Partyflock
 
Forumonderwerp · 1026487
 
sos en wiet...

en jij?
Uitspraak van Sven 'M' op vrijdag 19 augustus 2016 om 22:16:
thuis


Je kan altijd nog Pokemon gaan vangen als je energie teveel hebt ;-)
het regent :-(
oooh das kut.... :s
euhm.... tja dan moet je wat anders verzinnen... of paraplu mee ;-)
 
alcohol , lekker biertje
Candyflip op decibel:)
Nice. Doseringen?

Veel plezier in ieder geval! (:
Een zegel van "27ug", geen idee hoeveel t nou echt is dus, maar iig meer dan dat. Gevolgd door ~100mg mdma (freebase)
2 uur later hebben we er nog een bij gepakt omdat het nog maar matig was
N paar biertjes en dan mda en mdma
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:
N paar biertjes en dan mda en mdma


have fun!
 
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:
N paar biertjes en dan mda en mdma


enjoy! met name de mda. :-)
Natuurlijke endorfines door hardlopen en meditatie
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 24 september 2016 om 22:13:
N paar biertjes en dan mda en mdma


Haha heb ook al een aantal jaar mda op mijn plankje liggen maar wacht altijd op dat ene moment om het te gebruiken. Maar dat komt maar niet, hehe.
Lekker aan de M
klamme zweethandjes, warm/koud. Vreselijk intens lekker op de bank onder een fleece dekentje series kijken (bezoek is net weg.

ff chillen op M, westvleteren 12 uit 2014 geopend.
lekker hoor!
Uitspraak van Sven 'M' op zaterdag 1 oktober 2016 om 00:49:
Lekker aan de M
klamme zweethandjes, warm/koud. Vreselijk intens lekker op de bank onder een fleece dekentje series kijken (bezoek is net weg.

ff chillen op M, westvleteren 12 uit 2014 geopend.
lekker hoor!


Westvleteren 12 schijnt 1 van de beste biertjes ter wereld te zijn! Haha dat moet dan genieten geblazen zijn!
Uitspraak van Q-kele-Q op maandag 3 oktober 2016 om 11:10:
Westvleteren 12 schijnt 1 van de beste biertjes ter wereld te zijn! Haha dat moet dan genieten geblazen zijn!


Nee gewoon de beste, als je m ooit proeft begrijp je direct waarom:)
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 3 oktober 2016 om 11:19:
Nee gewoon de beste, als je m ooit proeft begrijp je direct waarom:)


Haha is jammer genoeg lastig aan te komen.
Valt op zich wel mee, alleen t is zo duur.. (Hier bij n bierspeciaalzaak 12.50 per fles!)
Als je geluk hebt kun je t bij de brouwerij ophalen, op afspraak, voor 42 euro per krat, das dan wel weer te doen.
Vanavond een wijntje bij t eten. Verder lekker rustig aan doen
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 3 oktober 2016 om 19:37:
Valt op zich wel mee, alleen t is zo duur.. (Hier bij n bierspeciaalzaak 12.50 per fles!)
Als je geluk hebt kun je t bij de brouwerij ophalen, op afspraak, voor 42 euro per krat, das dan wel weer te doen.


Ja klopt he. Erover gelezen. Je kan slechts 1krat per half jaar per kentekenplaat kopen, althans zo was het een paar jaar terug. Daarna schijn je het nog een jaar te moeten laten nagisten toch?

Al met al kan ik alleen dromen hoe het zou proeven. Als ik eens in de gelegenheid ben, zal ik eens zo'n Westvleteren xii zien te scoren!
Lekker rood wijntje
Hier staat een lekker goedkoop flesje muskaatwijn op het menu en bijna zeker een paar biertjes.
Gulpener Gladiator! :)
laatste aanpassing
De muskaat was niet te zuipen gelukkig verkopen ze dan ook nog bier:p
:_) MDMA kristallen en speciaalbier
Veel plezier dan hè.
3 roze redbulletje halfe sos en flessie red label dr bij
MDMA kristallen en pils.

gaat nu al lekker. zweethandjes, ogen een beetje wazig soms, lekker warme deken over je heen. heerlijk!
Uitspraak van Sven 'M' op zaterdag 28 januari 2017 om 22:32:
MDMA kristallen en pils.

gaat nu al lekker. zweethandjes, ogen een beetje wazig soms, lekker warme deken over je heen. heerlijk!


Geniet ervan dan hè.
Uitspraak van Sven 'M' op zondag 29 januari 2017 om 00:28:
lekker! :-D


Haha ja beste! Bavaria vanavond, best prima dus. Lekker bij t kampvuur:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2017 om 01:45:
Wel wat zwakkere M, maar wel zuiver.


Waarom denk je dat dan?
MDMA kristallen en La Trappe Quadruppel bier, flesje uit 2014.
Lekker gamen, lekker gaan!
LANparty. hier dit weekend.
MDMA kristallen.
Uitspraak van CHEDDAR op donderdag 6 april 2017 om 18:21:
Zaterdag lsd


Hoe was 't? :D

Ik ga donderdag de 15 gram truffels uitproberen. :)
Net nog bij de Molen geweest. (: