Partyflock

Forumonderwerp · 1017751
Waarschuw beheerder
Hoi hoi,

Vroeg me af waarom er vaak zo minachtend over speed geoordeeld word.Vaak word er tegen me gezegd dat het voor sloebers is of dat het gewoon helemaal niks is....terwijl ik het echt wel een lekkere drugs vind

ben benieuwd naar jullie mening hierover

thanx

x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KietelaaR op donderdag 26 juni 2008 om 21:10:
Wat wil je daar mee zegge? dat je 3 jaar ouder bent en de man met verstand kan uithangen

nee zeg alleen dat dat de meest bekrompen uitspraak was ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkside Connection op donderdag 26 juni 2008 om 18:37:
Ps: liever speed dan coke, het effect is 10 x heftiger, en het kost 10 x minder!laatste aanpassing 26 juni 2008 18:41

doe dan gelijk ketamine 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Douwe... op vrijdag 27 juni 2008 om 00:30:
doe dan gelijk ketamine

Tsja, misschien toch maar eens doen ja, ben wel benieuwd eigenlijk!
Maar eerst ff uitvogelen of ik het ergens kan krijgen, keta is er toch wel in westfriesland of zaanstad?
Ik houdt me niet echt met dat soort dingen bezig, dus moet ff rond gaan vragen
Binnen mijn kennissenkring wordt `t niet gebruikt (voor zover ik weet tenminste)

Waarschuw beheerder
keta is in tegenstelling tot speed wel zwaar relax:P
Waarschuw beheerder
begrijp niet dat mensen zeggen dat pep zo slecht voor je is en dat coke relaxed is, coke is minstens net zo slecht voor je lichaam als pep, duurt misschien wat langer voordat je door hebt dat je naar de klote aan het gaan bent maar lichamelijk is het minstens net zo slecht als pep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 26 juni 2008 om 21:09:
wat een belabberde onderbouwing sorrie. dus als het duur is en lekker dan was het oke. hehe

nja bekijk het zo, als het duurder is, heeft het meer waarde omdat de kwaliteit van de drug hoger is. Er zitten duurdere bestandsdelen in of heeft meer werk nodig om de drug te maken. Daarom is goedkope troep gewoon vaak van slechte kwaliteit. Niet zo moeilijk te bedenken lijkt me?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op vrijdag 27 juni 2008 om 12:05:
nja bekijk het zo, als het duurder is, heeft het meer waarde omdat de kwaliteit van de drug hoger is. Er zitten duurdere bestandsdelen in of heeft meer werk nodig om de drug te maken. Daarom is goedkope troep gewoon vaak van slechte kwaliteit. Niet zo moeilijk te bedenken lijkt me

bekijk jij het eens zo dan, coke is niet duur waar het vandaan komt, het wordt duur omdat het hierheen moet komen, pep wordt nog net niet op elke hoek van de straat gemaakt vandaar dat het goedkoop is. Ooit het filmpje al eens gezien hoe ze coke maken? laten weken in bezine en oude benzine en dergelijken ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inderdaad, de producenten van coke verkopen het voor 600 euro per kilo.
En dat filmpje van hoe ze dat maken, was ik ook al aan het zoeken maar kon dat precieze filmpje niet vinden.
Waar ze echt 10 keer dat goedje doorspoelen met benzine enzo..
Waarschuw beheerder
nja bekijk het zo, als het duurder is, heeft het meer waarde omdat de kwaliteit van de drug hoger is. Er zitten duurdere bestandsdelen in of heeft meer werk nodig om de drug te maken. Daarom is goedkope troep gewoon vaak van slechte kwaliteit. Niet zo moeilijk te bedenken lijkt me?

Zo, wat ben jij dom! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op woensdag 25 juni 2008 om 12:47:
Je zou idd de chemische samenstelling een x moeten opzoeken dan weet je waarom er minachtend over pep wordt gedaan

Opmerking hierboven gaat nergens over, zolang speed goed gemaakt word, is er niks aan het handje, zelfde met ghb, wordt gemaakt uit verfoplosser en gootsteenontstopper. Zolang de reacties goed gedaan worden is er niks aan de hand. Feit is wel dat ze met speed vaak niet zo nauw kijken (roze speed, zelfs paarse of oranje speed?) en dan blijven er beginstoffen over. Dit kunnen ook oplosmiddelen zijn, die je misschien niet zo graag in je neus hebt. En dan heb je nog dat het vaak versneden wordt met caffeine of iets dergelijks. In 2006 was de gemiddelde pep in NL ongeveer 35% puur. Dat betekent, gemiddeld, 65% rotzooi. Dus gemiddeld 2/3 van wat je snuift is rotzooi als je die zooi niet uit handen van een chemist krijgt. Misschien dat er daarom zo minderwaardig over wordt gedaan. Coke overigens gemiddeld 52% puur in dat jaar. Zelf vindt ik dat er met geen enkele drugs (mits het puur is) wat mis is. Je moet ze alleen niet misbruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 12:43:
Feit is wel dat ze met speed vaak niet zo nauw kijken (roze speed, zelfs paarse of oranje speed?) en dan blijven er beginstoffen over.

Nja allemaal goed en wel .. maar iemand die dr net mee begint heeft echt geen flauw idee hoe je 't echte spul herkent ofzo. Mij zoude ze evegoed pure bloem kunne verkope en ik zou 't pas merke als ik met een paar euros minder en een kutgevoel in mn bureaustoel hang dan x_o

Google biedt nu eenmaal nie echt veel "how-to's" aan ivm met drugs x')
Gat in de markt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 13:53:
Nja allemaal goed en wel .. maar iemand die dr net mee begint heeft echt geen flauw idee hoe je 't echte spul herkent ofzo

Mensen zouden ook wat meer onderzoek moeten doen voor ze ergens aan beginnen. Toen ik met pep begon wist ik ook van de wereld niet af... Nou gebruik ik liever wat anders met een vergelijkbare werking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 26 juni 2008 om 21:10:
jhawel het kan voorkomen dat iemand tot op zekere hoogte lichamelijk verslaafd raakt aan speed.

lichamelijke tolerantie is geen lichamelijke verslaving.

Je kunt onderscheid maken tussen lichamelijke afhankelijkheid en geestelijke afhankelijkheid. We spreken van lichamelijke afhankelijkheid, als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (ontwenningsverschijnselen). Wanneer iemand stopt met het gebruik van speed doen zich, afgezien van vermoeidheid, geen ontwenningsverschijnselen voor.

trimbos instituut.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op vrijdag 27 juni 2008 om 14:14:
als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt

lekker duidelijk van trimbos...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 26 juni 2008 om 21:03:
als een middel lichamelijk verslavend is dit voor iedereen

dacht ik ook......coke is lichamelijk niet verslavend maar las ergens dat het bij een enkeling wel voorkomt al weet ik niet zeker of dat klopt
Waarschuw beheerder

Nou de hoge prijs van cocaine zit m vooral in de lange risicovolle reis naar Europa en alle tussendealers.

als je lichamelijk kijkt wat coke doet dan wordt je daar ook niet vrolijk van. In tegenstelling tot speed is coke dodelijker bij een te grote inname. Ook verzwakt het bepaalde spieren en omdat coke vrij onschuldig lijkt, is het een drugs waarvan je de problemen moeilijker ziet aankomen. daarbij kan ook de prijs problemen geven natuurlijk en de zwarte wereld is behoorlijk hardnekkig. Tevens zorgt de productie van cocaine in bijv colombia voor een enorme corruptie en we blijven zo die wereld financieren. En dat gaat dus ten koste van miljoenen mensen en een heel land.

speed is niet niks maar als Cocaine ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op vrijdag 27 juni 2008 om 17:21:
is het een drugs waarvan je de problemen moeilijker ziet aankomen. daarbij kan ook de prijs problemen geven natuurlijk en de zwarte wereld is behoorlijk hardnekkig.

daarom coke verslaving heb ik zo veel gezinnen uit elkaar zien drijven, puur omdat de finacieele kant mensen laat liegen en best para maakt.. coke verslaafden doen vaak hun omgeving zoveel aan door het financieele plaatje..

ligt ook aan je dealer.. toen ik veel coke gebruikte had ik een dealer die je niks meer verkocht zodra hij zag dat iemand persoonlijke dingen ging veranderen en zodra bijv. een gezin eronder te lijden had
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op vrijdag 27 juni 2008 om 17:21:
coke dodelijker bij een te grote inname

kan best zo zijn, maar speed ook hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mannie op woensdag 25 juni 2008 om 15:23:
Pep is voor de onderste lagen van deze maatschappij!!

wat een ontzettende BULLSHIT zeg!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
waarom speed gebruiken als coke veel lekkerder is ???

Waarschuw beheerder
speedball !

Waarschuw beheerder
Lekkerder???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van La* Mescalina op zaterdag 28 juni 2008 om 16:16:
waarom speed gebruiken als coke veel lekkerder is ???

niks mis met speed/ kwa gevoel dan, coke is net zo slecht voor je... je bent alleen financieel duurder uit

kopen jullie maar 1/2 pakkie's coke ;) koop ik wel kaartje van een feest en 2 gram pep en paar pilletjes voor het zelfde geld

kijken wie het meer naar ze zin heb :lol:

(l) het super opgefokte superman gevoel van speed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zondag 29 juni 2008 om 22:19:
niks mis met speed/ kwa gevoel dat, coke is net zo slecht voor je... je bent alleen financieel duurder uit

kopen jullie maar 1/2 pakkie's coke koop ik wel kaartje van een feest en 2 gram pep en paar pilletjes voor het zelfde geld

kijken wie het meer naar ze zin heb

is toch gewoon persoons gebonden? Ik vind pep echt niets, doe mij maar sos dan, ga ik wel een keertje minder stappen, maar goed, sos op een feestje vind ik sowieso niets, beter voor in de kroeg of lekker thuis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 29 juni 2008 om 22:23:
beter voor in de kroeg of lekker thuis

ja daar is coke ook weer ideaal voor, maar zelf ga ik nooit naar de kroeg/discotheek ofzo

speed is meer voor de lange afstanden laten we zeggen hehe, zaterdag ook had ik feesie bij iemand thuis 2 nippie's speed, en half 6 was ik nog "te" gezellig eigenlijk... maar werd naar buiten gegooit we moesten weg :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zondag 29 juni 2008 om 22:27:
ja daar is coke ook weer ideaal voor, maar zelf ga ik nooit naar de kroeg/discotheek ofzo

ik ook weinig, maar thuis met een borrel erbij vind ik wel relaxed soms...

Pep blijf ik te lang wakker van, raak dan alleen maar in de stress of ik wel kan slapen, dat werkt niet, wordt ik alleen maar negatief van (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 29 juni 2008 om 22:23:
doe mij maar sos dan, ga ik wel een keertje minder stappen

vind ik ook

maar ja speed niks mis mee en wat je zegt je kunt het beter op feesten gebruiken dan sos
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van La* Mescalina op zondag 29 juni 2008 om 23:01:
maar ja speed niks mis mee en wat je zegt je kunt het beter op feesten gebruiken dan sos

dat wel, alleen ik raa er zo van in mezelf gekeerd en 1 snuif is genoeg om me 48 uur wakker te houden, dat frustreed me (n)
Waarschuw beheerder
mja weet je wat het is... heb dat wel is gedaan, naar een feest met coke... had ook 2 gram, en om 2 uur was het op... moest ik alsnog speed bijhalen :( en toen was ik wel hele avond super fit

maar met welke reden gebruiken jullie drugs? de lulkick? de fitheid?

als het om het lullen gaat, ken je net zo goed 2 nippie's pep nemen, praat je net zo als met een gram coke :lol:

alleen moet toegeven speed is ranzig om te snuiven, kan gegrijpen dat hoop mensen daar op afknappen

mja... maar vind coke ook niet lekker kwa smaak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind coke juist lekker!]
alleen jammer dat het zo duur is
speed vind ik gewoon egt ranzig

maar indd coke mee nemen op een feest schiet niet op je bent er zo door heen en ik wil dan alleen maar meer een meer

Uitspraak van RTD op zondag 29 juni 2008 om 23:05:

geen van .. het geeft gewoon een fijn gevoel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

kweet niet, tis eigenlijk altijd in combi met een borre, vaak thuis zitten we al gezellig wijntje te drinken, lekker kletsen...en dan komt gewoon de trek, hou je het langer vol, de wijn valt beter :lol: je blijft fitter en alerter en wordt er gewoon gezelliger van, daarnaast kan je soms echt goede gesprekken hebben (hoewel, als je die normaal niet hebt krijg je die ook niet, kunnen sowieso heel goed praten en het overal over hebben)

tis meer dat het plaatje compleet moet zijn...als ik moe ben heb ik geen zin, als ik gestresd ben ook niet, als ik geen borrel drink ook niet....

alleen moet toegeven speed is ranzig om te snuiven, kan gegrijpen dat hoop mensen daar op afknappen

vind het allebei vreselijk ranzig :lol: Maar pep is wel nog ranziger idd :lol:

Uitspraak van La* Mescalina op zondag 29 juni 2008 om 23:23:
maar indd coke mee nemen op een feest schiet niet op je bent er zo door heen en ik wil dan alleen maar meer een meer

schiet idd niet op :nee: maar op een feestje wil ik liever lekker spacen :9 coke wordt ik dan veel te onrustig van..teveel prikkels, teveel gedoe om te pakken...
Waarschuw beheerder
alleen moet toegeven speed is ranzig om te snuiven

Smaakt lekker toch . Maar mdma nog veel beter :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 29 juni 2008 om 23:29:
schiet idd niet op maar op een feestje wil ik liever lekker spacen coke wordt ik dan veel te onrustig van..teveel prikkels, teveel gedoe om te pakken...

vind ik een heel goed antwoord .. 2x 2/5 gram sos mee naar een feest voor dat je het weet is het op en dna ga je alleen maar meer freaken omdat het op is en dan al weer na een half uur uitgewerkt is .. beter ga ik ook voor een paar goeie pillekes op een feestje veel leuker(Y)

Uitspraak van Demolisher op zondag 29 juni 2008 om 23:31:
Smaakt lekker toch

vind het egt niet lekker ... sos lik ik altijd nog even de laatste beetjes uit ik vind de smaak egt lekker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pep/speed/amfetamine/ritalin of hoe je het ook wil noemen. ik wordt van die zooi alleen wakker en nuchter wat wel relaxed is als je laat op de avond moe/brak/dronken bent. maar als ik nuchter ben dan merk ik haast niets dan deze drug. behalve dat ik lang kan door dansen zonder echt moe te worden.(lichameljk) ik vind het een saaie drug en blijf er liever vanaf maar je kan er ook lekker je vermoeidheid mee uit stellen en zorgen dat je "helder" blijft. mits ik niet te veel neem want dan wil ik wel eens hyper/druk worden.of het verslavend is weet ik niet echt aangezien ik het niet zo vaak doe.. de conclusie speed valt bij me tussen in ik heb met andere drugs meer plezier gehad. maar om nou te zeggen het is kut spul nee want het heeft me vaak genoeg geholpen om de avond door te komen..
Waarschuw beheerder
dat komt omdat mensen pep associeren met een bepaald soort mensen en gedrag, namelijk de doorgeflipte pepkoppen/speedfreaks. en zo is het met elke soort drugs. drugs hebben de potentie om voor heel veel slechts te zorgen, maar ook voor net zoveel goeds. het versterkt de emoties van mensen en laten bepaalde eigenschappen van mensen sterk naar boven komen, maar dit gedrag zit al in de mensen zelf. als jij van jezelf nooit agressief bent wordt je dat ook niet als je bv pep op hebt, maar zit dit al een beetje in je dan kan dit heel erg naar boven komen, maar dan is het nog steeds een gevolg van dat je pep (of andere drug) op hebt, maar niet de oorzaak.. verder word er vooral over pep minachtend gedaan, omdat het goedkoop is en omdat het zogenaamd is voor sloebers die geen coke kunnen betalen. maar dit is onzin want als je pep zou slikken of juist coke in pilvorm kwam was die vergelijking nooit gemaakt. en als je in colombia woont kost coke 5 euro per gram en pep 40 euro en zou het juist andersom zijn.. ik zie drugs voor wat ze zijn en mensen voor wat ze zijn. dat bepaalde drugs veel door bepaalde groepen mensen gebruikt word intresseert me geen zak. mensen die minachtend doen over pep of welke drugs dan ook beseffen niet hoeveel drugs heeft betekend voor de dingen in de wereld en dat waarschijnlijk hun grootste idolen allemaal aam de drugs hebben gezeten..

Waarschuw beheerder
Het grote voordeel tussen speed en coke,is voor mij de energie,de helderheid van geest en het doorzettingsvermogen naar perfectionisme als ik b.v. met mijn hobbie(produceren van muziek) bezig ben. Wat de een als irritant ervaart,dat vind ik juist de grote voordelen van speed.En je bent vind ik,ook niet constant met jezelf bezig.Het nadeel en het gevaar van echt goede speed is denk ik,dat je vermoeidheid onderschat word.Waardoor je reserves opraken en je lichaam uitgeput word.Overdaad schaad.

Waarschuw beheerder
donateur
Speed is gewoon zooi :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 11:37:
Speed is gewoon zooi

Waarom koop je het dan? ;P
Waarschuw beheerder
speed is niet ranzig...

totdat het in je keel komt:lijn:

daarom tog liever pil omdat je dan geen half uur hoef te wachte tot de vieze smaak weg is..
en bij speed heb je vaker de neiging om nog iets meer te snuive;)
bij xtc weeet je ongeveer wel wat genoeg is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op maandag 30 juni 2008 om 23:46:
daarom tog liever pil omdat je dan geen half uur hoef te wachte tot de vieze smaak weg is..

Bedoel je dan speedpil?

En idd, als dat spul dan iets later over de achterkant van je tong heen gaat is het ranzig, vooral bij goeie pep

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:10:
Waarom koop je het dan? ;P

:$:$

Moet iets met me geld doen he :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op maandag 30 juni 2008 om 23:46:
bij xtc weeet je ongeveer wel wat genoeg is..

proef je bloed, dan stop je best :P
Waarschuw beheerder
Omdat coke uit verre oorden komt is het logischerwijs duurder... Denk aan de kosten voor het smokkelen, en daar komt nog bij dat het al door Zoveel handen heen gegaan is voordat jij t nakt... Dat het niet eens Coke genoemd meer mag worden!

En dat de gemiddelde coke snuiver Pep voor sloebers vind is alleen maar omdat hij (door ze coke) is blijven hangen in een ego-trip. En natuurlijk is hij jaloers omdat jij het hele weekend door kan op €10.- en hij in een uur door ze pakkie a €50.- heen is, en dan is ie nog broodnuchter!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat je er een zere neus van krijgt :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna84(k) op dinsdag 24 juni 2008 om 20:19:
Vroeg me af waarom er vaak zo minachtend over speed geoordeeld word.Vaak word er tegen me gezegd dat het voor sloebers is of dat het gewoon helemaal niks is....terwijl ik het echt wel een lekkere drugs vind

best triest dit...

Waarschuw beheerder
Hoezo is dat triest? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 14:12:
best triest dit...

Hoezo triest?

Ik moet zeggen dat iedereen gewoon moet gebruiken waar hij of zij zich fijn bij voelt.

Heb wel het idee dat de 'peppers' op een gegeven moment zo emotieloos en hard worden, en dat de 'sossers' zo egoistisch worden en helemaal chagarijnig worden als het op is, en altijd maar meer willen.. Maar dat zijn mijn ervaringen hiermee.

Daarom hou ik het lekker bij een pilletje, daar voel ik me het fijnst bij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 14:12:
Uitspraak van Shanna84(k) op dinsdag 24 juni 2008 om 20:19:

best triest dit...

jij bent pas triest. :x