2 volgers · 18334x bekeken
Why not. Tegenwoordig zijn sommige party's al een halve parenclub dus zo speciaal is dat ook niet meer. 
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja"
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja"
Heerlijk heerlijk!!! De sfeer is top!
helemaal met je eens
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
Zou niet weten wat ik daar moet gaan doen..
heb laatst een reclame shoot gedaan voor een parenclub.. met mijn vriend en nog een stel. as zaterdag nog een, maar we kunnen niet 
ik ga der zelf niet heen met een ander doel zeg maar dan zo'n shoot... en dan is ie ook nog dicht
maar mag die avond wel gewoon for free naar binnen, dus dat hebben we maar ff gedaan,moet wel weten he waar ik reclame voor maak he
de sfeer daar is echt nice.. jong, oud, dik, dun, mooi, minder mooi
alles loopt er!
totaal anders dan ik had verwacht en een super sfeer..
ik ga der zelf niet heen met een ander doel zeg maar dan zo'n shoot... en dan is ie ook nog dicht
maar mag die avond wel gewoon for free naar binnen, dus dat hebben we maar ff gedaan,moet wel weten he waar ik reclame voor maak he
totaal anders dan ik had verwacht en een super sfeer..
wel aantal keren bezocht. leuke ervaring om af en toe een keer te doen. wat iedereen zegt dat er alleen maar oude stellen komen klopt totaal niet. denk dat gem leeftijd op zaterdagavond tussen 23 en 40 ligt. tuurlijk heb je ook wel oudere maar lijkt eigenlijk gewoon op een discotheek maar dan meer erotisch
Ja!!
Absoluut!!
Het is een verijking van je sex leven, alles mag niets moet....
Je hoeft niet te delen, je kan ook gewoon met je eigen partner blijven..
Heerlijk heerlijk!!! De sfeer is top!
duidelijk meer lullen gehad als ik frikandellen
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Staat op mn verlanglijstje"
Ooit... Wanneer m'n sexleven uit de sleur gesleurd moet worden
No way
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja, die manege waar mn zus heen gaat schijnt goed te zijn"