miss schieten we nog wel een keer de keeper nokkie
wat een
echt hilarisch
weer zo'n magistrale grap van onze stand up comedian van partyflock yiggi aka zohan ..
al ingeschreven voor audities mannetje?
Niet nodig, ik verdien genoeg met wat ik nu al doe
Bosss, ik weet dat je zohan een kneus vindt. vindt iedereen hier op forum dus dat maakt niet uit. maar elke keer over iemand ze moeder beginnen als iemand een opmerking maakt is vrij zielig en getuigd van een niet al te hoge intelligentie.
dus verlaag je niet tot zohan zn niveau en laat je niet zo kennen.
anders vloppie jwt.
Je overschat die kneus. Volgens mij staat hij onder zo ongeveer iedere reactie te zeiken. Hij is gewoon triest.
Hij mocht wensen dat hij op mijn niveau zat. Jij ook trouwens
aangezien Psv baas is in amsterdam!
ja idd. ik zou willen dat ik elke keer als ze tegen mij begonnen precies hetzelfde over die andere persoon terug zei. echt hoog niveau inderdaad.
bovendien ben jij in de 30 en je gaat discussies aan met tieners.
nee ik zou echt willen dat ik op jou niveau zat
bij jou is dat sowieso onmogelijk
ja idd. ik zou willen dat ik elke keer als ze tegen mij begonnen precies hetzelfde over die andere persoon terug zei. echt hoog niveau inderdaad.
Meer is toch ook niet nodig? Waarom zou ik interlectueel gaan doen tegen mensen die dat toch niet begrijpen??
Nou en?? Wat heeft leeftijd hier nou weer mee te maken. Het begint een beetje oud te worden dat mensen roepen: "Jij bent over de 30 dus.....". Alsof je vanaf het moment dat je 30 wordt, plotseling niets meer kan zeggen.
Debieltje
vertel mij wat zie jij in die kut club van jou jonge tis toch gewoon een kut bedrijf man!
denk je echt dat jullie kampioen worden hhahahaha jullie kenne 3x niks man.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM !!! HELEMAAL NIETS!
jochie
mazzeldoelpuntje
Het begint een beetje oud te worden dat mensen roepen: "Jij bent over de 30 dus.....". Alsof je vanaf het moment dat je 30 wordt, plotseling niets meer kan zeggen
Dat jouw moeder nou haar brood verdient met junkies pijpen, betekend niet dat mijn vrouw ook zo'n beroep heeft
Als jij dat wil denken knulletje, dan denk je dat maar
De andere 7 krijgt Inslaapson ook gratis om zijn oren
Bosss, ik weet dat je zohan een kneus vindt. vindt iedereen hier op forum dus dat maakt niet uit. maar elke keer over iemand ze moeder beginnen als iemand een opmerking maakt is vrij zielig en getuigd van een niet al te hoge intelligentie.
dus verlaag je niet tot zohan zn niveau en laat je niet zo kennen.
anders vloppie jwt.
Je overschat die kneus. Volgens mij staat hij onder zo ongeveer iedere reactie te zeiken. Hij is gewoon triest
Hij mocht wensen dat hij op mijn niveau zat. Jij ook trouwens
zou ik interlectueel gaan doen
Nou en?? Wat heeft leeftijd hier nou weer mee te maken. Het begint een beetje oud te worden dat mensen roepen: "Jij bent over de 30 dus.....". Alsof je vanaf het moment dat je 30 wordt, plotseling niets meer kan zeggen
ff serieus gemertse boer, komde gij wellis in de arena?
wz Psv is altijd de baas geweest in jullie betonbak!
das gewoon een feit dat vast staat, net zoals jij een pannekoekachtige nerd bent die gay trekjes heeft en in een melige bui aan zijn maten zit te friemelen
die lui weten niet eens dat een bal rond is
ja ok je hebt helemaal gelijk man... vind het gewoon prachtig hoe die erop inhaakt en reageerd.. en tevens hij begint over moeders niet ik
en dat ziet die zelf niet eens in, dat is het mooie ervan, vandaar die reacties op hem ... kan niet anders dat hij vroeger veel gepest is!
Er is een verschil tussen niveau en PF Niveau....
jwz Psv is altijd de baas geweest in jullie betonbak!
das gewoon een feit dat vast staat
erg grapig weer
hou jij het nu maar bij boeren liedjes en carnavals kraakers dan die neppe eindhovense grapjes
hij is vrij dom ja. maar je hoeft bij hem niet over zn moeder te beginnen over hemzelf is genoeg te zeggen kun je ook 2 weken doorgaan
daarom ging ik er al niet verder op in. die gast is gewoon achterlijk
wat is het verschil dan?
zal wel meevallen. en ajax heb ook regelmatig in ehv gewonnen frient
duidelijk bij jouw een ontkenninsfase... altijd met je ik verdien goed, laat me niet lachen man... je kan amper rondkomen nerd
jwz Psv is altijd de baas geweest in jullie betonbak!
das gewoon een feit dat vast staat, net zoals jij een pannekoekachtige nerd bent die gay trekjes heeft en in een melige bui aan zijn maten zit te friemelen !
ja ok je hebt helemaal gelijk man... vind het gewoon prachtig hoe die erop inhaakt en reageerd.. en tevens hij begint over moeders niet ik
vertel wat doe je voor werk dan poepbroek.. uitkering of kont verkoop?
en dat ziet die zelf niet eens in, dat is het mooie ervan, vandaar die reacties op hem ... kan niet anders dat hij vroeger veel gepest is!
je bent 30 maar hebt meer het gedrag en een gedachtegang van een kind van 8 a 10....
heb je gelijk in, maar hij begon over moeders niet ik .. maar verders is het een pannekoek, en tis prachtig hoe die telkens weer terugkomt om te reageren!
Dat weet jij helemaal niet. Maar verder boeit het me nog steeds niet dat je dat denkt.
En jij bent gewoon een achterlijke WSW Pedofiel, die niets anders in jouw zielige bestaan onderneemt behalve hier op PF de grote bink uit te hangen door op mijn reacties te reageren met een kinderachtige reactie. Verder heb je waarschijnlijk geen vrienden, behalve de Playboy met Viola Holt en je vaste lidmaatschap bij Martijn
behalve de Playboy met Viola Holt en je vaste lidmaatschap bij Martijn.
Ik kan er ook niets aan doen dat jouw moeder een pijphoer is
Wat doe je zelf eigenlijk, behalve de hele dag met je laptop op schoot voor de basisschool hangen en op kleuters te geilen??
En jij bent 18 en probeert te doen alsof je een hele bink bent
kijk eens in de spiegel kneus
je bent 30 maar hebt meer het gedrag en een gedachtegang van een kind van 8 a 10....
yiggi
Uitspraak van D. VN [S.C.F]op woensdag 29 oktober 2008 om 16:47:
daarom! waarom reageer je dan pannekoekprachtig!
das waar, maar psv wint vrijwel altijd in de arena, en daar ging het om , vandaar Psv de baas in amsterdam
das minder want je mist heel wat We maken die jauden gewoon weer even in
Zoals zo vaak daar in die jaudestad!
0-4 3 x van bommel
0-4 3 x van bommel
ajakkes/jauden - Psv 1-2
sins dat je het gezien heb van vandaag ckr teletex sup.. haagsje matjes
maar als je de 2 spelletjes heb gezien weet je ook wel beter toch, word gewoon op de trekker naar huis
maar maak je eerst druk om willem en dan pas over ajax
maar als je de 2 spelletjes heb gezien weet je ook wel beter toch, word gewoon op de trekker naar huis
maar maak je eerst druk om willem en dan pas over ajax
Jullie joodjes zijn zoooo dom hea.. joden zijn niet de baas... joden stinken
Psv doet er niet toe
Jullie jauden zijn nog dommer dan ik dacht hea hahhahaha wat een stelletje debielen Haha joden zijn de baas Joden stinken
blijkbaar wel... anders reageer je niet pannekoek
over de boltijd voor jouw
behalve in europa en in het eigen betonnenpuinbak als ons Psv op bezoek komt
komde gij wellis in de arena?
das minder want je mist heel wat We maken die jauden gewoon weer even in
Zoals zo vaak daar in die jaudestad!
joden stinken
eyz we moeten wel de nul houden thuis.
wie weet ouwehoeren!!... jij komt ook niet hierheen ofwel?
je weet niet dat een bal rond is man
Ted bundy dikke mongool je weet niet dat een bal rond is man
dikke mongool
weet je of ik uitwedstrijden bezoek?
jij komt ook niet hierheen ofwel?
Je mag tegenwoordig blij zijn dat je wint man, geen enkele wedstrijd kan je tegenwoordig over zeggen van die winnen we wel
dus is de 0 houden dan zo belangrijk?
belangrijk voor het vertrouwen van de spelers
het liefst zonder tegendoelpunt natuulek.
en de doelpunten die we in uitwedstrijden tegen krijgen is vaak geklungel dus onnodig. denk maar aan w2 en 010 uit. die wedstrijden hadden we gewoon motte winne
Dat is gewoon winnen ja en natuurlijk is met de 0 houden leuker, maar of dat nou het belangrijkste is denk het toch zeker niet
Ach ja dat is voetbal in 2008 en allemaal over zichzelf uitgeroepen, dus al met al volkomen terecht
het belangrijkste is natuurlijk winnen ja.
je heb helemaal gelijk
gisteren had je binnen een half uur op 0-2 kenne staan maar in plaats daarvan maak je een kwartier voor tijd 1-2
Dat weet ik
Ach ja maar die kwaliteit is er niet meer.
ben in de loop der jaren een aantal keer daar geweest
geen enkele wedstrijd kan je tegenwoordig over zeggen van die winnen we wel
Dat is gewoon winnen ja en natuurlijk is met de 0 houden leuker, maar of dat nou het belangrijkste is denk het toch zeker niet
niet gezien helaas
daar heb je een punt, is niet meer vanzelfsprekend... wel lekker spannend zo, niet goed voor mijn hart
pussys
Helaas zegt ie ook nog
Ken me er stukken minder druk om maken dan een aantal jaar terug.
genoeg bij psv ja
ja dat wel, maar toch... genoeg bijna hartverzakkingen en irritaties gehad! dat blijf je gewoon houden.
weet je niet als je al tijden niet meer bent geweest
zal wel 0-2 wordeng als gewoonlijk
zal wel 0-2 wordeng als gewoonlijk
Zoek een boom en een stuk touw joh..
Zoek een boom en een stuk touw joh..
1tje moet er dan banaan hebben gegeten voor vaste schijt
1tje moet er dan beschuit hebben gegeven voor droge schijt
en 1tje moet er pruimen hebben gegeten zodat hij je hele Fucking GEZICHT volsproeit
Sukkeltje
breekje nekje jocchie
0-4 3 x van bommel
Al 4 jaar de baas
echt he en altijd laten de supporters psv in de steek zodra ze buiten eindhoven moeten voetballen
echt he en altijd laten de supporters psv in de steek zodra ze buiten eindhoven moeten voetballen
Sulejmani & Enoh doen weer mee
De Eindhovense club verkocht tot dusverre slechts 700 kaarten voor de competitiewedstrijd tegen Ajax op zondag 16 november in de Amsterdam ArenA.
1600
NOT
pfff boeries krijgen het wel erg gemakkelijk met al het blessureleed.
nu ook al complete centrum in de lappenmand
jonge jonge jonge al was de hele selectie van ajax compleet
800 kaarten, 1 trein maar tevergeefs!
ligt niet aan de supporters pannekoek!
jonge jonge jonge al was de hele selectie van ajax compleet dan hadden ze nog geen schijn van kans.. dus kom nou niet met die bullshit aan
Zelfs als moeten jullie tegen fc eindhoven gaat er 30 man mee
maar waar ligt het volgens jou aan dan fons?
en je gaat zelf waarschijnlijk niet eens
helaas deze keer niet nee
9 uur smorgens de trein in is dit x te vroeg voor mij na een magistrale fijne zaterdagavond/nacht!
gaan zondag toch 700 of 800 man mee... dus maximale wat er mogelijk is pannekoek!!!!
uhm misschien dat je ma gisteren niet ver genoeg voorovergebogen heeft gestaan
gaan zondag toch 800 man mee... dus maximale wat er mogelijk is pannekoek!!!!
uhm misschien dat je ma gisteren niet ver genoeg voorovergebogen heeft gebukt
helaas deze keer niet nee, 9 uur smorgens de trein in is dit x te vroeg voor mij na een magistraal fijne zaterdagavond/nacht!
niet ver genoeg voorovergebogen heeft gebukt
wat een supporters
stoer achter je schermje
Dat is de instelling van een ekte tenminste
lekkere zin trouwens
boertje gaan eraan hopelik
wat moet ik als ik helemaal verkankerd ben in die trein en in die betonnen schijtbak van jullie zoeken?
Zondag is het gewoon chill met paar maten in stadje kijken
wou ik zeggen. nuchter naar t voetbal is ok nie alles...
gewat zeg je?
kan ik je niet vertelle
heeft dat iets met muziek te maken?
kan ik je niet vertelle
0-1 door een onterecht gegeven penalty die onderkant lat ging , maar eigenlijk niet over de lijn was. bovendien was de "overtreding" eigenlijk buiten de 16 begaan
Of ik nou vanavond om 2 of 3 uur mijn bed inrol
0-1 door een onterecht gegeven penalty die onderkant lat ging , maar eigenlijk niet over de lijn was. bovendien was de "overtreding" eigenlijk buiten de 16 begaan.
020 uit is gegarandeerd winnen.
020 uit is gegarandeerd winnen.
ajaks
morgeng teleteksie aan
te gek zeg het vout spellen
eigen grapjes ken je ook al niet verzinnen
voor de 8e maal op rij naar de neuzen uit.
1-1
zit je een beetje te genieten van ajax
ik kijk niet eens
je volgt het via teletekst ? een echte jood dus
SJAKIE SJAKIE we worden kampioen!!!!
vanachter je pckanslozer kan het bijna niet
en daarom sla je een topper tegen psv maar over ?
denk niet dat die dat nog meemaakt
heeee buurmannetjeeeeeeee
babyyyyyyyyyy
wat een wedstrijd
Zeker
echt
de bap en bier gaan vloeien
Kom hier
Is PSV even tegen lamp aan gelopen
Inderdaad
of jij hierheen
Altijd makkelijk winnen daar.
Kunnen de zakdoekjes nog ff uitgesteld worden
Gaan wij daar effe herrie maken!
waar
AFCA
The Usual Suspect ouweng happerT
van breestaat.
Trieste boertjes in t uitvak Je hoort ze alleen na de 1-1, en te beroerd om respect te tonen voorafgaand aan de wedstrijd.
Zelfs de kakkies hadden hun grote muil gehouden tijdens zoiets
Hoop dat die Philips de pijp uit gaat in het voorjaar! Gaan wij daar effe herrie maken!
spotten met doden is gewoon kansloos
Hahahaha kom maar we laten jullie alle hoeken van Eindhoven zien en geloof me dat zijn er heel veel ..
Stel je niet aan je hebt toch gewonnen
Hahahaha kom maar we laten jullie alle hoeken van Eindhoven zien en geloof me dat zijn er heel veel ..
jij heb echt een te grote bek
Trieste boertjes in t uitvakJe hoort ze alleen na de 1-1, en te beroerd om respect te tonen voorafgaand aan de wedstrijd. Hoop dat die Philips de pijp uit gaat in het voorjaar! Gaan wij daar effe herrie maken!
Hoop dat die Philips de pijp uit gaat in het voorjaar! Gaan wij daar effe herrie maken!
triest volk die eindhovenaren
Wat hebben die er nou weer mee te maken Zijn alleen de supporters hoor echt niet alle eindhovennaren zijn zo.. en er zijn genoeg amsterdammers die voor PSV zijn, zijn ook geen eindhovennaren.. dus scheer niet alles over 1 kam alsjeblieft