| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 14 februari 2009 om 22:00 |
Zitten leuke namen tussen zeg! Misschien eerste keer Awake Eindhoven voor mij
ziet er goed uit! misschien toch maar n keer richting eindhoven voor awakenings
Vette line-up!
Misschien wel aanwezig
ver...
after-party bij mij
after-party bij mij
dat is de beste grap van vandaag
jij beng welkom
vorig jaar
Er zijn gelukkig wat praktische verbeteringen aan het pand gedaan sinds vorig jaar, dus we kunnen nu NOG betere service aanbieden dan vorig jaar aan de bezoekers
Heb ook n vriendinnetje gecharterd die normaal niet naar feestjes gaat, dit wordt leuk!
we zijn druk bezig om een leuke after te organiseren in de zeer nabije omgeving van het klokgebouw... dus voor die mensen die nog even op de eerste trein moeten wachten is er dan een mooi alternatief!
r&b feestjes om tegen negers aan te schuren
voor de rest heb ik geen koele vrienden
![[img width=420 height=560]http://www.cbrental.nl/images/sneeuwpop.jpg[/img]](http://www.cbrental.nl/images/sneeuwpop.jpg)
Ja, wat ben je ook een naieveling he.. je ziet in iedereen de onschuld, zeker in deze geboren ras-terrorist
Zeker cool maar laat ik de week er na net een kleine (zware) stage hebben
Hoezo...
hahahaha nou.....ik zat eigenlijk te denken om met de trein te gaan......ff weer eens helemaal loos dan kan ik natuurlijk niet rijden......
jochie
hmm die ruis, bi wil wel heen maar ik zit nog een beetje te twijfelen..
ist ie ergens te krijgen ?( illegaal )
ist ie ergens te krijgen ?( illegaal )
russische downloadforum
Mooi forum is dat.
speedy j doet tegenwoordig alleen maar dingen die tegen techno aanhangen...?
Op www.umfeld.tv kun je 'm gewoon gratis legaal downloaden.
Al heb je 'm dan niet in 5.1.
mja, voor "ik heb gehoord" kom ik niet naar r'dam
een lekkere zware groove en typische "suisende" Speedy J.-sound
weer lekker obscuur en pompend eindigt
waar dan?
haha, hier klopt iets niet
hahahahahahahahahaha tokkkiiieeeeeeeeeeeeeee!!!
Sander...reageer eens op PB!
Mijn vriendinnetje die ik gecharterd had gaat niet meer mee , moet werken....mijn vriendje wilt ook niet....
eindelijk een dikke lineup en dichterbij dan amsterdam en dan gaat ie nog niet. pussy man
2009 gaat het jaar worden waar ik kaartjes niet te laat ga kopen Deze is dus al binnen!
haha, behalve voor The Prodigy dan
Roy....mag ik met jou mee naar Awake?![]()
![]()
hij gaat op vakantie, geld sparen, best logisch....wel jammer
duidelijk goede timetable! had al gehoopt dat a paul zou afsluiten, hij draait echt pompende shit! daarvoor nog the advent, helemaal goed!
Op de één of andere manier staat Carl Craig mij altijd heel erg tegen, maar iedereen heeft m wel in zn lijstje staan... Heb het idee dat hij altijd heel slaapverwekkend bezig is, of zeg ik nu iets heel raars??
22.00 - 23.30 Applescal LIVE (1)
23.45 - 01.30 Joey Beltram (3)
01.30 - 02.30 Carl Craig (1)
02.30 - 03.45 Robert Hood (3)
04.00 - 05.00 Paul Ritch LIVE (2)
04.45 - 05.45 The Advent & Industrialyzer LIVE (1)
05.45 - 07.00 A.Paul (1)
Op de één of andere manier staat Carl Craig mij altijd heel erg tegen, maar iedereen heeft m wel in zn lijstje staan... Heb het idee dat hij altijd heel slaapverwekkend bezig is, of zeg ik nu iets heel raars??
kijkt altijd fucking chagrijnig..
of zeg ik nu iets heel raars??
who f*cking cares? it's about the musik!!
ad al gehoopt dat a paul zou afsluiten, hij draait echt pompende shit!
who f*cking cares? it's about the musik!!
niet zo zeuren Len en komen
Heb jij toevallig een setje?
Je staat toch met het hele publiek naar die vent te kijken voor een uur
22.00 - 23.30 Anoesjka
23.30 - 01.30 Radio Slave
01.30 - 03.15 Carl Craig
02.00 - 03.30 Josh Wink
03.30 - 04.30 Acid Junkies LIVE
05.00 - 07.00 Marco Carola
de tering wat een set
23.30 - 01.30 Radio Slave
Ook weer Advent horen! TIjdje terug voor mij!
check zijn set op i love techno...
3 tegen 1,
Hij draaide de week ervoor op ME toch wel bijna dezelfde set mister!
artiesten in iedere vorm doen dit toch?
Nu vind ik iemand die plaatjes draait iets anders dan een artiest die zelf zijn muziek schrijft/produceert...
Octave One Johannes Heil precies hetzelfde
Minimal invloedachtige tracks?
Lijkt me sterk toch op dat tijdstip na lekebusch.....Ik verwacht gewoon dat ze gaan knallen!
OK dat zou kunnen dat hij dat tegenwoordig doet.Wel erg raar om live remixen van andere producers te gaan spelen?
Ik kan het ook nauwelijks geloven misschien 2 tracks dat zou nog acceptabel zijn maar meer niet.
Maargoed Heil heb lang niet gevolgd. Wat hij eerder deed op bv U-turn stukken beter, later is hij een beetje gay geworden.
Het blijft wel pompen, maar anders...
Ik ga niet. Ook AJAX - kakkerlakken de dag erna
Ik ga niet. Ook AJAX - kakkerlakken de dag erna
hoe mijn financien ervoor staa
je heb net stufi gehad
anders denk jij ff in mijn portemonnee te kunnen kijken
maar goed, ik heb net mijn kaartje gehaald
yes, zin an! vorig jaar was leuke editie
Mijn vader gaat ook mee haha net een kaartje voor hem besteld.
ik heb net ook maar een kaartje gekocht
Ik heb er zin in!!! Heerlijk weekendje eindhoven
kaarten gefixt.... ROBERT HOOOOOOOODDDDD
pompen
ieeuw moe tjij naar de aldi!!??
zo, dat is ff erg
ik heb echt gruwelijk veel dubbele auwes.. meenemen naar ehv en ruilen?
Heb bijna heel mijn album vol op 1 na ,Huub Stevens
bij de AH geweest...
lulnie
hollanders kennen geen carnaval
maar waarom de week voor carnaval?
Carnaval.. dat t nog bestaat
awakenings.
zuipen tot alcohol vergiftiging en alles afbreken
3 dagen zuipen tot alcohol vergiftiging en alles afbreken.
Carnaval
Ik ook op Curacao
heb in het oosten van het land gewoond
eigenlijk wel,maar na 5 jaar wil ik het toch weer eens gaan proberen
carnaval is een slecht excuus om een ander wijf te naaien, awakenings is een goed excuus voor een verrotte zondag!!
ga jij ff spelfouten van sohus corrigeren haha
we zien het wel wat beltram doet. zijn oude sets waren toch vaak hetzelfde dus wat afwisseling lijkt me ook wel ok
en leuk dat er nog wat platen van nederlandse bodem in staan
en leuk dat er nog wat platen van nederlandse bodem in staan
Jaja!
dan gaat dat dak er hard af in Eindhoven.
sjoiee sneltram? wordt meer sjonni slometrein denk. ik ben denk al vanaf een uur of 10 binnen dus sms maar ff
kunnen jullie in de kroeg nog eens een echte pot voetbal kijken (psv-az)
kep ze gevonden kon het me ook echt niet voorstellen dat zoiets gebeurd maar in eerste instantie 2 x overheen gekeken
godverrrrrrdomme partij zin!
amfetamine is het medicijn voor al je pijntjes
nee nee .... 2cb
op een party lijkt me dat niet zo chill..
Ik heb 2cb @ awake gedaan in november.. het was "te" te intens... te veel impulsen. Geen aanrader...
Trouwens ze hebben toch ook lekker bier ?
wordt aan gewerkt boy, maak je niet druk
Woehaa! Wordt wel weer eens tijd voor een kekke fuif
Wordt wel weer eens tijd voor een kekke fuif
heb je nogsteeds vakantie?
Nog 3 uurtjes werken dan weekend!! !!AWAKENINGS!!
Die baan moet ik hebben, dus dat wordt me gedragen zaterdag
Mijn weekend duurt al een maand of drie
Je herkent me aan m'n sjaal en zonnebril van 2 euro! En af en toe zit ik op de grond...
zoals ik me nu voel komt morgen te vroeg.. ik kan daarom beter proberen die kaartje nu kwijt te raken, als dat gaat lukken, en als het niet lukt en een wonder gebeurt kan ik altijd nog morgen. Wel een teringzooi, ik had hier echt zin in!
zoals ik me nu voel komt morgen te vroeg.. ik kan daarom beter proberen die kaartje nu kwijt te raken, als dat gaat lukken, en als het niet lukt en een wonder gebeurt kan ik altijd nog morgen. Wel een teringzooi, ik had hier echt zin in!
Zal toch nog lastig worden. Of Lekebusch of Ritch?
http://soundcloud.com/a-paul/04dec2008-apaul-old-school-techno-set
en
http://soundcloud.com/a-paul/22nov2008-apaul_djset
yeah!
vind ik 1 van de beste techno mixcd's... maar deze geluiden hoor ik nauwelijks meer
Check de nieuwe Balance van Joris Voorn
Brabantse matigheid
Het kwam wat langzaam op gang, maar vanaf een uur of half 5. toen alle dagjesmensen en saaie zeikjoekels weg waren was het echt een topfeest..
Een van de betere.. Lekebusch, Carola, Advent/Industializer en A-Paul echt toppie deluxe.. heel erg vet..
veel Eindhovense dagjesmensen, nergens werd echt gedanst en als je het zelf probeerde werd je omringd door een muur van stilstaande kroegtijgers, cameravlooien en Brabantse matigheid
hoe draaide carola?
wat voor stijl?
was gewoon vet
carola
Vond het alleen vervelend dat de meeste mensen het nodig vonden je gewoon omver te lopen als ze er langs wilden Het kan heus geen kwaad even iemand op de rug te tikken en te vragen of je er langs mag!
Oeps, dat ben ik misschien wel geweest, sorry!! Toen in zaal 1 die vechtpartij uitbrak, ben ik de menigte doorgebeukt om mijn 6 mnd-zwangere buik in veiligheid te brengen..
Oeps, dat ben ik misschien wel geweest, sorry!! Toen in zaal 1 die vechtpartij uitbrak, ben ik de menigte doorgebeukt om mijn 6 mnd-zwangere buik in veiligheid te brengen..
Half 5 gingen we al richting parkeerplaats: Josh Wink draaide ronduit slecht (wisselwerking met het publiek), veel Eindhovense dagjesmensen, nergens werd echt gedanst en als je het zelf probeerde werd je omringd door een muur van stilstaande kroegtijgers, cameravlooien en Brabantse matigheid. Ook nog heel wat vechtjassen gezien en overijverige beveiligers die neussprays in beslag namen en zich vervolgens heel productief voelden. Paul Ritch probeerde er nog wel wat van te maken met een goede set, maar vrijwel niemand reageerde er op.
Hmm nu al thuis
vond er weinig aan lokatie was het niet echt
en vechten op awake NOT DONE
Heb echt het idee dat ik op een heel ander feest geweest ben als ik bovenstaande post lees....
Dat is dan nog heel iets anders dan wanneer iemand er "gewoon" ff langs wil
Misschien is het verstandig als je 6 maanden zwanger, om NIET naar feesten te gaan. Over verantwoordelijkheid gesproken.
Zijn we wel op hetzelfde feest geweest?
nog pilletje genomen?
voor vijven weg waren
Ja, maar toch.. ik hou er niet van om omver gebeukt te worden, dus doe het zelf liever ook niet..
Ik ben bang dat dit een eindeloze discussie zou kunnen worden, maar ik snap wat je bedoelt.. Het is maar net hoe je je voelt en wat je verder allemaal opzoekt. Lijkt me dat je dat over het algemeen zelf prima kan inschatten, het had maar zo gekund dat ik na een uur alweer naar huis was gegaan. Dit was trouwens voorlopig ook echt wel mijn laatste feest.
uitzinnige menigte en van minuut één tot aan het sterven van de laatste tonen uit m'n dak; dat is waar ik een kaartje voor aanschaf. Dat zag ik toch echt niet terug op dit feest,
De set van Hood was voor mij het hoogtepunt van de avond. Daarna kakte de avond gruwelijk in
Uitspraak van Loedertje81 op zondag 15 februari 2009 om 16:53:
Meid, als ik jou had bedoeld had ik wel specifiek een zwangere vrouw in vechtpartij gezegd!
Even ter verduidelijking: Het ging over de mensen in het algemeen, die je dus vaak gewoon omver liepen ipv normaal langs je heen te lopen
Uitspraak van Loedertje81 op zondag 15 februari 2009 om 17:29:
Ik ben bang dat dit een eindeloze discussie zou kunnen worden, maar ik snap wat je bedoelt.. Het is maar net hoe je je voelt en wat je verder allemaal opzoekt. Lijkt me dat je dat over het algemeen zelf prima kan inschatten, het had maar zo gekund dat ik na een uur alweer naar huis was gegaan. Dit was trouwens voorlopig ook echt wel mijn laatste feest.
Start hem dan ook niet
hoe draaide carola? wat voor stijl?
JA ik vind dit opzich ook niet een interessante ontwikkeling van hem.Maar om hem definitief troep te noemen vind ik iets te kort door de bocht. Ik denk ook niet dat hij vanaf nu geen dampige sets meer gaat weggeven.
JA ik vind dit opzich ook niet een interessante ontwikkeling van hem.Maar om hem definitief troep te noemen vind ik iets te kort door de bocht. Ik denk ook niet dat hij vanaf nu geen dampige sets meer gaat weggeven.
Het is maar net wat je gewend bent, denk ik.
Na Hood kon eigenlijk niks meer mijn tevredenheid vergroten, dus toen maar zo rond 06.15 pleite gegaan
Ik hou het er ook maar op omdat het samen met industrialyzer was.......
Hij zal voor mij altijd een held blijven iemand die dingen heeft gemaakt die nergens anders mee te vergelijken zijn.
De combinatie The Advent Vs. Industriyalizer waar ook ik zelf meerdere malen om heb verzocht is voor mij in ieder geval een grote mislukking gebleken. Voegt niks toe, breekt alleen af.
Heb er zaterdag wel deze dj's van genoten maar ben over het algemeen geen voorstander van B2B sessies. De eigen sound en diepgang verdwijnt omdat er compromissen worden gesloten. Zelfde verhaal vorig jaar met Marco Bailey en Axel Karakasis, of Varela en Pepo, etc. Lekker alleen laten draaien!
Joey Beltram --> had nog nooit van deze gozer gehoord
De set van Hood was voor mij het hoogtepunt van de avond. Daarna kakte de avond gruwelijk in.
Groeten aan de frontlinie (ik bedoel niet die kleine mannetjes die tijdens Hood-set met hun armen over elkaar staan )....
2)Joey Beltram --> had nog nooit van deze gozer gehoord
Uitspraak van Midnight Techno Association op maandag 16 februari 2009 om 11:40:
2)Joey Beltram --> had nog nooit van deze gozer gehoord
Het is gewoon grappig dude haha je hebt het ook in die post over awake in april. lekkere oldschool techno zeg je.....druk voor de grap maar eens op youtube joey beltram in. En dan ff die losse plaatjes luisteren en dan eens kijken uit welk jaar die gekke dingen komen!
want een drama als ik er 1tje van de gehele line up niet ken!
ja wat was dat? de Italiaanse lilliputter club on tour ofzo?
oja die baas heb ik ook niet meer gezien op het einde..
aanpassing: net ff wat plaatjes van m beluisterd! ik ken er toch redelijk veel van kwa horen en naam maar wist niet dat die van joey beltram waren! wel echt gruwelijk dikke platen
oja die baas heb ik ook niet meer gezien op het einde..
vooraan bij Boris S. volgens hem...
net alsof jij ALLE techno Djs kent
geen schim van wat hij zaterdag draaide.... met zn Len Faki 'death by house'
+1 Vroeg nog Aan Renzl toen ik wegging of hij wist waar hij en Arley uithingen, vooraan bij Boris S. volgens hem...kan me dat niet echt voorstellen
Lekker filmje Fabio jij was er natuurlijk ook bij met je vriendin!!!
Helemaal gesloopt was ik na deze editie van Awake
Ik ook! normaal ben ik altijd nog wel in voor een after! maar heb 1 keer 10 min gezeten om ff ijsje te eten en de rest heb ik non stop staan losgaa
heeft er nou niemand dat brandallarm gehoord???
eerste sets staan op 3voor12...
Kan iemand mij misschien vertellen hoe de een na laatste plaat heet die A.Paul draaide, met die distorted vrouwenstem?? Heb hem eerder in een set gehoord & ben er sindsdien helemaal gek van
alarm? hmm ook niks gehoord... hoe laat was dat/
blijf het altijd raar vinden als mensen tijdens het feest ineens "geen zin meer hebben"
dat is The Advent vs Industrialyzer - Voodoo uit op Drumcode
http://www.deejay.de/The_Advent_Vs_Industrialyzer%20-%20Solitude%20-%20DC46.5__250636
die b2 Inox is veel vetter imo
om 6 uur was ik gesloopt na een uur Miss Djax. Verder eigenlijk nooit last van gehad
ppff die mc bij in area 3 was echt irritant! we hebben hem met gebaren ook duidelijk gemaakt dat ie moest kappen!
dat stopte ie ff maar volgens mij was de beste man van de kaart en was hij het na 5 min alweer vergeten
Fuck that! Als een mc moet vragen om reactie van het publiek vind ik dat echt schraal......zeker als er dan ook maar tien man een joeltjegeven.
Zoiets moet spontaan komen imo.
Wat jij met je 2e zin bedoelt is mij echt een raadsel.... Zou je die even willen toelichten?
ppff die mc bij in area 3 was echt irritant! we hebben hem met gebaren ook duidelijk gemaakt dat ie moest kappen!
Wat voor gebaren heb je gemaakt?
'Eindhovuhhh de gekste' kan sowieso nooit
Iemand ergens al een overzichtje met geripte setjes?
Ben dringend op zoek naar die van Craig en Lekebusch. Die waren wel sjiek!
Zoek lekker zelf. Luie donders hier allemaal.
Carl Craig
ik had A Paul niet gezien op awake
Sites als audiobeats publiceren doorgaans alle vrijgegeven sets.
Wat een dikke set , heerlijk
"welke zaal is dit"?
we nou eigenlijk in een andere zaal stonden dan tijdens Hood....
de gehele frontlinie had zich naar de volgende zaal verplaatst, dus eigenlijk was het helemaal niet zo'n gekke vraag
laten we een stukje lopen". vervolgens; "welke zaal is dit"? Weet ik veel! laten we terug gaan. OK!
audiobeats ript gewoon alles en pleurt het op zijn eigen webspace.
tsja die a.paul mogen ze vaker boeken van mij!
echt een perfect afsluiter
Echt die vieze vuile ****** MCs.
In die set van Solid Decay... wie the fuck denkt die gast dat hij is om gewoon continu door de meest vette platen heen te gaan krijsen.
Ik irriteer me echt mateloos aan die gast. Nog net niet zo erg als dat viswijf op Awakenings Festival, de minimal stage.
Ik zeg gewoon opzouten met alle MCs op Awakenings. Alleen de evil lach van Rocco wil ik nog horen.
Echt die vieze vuile ****** MCs. Niet alleen de avond zelf maar ook de opgenomen sets verneuken ze.
In die set van Solid Decay... wie the fuck denkt die gast dat hij is om gewoon continu door de meest vette platen heen te gaan krijsen.
"Drop it like it is hot. Number one in a lot. Live on stage: Solid Decay." Ja dat weet ik ook wel.
Ik irriteer me echt mateloos aan die gast. Nog net niet zo erg als dat viswijf op Awakenings Festival, de minimal stage.
Ik zeg gewoon opzouten met alle MCs op Awakenings. Alleen de evil lach van Rocco wil ik nog horen.
"Drop it like it is hot. Number one in a lot. Live on stage: Solid Decay." Ja dat weet ik ook wel.
Kunnen we een harde garantie krijgen dat die aap uit de jungle van timboektoe in area 3 nooit meer mag MC-en op Awakenings?
Hij heeft echt alle sets in die zaal verneukt met die woordendiarree die uit zijn mond komt.
Levenslang verbannen van Awakenings a.u.b. En doordaat jullie de MC mee hebben opgenomen in de sets wordt ik er nog eeuwig aan herinnert ook!