Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:N paar biertjes en dan mda en mdma
have fun!
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:N paar biertjes en dan mda en mdma
enjoy! met name de mda.
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:mda en mdma
Korte pauze dit keer dus. ^^
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:N paar biertjes en dan mda en mdma
Haha heb ook al een aantal jaar mda op mijn plankje liggen maar wacht altijd op dat ene moment om het te gebruiken. Maar dat komt maar niet, hehe.
Lekker aan de M
klamme zweethandjes, warm/koud. Vreselijk intens lekker op de bank onder een fleece dekentje series kijken (bezoek is net weg.
ff chillen op M, westvleteren 12 uit 2014 geopend.
lekker hoor!
Westvleteren 12 schijnt 1 van de beste biertjes ter wereld te zijn! Haha dat moet dan genieten geblazen zijn!
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 3 oktober 2016 om 11:19:Nee gewoon de beste, als je m ooit proeft begrijp je direct waarom
Haha is jammer genoeg lastig aan te komen.
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 3 oktober 2016 om 19:37:Valt op zich wel mee, alleen t is zo duur.. (Hier bij n bierspeciaalzaak 12.50 per fles!)
Als je geluk hebt kun je t bij de brouwerij ophalen, op afspraak, voor 42 euro per krat, das dan wel weer te doen.
Ja klopt he. Erover gelezen. Je kan slechts 1krat per half jaar per kentekenplaat kopen, althans zo was het een paar jaar terug. Daarna schijn je het nog een jaar te moeten laten nagisten toch?
Al met al kan ik alleen dromen hoe het zou proeven. Als ik eens in de gelegenheid ben, zal ik eens zo'n Westvleteren xii zien te scoren!
Veel plezier dan hè.
3 roze redbulletje halfe sos en flessie red label dr bij
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2017 om 01:45:Wel wat zwakkere M, maar wel zuiver.
Waarom denk je dat dan?















