bomberman jwt
Double Dragon
Wolfenstein 3D
Volgens mij zit die eraan te komen
Er was hier al een remake van, maar nu komt er een met nog vettere graphix, schijnt het.
Carmageddon
Van Hooligans : Storm over europe ook wel
Wahaha!! Heyyyooo heyyyooo heyyyoooo!!!! Die was echt leuk. Jammer dat het door een stelletje amateurs is gemaakt. Een goed uitgewerkte versie zou wel aanslaan denk ik.
stunts
alle Blue msx games1980-1985
zelda alleen dan ook voor pc en echt next gen
en zoals Vridz al zei:
Uitspraak van *SPAM op donderdag 26 juni 2008 om 04:02:
stunts
daar is al jaaaaren een remnake van
www.trackmania.com
4 Golden Axe
*4 Golden Axe
Deze remake is al verneukt voordat hij uitkomt. Ten eerste komt de dwerg niet meer in het spel voor. Ten tweede het heet toch golden axe??? Volgens mij had die dwerg een axe daar draaide heel het verhaal om.
Typisch een voorbeeld van je klassiekers verneuken! De Dwerg moet terug!laatste aanpassing 28 juni 2008 11:34
Street Rod
Redneck Rampage
DS Snatcher op Playstation 3
Hired Guns
Dune II
bomberman jwt
Dungeon Keeper!
superfrog op de amiga 500
- Freespace (hoop ooit dat deel 3 een keer uitkomt)
- Wing Commander
-Sam and Max
Full Throttle
DS Snatcher op Playstation 3
One Must Fall 2097
die mag ook weer eens komen ja was een vet spel
C&C
of Megaman en dan 3d
Uitspraak van Rigorr op zondag 29 juni 2008 om 20:42:
-Sam and Max
Waren ze toch al mee bezig? Had er laatst nog iets over gelezen.. wel jammer dat ze over gaan op 3d, vond dat knullige 'getekende' juist wel wat hebben!
Hou echt van die Lucasarts adventures.. Day Of The Tentacle, Full Throttle, Monkey Island..
Die is er al een tijdje, zijn als losse "episodes" uitgebracht via betaalde download maar ook van de eerste twee "seizoenen" is een "seizoensbox" verkrijgbaar, het is dan knullig getekend 3D maar speelt eigenlijk gewoon als een "ouderwetse" 2D point&click:
Indiana Jones: The Fate of Atlantis was ook erg goed
Nooit gespeeld.. Maar doelde iig vooral op de humor in al die spellen
Ow en Grim Fandango niet te vergeten.. Al kwam ik daar op een gegeven moment niet meer verder volgens mij..
Nja, klote dat t vaak zo'n gedoe is om DOS-spellen aan de praat te krijgen met XP (ofja, nog helemaal niet geprobeerd of naar gezocht verder )
Nooit gespeeld helaas. Mijn pc kon die toendertijd niet aan, en toen ik eenmaal een pc had die het wel aan had gekund was het spel nergens meer (legaal) te vinden Wat overigens voor meerdere games gold
Twee van de beste (space shooter) games ooit, met deel twee zelfs nog beter. Inderdaad hopen dat 3 ooit een keer uit komt maar zal wel niet. En als ie al komt zal ie niet van Volition zijn helaas
D'r zijn zat games waar ik een warm gevoel van krijg maar van de spaceshooter Freespace 1 en zeker deeltje 2 (kan deze zelfs op mijn Mac spelen) was zo'n goed verhaal waarvan je gewoon wilt weten hoe het afloopt. Want in Freespace 2 liepen een aantal verhaallijnen door elkaar bijvoorbeeld. De Terran admiraal had een manier gevonden om te communiceren en te onderhandelen met de shivans (ik weet niet hoe dit af is gelopen, en hoe heeft hij kunnen onderhandelen?). Spelen de Ancients nog mee in het 3e deel of gaan zij een grotere rol krijgen? En dan natuurlijk het laatste gaan de Terrans hun weg naar huis terug vinden?
Veel mensen vonden Freespace een wing commander kloon. Voor mij was het veel meer dan dat! Meer een space opera, fantastische graphics, actie, goede voiceacting, weergaloos verhaal en een sublieme soundtrack.
Freespace 3 moet komen! Al is het niet gemaakt door violition d'r zijn zat andere gamebedrijven.laatste aanpassing 2 juli 2008 00:13
Total anhilation
Freespace was eigenlijk veel beter nog dan Wing Commander (voor die tijd was ik een verstokte Wing Commander fan, vooral van deel 3 en 4).
Maar je hebt gelijk over die open eindes, eigenlijk over alles hier!.
In Freespace 2 die anti-capitalship beam cannons, en het ene schip nog groter dan het andere
Final fantasy 7
Chrone Trigger
raptor
heel raptor was gewoon stoer het sfeertje de muziek alles , echt een SUPER game
remake van deel 1 en 3 zou geniaal zijn
http://www.gamer.nl/doc/46692/Eerste-trailer-Mega-Man-9-is-gezellig-ouderwets
.. nieuwe Mega Man
Wel HEEL erg lang geleden.. jaartje of 8 a 10 ofzo was ik toen?
Over oldschool games gesproken
http://www.gamer.nl/doc/46692/Eerste-trailer-Mega-Man-9-is-gezellig-ouderwets
.. nieuwe Mega Man
Als het oldschool moet zijn, houd het dan ook echt oldschool...megaman 2! Met 1 van de beste soundtracks ooit
en lol @ duke nukem forever in development...daar werden in 1998 ofzo in de PU al grapjes over gemaakt dat t zolang duurde
Commando's...alleen dan in 3d zou erg vet zijn! hoewel je dan wel het gehele concept verneukt maarja
![[img width=300 height=384]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fa/Flashback_box_art.jpg[/img]](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fa/Flashback_box_art.jpg)
Final Fight :
Jij snapt het
Op de C64 Rags to Riches
![[img width=321 height=200]http://c64s.com/games/gif/1454.gif[/img]](http://c64s.com/games/gif/1454.gif)
RS kereltje in het wit
Je moet ook naar school gaan om een betere baan te krijgen.
En op tijd eten anders
Echt balen dat adventures het niet goed meer doen tegenwoordig.. Naast fun (en vooral erg veel humor en een steengoed verhaal) moest je ook nog eens écht je hersenen gebruiken. Laatst nog Hotel Dusk: Room 215 gespeeld op de DS. Echt een meesterlijke adventure! Ik mis dit genre echt Laat er snel een nieuwe Monkey Island, Leisure Suit Larry, Full Throttle, Phantasmagoria of Gabriël Knight komen aub!
metal gear 1 & 2!!!
die van de MSX
Little big adventure!
Oddworld
Daar is het min of meer mee begonnen jaMaar wil je die versies op de Pleestations dan geen remakes noemen?
(niet dat ik ervaring heb met de PS-versies, met de MSX-versies een beetje, maar nooit echt veel gespeeld, plus kwam ook nooit ver, die paar keren dat ik het eens probeerde
verdomd lastig spel
)
waar blijft die remake van half life 1 op de source engine eigenlijk
Geen, klassiekers moet je niet meer aanraken eigenlijk..
Als je een remake of hetzelfde spel nog een keer gaat spelen, verpest het alleen de zoete droom maar
En ik vind het wel weer tijd worden voor een nieuwe 2D mario
Road Rage
duke nukem 3D