Partyflock
 
Forumonderwerp · 1041441
­ Nederland
Werkzaam bij Awakenings
Area 1
A.Paul
Applescal LIVE
Cari Lekebusch
Carl Craig
Radio Slave
The Advent & Industrialyzer LIVE

Area 2
Josh Wink
Marco Carola
Minidell
Paul Ritch LIVE
Wighnomy Brothers

Area 3
Acid Junkies LIVE
Anoesjka
Boris S LIVE
Joey Beltram
Marco Remus & Spark Taberner
Robert Hood
Solid Decay LIVE
Oh nice! Ben benieuwd :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 11:14:
Gewoon geen MCs meer op Awakenings behalve voor aan- en afkondigingen

ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 11:14:
Gewoon geen MCs meer op Awakenings behalve voor aan- en afkondigingen.

Ja en dan ook nog de hele tijd de naam van de dj fout in de mic blèren. Hud hud hud...Marcus Remus...daar betaal ik geen geld voor:P
Die fucking mongool van een MC heeft het Robert Hood setje ook flink verneukt met z'n bezopen gebral. Blah.

@organisatie Zorg alsjeblieft dat deze gast nooit meer z'n 'werk' kan doen tijdens Awakenings..

Voor de liefhebbers: ook The advent/industrializer set is vrijgegeven.. http://www.audiobeats.net/app/parties/show/203-awakenings-klokgebouw-eindhoven-14-2-2009
laatste aanpassing
 
Kunnen we een harde garantie krijgen dat die aap uit de jungle van timboektoe in area 3 nooit meer mag MC-en op Awakenings?

Hij heeft echt alle sets in die zaal verneukt met die woordendiarree die uit zijn mond komt.

Levenslang verbannen van Awakenings a.u.b. En doordaat jullie de MC mee hebben opgenomen in de sets wordt ik er nog eeuwig aan herinnert ook!
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 15:41:
Kunnen we een harde garantie krijgen dat die aap uit de jungle van timboektoe in area 3 nooit meer mag MC-en op Awakenings?

Hij heeft echt alle sets in die zaal verneukt met die woordendiarree die uit zijn mond komt.

Levenslang verbannen van Awakenings a.u.b. En doordaat jullie de MC mee hebben opgenomen in de sets wordt ik er nog eeuwig aan herinnert ook!

(y)
Er is door Monumental beloofd dat diezelfde mc in ieder geval niet meer op Awakenings staat. (y)
Wat dachten jullie van een "Megamix" tussen de dj's ;-)
Ik zie die mc het liefst aan een galg bungelen. Wat een walgelijk optreden van die vent. Door de vetste tracks de domste dingen gaan zitten blèren... Ontslaan en voor altijd toegang tot awake ontzeggen. Ben wel benieuwd wie dat is trouwens. Neem aan dat er bij Monumental louter technoliefhebbers werken, zeker onstage. Dit figuur snapt er duidelijk weinig van.
Uitspraak van Ndrangeta op donderdag 5 maart 2009 om 18:01:
Ik zie die mc het liefst aan een galg bungelen

nounounou wat een rancune