gezondheidsklachten en psychische klachten vandien
Hoi hoi,
Vroeg me af waarom er vaak zo minachtend over speed geoordeeld word.Vaak word er tegen me gezegd dat het voor sloebers is of dat het gewoon helemaal niks is....terwijl ik het echt wel een lekkere drugs vind
ben benieuwd naar jullie mening hierover
thanx
x
egoïstisch gedrag
dat is niet goed voor je relatie
idd ja, heb dat helaas ooit ervaren.
je moet er in ieders geval voor zorgen dat er eerlijkheid is, geen stiekem gedoe(dat is funest)
Omdat het chemische teringzooi is waar je kapot van gaat en dat extreem giftig is.
Coke is lichamelijk verslavend
sos is gewoon beter ook al is het duurder en effect veel korter
en egoistich ben ik er nooit van ik deel altijd
Uitspraak van r.moontje op woensdag 25 juni 2008 om 01:20:
idd ja, heb dat helaas ooit ervaren.
Ik ook en die is nu ex
Uitspraak van r.moontje op woensdag 25 juni 2008 om 01:20:
je moet er in ieders geval voor zorgen dat er eerlijkheid is, geen stiekem gedoe(dat is funest)
Een verslaafde liegt dat hij er zelf in gelooft
Uitspraak van Zuurkool op dinsdag 24 juni 2008 om 22:12:
Wil wel weer iets gebruiken wat dezelfde effecten heeft als XTC.
Maar dan ZONDER de nadelen ervan.
methylone is dan jouw ding
ik weet niet, speed veranderd je echt.. coke en pille is gewoon lache.. maar van speed ga je raar denke..
Je houdt op een gegeven moment niet meer rekening met de mensen om je heen en er telt maar 1 ding.. en dat is score..
Das toch gewoon MDMA??
Wordt ook wel Explosion genoemd, las ik net.
Wie heeft er ervaring met Explosion en waar kan ik dit halen?
Uitspraak van angel-007 op woensdag 25 juni 2008 om 15:39:
Coke is lichamelijk verslavend
nee en waarom worden die coke-junks dan zo para en beginnen ze te trilleng en zweteng engzo
Drugs die fit maken (zoals XTC, cocaïne en speed) zijn geestelijk verslavend.
Van coke ga je eerder naar de donder dan van speed.
Coke is geestelijk en lichamelijk verslavend. Speed alleen geestelijk FEIT. Plus van Coke ga je financieel ook nog eens naar de donder (als je niet uitkijkt). En geloof mij, ik heb er al best een aantal (totaal)financieel naar de donder zien gaan door hun Cokeverslaving. Maar nog nooit van speed. Speed is dan weer goedkoper en je heb er ook minder van nodig. Maarja, geen enkele drug is goed voor je natuurlijk(al zeg ik het zelf)
Dit had je Herman Brood wijs moeten maken. Die was toch echt ZWAAR lichamelijk verslaafd aan speed
Ook Coke is wel degelijk lichamelijk verslavend, maar dat komt niet zo heel vaak voor.
Speed vond ik een fantastische drugs... MAAR het is niet voor niets dat IK het al 8 jaar niet meer doe. De gewoonte sluipt sneaky in je systeem. Waak daar goed voor!
Drugs die ontspannen (zoals alcohol en heroïne) zijn geestelijk en lichamelijk verslavend.
Drugs die ‘de manier waarop je dingen ziet' veranderen, zijn niet verslavend
snap het ook niet speed is kei gezond man en nog leuk ook dus degene die speed afzeike kan na de klote lopen
In principe is het niet lichamelijk verslavend met uitzondering van een enkeling,maar komt nauwelijks voor.
omdat speed goedkope drugs is en omdat het vies is!
Speed is lichamelijk niet verslavend,dus ook niet voor Herman Brood.
dammm verstand komt met de jaren, maar echt dit is wel z'n beetje de domste bekrompen uitspraak hier in dit topic maar ach je bent ook al 17