Ps: liever speed dan coke, het effect is 10 x heftiger, en het kost 10 x minder!laatste aanpassing 26 juni 2008 18:41
doe dan gelijk ketamine
wat een belabberde onderbouwing sorrie. dus als het duur is en lekker dan was het oke. hehe
nja bekijk het zo, als het duurder is, heeft het meer waarde omdat de kwaliteit van de drug hoger is. Er zitten duurdere bestandsdelen in of heeft meer werk nodig om de drug te maken. Daarom is goedkope troep gewoon vaak van slechte kwaliteit. Niet zo moeilijk te bedenken lijkt me
nja bekijk het zo, als het duurder is, heeft het meer waarde omdat de kwaliteit van de drug hoger is. Er zitten duurdere bestandsdelen in of heeft meer werk nodig om de drug te maken. Daarom is goedkope troep gewoon vaak van slechte kwaliteit. Niet zo moeilijk te bedenken lijkt me?
Je zou idd de chemische samenstelling een x moeten opzoeken dan weet je waarom er minachtend over pep wordt gedaan
Feit is wel dat ze met speed vaak niet zo nauw kijken (roze speed, zelfs paarse of oranje speed?) en dan blijven er beginstoffen over.
Nja allemaal goed en wel .. maar iemand die dr net mee begint heeft echt geen flauw idee hoe je 't echte spul herkent ofzo
jhawel het kan voorkomen dat iemand tot op zekere hoogte lichamelijk verslaafd raakt aan speed.
als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt
nja bekijk het zo, als het duurder is, heeft het meer waarde omdat de kwaliteit van de drug hoger is. Er zitten duurdere bestandsdelen in of heeft meer werk nodig om de drug te maken. Daarom is goedkope troep gewoon vaak van slechte kwaliteit. Niet zo moeilijk te bedenken lijkt me?
is het een drugs waarvan je de problemen moeilijker ziet aankomen. daarbij kan ook de prijs problemen geven natuurlijk en de zwarte wereld is behoorlijk hardnekkig.
coke dodelijker bij een te grote inname
waarom speed gebruiken als coke veel lekkerder is ???
niks mis met speed/ kwa gevoel dat, coke is net zo slecht voor je... je bent alleen financieel duurder uit
kopen jullie maar 1/2 pakkie's coke koop ik wel kaartje van een feest en 2 gram pep en paar pilletjes voor het zelfde geld
kijken wie het meer naar ze zin heb
beter voor in de kroeg of lekker thuis
ja daar is coke ook weer ideaal voor, maar zelf ga ik nooit naar de kroeg/discotheek ofzo
maar ja speed niks mis mee en wat je zegt je kunt het beter op feesten gebruiken dan sos
maar met welke reden gebruiken jullie drugs? de lulkick? de fitheid?
maar met welke reden gebruiken jullie drugs? de lulkick? de fitheid?
alleen moet toegeven speed is ranzig om te snuiven, kan gegrijpen dat hoop mensen daar op afknappen
maar indd coke mee nemen op een feest schiet niet op je bent er zo door heen en ik wil dan alleen maar meer een meer
schiet idd niet op maar op een feestje wil ik liever lekker spacen coke wordt ik dan veel te onrustig van..teveel prikkels, teveel gedoe om te pakken...
Smaakt lekker toch
daarom tog liever pil omdat je dan geen half uur hoef te wachte tot de vieze smaak weg is..
bij xtc weeet je ongeveer wel wat genoeg is..
Vroeg me af waarom er vaak zo minachtend over speed geoordeeld word.Vaak word er tegen me gezegd dat het voor sloebers is of dat het gewoon helemaal niks is....terwijl ik het echt wel een lekkere drugs vind
ben benieuwd naar jullie mening hierover
best triest dit...
Uitspraak van Shanna84op dinsdag 24 juni 2008 om 20:19:
Vroeg me af waarom er vaak zo minachtend over speed geoordeeld word.Vaak word er tegen me gezegd dat het voor sloebers is of dat het gewoon helemaal niks is....terwijl ik het echt wel een lekkere drugs vind
ben benieuwd naar jullie mening hierover
best triest dit...