155 op de eerste, maar die lag er wel al een tijdje dus zou wat gedegradeerd kunnen zijn, hoewel ze goed ingepakt waren. Bij mij deed ie namelijk ook een stuk minder dan de vorige keer, wat toch een heeeele ruime tijd geleden is.
Zo'n 80-90 op de anderen. Beide zelf laten testen bij het lab, dus valt verder niks aan af te dingen.
Kleine kans dat de eerste toch gelijk gedoseerd was als de anderen, ze hadden wel dezelfde opdruk (moet nog even kijken of de achterkant niet verschilt trouwens, dat weet ik even niet uit m'n hoofd), maar ik had er van die van destijds wel apart een klein aantal bewaard en deze kwamen dan ook uit het aparte folie&zakje, de anderen van de nieuwe blotter, dus de kans op deze vergissing is klein, maar niet helemaal 0.
In fasen tot ons genomen obv het gesorteerde effect, dus geen onverstandige hoeveelheden zegels tegelijk. Helaas sorteerde de eerste zegel niet het gewenste effect en deed een halfje erbij ook niet veel extra's. Dus ja, met de tijd toch nog doorgepakt. Volgende keer uiteraard als eerste dosis wat meer, nu ik kennis heb genomen van het feit dat het op deze manier toch niet helemaal deed wat het de vorige keer wel deed. Bovendien wilde ik toch al wat harder trippen dan die keer, maar was ik deze keer alsnog maar voorzichtig begonnen gezien het Charly haar eerste keer was en voor mij ook langggg geleden.
wel wat tijd hebben om het te verwerken
Inderdaad.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2011 om 10:26:
3,5 zegel voor een eerste keer is idd redelijk bizar
Toch was ik er bij en kan ik het alleen maar bevestigen

Het was dus niet in 1x genomen, maar over een tijdsbestek van een aantal uur.
De eerste keer werkte het bij mij overigens op één zo'n zegel van 155 ook 15-16u, nu wat langer maar inderdaad paar keer wat bijgenomen dus redelijk logisch te verklaren.
OT; vanavond arbeid.