Uitspraak van <carpe diem> op woensdag 29 oktober 2008 om 23:04:ajakkes/jauden - Psv 1-2
sins dat je het gezien heb van vandaag ckr teletex sup..
maar als je de 2 spelletjes heb gezien weet je ook wel beter toch, word gewoon op de trekker naar huis
maar maak je eerst druk om willem en dan pas over ajax
Uitspraak van alles of niets op woensdag 29 oktober 2008 om 23:25:sins dat je het gezien heb van vandaag ckr teletex sup.. haagsje matjes
maar als je de 2 spelletjes heb gezien weet je ook wel beter toch, word gewoon op de trekker naar huis
Uitspraak van alles of niets op woensdag 29 oktober 2008 om 23:25:maar als je de 2 spelletjes heb gezien weet je ook wel beter toch, word gewoon op de trekker naar huis
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 16:28:Ik zit in Taiwan dan moet het missen gvd
Als je even je nummer stuurt, sms ik de tussenstanden wel door....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 09:15:Als je even je nummer stuurt, sms ik de tussenstanden wel door
is natuurlijk ook een optie
Uitspraak van Brabander koning ! op donderdag 30 oktober 2008 om 10:40:Jullie joodjes zijn zoooo dom hea.. joden zijn niet de baas... joden stinken
komen jullie weer met 600 man ja echt de voetbalhoofdstad van NL
Psv doet er niet toe
Uitspraak van AwakeningsPsv doet er niet toeop donderdag 30 oktober 2008 om 13:15:
blijkbaar wel... anders reageer je niet pannekoek
laatste aanpassing
Uitspraak van Brabander koning ! op donderdag 30 oktober 2008 om 10:30:Jullie jauden zijn nog dommer dan ik dacht hea hahhahaha wat een stelletje debielen Haha joden zijn de baas Joden stinken
hopen dat ik je een keer tegenkom met je grote muil.
ajax-psv zul je toch niet bij zijn he teletext hooligan
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 13:32:blijkbaar wel... anders reageer je niet pannekoek
omdat psv goede resultaten neerzet op t veld zijn ze nog enigszins interessant om er wat over te zeggen. maar qua supporters/aanhang zijn echt totaal niet boeiend nee.
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 13:32:over de boltijd voor jouw
.
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 13:05:behalve in europa en in het eigen betonnenpuinbak als ons Psv op bezoek komt
we zullen zien de 16e.
laatste aanpassing
Uitspraak van <carpe diem> op woensdag 29 oktober 2008 om 15:23:komde gij wellis in de arena?
pivee famous for not traveling
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 14:29:pivee famous for not traveling
Uitspraak van Brabander koning ! op woensdag 29 oktober 2008 om 16:30:das minder want je mist heel wat We maken die jauden gewoon weer even in
Zoals zo vaak daar in die jaudestad!
hahaha je bent nogal positief
als ze voetballen zoals ze tegen twente en ado voetbalde ben ik bang dat het niet gaat lukken. Maar dan pakken we ze in Eindhoven wel terug
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 09:15:Als je even je nummer stuurt, sms ik de tussenstanden wel door....
witte wa da kost
Uitspraak van Brabander koning ! op donderdag 30 oktober 2008 om 10:40:joden stinken
vandaar dat jullie niet komen, we stinken
Uitspraak van --kleine-- op donderdag 30 oktober 2008 om 14:44:vandaar dat jullie niet komen, we stinken
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 14:47:ze komen nooit
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 14:37:pivee famous for not traveling
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 14:41:2-1
eyz we moeten wel de nul houden thuis.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 14:47:ze komen nooit
wie weet ouwehoeren!!... jij komt ook niet hierheen ofwel?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 14:59:eyz we moeten wel de nul houden thuis.
lekker belangrijk
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 15:00:wie weet ouwehoeren!!... jij komt ook niet hierheen ofwel?
ben in de loop der jaren een aantal keer daar geweest
Uitspraak van Brabander koning ! op donderdag 30 oktober 2008 om 15:16:je weet niet dat een bal rond is man
denk nu wel
Uitspraak van Brabander koning ! op donderdag 30 oktober 2008 om 15:16:Ted bundy dikke mongool je weet niet dat een bal rond is man
jawel man sukkel je zegt het zelf net man!
Uitspraak van Brabander koning ! op donderdag 30 oktober 2008 om 15:16:dikke mongool
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 14:59:weet je of ik uitwedstrijden bezoek?
ja dat doe je niet of er zitten 2 kippen en een geit
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 15:00:jij komt ook niet hierheen ofwel?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:38:Je mag tegenwoordig blij zijn dat je wint man, geen enkele wedstrijd kan je tegenwoordig over zeggen van die winnen we wel
klopt..
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:38:dus is de 0 houden dan zo belangrijk?
belangrijk voor het vertrouwen van de spelers. thuiswedstrijden moet je gewoon winnen en het liefst zonder tegendoelpunt natuulek.
en de doelpunten die we in uitwedstrijden tegen krijgen is vaak geklungel dus onnodig. denk maar aan w2 en 010 uit. die wedstrijden hadden we gewoon motte winne
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:44:belangrijk voor het vertrouwen van de spelers
Dat is gewoon winnen ja en natuurlijk is met de 0 houden leuker, maar of dat nou het belangrijkste is denk het toch zeker niet
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:44:het liefst zonder tegendoelpunt natuulek.
Dat bedoel ik
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:44:en de doelpunten die we in uitwedstrijden tegen krijgen is vaak geklungel dus onnodig. denk maar aan w2 en 010 uit. die wedstrijden hadden we gewoon motte winne
Ach ja dat is voetbal in 2008 en allemaal over zichzelf uitgeroepen, dus al met al volkomen terecht
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:49:Dat is gewoon winnen ja en natuurlijk is met de 0 houden leuker, maar of dat nou het belangrijkste is denk het toch zeker niet
het belangrijkste is natuurlijk winnen ja.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:49:Ach ja dat is voetbal in 2008 en allemaal over zichzelf uitgeroepen, dus al met al volkomen terecht
je heb helemaal gelijk maar het is gewoon niet nodig.. gisteren had je binnen een half uur op 0-2 kenne staan maar in plaats daarvan maak je een kwartier voor tijd 1-2
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:54:het belangrijkste is natuurlijk winnen ja.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:54:je heb helemaal gelijk
Dat weet ik
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:54:gisteren had je binnen een half uur op 0-2 kenne staan maar in plaats daarvan maak je een kwartier voor tijd 1-2
Ach ja maar die kwaliteit is er niet meer.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 16:01:Dat weet ik
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 16:01:Ach ja maar die kwaliteit is er niet meer.
dat betwijfel ik. ja nu wel met al die blessures. maar toch heb ik vaak het idee dat ze er te makkelijk over denken en te weinig doen voor de overwinning. maar dat hoort blijkbaar bij ajax.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 16:18:dat betwijfel ik. ja nu wel met al die blessures. maar toch heb ik vaak het idee dat ze er te makkelijk over denken en te weinig doen voor de overwinning. maar dat hoort blijkbaar bij ajax.
laatste 12 jaar zeker ja
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:04:ben in de loop der jaren een aantal keer daar geweest
niet gezien helaas
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:38:geen enkele wedstrijd kan je tegenwoordig over zeggen van die winnen we wel
daar heb je een punt, is niet meer vanzelfsprekend... wel lekker spannend zo, niet goed voor mijn hart
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:49:Dat is gewoon winnen ja en natuurlijk is met de 0 houden leuker, maar of dat nou het belangrijkste is denk het toch zeker niet
3 punteng en strijd dat is het belangrijkste
maar goed... weekend
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 17:45:niet gezien helaas
Helaas zegt ie ook nog
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 17:45:daar heb je een punt, is niet meer vanzelfsprekend... wel lekker spannend zo, niet goed voor mijn hart
Ken me er stukken minder druk om maken dan een aantal jaar terug.
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 30 oktober 2008 om 17:45:pussys
genoeg bij psv ja
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 17:48:Helaas zegt ie ook nog
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 17:48:Ken me er stukken minder druk om maken dan een aantal jaar terug.
ja dat wel, maar toch... genoeg bijna hartverzakkingen en irritaties gehad! dat blijf je gewoon houden.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 17:48:genoeg bij psv ja
weet je niet als je al tijden niet meer bent geweest