Zoals ik het momenteel begrijp zijn de visuals mild en de bodyload ook.
Wat zie je precies als de visuals om zich heen grijpen ^^ enige patroon herkenning of gewoon wat vaag
Zie kort verslagje in ander topic. Visuals zijn niet zoo sterk hiermee en de bodyload was eigenlijk afwezig.
Qua visuals was het nou niet zo heftig dat ik zou zeggen dat ze om me heen grepen ofzo, was dat betreft was het visuele alla een hele milde zachte andere 2C trip, beetje vergelijkbaar met een lichte dosis 2C-B. Een beginnersdosis..of ja..dat kan ook gewoon een effect zijn wat sommigen prettig vinden
Gister trouwens voor t eerst LSD genomen in een danssetting, boven verwachting prettig om op te dansen, en ook boven verwachting hoeveel energie je er van krijgt op die manier. Was ook veel prateriger dan verwacht. Als ik t in t park ofzo doe heb ik toch meer zin om te chillen of lekker te blijven liggen. Visuals ben je toch wat minder mee bezig in zo'n setting, je moet echt ff focussen of lekker met je ogen dicht los gaan voordat die heftig komen. Lage dosis 2CI en Methylone waren op een gegeven moment prettig om het effect wat te moduleren
Ik heb eindelijk een goeie connectie, ik heb laatst een partij x-files gekocht.
Een beetje te veel zelfs, wil wel helpen. Speedo ook aanwezig. pm me maar
vanavond maar eens ouderwets aan de drank!! goh die jipsil hierboven mij heeft volgens mij problemen om zijn voorraad te laten slinken??? pfff kom em in veel andere topics tegen!