Partyflock

Forumonderwerp · 1044387
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op dinsdag 6 januari 2009, looptijd van 6222.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Parenclub.. Ja/ Nee en welke vind jij het leukst..?

13441%
Nee
10131%
Staat op mn verlanglijstje
9228%
Ja
Waarschuw beheerder
@Marcel-Marie

Ik bedoel de foto's van hoe de club eruit ziet :-)

vwb Fata , orgie bos/zolder is altijd héél erg leuk :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er niet bekend mee, dus geen id eerlijk gezegd :D maar ieder zijn ding (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op woensdag 20 mei 2009 om 16:26:
Fata , orgie bos/zolder is altijd héél erg leuk

Met deze woorden benadruk je ook dat je zo echte swinger bent.
De meesten die hier wat doen op pf zijn meestal party gangers met zo nu en dan een thuis feestje of afterparty.
zoals jij je uitspraken doet is zo iemand die daar op die ranzige zolder gaat liggen en redelijk wat ervaring maar zelfs daar pas ik voor te smerig voor woorden daar boven op zolder lekker als je opstaat flats in je buurmand zijn shit

Waarschuw beheerder
wat zijn jullie lief tegen elkaar?

mwah, wij daten ook niet wekelijks hoor, zijn er eigelijk nog maar net mee begonnen, en bevalt ons zo prima.
(aleen geen thuis dates meer, en al helemaal niet meer via internet)

Waarschuw beheerder
thuis dates is het lekkerste wat er is.
Alleen wel naar een lekker feestje eerst dan leuke mensen tegen komen en naar 1 van de 2 huisjes gaan voor een lekkere afterparty heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 17:16:
Met deze woorden benadruk je ook dat je zo echte swinger bent.
De meesten die hier wat doen op pf zijn meestal party gangers met zo nu en dan een thuis feestje of afterparty.
zoals jij je uitspraken doet is zo iemand die daar op die ranzige zolder gaat liggen en redelijk wat ervaring maar zelfs daar pas ik voor te smerig voor woorden daar boven op zolder lekker als je opstaat flats in je buurmand zijn shit

nu ben jij net zo veroordelend, altijd zeiken jij

Waarschuw beheerder
waar is bijv Fun?

Waarschuw beheerder
moordrecht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 20:21:
moordrecht

Maar je moet altijd als een paar heen.. ? of kan je ook als single erheen gaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 mei 2009 om 13:52:
Precies mij ook niet :lol: verschrikkelijk!!!
Ze hebben toch ook een speciale naam hiervoor :x shit kan er niet meer op komen :x

Al sla je me dood..:P:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 22:28:
Maar je moet altijd als een paar heen.. ? of kan je ook als single erheen gaan?

Enkel als paar daarom heet het een PARENCLUB
Wil je als man alleen binnen moet je naar een swingersclub zoals le baron daar mogen alle soorten swingers binnen.
Maar daar gaan wij liever niet heen kom je allemaal mannetjes alleen tegen zoals blauwvinger brrrrrr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 23:27:
Maar daar gaan wij liever niet heen kom je allemaal mannetjes alleen tegen zoals blauwvinger brrrrrr

explain :)

Waarschuw beheerder
in meerdere clubs mag je als single man naar binnen, echer zijn hier vaak aparte dagen voor, en de entree zal voor single mannen aanzienlijk duurder zijn.

aanstaande prikkelgeil @lebaron worden geen single mannen toegelaten!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 23:31:
explain :)

ff niks tegenover blauwvinger, want ik ken hem niet dus kan niet beoordelen.
maar liever zo min mogelijk single mannen, deze mannen zitten alleen maar achter je vriendin aan, willen direct neuken, en daarna gaan ze naar de volgende.
De man van het stel kan toekijken, want verwacht nou niet dat deze single mannen bi of aantrekkelijk zullen zijn voor de partner van de vrouw.
Vandaar dat wij liever stellen zien, heeft de man van de partner tenminste ook iets om mee te spelen.

Waarschuw beheerder
In mijn laatste relatie was het iets waar we naartoe aan het werken waren. Dat is nu wat dat aangaat over dus moeten er nog ffe op wachten. Maar ben erg nieuwsgierig!
Waarschuw beheerder
"deze mannen zitten alleen maar achter je vriendin aan, willen direct neuken, en daarna gaan ze naar de volgende".

Niet iedereen is zo en ik al helemáál niet! Heb 6 jaar aan thuisdates/clubs gedaan met mijn toenmalige vrouw dus weet
genoeg van het swingwereldje en nu ik alleen naar clubs ga krijg ik gelijk een stempel opgeplakt van "frusti mannetje die zo snel mogelijk
zijn zak wil legen"....
En is zeker niet leuk als mensen je met die gedachten in hun hoofd aankijken als je door de club loopt...
Gelukkig is niet iedereen zo en heb ik ook leuke contacten in clubs!
En de stellen waar ik leuke tijden mee heb gehad hadden niks te klagen :) Trio's doe je met z'n 3-en afterall.
Jammer dat jullie (marcel-marie) schijnbaar mindere ervaringen hebben gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op zich hebben we goede ervaringen blauwvinger, reden waarom deze mannen niet veel aanwezig zijn is denk ik toch de duurdere intree voor single mannen.
Deze vervelende mannen hebben het geld er niet voor over blijkbaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !*! *SuuS* !*! op dinsdag 6 januari 2009 om 18:32:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"

en welke vind ik het leukst???? waarom wil je dat weten :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 mei 2009 om 18:08:
Deze vervelende mannen hebben het geld er niet voor over blijkbaar.

Vind het niet zo gek

Waarschuw beheerder
lekker naar de fata gaan betaal je 95 euro op zaterdag heb je wel alles erbij in met zijn 2en heerlijk eten en onbeperkt drinken.
Met stappen en samen uit eten gaan ben je meer kwijt
Waarschuw beheerder
prijzen zijn gedaald bij fata zie ik. das beter :)

Waarschuw beheerder
en sparen voor een gratis entree. en trouwens bij de fun kan je 1 keer in de maand als man alleen wel mee naar binnen met een stel. Alleen zitten niet veel stellen daarop te wachten in tegenstelling tot vrouwen alleen hahahah
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, thnx!

Waarschuw beheerder
05-06-2009 - Party in de le baron - PRIKKELGEIL
Deuren open om 20:00 uur, sluiten pas weer om 04:00 uur. (yeah 8 uur party!)

Een mooie gelegenheid voor twijfelende partygangers die wel van een beetje erotiek houden, maar niet of nog niet naar een parenclub willen/durven.
En uiteraard ook voor de vaste bezoekers van parenclubs een leuke, spannende avond waar muziek en gezelligheid voorop staan.

Muziekstijlen
electro, funk, groove, house, progressive, techhouse, techno, tribal house

Prijs
Deurverkoop: € 60,- per stel (single mannen worden niet toegelaten)
Dit bedrag is all inclusive (drank(jes) en eten.

Kledingvoorschrift
Lak, Leer & Lingerie

Opmerkingen
prijzen zijn per koppel € 60 en dames alleen € 30,- all-inclusive

Line-up
Beatz per Marco
Bladezzz
Mike-vee
Miss 4Play
Revana

A.S 05-06-2009 zullen wij Marcel en Marie ook van de partij zijn.
Wij horen goede reverenties over de prikkelgeil feesten in woerden, nu in le baron waar men net ietjes verder kan gaan.
Wij hopen weer op een volle bak, vol met leuke muziek (maar dat komt wel goed met marco, alida en marcel) en een leuke sfeer.

(spam?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rustig ineens hier?
(kick..)

Waarschuw beheerder
ben eigenlijk best wel eens naar benieuwd.

alleen heb ik altijd het idee (misschien wel een heel fout vooroordeel....) dat er alleen maar oude mensen bij swinging clubs / parenclubs e.d. komen...... :X

Waarschuw beheerder
Lees dit topic.

Het is afhankelijk naar welke club je gaat.
En op drukke gezellige avonden loopt er ook (meer) jong publiek rond de 20 rondt.

Maar inderdaad gemiddeld genomen over alle clubs is de leeftijd indd 35+
Dit wil niet zeggen dat er geen 20egers zijn, ze zijn alleen in de minderheid.

Maar jah, je bent zelf 26jr oud, genoeg volk daar hoor tussen de 25 en 35jr
(ga dan wel in het weekend s,avonds)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 15:18:
Maar jah, je bent zelf 26jr oud,

klopt dus ik zou er tussen kunnen passen :)

Waarschuw beheerder
Ja, maar verwacht niet een tent vol met mooie jonge mensen.
Meerdendeel is toch iets ouder.

Maar ach, kijk wij komen dan ook niet voor de seks, maar gewoon voor de gezelligheid.
En als er wel seks plaats vindt dan is dat natuurlijk alleen mooi meegenomen.

Ik raadt je ook aan een vriendin mee te nemen, contacten leggen gaat dan eigenlijk vanzelf.
En als je geen contacten maakt, nou dan ben je in ieder geval lekker samen met je vriendin, en kunnen jullie samen lekker met elkaar plezier maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 16:08:
Ik raadt je ook aan een vriendin mee te nemen, contacten leggen gaat dan eigenlijk vanzelf.
En als je geen contacten maakt, nou dan ben je in ieder geval lekker samen met je vriendin, en kunnen jullie samen lekker met elkaar plezier maken

zou ik inderdaad zeker doen (Y)

anders kom je als man ook niet binnen toch?

Waarschuw beheerder
Nee indd, das waar.
(er zijn ook clubs waar single mannen worden toegelaten)

Zijn er meer dingen behalve dan leeftijden die je tegen spreken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 16:30:
Zijn er meer dingen behalve dan leeftijden die je tegen spreken?

eigenlijk niet! ben best wel nieuwsgierig eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon doen, je moet tenslotte alles eens geprobeerd hebben.

Wij zijn eens in maarsen geweest, www.amourette.nl
Mooie tent, relatief mooie en jonge mensen ook gezien maar het viel ons toch erg tegen.
Maar de reden waarom het tegen viel is dat wij niet zo op zoek zijn naar een plek waar je rustig aan de bar kan zitten, lekker in het zwembad chillen, gezellig met andere kletsen of dat soort dingen.

Wij zijn zelf meer van de erotische party,s harde muziek, dansen, veel mensen gewoon lekker uit je dak gaan zoals je dat op een normale party ook doet.
Sex staat bij ons op nummer 2, en in een parenclub als amourete, fun 4 two en fata morgana ga je heen om te relaxen en seks te hebben.
(wel leuke lokaties om na een party te gaan chillen, maar daar hebben wij niet zoveel entree geld voor over)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 16:59:
Sex staat bij ons op nummer 2, en in een parenclub als amourete, fun 4 two en fata morgana ga je heen om te relaxen en seks te hebben.
(wel leuke lokaties om na een party te gaan chillen, maar daar hebben wij niet zoveel entree geld voor over)

Beetje bulshit dit wat je nu zegt.
Wij gaan naar de fata puur voor de gezelligheid het lekkere eten het relaxen in bubbelbad lekker wat drinken dansen en daarna lekker thuis afteren.
Wij komen dus niet voor de sex in een club en gaan daarom liever naar de fata toe.
Dus beetje onzin wat je nu verwoord.
Wij zien een goede avond in de fata net zoals een mooi erotische feest en de keuze maak je zelf om wat te gaan doen zijn zat mensen die je heel de avond op de dansvloer ziet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:21:
Lol, die 110 keer halen wij gemiddeld al in 36 a 40 dagen! (en echt geen 10 minuten per keer hoor, hmm nou jah smorgens wel)

jullie hebben geen leven ofzo verder dat jullie drie keer per dag uitgebreid neuken?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 16:08:
Maar ach, kijk wij komen dan ook niet voor de seks, maar gewoon voor de gezelligheid.

hoe cliché. Je komt daar dus echt wel voor de seks. Misschien niet om het daadwerkelijke doen maar je vind het sexuele sfeertje spannend daarom ga je er heen. Als dat er niet was zou je net zo goed naar een andere club kunnen gaan.:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 16:59:
Gewoon doen, je moet tenslotte alles eens geprobeerd hebben.

dat is helemaal waar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 17:11:
Beetje bulshit dit wat je nu zegt

Kan zijn,
Maar een erotische party is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een parenclub.
Op een party gaat de muziek gewoon harder, sneller, beter gemixt door een goede dj, en er zijn aanzienlijk meer mensen.

Ik wil niet beweren dat de dansvloer in een parenclub saai is, maar het voelt toch anders.
Bovendien kijken wij graag naar leuke uitgedoste mensen, i.p.v alleen maar naar lingerie, wil niet zeggen dat dat niet aantrekkelijk is maar de gehele sfeer is gewoon anders.

Bezoek aan een parenclub geeft ons niet het gevoel dat we op een (muziek)party zijn.
Maar meer het gevoel van een relaxte, leuke, gezellige avond waarbij seks eventueel mogelijk zou zijn.
En persoonlijk gaan wij niet voor relaxt, maar voor flink door stampen op de muziek, snoepie erbij, en lekker los gaan.

Mischien wanner we over een tijdje uit gefeest zijn en het wat rustiger aan willen doen, dus niet meer zo vaak naar al die heftige party's gaan kunnen we overwegen om het vooraan lekker rustig en relax te gaan doen in een parenclub.

Erotische party's = Feest
Parenclub = gezellig, leuk (een beetje kroeg stijl-achtig als ik het zo mag beschrijven)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 28 mei 2009 om 17:22:
jullie hebben geen leven ofzo verder dat jullie drie keer per dag uitgebreid neuken?

Mwah, valt prima te combineren hoor.
S'morgens ff kort, s'middags na werkttijd voor of na het eten, s,avonds voor het slapen gaan.
Vindt er eigenlijk niets vreemds aan, zouden meer mensen moeten doen.
(houden het nu al meer dan een half jaar vol, op naar 1 jaar)

hoe cliché. Je komt daar dus echt wel voor de seks. Misschien niet om het daadwerkelijke doen maar je vind het sexuele sfeertje spannend daarom ga je er heen. Als dat er niet was zou je net zo goed naar een andere club kunnen gaan.:roflol:

Erotiek is geen seks, jah wij komen puur voor de erotiek, beetje kijken, beetje flirten, beetje spelen/teasen.
Echter overgaan tot de daadt zelf, sex dus, hoeft voor ons niet perse, tis wel leuk als het gebeurd, maar gebeurd het niet dan zijn wij net zo tevreden/voldaan als dat het niet zou zijn gebeurd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ben je zelf preuts?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 17:55:
ben je zelf preuts?

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 17:55:
ben je zelf preuts?

nee ik heb een baan. 3 keer per dag uitgebreid gaat me echt niet lukken. Hangt er natuurlijk aan wat je uitgebreide seks vind dan. Wel twee vluggertjes en een uitgebreid potje ballen. ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 17:49:
Erotiek is geen seks, jah wij komen puur voor de erotiek, beetje kijken, beetje flirten, beetje spelen/teasen.
Echter overgaan tot de daadt zelf, sex dus, hoeft voor ons niet perse, tis wel leuk als het gebeurd, maar gebeurd het niet dan zijn wij net zo tevreden/voldaan als dat het niet zou zijn gebeurd.

I know.
Maar een parenclub is juist interessant vanwege het seksuele aspect toch? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 17:49:
Mwah, valt prima te combineren hoor.
S'morgens ff kort, s'middags na werkttijd voor of na het eten, s,avonds voor het slapen gaan.
Vindt er eigenlijk niets vreemds aan, zouden meer mensen moeten doen.

:yes: :yes:

al kom ik er zelf niet aan hoor... (helaas :( )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 28 mei 2009 om 18:00:
nee ik heb een baan. 3 keer per dag uitgebreid gaat me echt niet lukken. Hangt er natuurlijk aan wat je uitgebreide seks vind dan. Wel twee vluggertjes en een uitgebreid potje ballen.

oww op mijn werk lukt het zeker onder het bureau O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 17:37:
Erotische party's = Feest
Parenclub = gezellig, leuk (een beetje kroeg stijl-achtig als ik het zo mag beschrijven

Kom jij toch echt in de verkeerde parenclubs want ken er zat waar een dj volgas gewoon net zo goede trance draaien als op erotische feesten beter gezegd nog diversen parenclub dj's draaien ook op die feesten
Waarschuw beheerder
Nooit geweest maar je moet alles keer hebben meegemaakt dus ja in de toekomst wil ik daar zeker x kijkje nemen.