kopen jullie maar 1/2 pakkie's coke koop ik wel kaartje van een feest en 2 gram pep en paar pilletjes voor het zelfde geld
Heb wel het idee dat de 'peppers' op een gegeven moment zo emotieloos en hard worden, en dat de 'sossers' zo egoistisch worden en helemaal chagarijnig worden als het op is, en altijd maar meer willen.. Maar dat zijn mijn ervaringen hiermee.
Klopt, bij sos blijf je doorgaan tot het op is, en als het dan op is krijg je echt een kutdip. Maar als je beetje ervaren bent kun je het goed hendelen, ik ga meestal lekker pitten dan!
speedgebruikers zien er uit als zombies daarom joh
Met sos heb ik dat totaal niet, als ik de volgende dag opsta meteen goed en gezond eten en je hebt nergens geen last van.
allemaal gewenning
Vroeg me af waarom er vaak zo minachtend over speed geoordeeld word.Vaak word er tegen me gezegd dat het voor sloebers is of dat het gewoon helemaal niks is....terwijl ik het echt wel een lekkere drugs vind
ben benieuwd naar jullie mening hierover
Mensen zouden ook wat meer onderzoek moeten doen voor ze ergens aan beginnen. Toen ik met pep begon wist ik ook van de wereld niet af... Nou gebruik ik liever wat anders met een vergelijkbare werking.
Boek Uit je Bol - Gratis zending
dat valt toch wel mee,heb nog genoeg kleur of niet haha en iedereen moet gewoon lekker gebruiken wat ie wil sos is om t gezellig te hebben en pep om hard te gaan en als je het niet snuiven wil gooi je het toch in je drinken pep bedoel ik dan he.
Coke is voor de zwakkuh, speed is voor de strakkuh!
volgens mij zie ik er toch niet echt uit als een zombie...of wel dan![]()
Halve gram sos van 20 euri (en dan bedoel ik ook 0,5g) en daar koop jij een kaartje van een feest voor met 2 gram pep en pilletjes???
Knap, wat voor feesten ga je dan, de buurtsoos?
Door regelmatig speedgebruik ga je in je eigen gestoorde gedachtenkronkels geloven en raak je fokking paranoia
gloed
sos is ook chemisch hoor en wat dacht je van een pilletje??? of heb jij homeopathische xtc???
zo lang andere ma geen last ervan hebben