| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 14 februari 2009 om 22:00 |
ppff die mc bij in area 3 was echt irritant! we hebben hem met gebaren ook duidelijk gemaakt dat ie moest kappen!
Wat voor gebaren heb je gemaakt?
'Eindhovuhhh de gekste' kan sowieso nooit
Iemand ergens al een overzichtje met geripte setjes?
Ben dringend op zoek naar die van Craig en Lekebusch. Die waren wel sjiek!
Zoek lekker zelf. Luie donders hier allemaal.
Carl Craig
ik had A Paul niet gezien op awake
Sites als audiobeats publiceren doorgaans alle vrijgegeven sets.
Wat een dikke set , heerlijk
"welke zaal is dit"?
we nou eigenlijk in een andere zaal stonden dan tijdens Hood....
de gehele frontlinie had zich naar de volgende zaal verplaatst, dus eigenlijk was het helemaal niet zo'n gekke vraag
laten we een stukje lopen". vervolgens; "welke zaal is dit"? Weet ik veel! laten we terug gaan. OK!
audiobeats ript gewoon alles en pleurt het op zijn eigen webspace.
tsja die a.paul mogen ze vaker boeken van mij!
echt een perfect afsluiter
Echt die vieze vuile ****** MCs.
In die set van Solid Decay... wie the fuck denkt die gast dat hij is om gewoon continu door de meest vette platen heen te gaan krijsen.
Ik irriteer me echt mateloos aan die gast. Nog net niet zo erg als dat viswijf op Awakenings Festival, de minimal stage.
Ik zeg gewoon opzouten met alle MCs op Awakenings. Alleen de evil lach van Rocco wil ik nog horen.
Echt die vieze vuile ****** MCs. Niet alleen de avond zelf maar ook de opgenomen sets verneuken ze.
In die set van Solid Decay... wie the fuck denkt die gast dat hij is om gewoon continu door de meest vette platen heen te gaan krijsen.
"Drop it like it is hot. Number one in a lot. Live on stage: Solid Decay." Ja dat weet ik ook wel.
Ik irriteer me echt mateloos aan die gast. Nog net niet zo erg als dat viswijf op Awakenings Festival, de minimal stage.
Ik zeg gewoon opzouten met alle MCs op Awakenings. Alleen de evil lach van Rocco wil ik nog horen.
"Drop it like it is hot. Number one in a lot. Live on stage: Solid Decay." Ja dat weet ik ook wel.