Ik hoop dat je het gaaf vindt! Voor mij heeft het iets toegevoegd aan mijn leven,
..het antwoord op de vraag in de topictitel weten we nog niet
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op zaterdag 4 december 2010 om 22:43:
..het antwoord op de vraag in de topictitel weten we nog niet
Begin nou gewoon eerst eens lekker met een diplomatico
Me 2. Ik kan er goed tegen vanavond en jij?
Ik hoop dat je het gaaf vindt! Voor mij heeft het iets toegevoegd aan mijn leven,
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 4 december 2010 om 22:03:
onbeschrijfelijk was die ene keer dat ik het heb gehad, komt er helaas nooit van die 2e keer
Ja 't is meestal niet zoiets van kom we gaan lekker aan de truffels. Maar ik heb het nou 2x gedaan en vondt het echt zwaar tof. Als iej op komt de rush door het hoofd ( ervaar ik het ). En daarna verzuipen in de muur en langs het hele universum vliegen voor 30 min. Dan nog 4 uur lang lachen om hoe traag de tijd gaat, omdat elke keer als je een heel levensverhaal verteld hebt jeje realiseerd dat er maar 30 sec verstreken zijn.
Uitspraak van OldeKlepperd op dinsdag 7 december 2010 om 20:38:
Ja 't is meestal niet zoiets van kom we gaan lekker aan de truffels. Maar ik heb het nou 2x gedaan en vondt het echt zwaar tof. Als iej op komt de rush door het hoofd ( ervaar ik het ). En daarna verzuipen in de muur en langs het hele universum vliegen voor 30 min. Dan nog 4 uur lang lachen om hoe traag de tijd gaat, omdat elke keer als je een heel levensverhaal verteld hebt jeje realiseerd dat er maar 30 sec verstreken zijn.
chill was dat, kon alle problemen in de wereld ook oplossen enz
wil het zeker binnenkort nog eens doen
Zou jij toch echt niet nodig moete hebben xD
Kan helaas niet kiezen, Biertje , Keta , of wat Mdma, de speed valt zowiezo af.
biertje
houden.
Niet knalkoppen dus vanavond
KERSTKAART
Advies gevolgt,ik wil een pauze houden van 2-+ weken zodat ik met kerst / O&N Lekker hard kan gaan.