Partyflock
 
Forumonderwerp · 1026487
 
sos en wiet...

en jij?
 
Only weed :smoke:

maar vanmiddag al..
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 11:28:
maar vanmiddag al..


junk 8)
 
vanavond vroeg naar bed want morgen losssss op kjoe bees B)
Chips en shandy
bieries en misschien een klein blowtje om de avond af te sluiten jwt
 
:cocktail:
 
hoeruh en naalden...
 
:bier: (Y)
bap en bier jalalala
 
gisteren al redelijk na de klote gegaan...


dus water.. en vroeg slapen!
 
kutvocht
Uitspraak van actief op vrijdag 29 augustus 2008 om 11:38:
kutvocht


:O
 
bruin JWT
 
Heroine
 
:bier:
 
thee (L)
Zou het niet weten, ws. gewoon aan de cola ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 11:28:
Only weed

maar vanmiddag al..


en :bier:
 
Chocolade Truffels met slagroom
Vrijdagmiddagborrel. (y)
ga zo maar eens een joint draaien :9
Werkzaam bij Partyflock
niets, morgen wel naar de kenker met Baco en :xtc:
 
mike..:kwijl:
Bier :bier:
 
naproxen 220 + doxy disp 100 pch
laatste aanpassing
oh ja, vanavond aan de Stediril® 30
 
Kukident..
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 augustus 2008 om 11:35:
hoeruh en naalden..


Ik ook, wel schone naalden trouwens.
 
Wiet:smoke: en :cocktail:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 12:35:
naproxen 220 + doxy disp 100 pch


klinkt goed! mocht je wat over houden, let me know!

maare vanavond... nog geen idee.....
 
het tentbier :rot:
Thee met een koekje, morgen naar het strand met de koelbox b)
 
multivruchtensap :9
vanavond aan de pils :bier:
Aardappelen met bloemkool(geprakt) en een kuiltje erin voor de jus(Y)
laatste aanpassing
spruitjes om 6 uur (y)
 
cola
 
lekker op de bruin
 
Ranja met een rietje O:)
2c-b O:)
laatste aanpassing
rode wijn!
 
Weed en wie weet aan de SoSsA, dat kun je nooit goed bepalen vantevoren :P
sjips en bier
laatste aanpassing
Drank!!! :mixje:
Denk dat het daarbij blijft :p
laatste aanpassing
stel deze vraag morgen nog maar een keer...;)
 
Pilske morgen Q base !