Partyflock

Forumonderwerp · 1023631

Waarschuw beheerder
Russische tanks trekken Tschinvali binnen
Uitgegeven: 8 augustus 2008 14:15
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2008 14:24

MOSKOU - Een colonne Russische tanks is vrijdag de Zuid-Ossetische hoofdstad Tschinvali binnengetrokken.

Dit heeft het Russische persbureau RIA vrijdag gemeld op gezag van een Russische militaire bron.

Bombardement

Volgens de hoge Georgische functionaris Kacha Lamaia hebben Russische gevechtsvliegtuigen vrijdag de Georgische luchtmachtbasis Vaziani vlakbij de hoofdstad Tbilisi aangevallen en gebombardeerd.

,,Niemand is gewond geraakt, maar een aantal gebouwen is vernietigd'', aldus Lamaia. ,,Zij hebben ons de oorlog verklaard.'' De luchtmachtbasis ligt op zo'n 25 kilometer van de hoofdstad.

Eerder waarschuwde de Georgische Nationale Veiligheidsraad dat Rusland en Georgië in staat van oorlog zouden verkeren als berichten over de aanwezigheid van Russische troepen in Georgie zouden kloppen.

bron : nu.nl
nou mogen alle linkse bomenknuffelaars weer even roepen dat dit allemaal de schuld van amerika is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 augustus 2008 om 20:24:
wie niet. bloedhonden zijn het.

ik niet :)
beter dan die achterbakse amerikanen met hun smoesjes enzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 19:55:
Volgens mij heeft Oxygen iets tegen de Russen en zo :$

Niet zomaar, de aanvallen van Rusland buiten Osstetië zinnen me gewoon niet, onnodig om Tblisi te bombarderen, zeker wanneer het burgerdoelen betreffen..
Waarschuw beheerder
Rusland komt de wereld overnemen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLEVIN op maandag 11 augustus 2008 om 00:30:
Rusland komt de wereld overnemen!

whahaha
ze kunnen geen eens hun land bij elkaar houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLEVIN op zondag 10 augustus 2008 om 00:05:
laat die 3de wereldoorlog maar komen.

lijkt me best leuk, gebeurt er tenminste iets in deze saaie wereld

Als NL gebombardeerd wordt, is het opeens niet meer leuk he? :)

Niet zo idiote dingen zeggen, niemand vond de 1ste en 2de Wereld Oorlog leuk, toen zoveel mensen stierven. Hoe kan een 3de wereld oorlog dan best leuk zijn? :S HOE DAN? :S Echt een idiote opmerking jezus.

Ik zit nu in Tbilisi, afgelopen nacht 2 enorme knallen gehoord...ik kijk rond op Nederlandse sites wat daar gezegd wordt...

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 18:37:
Georgië is nou ook niet echt belangrijk ofzo.

:S Tja, voor NL misschien niet nee maar voor mij en andere mensen wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giorgi op maandag 11 augustus 2008 om 11:15:
:S Tja, voor NL misschien niet nee maar voor mij en andere mensen wel.

Voor de wereld niet..

Gevalletje Rwanda, Eritrea, Sierra Leone..

Waarschuw beheerder
Georgië: Rusland voert cyberoorlog

Meerdere servers van de Georgische staat zijn vlak voor de Russische gewapende inval in het land gekaapt waardoor overheidssites al enkele dagen tijd offline zijn. Georgië wijst met de beschuldigende vinger naar Rusland.

De centrale overheidssite van Georgië is offline, evenals de pagina van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, het Ministerie van Defensie en enkele commerciële sites. De pagina van de president van het land, Mikheil Saakashvili, was ook enige tijd niet bereikbaar, maar deze is inmiddels weer toegankelijk. Donderdag werd de site gehackt, waarna een op Hitler gelijkend portret van de president op de pagina werd getoond. Op een tijdelijk weblog beschuldigt het Ministerie van Buitenlandse Zaken Rusland van de aanvallen op Georgische sites. Weblogger Jart Armin claimt dat het beruchte Russian Business Network betrokken is bij de aanvallen. Het RBN is een schimmige cybercrime-organisatie die banden zou onderhouden met Moskou en de Russische mafia.

Het verkeer van de Georgische overheidssites zou langs Russische en Turkse servers worden geleid waarvan volgens Armin 'algemeen bekend is dat ze onder het beheer van RBN en de Russische staat staan'. In april van vorig jaar kregen regeringssites in Estland drie weken lang cyberaanvallen te verduren, waarvan eveneens vermoed werd dat ze geregisseerd werden door Moskou. Ondertussen zijn er overigens ook berichten opgedoken dat sites van mediadiensten uit de opstandige Georgische deelrepubliek Zuid-Ossetië door pro-Georgische hackers zijn gekaapt. Onder andere osinform.ru en osradio.ru zouden zijn gehackt, waarbij de eerste nu content zou tonen van Alania TV, een mediabedrijf dat de Georgische regering steunt.

Bron: tweakers.nl

Valt me nog mee dat ze het geen cyberterrorisme noemen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 augustus 2008 om 18:37:
ja meer plaats voor ons tog ,wij hebben lebensraum nodig ,en eens in de zoveel tijd moet er gewoon en goeie oorlog komen ,dat er weer veel mensen dood gaan ,is goed voor de mensheid ,zijn tog teveel mensen op deze kutwereld ,en dan kunnen ze teminste die kernwapens en keer gebreuke

Ik hoop dat ze er 1 in je aars schieten!! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 11 augustus 2008 om 17:34:
Ik hoop dat ze er 1 in je aars schieten!!

[img width=79 height=70]http://img170.imageshack.us/img170/5801/fuckingownedry9.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het land wil zelf aansluiting bij rusland en er wonen een hoop russen dus ik vind dat rusland volledig in zn recht staat. Bescherming van russchise burgers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 22:40:
de aanvallen van Rusland buiten Osstetië zinnen me gewoon niet, onnodig om Tblisi te bombarderen, zeker wanneer het burgerdoelen betreffen..

de eerste beschietingen op burgerdoelen kwamen anders van Georgische kant

de regering van Georgie is net zo krom als die van Rusland

de prijs voor meest toepasselijke GIFje van de maand gaat naar ToMirror!
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat het op de radio dat de russen wat dingen plat hadden gebombardeerd.
Het was wel lachwekkend dat de VS opriep tot vrede :P
Waarschuw beheerder
http://www.theync.com/media.php?name=4714-uncensored-footage-from-the-russian-georgian-conflict

wat rauwe beelden, die je niet bij NOS zal zien..

zitten wel wat schokkende beelden tussen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 08:45:
ze kunnen geen eens hun land bij elkaar houden

Als je ziet wat er allemaal inwoont. Is het een wonder dat het al honderen jaren bestaat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nu.nl/news/1697359/38/BP_sluit_pijpleidingen_in_Georgi%EB.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:34:
.nl
nou mogen alle linkse bomenknuffelaars weer even roepen dat dit allemaal de schuld van amerika is

Het os de schuld van Amerika!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bartblij op maandag 11 augustus 2008 om 17:44:
Het land wil zelf aansluiting bij rusland en er wonen een hoop russen dus ik vind dat rusland volledig in zn recht staat. Bescherming van russchise burgers

nee, dit is net zoiets als duitsland valt NL binnen omdat friesland volgens duitsland bij hun wilt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:58:
wonen een hoop russen

dat kan allicht als je aan iedereen paspoorten gaat uitdelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:11:
dat kan allicht als je aan iedereen paspoorten gaat uitdelen

Ach. Er wonen ook ethnische russen hoor. Ook in Georgie. Maar zal wel mee vallen. Er is veel meer aan de hand. Georgie deed ook lekker makkel met Chechense rebellen land binnen laten. En Rusland moelijk lopen doen. Vraag je wel beetje om.

Maar het blijft oorlog. En oorlog=kut.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:37:
Maar het blijft oorlog. En oorlog=kut.

dat is ene feit
maar heb hierbij het idee dat zowel rusland als georgie beide een heel vuil spel aan het spelen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:40:
dat is ene feit
maar heb hierbij het idee dat zowel rusland als georgie beide een heel vuil spel aan het spelen zijn

Klopt. Maar Georgie zou beter moeten weten. Ze dachten dat VS aan zou komen huppelen om te helpen.
Ze vergeten alleen twee dingen. Rusland is geen Iraq. En Georgie is geen Kuwait.

Waarschuw beheerder
en net of een wetsers land rusland aan zal gaan vallen
dan breekt zeker de pleuris uit
en de vs heeft genoeg aan zijn kop (door hun slimme politiek)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:00:
daar is oxygen goed in

Was niet aan mij gericht, kneus.. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:48:
en net of een wetsers land rusland aan zal gaan vallen
dan breekt zeker de pleuris uit
en de vs heeft genoeg aan zijn kop (door hun slimme politiek)

Dat zeg ik :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 10:14:
Dat zeg ik

dan zijn we het eens

Waarschuw beheerder
boeksie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben pro russische, hoe poetin laatste jaren het land weer heeft opgeknapt en weer aanzien heeft gegeven heb ik veel respect voor. Misschien niet zo democratisch maar zoasl het onder jeltsin ging was helemaal verkeerd!! Rusland heeft weer ballen gekregen en de westerse wereld zal rekening moeten houden.

Democratie kent ook een keer zijde, corruptie, grote verschil tussen arm en rij, mensen die misbruik maken van instanties, hoop gelul maar weinig daden.

De vs dacht ff dat zij de wereld konde beheersen maar de russen are back in town!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op zaterdag 9 augustus 2008 om 17:49:
Nergens uiteraard, maar het is wel een feit dat de Amerikanen met de bijbehorende macht als wereldleider na de Tweede Wereldoorlog natuurlijk weinig conflicten nog hebben kunnen oplossen, en de conflicten die ze zijn aangedaan was alleen maar uit eigenbelang. En als je heel onpartijdig kijkt was de Tweede Wereldoorlog dat natuurlijk ook, al konden we de Amerikanen toen op dat moment wel gebruiken om het nazi-regime omver te gooien en de Marshal-hulp om de Europese landen weer op te bouwen

Waar het na de Tweede Wereldoorlog nog ging om de Rode vijand, is na de Koude Oorlog ongeveer het gehele Midden-Oosten in een kwaad daglicht gezet

Sorry voor de late reactie hierop, tijdje niet op pf geweest.

Maar wat wij doen is ook uit eigen belang, dat geld voor alles en iedereen. Ik denk dat het persoonlijk beter is om de kant van het "westen" te kiezen dan die dat van het "oosten".

Ons land profiel past namelijk beter bij het "westen" dat kan je niet ontkennen. We zijn er beter mee gebaat om met de amerikanen mee te gaan dan met een niet westers land.

nee, anders zouden we binnenkort in oorlog zijn met rusland. And you don't want that..

Das inderdaad minder prettig, maar uiteindelijk heel navo / europa + amerika versus rusland ? rusland beeft.

Blaffende honden bijten niet ;)

Uiteindelijk ons als westen heeft ervoor gezorgd dat wij er toch goed bij zitten.

Of je het nu met amerika eens bent of niet, ieder mens doet zijn ding om er beter van te worden ongeacht wat daar voor moet gedaan worden. Dat is mens eigen.

Niet meer dan normaal denk ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zaterdag 9 augustus 2008 om 17:26:
America heeft Irak
China heeft Tibet
Rusland heeft Georgie

wat hebben deze landen gemeen?
ze spelen risk voor volwassenen

terwijl we china en rusland veroordelen
want wij horen natuurlijk bij amerika
en je vrienden veroodeel je als politus natuurlijk niet

Rusland blaast alles daar openlijk op, en zegt gewoon ja en?
america doet het stiekem, en ontkent dat het is gebeurt of dat het taliban of whatever was
en china zegt gewoon dat het van hun is... en dat de "protestanten" geweld gebruiken

en in europa doen we aan vingers wijzen
maar kunnen toch niks doen omdat we verdeelt zijn
en te erg onderling bek vechten om echt wat te kunnen ondermenen

gewoon risk voor volwassenen met een hoop propaganda

Propagande is er voor bedoeld om er zelf beter van te worden, no matter what it cost. Dat is al ons hele leven bekend. Alle mensen die hier stemmen op een politieke partij die "Defensie" en "Westers" minded is gewoon zn mond dicht houden(niet dat dit betrekking heeft op jouw).

Dat jouw ideaal geen oorlog in de wereld is, is een perfectie, en die zal er nooit zijn, omdat we nu eenmaal mensen zijn, gewoon het beste er van maken en je aansluiten wat voor jouw een voordeel is.

Instinct mensen! niets anders :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:34:

Wat een domme opmerking :rot:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 augustus 2008 om 00:23:
De vs dacht ff dat zij de wereld konde beheersen maar de russen are back in town!!!

Maar de sfeer wordt er niet beter op :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 14 augustus 2008 om 21:32:
Uitspraak van warezgay op donderdag 14 augustus 2008 om 00:23:
De vs dacht ff dat zij de wereld konde beheersen maar de russen are back in town!!!

De russen zijn nog lang niet zo ver. omdat ze nu toevallig georgië aanvallen ? natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 21:55:
De russen zijn nog lang niet zo ver. omdat ze nu toevallig georgië aanvallen ? natuurlijk...

denk je dat met al die gasten in Irak, Afghanistan en vele andere plaatsen en nog genoeg personeel over is om het Russische leger tegen te houden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 14 augustus 2008 om 23:41:
Russische

het is en blijft een corrupte tering bende
Waarschuw beheerder
nee Georgie en bondgenoten....;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 23:45:
Russische

het is en blijft een corrupte tering bende

het blijkt maar weer eens want zojuist wordt gemeld en bevestigd door beelden via cnn dat russische troepen en tanks verder oprukken en dat militi,s en para,s aan het moorden en plunderen zijn!!!!!

meldingen komen binnen dat journalisten worden beschoten en dat weer 2 turkse journalisten zijn geraakt door sluipstutters.

waren er eerder nog berichten vanuit het pentagon dat er geen militair ingrijpen zal plaatsen vinden, inmiddels komen er toch berichten dat er schepen opstomen richting die kant en er wordt steeds luider gevraagd om militaire hulp van amerika.

Ze moeten wel ingrijpen want dit gaat uit de hand lopen, de russen plegen overal genocide waar ook al bewijzen van zijn en dat ze op grote schaal liegen.

denk je dat met al die gasten in Irak, Afghanistan en vele andere plaatsen en nog genoeg personeel over is om het Russische leger tegen te houden?

yep dat kunnen ze en ze staan nu ook niet alleen want het hele westen spreekt schande van wat de russen nu doen,in duitsland wordt ook al luider geroepen dat die ook klaarstaan om troepen te sturen.

maarja jij ben toch tegen alles wat amerika is maar dat dit uit de hand loopt is alleen maar dan ook alleen te danken aan rusland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:20:

yep dat kunnen ze en ze staan nu ook niet alleen want het hele westen spreekt schande van wat de russen nu doen,in duitsland wordt ook al luider geroepen dat die ook klaarstaan om troepen te sturen.

maarja jij ben toch tegen alles wat amerika is maar dat dit uit de hand loopt is alleen maar dan ook alleen te danken aan rusland.

Ik moet het nog zien dat ze echt de oorlog aan rusland verklaren, als ze het doen hebben ze een akkordje gegooid wat betreft de olie.

Maar geloof mij dat als de VS zijn handen erin steekt, de oorlog allen maar viezer wordt.

Ze kunnen nog genoeg manschappen leveren als ze willen maar het kost nogal wat, en kosten lopen al enorm uit de hand en de grote geldstroom van opium en olie is niet meer zoals in de jaren 70

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:20:
maar dat dit uit de hand loopt is alleen maar dan ook alleen te danken aan rusland

:lol:

Rusland is niet begonnen, maar werd al geruime tijd geprovoceerd zoals bijvoorbeeld met het voornemen van de VS om een anti-raketsysteem in het oostblok te plaatsen. Dat lijkt in eerste instantie niet gevaarlijk maar als je gaat kijken naar het verloop van WOII en het voornemen van Rusland om te voorkomen dat ze in de toekomst nog een keer voor schut worden gezet door het Westen na niet nagekomen beloftes dan is zo'n raketinstallatie een doorn in het oog en een direct gevaar omdat zo de buffer wegvalt. Amerika is begonnen, niet Rusland. Dat Rusland zou ingrijpen wanneer ze de kans zouden krijgen was te verwachten en het was dan ook niet slim van saasjkavili om militair in te grijpen in zuid-ossetie wat ook nog eens tegen een internationaal bestand in ging.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:31:
Ik moet het nog zien dat ze echt de oorlog aan rusland verklaren

dat zal nog niet gebeuren maar 5 minuten geleden wordt rusland nogmaals benadrukt
dat ze met onmiddelijke ingang zich moeten terugtrekken en dat de relatie tussen die landen helemaal bekoeld is en dat het level omhoog gaat.

Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:31:
de oorlog allen maar viezer wordt.

dat is ie al want nu wordt er volop gemoord, dorpen worden plat gebrand en inmiddels zijn er wel meer tanks op weg en convooien.

de russen zeggen tegen de buitenwereld dat ze niks doen maar juist op de grond blijkt
hoe ze bezig zijn en zich niks aantrekken wat iedereen ook zegt, zelfs humanitair hulp wordt niet toegelaten in die gebieden.

en ff terug te komen op die journalisten, zijn nu beelden van dat ze verslag doen en dat ze worden neergeschoten, die turkse journalisten zijn afgelopen zondag neergeschoten en de roep om onderzoek naar die camaraman van rt4 wordt ook luider want er zijn berichten dat die toen op aanwijzing van troepen op de grond zijn gebombardeerd!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:47:
Rusland is niet begonnen, maar werd al geruime tijd geprovoceerd zoals bijvoorbeeld met het voornemen van de VS om een anti-raketsysteem in het oostblok te plaatsen. Dat lijkt in eerste instantie niet gevaarlijk maar als je gaat kijken naar het verloop van WOII en het voornemen van Rusland om te voorkomen dat ze in de toekomst nog een keer voor schut worden gezet door het Westen na niet nagekomen beloftes dan is zo'n raketinstallatie een doorn in het oog en een direct gevaar omdat zo de buffer wegvalt. Amerika is begonnen, niet Rusland. Dat Rusland zou ingrijpen wanneer ze de kans zouden krijgen was te verwachten en het was dan ook niet slim van saasjkavili om militair in te grijpen in zuid-ossetie wat ook nog eens tegen een internationaal bestand in ging.

lul niet joh, die russen hadden allang plannen liggen om dit de doen en wat ze nu doen wordt door verschillende analisten al vergeleken met wat hitler toen deed(in het begin) en dan kan je wel lachen :S erg triest van je, ik lach niet hoor :no:

jij legt de schuld bij amerika, rot toch op en wat geeft rusland het recht om te doen wat ze nu doen en dat is een land binnenvallen met barbaarsgeweld en uitroeing van de mensen want dat is wat er verdomme gebeurd, onschuldige burgers doden, steden platgooien en steeds verder het land binenvallen en nu op weg zijn naar de 2de grote stad :@ Ingrijpen dat is wat er moet gebeuren.

deze crisis gaat hele grote gevolgen hebben en LOOPT STEEDS VERDER EN VERDER UIT DE HAND
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:56:
en dan kan je wel lachen erg triest van je, ik lach niet hoor

De reden waarom ik lach is niet vanwege de oorlog maar om het feit dat zoveel mensen de Westerse media napraten zonder voor zichzelf na te denken.

en wat ze nu doen wordt door verschillende analisten al vergeleken met wat hitler toen deed(in het begin)

Totaal niet met elkaar te vergelijken. Voor Hitler ging het om lebensraum een een ideologie en voor de russen gaat het om een buffer vanwege de toenemende dreiging vanuit het Westen. Ik zie het meer als een verdediging ipv een aanval hoe gek het ook klinkt (ik weet het). Iets wat ik kan begrijpen naar aanleiding van de gebeurtenissen omtrent de Tweede Wereldoorlog. Het wantrouwen speelt nog steeds en de huidige politieke koers vanuit het Westen maakt het er niet beter op.

deze crisis gaat hele grote gevolgen hebben en LOOPT STEEDS VERDER EN VERDER UIT DE HAND

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 01:05:
otaal niet met elkaar te vergelijken. Voor Hitler ging het om lebensraum een een ideologie en voor de russen gaat het om een buffer vanwege de toenemende dreiging vanuit het Westen

onzin !
het gaat altijd maar om 1 ding en dat is macht
al de andere redenen worden gewoon als excuus hiervoor gebruikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 01:05:
De reden waarom ik lach is niet vanwege de oorlog maar om het feit dat zoveel mensen de Westerse media napraten zonder voor zichzelf na te denken.

oh god heb je hem weer met zijn rechtstreekse lijnen naar het oorlogsfront

Waarschuw beheerder
want de russen "verdedigen" zich met clusterbommen op steden.
die dingen zijn ontwikkeld om landing en startbanen uit te schakelen. niet om op burgers te gooien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 08:56:
want de russen "verdedigen" zich met clusterbommen op steden.

Beste verdediging is de aanval. En wat is mis met clusterbommen op de steden? En jij zou toch moeten weten wat voor cluster bommen er allemaal zijn. Die vrij kansloos zijn techen een vlieg veld. Maar wel kansvol tegen opgehoopte voertuigen/mensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 09:08:
En wat is mis met clusterbommen op de steden?

uhhh.. alles.. vooral als het burgerdoelen betreft.

Waarschuw beheerder
Ïk kan herringern dat je raar vond dat die krengen verboden zouden worden :S.