ot; gister ook die canadezen weer even gepakt (spijtig genoeg 2 weken achter elkaar)
daarvoor al wat bier gedronken, man dan slaan ze echt een stuk harder in!
Ga je te hard?
vertel!
toen ik dat zinnetje las ging er echt een walgelijke rilling door me lichaam heen.
bleh, moet er niet aan denken!
Ben je niet de enige maar dat moge wel bekend zijn denk ik. Maar ieder z'n ding hmm
Lelijk geworden? pukkels? etterende prive delen?...of na de experimenteer fase plots iets over gelezen, en toen geschrokken?
Nee, gewoon zo goed als alleen oppeppend effect, totaal geen euforie, is daar niet voor bedoeld dat zo vaak te doen, maar veel plezier, ik denk dat je niet eens meer je eten kan klaarmaken met je korte termijn geheugen
Kijk, en dat is dus het frappante! runnen alle drie zeer succesvol een eigen bedrijf, waarvan 1 een omzet van 3 mlj realiseert. Ik zou er met mijn schilderwerk nog wel mee weg kunnen komen om wat te vergeten (wat ik tot op heden niet doe) maar me maatje echt niet!
Kan verder alleen maar hopen dat je je leven in maatschappelijk, sociaal, geestelijk en emotioneel opzicht net zo goed voor elkaar hebt/krijgt als wij.
Al 7 jaar elk weekend...2 bevriende stellen 11 en 21 jaar idem, ga straks me schoonmoeder ff bellen, zeggen dat ze toch wel lief is
@belg ken je een beetje en weet dat het gebruik bij jouw al wel heeft geleid tot hersenschade , waarschijnlijk ook wat sneller zichtbaar gezien het feit dat een belg van nature al 50% minder grijze massa bezit
Heeft geen belg gereageerd hoor, je ziet ook spoken
@belg ken je een beetje en weet dat het gebruik bij jouw al wel heeft geleid tot hersenschade , waarschijnlijk ook wat sneller zichtbaar gezien het feit dat een belg van nature al 50% minder grijze massa bezit
Altijd gedacht dat die party terrorist een belg was...heeft niets met spoken zien te maken, meer met verkeerd interpreteren van gedrag/uitspraken....maar toch....het zou een belg kunnen zijn
canadesen...voor de eerste en tevens laatste keer
Ging idd te hard, en met name na 15 min me hartslag,(nooit eerder zo sterk waargenomen!) totaal geen "love' gevoel en zoals voorspelt, nu nog brak...
voor mij ook niet meer
, bij de eerste keer niet en 't weekend erna