dat is de eeuwige strijd tussen coke en speed gebruikers.
dat is de eeuwige strijd tussen coke en speed gebruikers.
omdat je van coke wel kan slapen
omdat je van coke de volgende dag niet brak bent
als 1 vd 2 in pilvorm oid zou zijn zou je ze er niet over horen
gewoon een beetje mixen heb je van alles wat
Ik vind cokegebruikers meestal niet leuk,alles voor hunzelf willen hebben ik ik ik het begint leuk maar hoellanger ze bezig zijn hoe minder het word.........daar in tegen vind ik speedgebruikers veel gezelliger(of zal het aan mijn mensen liggen??).........Vind het fijne van speed dat je toch lekker bij bent,adrem bent en lekker lang wakker kan blijven
et is ook altijd eeen apart soort volk die het gebruikt
En pep is goed voor de lijn
Ben benieuwd wat jij daar onder verstaat ben het daar niet mee eens.........
ja das een voordeel als ik net iets te dik word gewoon even pepdieetje daar kan sonja niet tegenop
wat een bullshit
ook van pep kan je slapen hoor en de kater van coke vind ik een stuk walgelijker
nou ik weet niet hoor, maar het enige wat ik dan aan het doen ben is mn plafond bekijken, en de kater van coke is misschien irritanter, maar houdt niet zo lang aan als bij pep.
Ik vind cokegebruikers meestal niet leuk,alles voor hunzelf willen hebben ik ik ik het begint leuk maar hoellanger ze bezig zijn hoe minder het word.........daar in tegen vind ik speedgebruikers veel gezelliger(of zal het aan mijn mensen liggen??).........Vind het fijne van speed dat je toch lekker bij bent,adrem bent en lekker lang wakker kan blijven
nou ik weet niet hoor, maar het enige wat ik dan aan het doen ben is mn plafond bekijken, en de kater van coke is misschien irritanter, maar houdt niet zo lang aan als bij pep
dat men daar dus vaak geen rekening mee houdt met alle gezondheidsklachten en psychische klachten vandien.
laats
Waar doel je dan op??......doel je op de depressie
Wat ik het gevaar vind is dat je het niet ziet (bij mij dan tenminste) en dat je je echt kut kunt voelen dus er snel naar kan pakken omdat je dan het gevoel weer kwijt bent.het is natuurlijk erg goedkoop dus kan je eigenlijk altijd wel iets in bezit hebben
Wat geeft speed nou precies voor gevoel?
Ben eigenlijk opzoek naar een altenatief voor XTC, omdat hier altijd kotsmisselijk van wordt en 2 dagen echt ziek ben.
omdat je van coke wel kan slapen
Maar heb verder ook niks tegen mensen die het wel gebruiken
Ieder z'n ding
het is ook altijd eeen apart soort volk die het gebruikt
Ben eigenlijk opzoek naar een altenatief voor XTC
Maar dat is met eigenlijk elke drugs
Heb weleens van die Yellow Cabs geprobeerd. Één of andere kruiden-XTC of zoiets. Dit zou HET alternatief voor XTC zijn.
Merkte helemaal niets.
Wil wel weer iets gebruiken wat dezelfde effecten heeft als XTC.
Maar dan ZONDER de nadelen ervan