijn hand
laatste aanpassing
blauwvinger denk dat jij het gewoon naar je zin het in le baron maar ga geen onzin uitkraamen dat het mooier en netter is dan de fata of de fun.
Ga eens kijken waar het gehalte het hoogste is met jongeren dan staat de fata-morgana op nummer 1 de fun volgt daar achteraan.
Maar een club als le baron komt daar langenaar niet voor in aanraking mede door de ligging ook.
Maar je zegt wel 10 cosumpties bij le baron.
Bij de fata staat alle drank tot je beschikking en allemaal de echte en beste merken.
Zelfs 3 a 4 soorten wisky enz staat er en dan niet te vergeten het eten hoe lekker het daar is.
Dus kwa prijsvergelijking gaat die vlieger al helemaal niet op.
Het is gewoon waar je je het pretigste voelt.
Maar ga je voor de 1e x dan zou ik toch de fata-morgana aanraden.
Hier is het voor de 1e x het fijnste ook omdat je wat meer in de menigte opgaat.
Ga eens kijken waar het gehalte het hoogste is met jongeren dan staat de fata-morgana op nummer 1 de fun volgt daar achteraan.
Maar een club als le baron komt daar langenaar niet voor in aanraking mede door de ligging ook.
Maar je zegt wel 10 cosumpties bij le baron.
Bij de fata staat alle drank tot je beschikking en allemaal de echte en beste merken.
Zelfs 3 a 4 soorten wisky enz staat er en dan niet te vergeten het eten hoe lekker het daar is.
Dus kwa prijsvergelijking gaat die vlieger al helemaal niet op.
Het is gewoon waar je je het pretigste voelt.
Maar ga je voor de 1e x dan zou ik toch de fata-morgana aanraden.
Hier is het voor de 1e x het fijnste ook omdat je wat meer in de menigte opgaat.
kan Fata al lang , ben er diverse keren geweest!
Fata is best ok, en tuurlijk beter eten en onbeperkt drinken maar daar dok je wel voor.
Maar ga niet LB zitten afkraken alsof het een slecht verzorgde club is met bejaarden, alles is vernieuwd daar en ziet er prachtig uit!
en leg me geen woorden in de mond want ik heb NIET gezegd dat LB beter is dan Fata...
Fata is best ok, en tuurlijk beter eten en onbeperkt drinken maar daar dok je wel voor.
Maar ga niet LB zitten afkraken alsof het een slecht verzorgde club is met bejaarden, alles is vernieuwd daar en ziet er prachtig uit!
en leg me geen woorden in de mond want ik heb NIET gezegd dat LB beter is dan Fata...
laatste aanpassing
Blauwvinger:
Je hebt gelijk, de meeste PF'ers hier zijn nog maar kiddies, en moeten nog een hoop leren en meemaken.
(ik heb ook altijd gezegd dat dat niets voor mij is)
Deze mensen zijn zo trots op zich zelf, en vinden zich zelf zo wat, terwijl ze eigelijk nog jong en onervaren zijn.
Je bedoelt de party pics van afgelopen tranceliciuos?
Michiel:
het is waar dat over het algemeen in de fata en fun 4 two iets nettere of mooiere/jongere mensen komen.
Wel wil ik je erop wijzen dat op de partys, waar LB nog niet zo lang geleden mee is begonnen veel en mooi publiek op afkomt.
Mischien niet zoveel als fata of fun 4 two, maar ach, op deze avonden komen de mensen dan ook puur voor de plezier.
maar gelukkig hebben we de keuze tussen net/jong/sjiek of ouder/goedkoper/party.
Ook voor de oudere mensen moet er iets zijn, die voelen zich weer niet thuis in de fata of fun.
Als het alleen om de seks zou gaan zouden wij wellicht ook kiezen voor de fun of fata.
Echter, die tenten lijken ons persoonlijk niks, omdat wij toch meer van een houseparty houden, en niet de hele avond in lingerie willen lopen of stilzitten aan de bar, zwembad, of andere gelegenheden, dat betreft zijn wij in de le baron prima op onze plek.
Ga je voor de 1e keer naar een parenclub, en ben je nog een beetje onzeker dan zou ik naar de thema avonden gaan van lebaron
je kan je sexy/kinky kleding aanhouden als je dat wilt, en je kan vreed los gaan op de muziek, daarnaast als je durft kan je ook de rustige bar opzoeken om in contact te komen met andere, of je jumpt direct naar 1 van de kamers.
Je hebt gelijk, de meeste PF'ers hier zijn nog maar kiddies, en moeten nog een hoop leren en meemaken.
(ik heb ook altijd gezegd dat dat niets voor mij is)
Deze mensen zijn zo trots op zich zelf, en vinden zich zelf zo wat, terwijl ze eigelijk nog jong en onervaren zijn.
Je bedoelt de party pics van afgelopen tranceliciuos?
Michiel:
het is waar dat over het algemeen in de fata en fun 4 two iets nettere of mooiere/jongere mensen komen.
Wel wil ik je erop wijzen dat op de partys, waar LB nog niet zo lang geleden mee is begonnen veel en mooi publiek op afkomt.
Mischien niet zoveel als fata of fun 4 two, maar ach, op deze avonden komen de mensen dan ook puur voor de plezier.
maar gelukkig hebben we de keuze tussen net/jong/sjiek of ouder/goedkoper/party.
Ook voor de oudere mensen moet er iets zijn, die voelen zich weer niet thuis in de fata of fun.
Als het alleen om de seks zou gaan zouden wij wellicht ook kiezen voor de fun of fata.
Echter, die tenten lijken ons persoonlijk niks, omdat wij toch meer van een houseparty houden, en niet de hele avond in lingerie willen lopen of stilzitten aan de bar, zwembad, of andere gelegenheden, dat betreft zijn wij in de le baron prima op onze plek.
Ga je voor de 1e keer naar een parenclub, en ben je nog een beetje onzeker dan zou ik naar de thema avonden gaan van lebaron
je kan je sexy/kinky kleding aanhouden als je dat wilt, en je kan vreed los gaan op de muziek, daarnaast als je durft kan je ook de rustige bar opzoeken om in contact te komen met andere, of je jumpt direct naar 1 van de kamers.
laatste aanpassing
Fata , orgie bos/zolder is altijd héél erg leuk
Met deze woorden benadruk je ook dat je zo echte swinger bent.
De meesten die hier wat doen op pf zijn meestal party gangers met zo nu en dan een thuis feestje of afterparty.
zoals jij je uitspraken doet is zo iemand die daar op die ranzige zolder gaat liggen en redelijk wat ervaring maar zelfs daar pas ik voor te smerig voor woorden daar boven op zolder lekker als je opstaat flats in je buurmand zijn shit
Met deze woorden benadruk je ook dat je zo echte swinger bent.
De meesten die hier wat doen op pf zijn meestal party gangers met zo nu en dan een thuis feestje of afterparty.
zoals jij je uitspraken doet is zo iemand die daar op die ranzige zolder gaat liggen en redelijk wat ervaring maar zelfs daar pas ik voor te smerig voor woorden daar boven op zolder lekker als je opstaat flats in je buurmand zijn shit
nu ben jij net zo veroordelend, altijd zeiken jij
Maar je moet altijd als een paar heen.. ? of kan je ook als single erheen gaan?
Enkel als paar daarom heet het een PARENCLUB
Wil je als man alleen binnen moet je naar een swingersclub zoals le baron daar mogen alle soorten swingers binnen.
Maar daar gaan wij liever niet heen kom je allemaal mannetjes alleen tegen zoals blauwvinger brrrrrr
in meerdere clubs mag je als single man naar binnen, echer zijn hier vaak aparte dagen voor, en de entree zal voor single mannen aanzienlijk duurder zijn.
aanstaande prikkelgeil @lebaron worden geen single mannen toegelaten!
ff niks tegenover blauwvinger, want ik ken hem niet dus kan niet beoordelen.
maar liever zo min mogelijk single mannen, deze mannen zitten alleen maar achter je vriendin aan, willen direct neuken, en daarna gaan ze naar de volgende.
De man van het stel kan toekijken, want verwacht nou niet dat deze single mannen bi of aantrekkelijk zullen zijn voor de partner van de vrouw.
Vandaar dat wij liever stellen zien, heeft de man van de partner tenminste ook iets om mee te spelen.
aanstaande prikkelgeil @lebaron worden geen single mannen toegelaten!
explain
ff niks tegenover blauwvinger, want ik ken hem niet dus kan niet beoordelen.
maar liever zo min mogelijk single mannen, deze mannen zitten alleen maar achter je vriendin aan, willen direct neuken, en daarna gaan ze naar de volgende.
De man van het stel kan toekijken, want verwacht nou niet dat deze single mannen bi of aantrekkelijk zullen zijn voor de partner van de vrouw.
Vandaar dat wij liever stellen zien, heeft de man van de partner tenminste ook iets om mee te spelen.
"deze mannen zitten alleen maar achter je vriendin aan, willen direct neuken, en daarna gaan ze naar de volgende".
Niet iedereen is zo en ik al helemáál niet! Heb 6 jaar aan thuisdates/clubs gedaan met mijn toenmalige vrouw dus weet
genoeg van het swingwereldje en nu ik alleen naar clubs ga krijg ik gelijk een stempel opgeplakt van "frusti mannetje die zo snel mogelijk
zijn zak wil legen"....
En is zeker niet leuk als mensen je met die gedachten in hun hoofd aankijken als je door de club loopt...
Gelukkig is niet iedereen zo en heb ik ook leuke contacten in clubs!
En de stellen waar ik leuke tijden mee heb gehad hadden niks te klagen
Trio's doe je met z'n 3-en afterall.
Jammer dat jullie (marcel-marie) schijnbaar mindere ervaringen hebben gehad.
Niet iedereen is zo en ik al helemáál niet! Heb 6 jaar aan thuisdates/clubs gedaan met mijn toenmalige vrouw dus weet
genoeg van het swingwereldje en nu ik alleen naar clubs ga krijg ik gelijk een stempel opgeplakt van "frusti mannetje die zo snel mogelijk
zijn zak wil legen"....
En is zeker niet leuk als mensen je met die gedachten in hun hoofd aankijken als je door de club loopt...
Gelukkig is niet iedereen zo en heb ik ook leuke contacten in clubs!
En de stellen waar ik leuke tijden mee heb gehad hadden niks te klagen
Jammer dat jullie (marcel-marie) schijnbaar mindere ervaringen hebben gehad.
laatste aanpassing
donateur
en welke vind ik het leukst???? waarom wil je dat weten
donateur
Nee, thnx!
05-06-2009 - Party in de le baron - PRIKKELGEIL
Deuren open om 20:00 uur, sluiten pas weer om 04:00 uur. (yeah 8 uur party!)
Een mooie gelegenheid voor twijfelende partygangers die wel van een beetje erotiek houden, maar niet of nog niet naar een parenclub willen/durven.
En uiteraard ook voor de vaste bezoekers van parenclubs een leuke, spannende avond waar muziek en gezelligheid voorop staan.
Muziekstijlen
electro, funk, groove, house, progressive, techhouse, techno, tribal house
Prijs
Deurverkoop: € 60,- per stel (single mannen worden niet toegelaten)
Dit bedrag is all inclusive (drank(jes) en eten.
Kledingvoorschrift
Lak, Leer & Lingerie
Opmerkingen
prijzen zijn per koppel € 60 en dames alleen € 30,- all-inclusive
Line-up
Beatz per Marco
Bladezzz
Mike-vee
Miss 4Play
Revana
A.S 05-06-2009 zullen wij Marcel en Marie ook van de partij zijn.
Wij horen goede reverenties over de prikkelgeil feesten in woerden, nu in le baron waar men net ietjes verder kan gaan.
Wij hopen weer op een volle bak, vol met leuke muziek (maar dat komt wel goed met marco, alida en marcel) en een leuke sfeer.
(spam?)
Deuren open om 20:00 uur, sluiten pas weer om 04:00 uur. (yeah 8 uur party!)
Een mooie gelegenheid voor twijfelende partygangers die wel van een beetje erotiek houden, maar niet of nog niet naar een parenclub willen/durven.
En uiteraard ook voor de vaste bezoekers van parenclubs een leuke, spannende avond waar muziek en gezelligheid voorop staan.
Muziekstijlen
electro, funk, groove, house, progressive, techhouse, techno, tribal house
Prijs
Deurverkoop: € 60,- per stel (single mannen worden niet toegelaten)
Dit bedrag is all inclusive (drank(jes) en eten.
Kledingvoorschrift
Lak, Leer & Lingerie
Opmerkingen
prijzen zijn per koppel € 60 en dames alleen € 30,- all-inclusive
Line-up
Beatz per Marco
Bladezzz
Mike-vee
Miss 4Play
Revana
A.S 05-06-2009 zullen wij Marcel en Marie ook van de partij zijn.
Wij horen goede reverenties over de prikkelgeil feesten in woerden, nu in le baron waar men net ietjes verder kan gaan.
Wij hopen weer op een volle bak, vol met leuke muziek (maar dat komt wel goed met marco, alida en marcel) en een leuke sfeer.
(spam?)
laatste aanpassing
Lees dit topic.
Het is afhankelijk naar welke club je gaat.
En op drukke gezellige avonden loopt er ook (meer) jong publiek rond de 20 rondt.
Maar inderdaad gemiddeld genomen over alle clubs is de leeftijd indd 35+
Dit wil niet zeggen dat er geen 20egers zijn, ze zijn alleen in de minderheid.
Maar jah, je bent zelf 26jr oud, genoeg volk daar hoor tussen de 25 en 35jr
(ga dan wel in het weekend s,avonds)
Het is afhankelijk naar welke club je gaat.
En op drukke gezellige avonden loopt er ook (meer) jong publiek rond de 20 rondt.
Maar inderdaad gemiddeld genomen over alle clubs is de leeftijd indd 35+
Dit wil niet zeggen dat er geen 20egers zijn, ze zijn alleen in de minderheid.
Maar jah, je bent zelf 26jr oud, genoeg volk daar hoor tussen de 25 en 35jr
(ga dan wel in het weekend s,avonds)
laatste aanpassing
Ja, maar verwacht niet een tent vol met mooie jonge mensen.
Meerdendeel is toch iets ouder.
Maar ach, kijk wij komen dan ook niet voor de seks, maar gewoon voor de gezelligheid.
En als er wel seks plaats vindt dan is dat natuurlijk alleen mooi meegenomen.
Ik raadt je ook aan een vriendin mee te nemen, contacten leggen gaat dan eigenlijk vanzelf.
En als je geen contacten maakt, nou dan ben je in ieder geval lekker samen met je vriendin, en kunnen jullie samen lekker met elkaar plezier maken.
Meerdendeel is toch iets ouder.
Maar ach, kijk wij komen dan ook niet voor de seks, maar gewoon voor de gezelligheid.
En als er wel seks plaats vindt dan is dat natuurlijk alleen mooi meegenomen.
Ik raadt je ook aan een vriendin mee te nemen, contacten leggen gaat dan eigenlijk vanzelf.
En als je geen contacten maakt, nou dan ben je in ieder geval lekker samen met je vriendin, en kunnen jullie samen lekker met elkaar plezier maken.
En als je geen contacten maakt, nou dan ben je in ieder geval lekker samen met je vriendin, en kunnen jullie samen lekker met elkaar plezier maken
zou ik inderdaad zeker doen
anders kom je als man ook niet binnen toch?
Gewoon doen, je moet tenslotte alles eens geprobeerd hebben.
Wij zijn eens in maarsen geweest, www.amourette.nl
Mooie tent, relatief mooie en jonge mensen ook gezien maar het viel ons toch erg tegen.
Maar de reden waarom het tegen viel is dat wij niet zo op zoek zijn naar een plek waar je rustig aan de bar kan zitten, lekker in het zwembad chillen, gezellig met andere kletsen of dat soort dingen.
Wij zijn zelf meer van de erotische party,s harde muziek, dansen, veel mensen gewoon lekker uit je dak gaan zoals je dat op een normale party ook doet.
Sex staat bij ons op nummer 2, en in een parenclub als amourete, fun 4 two en fata morgana ga je heen om te relaxen en seks te hebben.
(wel leuke lokaties om na een party te gaan chillen, maar daar hebben wij niet zoveel entree geld voor over)
Wij zijn eens in maarsen geweest, www.amourette.nl
Mooie tent, relatief mooie en jonge mensen ook gezien maar het viel ons toch erg tegen.
Maar de reden waarom het tegen viel is dat wij niet zo op zoek zijn naar een plek waar je rustig aan de bar kan zitten, lekker in het zwembad chillen, gezellig met andere kletsen of dat soort dingen.
Wij zijn zelf meer van de erotische party,s harde muziek, dansen, veel mensen gewoon lekker uit je dak gaan zoals je dat op een normale party ook doet.
Sex staat bij ons op nummer 2, en in een parenclub als amourete, fun 4 two en fata morgana ga je heen om te relaxen en seks te hebben.
(wel leuke lokaties om na een party te gaan chillen, maar daar hebben wij niet zoveel entree geld voor over)
laatste aanpassing
Beetje bulshit dit wat je nu zegt.
Wij gaan naar de fata puur voor de gezelligheid het lekkere eten het relaxen in bubbelbad lekker wat drinken dansen en daarna lekker thuis afteren.
Wij komen dus niet voor de sex in een club en gaan daarom liever naar de fata toe.
Dus beetje onzin wat je nu verwoord.
Wij zien een goede avond in de fata net zoals een mooi erotische feest en de keuze maak je zelf om wat te gaan doen zijn zat mensen die je heel de avond op de dansvloer ziet
Lol, die 110 keer halen wij gemiddeld al in 36 a 40 dagen! (en echt geen 10 minuten per keer hoor, hmm nou jah smorgens wel)
jullie hebben geen leven ofzo verder dat jullie drie keer per dag uitgebreid neuken?
hoe cliché. Je komt daar dus echt wel voor de seks. Misschien niet om het daadwerkelijke doen maar je vind het sexuele sfeertje spannend daarom ga je er heen. Als dat er niet was zou je net zo goed naar een andere club kunnen gaan.
laatste aanpassing
Beetje bulshit dit wat je nu zegt
Kan zijn,
Maar een erotische party is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een parenclub.
Op een party gaat de muziek gewoon harder, sneller, beter gemixt door een goede dj, en er zijn aanzienlijk meer mensen.
Ik wil niet beweren dat de dansvloer in een parenclub saai is, maar het voelt toch anders.
Bovendien kijken wij graag naar leuke uitgedoste mensen, i.p.v alleen maar naar lingerie, wil niet zeggen dat dat niet aantrekkelijk is maar de gehele sfeer is gewoon anders.
Bezoek aan een parenclub geeft ons niet het gevoel dat we op een (muziek)party zijn.
Maar meer het gevoel van een relaxte, leuke, gezellige avond waarbij seks eventueel mogelijk zou zijn.
En persoonlijk gaan wij niet voor relaxt, maar voor flink door stampen op de muziek, snoepie erbij, en lekker los gaan.
Mischien wanner we over een tijdje uit gefeest zijn en het wat rustiger aan willen doen, dus niet meer zo vaak naar al die heftige party's gaan kunnen we overwegen om het vooraan lekker rustig en relax te gaan doen in een parenclub.
Erotische party's = Feest
Parenclub = gezellig, leuk (een beetje kroeg stijl-achtig als ik het zo mag beschrijven)
jullie hebben geen leven ofzo verder dat jullie drie keer per dag uitgebreid neuken?
Mwah, valt prima te combineren hoor.
S'morgens ff kort, s'middags na werkttijd voor of na het eten, s,avonds voor het slapen gaan.
Vindt er eigenlijk niets vreemds aan, zouden meer mensen moeten doen.
(houden het nu al meer dan een half jaar vol, op naar 1 jaar)
hoe cliché. Je komt daar dus echt wel voor de seks. Misschien niet om het daadwerkelijke doen maar je vind het sexuele sfeertje spannend daarom ga je er heen. Als dat er niet was zou je net zo goed naar een andere club kunnen gaan.
Erotiek is geen seks, jah wij komen puur voor de erotiek, beetje kijken, beetje flirten, beetje spelen/teasen.
Echter overgaan tot de daadt zelf, sex dus, hoeft voor ons niet perse, tis wel leuk als het gebeurd, maar gebeurd het niet dan zijn wij net zo tevreden/voldaan als dat het niet zou zijn gebeurd.
laatste aanpassing
ben je zelf preuts?
nee ik heb een baan. 3 keer per dag uitgebreid gaat me echt niet lukken. Hangt er natuurlijk aan wat je uitgebreide seks vind dan. Wel twee vluggertjes en een uitgebreid potje ballen.
Erotiek is geen seks, jah wij komen puur voor de erotiek, beetje kijken, beetje flirten, beetje spelen/teasen.
Echter overgaan tot de daadt zelf, sex dus, hoeft voor ons niet perse, tis wel leuk als het gebeurd, maar gebeurd het niet dan zijn wij net zo tevreden/voldaan als dat het niet zou zijn gebeurd.
I know.
Maar een parenclub is juist interessant vanwege het seksuele aspect toch?
Mwah, valt prima te combineren hoor.
S'morgens ff kort, s'middags na werkttijd voor of na het eten, s,avonds voor het slapen gaan.
Vindt er eigenlijk niets vreemds aan, zouden meer mensen moeten doen.
al kom ik er zelf niet aan hoor... (helaas
(N)
Erotische party's = Feest
Parenclub = gezellig, leuk (een beetje kroeg stijl-achtig als ik het zo mag beschrijven
Kom jij toch echt in de verkeerde parenclubs want ken er zat waar een dj volgas gewoon net zo goede trance draaien als op erotische feesten beter gezegd nog diversen parenclub dj's draaien ook op die feesten
Nooit geweest maar je moet alles keer hebben meegemaakt dus ja in de toekomst wil ik daar zeker x kijkje nemen.
Kom jij toch echt in de verkeerde parenclubs want ken er zat waar een dj volgas gewoon net zo goede trance draaien als op erotische feesten beter gezegd nog diversen parenclub dj's draaien ook op die feesten
Zou kunnen, ik ben zelf nog maar 1 keer in een parenclub geweest (le baron uit gesloten)
Marie is nu 3x geweest, (le baron uit gesloten)
En samen naar diverse erotische party,s geweest (ben de tel kwijt geraakt)
Wellicht inderdaad sprake van verkeerde tijd, dag en plaats.
Mwah ok, wij zullen binnenkort eens naar fata (of een andere druk bezochte club) gaan op zaterdag avond.
Wellicht dat we dan onze mening/ervaring kunnen aanpassen..
Parenclub.. Ja/ Nee en welke vind jij het leukst..?
de eerste parenclub
![[img width=188 height=188]http://www.vvv.nl/images/dynamic/content/bezienswaardigheden/Gelderland/Religieenhumor_1.jpg[/img]](http://www.vvv.nl/images/dynamic/content/bezienswaardigheden/Gelderland/Religieenhumor_1.jpg)
hey
elegal
hab je verhaal ergens anders ook gelezen
klinkt echt super en hot!!!!!
Was het ook!
Nou, beslist en zeker dat we weer is terug gaan naar de Fun hoor.. wat hebben
we een lol gehad en leuk en
fun is erg leuk net als de fata. ah de limo van de fun. was volgens mij afgelopen weekend ja. werd een stel uitgekozen en die moecht paar andere stellen meenemen in de limo en die ging rondrijden door rotterdam terwijl de anderern bezig waren hahahah.
klopt als een bussie Martijn, en het was me een belevenis kan ik je vertellen
donateur
ja en vond je het geil om te zien hoe je vrouwtje door een ander gepaald werd
waarom denken mensen gelijk dat je met een ander ligt te neuken als je naar een club gaat????
jullie zijn er anders ook niet vies van hahahah
ja en vond je het geil om te zien hoe je vrouwtje door een ander gepaald werd?
Ik zou er zelf niet tegen kunnen als een andere vrouw aan mijn vent zit
Die zijn er gewoon om een leuke avond te hebben
Niet mijn invulling van een leuke avond
Die zijn er gewoon om een leuke avond te hebben. Hoe je die verder invult is voor iedereen anders
ja dat vind ik dus slap gelul. ik ga naar een verjaardag ook om een leuke avond te hebben maar de kans dat ik daar met een ander ga liggen palen is een stuk kleiner dan in zo´n club
ja dat vind ik dus slap gelul. ik ga naar een verjaardag ook om een leuke avond te hebben maar de kans dat ik daar met een ander ga liggen palen is een stuk kleiner dan in zo´n club
maar dan nog, wat maakt het uit, de 1 vind het geil, de ander walgelijk, de 1 gaat liever karten, de ander neukt de kut van de buurvrouw aan gort...who cares...lekker doen waar je zin in hebt
Ja en ik ga altijd naar de kroeg om bier te drinken of zijn dat vooroordelen en wellicht verkeerde conclusies? Ga nou niet niet met losse flodders lopen schieten als je niet weet waar je hebt over hebt puta (n)
Anyways even nog On Topic, een parenclub is een stuk minder dan bijvoorbeeld een BITCH feest of nog erger een Wasteland..
Het is sjiek en netjes, mensen hebben respect voor elkaar... en het is veelal kijken naar anderen
kan ik je vertellen. Mensen die meer willen kunnen naar speciale ruimte`s als je daar niet komt is net
een groot luxe saunacomplex waar je niet aangesproken word als je een dolletje met je vriendin maakt. Ook is het een fabeltje dat het voor bejaarden is flauwekul want in de fun4two was de gemiddelde
leeftijd zeker rond de 30 en bijna alleen maar mooi publiek, veel good looking vrouwen gezien trouwens. (dit was op zaterdag trouwens)
laatste aanpassing
het verschilt ook wel erg per club hoor. in fun en fata is het eigenlijk hetzelfde als uitgaan. iedereen is aan het dansen, praten enz. ok iedereen heeft wat minder kleren aan en als je inderdaad wat meer van plan bent ga je naar een kamer toe of lekker het zwembad in of naar een chill out.
we zijn ook wel eens in een club geweest daar werd niet gedanst en iedereen lag elkaar te neuken op een groot bed. nee echt niets voor ons.
lekker dansen, eten drinken, mensen leren kennen met het idee dat als beide stellen dat willen er eventueel meer kan gebeuren als je daar zin in hebt. het scheelt ook wel dat in deze clubs je alleen binnen komt als stel. in clubs waar ook mannen alleen binnen kunnen komen zou het denk ik meer alleen om de sex gaan.
Tuurlijk kom je daar om een gezellige avond te hebben, maar je weet dat de kans er in zit dat je daar sex hebt en hoever je gaat dat vul je samen zelf in. Ken trouwens helemaal niemand die gelijk op een avond daar gaat neuken met anderen. Maar ja wij zijn ook geen die hard swingers. Gewoon af en toe genieten.
we zijn ook wel eens in een club geweest daar werd niet gedanst en iedereen lag elkaar te neuken op een groot bed. nee echt niets voor ons.
lekker dansen, eten drinken, mensen leren kennen met het idee dat als beide stellen dat willen er eventueel meer kan gebeuren als je daar zin in hebt. het scheelt ook wel dat in deze clubs je alleen binnen komt als stel. in clubs waar ook mannen alleen binnen kunnen komen zou het denk ik meer alleen om de sex gaan.
Tuurlijk kom je daar om een gezellige avond te hebben, maar je weet dat de kans er in zit dat je daar sex hebt en hoever je gaat dat vul je samen zelf in. Ken trouwens helemaal niemand die gelijk op een avond daar gaat neuken met anderen. Maar ja wij zijn ook geen die hard swingers. Gewoon af en toe genieten.
Tuurlijk, maar je gaat naar een parenclub om iets op te zoeken, anders zou je naar een ander feestje gaan neem ik aan.
De sfeer die ik daar ben tegengekomen, heb ik nog nergens anders gevonden
Zijn genoeg stellen die vooraf de afspraak maken om niks met andere te doen
Een heel groot gedeelte is kijken en bekeken worden..
lekker dansen, eten drinken, mensen leren kennen met het idee dat als beide stellen dat willen er eventueel meer kan gebeuren als je daar zin in hebt.
leuke avond
een leuke avond
een leuke avond
ieder zijn eigen invulling van een leuke avond
laatste aanpassing
Waarom een parenclub vergelijken met een fetishfeest?
omdat daar ook geneukt word?
ieder zijn eigen invulling van een leuke avond
preciesssss...
kijk dis is nou een antwoord waar je wat aan hebt.
in tegenstelling tot deze heer die op zijn ( waarschijnlijk wat kleine) pikkie is getrapt:
Ja en ik ga altijd naar de kroeg om bier te drinken of zijn dat vooroordelen en wellicht verkeerde conclusies? Ga nou niet niet met losse flodders lopen schieten als je niet weet waar je hebt over hebt puta (n)
flapdrol met je ene woordje spaans..
flapdrol met je ene woordje spaans..
Ya no tengo más palabras, obvio tiene razón
vraagstelling iets minder offensief had gesteld dan had je misschien een net antwoord
gekregen..
kijk dis is nou een antwoord waar je wat aan hebt.
mooi, ben blij voor je man
laatste aanpassing
donateur
Tuurlijk, maar je gaat naar een parenclub om iets op te zoeken,
Vele gaan ook gewoon om sex te hebben met hun vaste partner...
Tuurlijk kom je daar niet om de hele avond te dansen.
Maar het is niet zo dat als je erheen gaat dat je perse iets met andere doet!
laatste aanpassing
het verschilt ook wel erg per club hoor. in fun en fata is het eigenlijk hetzelfde als uitgaan. iedereen is aan het dansen, praten enz. ok iedereen heeft wat minder kleren aan en als je inderdaad wat meer van plan bent ga je naar een kamer toe of lekker het zwembad in of naar een chill out. .
Beetje onzin wat je zegt een parenclub is nog steeds bedoeld voor sex.
Dat mensen tegenwoordig hun eigen draai aangeven en zeggen van ja wij gaan voor de gezelligheid en meer niet.
Daarvoor zijn parenclubs nooit gemaakt.
Eigenaren zijn daar ook niet blij mee want als je regelmatig naar de kamers gaat om te neuken drink je niet.
De mensen die komen om uit te gaan drinken vaker meer.
En blijkbaar nooit vaak in de fun geweest tot 23.00 iedereen beneden aan he eten en drinken en dansen naar 23.00 beneden geen hond meer te bekkenen en ligt echt 80% boven.
we zijn ook wel eens in een club geweest daar werd niet gedanst en iedereen lag elkaar te neuken op een groot bed. nee echt niets voor ons..
Dat is in de fata ook zo op de orgiezolder echt een ranzige teringzooi daar.
Beetje door elkaars sappen heen stappen.
Maar niet in elke club is het zo.
lekker dansen, eten drinken, mensen leren kennen met het idee dat als beide stellen dat willen er eventueel meer kan gebeuren als je daar zin in hebt. het scheelt ook wel dat in deze clubs je alleen binnen komt als stel. in clubs waar ook mannen alleen binnen kunnen komen zou het denk ik meer alleen om de sex gaan. .
Waarom dan niet gewoon thuis een leuk stel uitnodigen veel fijner alles bij de hand je spaart 100 euro uit.
En alles bij de hand.
Echt de grootste bulshit alle swingers enz zie je echt wel rond lopen in clubs en ook in de fata fun enz als je naar boven loopt liggen er zat mensen te neuken.
Wij houden ook zo nu en dan van een feesie maar doen dat meestal gewoon lekker thuis met alles bij de hand en alles voor handen.
Onder het genot van wat geestveruimende middeltjes hihihihi lekkerste wat er is
laatste aanpassing
Met ze 2-en niet nee, maar is heel zeldzaam dat er bv een extra vrouw meedoet....zijn meer van het kijken en bekeken worden
Enne....Organza waar we gefilmd werden is absoluut geen parenclub hoor.
Kompleet mee eens men weet vaak nog geen eens waar ze over mee praten en niet eens iets hebben gezien of geproeft hebben van de admosweer.
En ja Organza is geen parenclub
fun4two
Organza is geen parenclub
Was het wel.
Maar is nog steeds een verkapt neukhok.
Maar goed de feesten zijn er meestal wel goed.
Jullie vermaken je tenminste er ook hihihhih net als wij
partyman weet het voor zichzelf goed te verwoorden. wij komen ook in de fun ja. klopt na 11.00 is er niet echt veel meer te doen beneden ja. maar waar het in het begin over ging dat niet iedereen zich gelijk laat neuken door een ander. en wat ik eerder ook al zei, dat wij zelf geen stellen kennen die gelijk neuken. tuurlijk zie je dat wel ja maar dat zijn echte swingers. dat zijn wij niet. wij gaan gewoon voor een gezellige avond met als de klik er is wat meer (zonder neuken)
thuisdates zijn inderdaad ook erg leuk en bespaard je het geld, maar eerst lekker in de club en daarna nog met een stel naar huis is ook erg leuk.
iedereen houdt toch zijn eigen ideeen erop na wat ze leuk vinden. de orgiezolder in de fata is inderdaad ranzig ja. wij liepen de trap op en binnen 5 seconden weer na beneden.
thuisdates zijn inderdaad ook erg leuk en bespaard je het geld, maar eerst lekker in de club en daarna nog met een stel naar huis is ook erg leuk.
iedereen houdt toch zijn eigen ideeen erop na wat ze leuk vinden. de orgiezolder in de fata is inderdaad ranzig ja. wij liepen de trap op en binnen 5 seconden weer na beneden.
Vele gaan ook gewoon om sex te hebben met hun vaste partner...
Tuurlijk kom je daar niet om de hele avond te dansen.
Maar het is niet zo dat als je erheen gaat dat je perse iets met andere doet!
daar heb je helemaal gelijk in wij gaan vaak naar de fata lekker op stap en miss iets extra's als er een klik is
en daarbij je hebt daar geen ruzies zoals in menig uitgaans gelegenheden
(permanent verbannen)
Parenclub.. Ja/ Nee
Uitspraak van martijn29holland op woensdag 16 september 2009 om 08:32:
Echt de grootste bulshit alle swingers enz zie je echt wel rond lopen in clubs en ook in de fata fun enz als je naar boven loopt liggen er zat mensen te neuken.
Wij houden ook zo nu en dan van een feesie maar doen dat meestal gewoon lekker thuis met alles bij de hand en alles voor handen.
Onder het genot van wat geestveruimende middeltjes hihihihi lekkerste wat er is
Ieder zn ding, de 1 is hardcore swinger en de ander niet. De 1 geniet van een relaxt avondje fun en de ander van een thuis feestje met drug...
De 1 ervaart dingen anders dan de ander...
gelukkig maar
gewoon pakkken wat je pakken kan een feesten wat je feesten kan
laatste aanpassing
nee neeen nog eens nee, veel te jaloers voor.
De eerste andere vent die mijn vrouwtje aanraakt, sla ik waarschijnlijk zijn tanden eruit.
Alleen al als hij zou kijken cab jou vrouwtje wil ik wel ff doen, dan sla ik waarschijnlijk al
nee neeen nog eens nee, veel te jaloers voor.
De eerste andere vent die mijn vrouwtje aanraakt, sla ik waarschijnlijk zijn tanden eruit.
Alleen al als hij zou kijken cab jou vrouwtje wil ik wel ff doen, dan sla ik waarschijnlijk al
maar het kan er ook heel gezellig zijn hoor super leuke sfeer..
en ieder1 is daar gelijk
en ook niemand die zonder toestemming aan je vrouwtje zou komen..
das mij 1keer bijna gebeurt riep me baas erbij die vent is bij kop en kont gepakt en de deur uitgesmeten
kon ie zijn massage vergeten en was gelijk zijn geld kwijt
laatste aanpassing
ieder voorzich toch?
hij wil dat gwn niet nou klaar..
tuurlijk ieder voor zich, maar als je al iemand op z'n bek wilt rammen omdat hij naar je vriendin kijkt, dan is er echt iets mis met je
tuurlijk ieder voor zich, maar als je al iemand op z'n bek wilt rammen omdat hij naar je vriendin kijkt, dan is er echt iets mis met je
jah maar als je leest moet je het ook goed doen he check hier onder
daar maak ik uit
als iemand zal kijken! en vervolgens aangeeft jou vrouwtje wil ik wel effe doen!
jah dan geef ik ricar gelijk das dan toch vragen om problemen..
zoiets vraag je niet..
als je dat vraagt aan een partner van de gene is er iets mis met je
als iemand zal kijken! en vervolgens aangeeft jou vrouwtje wil ik wel effe doen!
jah dan geef ik ricar gelijk das dan toch vragen om problemen..
zoiets vraag je niet..
kijken is niet vragen
Hij heeft het over kijken, koppelt daar zelf een interpretatie aan
Vind het zielig gedrag sorry
interpretatie
hij zegd toch ook als
laat ieder lkkr zichzelf zijn
jah jou mening..
vind het ook ziellig dat je je zo druk maakt om wat hij zou doen in zo'n situatie..
ieder1 reageerd daar anders op toch?
de 1 kickt er op dat iemand op zijn/haar partner loopt te geilen en de ander niet..
ik mensen zo als jij, met je je bent vast onzeker.
Ik ben alles behalve dat vind het gewoon geen respect tonen om mijn vriendin te willen neuken terwijl ze bij mij is.
mischien vind jij het lekker om je vriendin te laten neuken door een ander, en je daarna weer zelf mag
Nou ik niet, alles is van bassie
ik meid de situatie om op dat punt te komen, dat ik iemand zijn kop eraf wil slaan.
Door er niet heen te gaan en het niet op te zoeken, omdat ik weet dat ik door draai zou er iemand aan mijn vriendin willen zitten.
donateur
jah dan geef ik ricar gelijk das dan toch vragen om problemen
dan zal er een hoop gemept moeten worden,
want alles waar een gleuf bij zit, wil een vent wel doen
en hate to bring the bad news : ik heb een gleuf
t is respectloos als het rechtstreeks even gezegd wordt ja
toch ben ik van mening dat op het moment dat je een voet binnen een parenclub zet,
dat je daar ebnt met een reden.
De een wil daar wel van bil,
de ander wil alleen even de sfeer proeven, de spanning voelen en het meemaken.
Ik zou er geen problemen mee hebben om eens naar zo'n club te gaan
maar t ik zou inderdaad NIET aangeraakt willen worden
Maar dat is in een normale club net zo : kijk wat je wilt, maar handjes thuis
En dan heb ik een partner niet nodig om uit te halen,
want believe me.. mijn hand is er eerder
Ik zou er geen problemen mee hebben om eens naar zo'n club te gaan
maar t ik zou inderdaad NIET aangeraakt willen worden
ik heb er ook geen problemen mee om zo'n club binnen testappen..
en ze raken je ook echt niet aan als je daar niet van gediend bent..
maar je hebt er soms wle van die
die kijken hoe ver ze kunnen gaan..
maar als je gwn duidelijk bent
en hen niet doof
dan houden ze hun handen echt wle thuis als ze slim zijn..
Maar dat is in een normale club net zo : kijk wat je wilt, maar handjes thuis
En dan heb ik een partner niet nodig om uit te halen,
ik laat toch liever iemand uit zetten als ik de keuze heb
dan dat ik me handjes moet laten wapperen
dat zal bij mij het laatste zijn wat ik zou doen..
liever niet dan wel..
maar in noodgeval van zou ik dat zeker ook doen..
laatste aanpassing
donateur
ik laat toch liever iemand uit zetten als ik de keuze heb
dan dat ik me handjes moet laten wapperen
dat zal bij mij het laatste zijn wat ik zou doen..
liever niet dan wel..
maar in noodgeval van zou ik dat zeker ook doen..
je moet ook eigenlijk niet naar zo'n tent als je er niet tegen kunt
ik zou het ook niet kunnen hoor moet ik eelrijk zeggen
en ik ben er wel te onzeker voor
Zulke dingen zou ik wel kunnen als ik single was,
maar in relaties ben ik tever verziekt in het verleden.. cannot handle that !!
en ze raken je ook echt niet aan als je daar niet van gediend bent..
maar je hebt er soms wle van die tussen zitten
die kijken hoe ver ze kunnen gaan..
maar als je gwn duidelijk bent
en hen niet doof
dat is man-eigen he?
je moet ook eigenlijk niet naar zo'n tent als je er niet tegen kunt
ik zou het ook niet kunnen hoor moet ik eelrijk zeggen
en ik ben er wel te onzeker voor
nee tuurlijk moet je dat dan ook niet doen..
nooit iets doen waar je niet 100% 8er staat..
waarom ben je er te onzeker voor dan als ik vragen mag?
hierom?
maar in relaties ben ik tever verziekt in het verleden
ik ken dat maar wat goed..
maar ik laat dat niet meer toe..
dat verpest mijn toekomst..
als ik al op dat stukje rot verleden moet blijven rusten
ik weet van mezelf wat ik waard ben..
en daarom heb ik geen reden meer om onzeker tezijn..
wat ik ook altijd was..
ik ben niet minder dan een ander en een ander is niet meer dan mij
en denk dat jij ook weinig reden hebt om onzeker tezijn
laatste aanpassing
donateur
nee tuurlijk moet je dat dan ook niet doen..
waarom ben je er te onzeker voor dan als ik vragen mag?
hierom?
uhm.. dat mag je vragen,
maar ik zal je het antwoord schuldig blijven
Ik zou er zelf wel 100% achter kunnen staan om daarheen te gaan,
maar ik denk dat je samen er 100% achter zou moeten staan
't Leuk for the moment being, maar er kan zoveel gezeik achter vandaan komen
en daar pas ik eigenlijk voor...
true..heb je gelijk in ,
maar als verleden niet geheel verleden (b ) lijkt te zijn...?
Dan is het wat lastiger om daarin je rust te vinden helaas.
Ben wel makkelijk wat dat aangaat hoor,
beter krijgen is beter gaan..
Maar als je weet wat je wilt en er dreigt roet in het eten gegooid te worden door een ander...
Tsjah... dan ben ik niet zo lief zeg maar tegenwoordig
maar ik denk dat je samen er 100% achter zou moeten staan
jah das helemaal waar..
als dat niet het geval is ook helemaal niet aan beginnen dan..
komt ellende van {9 vande 10x}
maar er zijn ook wle veel andere leuke dingne om samen wel te kunnen doen
mij is wijs gemaakt
mis nooit mensen uit het verleden
er is een reden waarom ze je toekomst niet hebben gehaalt
en vaak gaat dat over mensen die je toekomst kapot willen maken
omdat ze een ander geen geluk en licht in de ogen gunnen..
en als je dan ook nog weet wie de persoon is
en je liever als een hoopje ellende ziet dan gelukkig kun je daar beter afstand van nemen zulke mensen verdienen je niet in hun leven..
die mensen heb ik ook van me afgetrapt.
maar goed ieder doet het op zijn/haar eigen manier
laatste aanpassing
donateur
komt ellende van {9 vande 10x}
maar er zijn ook wle veel andere leuke dingne om samen wel te kunnen doen
mij is wijs gemaakt
en vaak gaat dat over mensen die je toekomst kapot willen maken
omdat ze een ander geen geluk en licht in de ogen gunnen..
en als je dan ook nog weet wie de persoon is
en je liever als een hoopje ellende ziet dan gelukkig kun je daar beter afstand van nemen zulke mensen verdienen je niet in hun leven..
die mensen heb ik ook van me afgetrapt.
uhm.. you've lost me there, we kletsen denk ik langs elkaar heen
maar ik ben dan ook niet duidelijk nu ( iets met privacy ofzo
maar ik snap je punt
en die instelling heb ik ook meid
haten en verwijten zijn nutteloze emoties, vreten alleen maar energie
laatste aanpassing
uhm.. you've lost me there, we kletsen denk ik langs elkaar heen
jah dat vermoeden had ik ook al een beetje
maar tis weer recht getrokken
haten en verwijten zijn nutteloze emoties, vreten alleen maar energie
donateur
jah dat vermoeden had ik ook al een beetje
ga hier niet alles open en bloot neergooien
dus een kleine verwarring heb je al snel
pfffffffff smerige bejaarden tent.
Vieze mensen daar 1x nooit meer
Vieze mensen daar 1x nooit meer
pfffffffff smerige bejaarden tent.
idd
en derbij, je bent niet verplicht om met iemand dat je niet aanstaat naar boven te gaan e .
pfffff als iets een smerige bejaarden soos is dan is het wel de riethoeve.
Komen echt het uitschot van de swingers, en ranzige en half afgwerkte vieze kamertjes bah bah.
Ga dan gewoon naar de fata of de fun.
En wil je perse naar een club in belgie pak dan een goede en ga naar hoeve bornedries
Komen echt het uitschot van de swingers, en ranzige en half afgwerkte vieze kamertjes bah bah.
En wil je perse naar een club in belgie pak dan een goede en ga naar hoeve bornedries
pfffff als iets een smerige bejaarden soos is dan is het wel de riethoeve.
oh wat ben je er vies van..
zeggen 1x nooit meer..
maar onder tussen weet je ze wel allemaal tevinden
zeggen 1x nooit meer.. maar onder tussen weet je ze wel allemaal tevinden
dat zeg jij....
maar onder tussen weet je ze wel allemaal tevinden
Tegenwoordig niet zo moeilijk met google enzo
ga liever als ik echt moet kiezen naar de fun of fata.
Maar houden het het liefste bij onze eigen wapzolder met alles er op en aan
dat zeg jij....
Tegenwoordig niet zo moeilijk met google enzo
ga liever als ik echt moet kiezen naar de fun of fata.
dat klopt
Ja, anders zei ik dat niet
dat wel ja.
nee, ik kijk zelf ook, wel een naar andere vrouwen.
de notenkraker
ik ben er wel te onzeker voor
meen je niet, toch? waarom dan?
maar in relaties ben ik tever verziekt in het verleden.. cannot handle that !!
als je een goeie relatie hebt, en elkaar goed vertrouwt, en goede afspraken maakt, zal het wel los branden denk, ik zou het zelf niet kunnen
het idee dan er net 1 op haar heb gelegen, en dan mag je ook nog ff
dat is man-eigen he? stronteigenwijs !!!
hey niet allemaal en niet altijd.
en daarom heb ik geen reden meer om onzeker tezijn..
wat ik ook altijd was..
ik ben niet minder dan een ander en een ander is niet meer dan mij
en denk dat jij ook weinig reden hebt om onzeker tezijn
laatste aanpassing 12 oktober 2009 19:32
ook wij mannen hebbe dat wel eens hoor
heb in mijn korte leger tijd, hele stoere grote, goed getrainde kerels zien huilen, en onzekker zien worden.
maar idd
't Leuk for the moment being, maar er kan zoveel gezeik achter vandaan komen
en daar pas ik eigenlijk voor...
dat wel ja, er hoeft maar 1 ding fout te gaan , dat zijn dan onderwerpen die gelijk naar boven komen.
beter krijgen is beter gaan.. ieder zijn recht op zijn eigen geluk
en dat heb je hoofd zakenlijk zelf in de hand, geluk en gezondheid gaan voor vind ik.
Maar als je weet wat je wilt en er dreigt roet in het eten gegooid te worden door een ander...
somige problemen moet wel eens, gewoon weg geelimineerd worden
Lekker met mooie mensen spelen... altijd leuk...toch...?
De fun vind ik wel tof....
met of zonder jepartner?
lijkt mij, dat er niet altijd vieze kerels komen, maar ook wel eens vrouwen, met de zin van ik wil piemel, maakt niet uit welke.
zijn er al een jaar of 3 niet meer geweest
zullen verslag uitbrengen hoe het was
voor jullie veel plezier, ik pas
Nooit van myn leven!
Tis er niet schoon.
check maar effe www.12havefun.nl daar heb ik gewerkt als MASSEUSE!
dat is toch in de kop van nh? hahaha nee misser dus
ik ben ooit in de gogonuts geweest
waren super avonden !
is nu le baron a6
laatste aanpassing
k ben ooit in de gogonuts geweest
waren super avonden !
Ja daar was het ook echt top.
is nu le baron a6
Dat is echt een smerige, ordinaire hoerenkeet.
Jammer dat Ed er toen mee gestopt is.
Ja daar was het ook echt top.
Ach zo komen er aan meer goeie dingen een einde ..
Eerste keer mocht ik op zijn quad rijden , was echt grappig
2e keer was op uitnodiging van een dame en een verjaardag
heb me zeer zeker vermaakt !
Ik herken jou gezicht ook wel maar ik weet niet of dat direckt vanuit daar is..
Dat is echt een smerige, ordinaire hoerenkeet.
Jammer dat Ed er toen mee gestopt i
grote onzin!!!
De tent is erg mooi verbouwd en SCHOON en je mag er al een hele tijd geen geld meer vragen als vrouw voor sex.
www.partyplayers.nl
Misschien iets meer je verdiepen in een club voor je onzin gaat blaten die voor geen meter klopt....
whahahah laat ze eerst een site maken die werkt
Misschien iets meer je verdiepen in een club voor je onzin gaat blaten die voor geen meter klopt....
Eigen ervaring. Dus ik hoef me er niet verder in te verdiepen. Gewoon een goedkope hoerenkeet. En dat vond ik ervan!
Eigen ervaring. Dus ik hoef me er niet verder in te verdiepen. Gewoon een goedkope hoerenkeet. En dat vond ik ervan!
Klopt geen reet van! dit is een mooie nette club!
Ga je toch lekker naar fun4two, hoop voor je dat je door de "mooie mensen controle" dan heen komt....
Ja!!
Absoluut!!
Het is een verijking van je sex leven, alles mag niets moet....
Je hoeft niet te delen, je kan ook gewoon met je eigen partner blijven..
ja heb je helemaal gelijk in en doen soms ook thuis feestjes aan of hier thuis lekker
Ooit... Wanneer m'n sexleven uit de sleur gesleurd moet worden
dan moet je er niet aan beginnen
alleen als je relatie goed is moet je zoiets doen
het redt je relatie niet!!
Ben wel nieuwsgierig, maar ben zo bang dat de gemiddelde leeftijd 40 is of zo
valt mee hoor zijn er natuurlijk ook wel
maar wij komen er ook regelmatig
anders ga je gewoon is mee
laatste aanpassing
check maar effe www.12havefun.nl daar heb ik gewerkt als MASSEUSE!
mag je ons ook wel komen masseren op het rasje hhihihihi
meestral parenclubs toch vieze wijven, niks voor een jonge god zoals mij. ik regel wel lekkerdere overal.
Goed bezig!!!!!!! Vooral zo doorgaan
Ik zou het niet durven.
ik ben klein geschapen en dan zie je ze kijken.
Ik weet niet hoor.
Mischien ooit eens
ik ben klein geschapen en dan zie je ze kijken.
Ik weet niet hoor.
Mischien ooit eens
Goed bezig!!!!!!! Vooral zo doorgaan
ja toch tegen de tijd dat ik 45 ben zie je mij misshien wel een keer bij je paren club

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)