Partyflock

Forumonderwerp · 1016997
Waarschuw beheerder
donateur
Most complex crop circle ever discovered in British fields
By Richard Savill
Last Updated: 8:14AM BST 19/06/2008
The most complex, "mind-boggling" crop circle ever to be seen in Britain has been discovered in a barley field in Wiltshire.

[img width=404 height=250 cacheid=00053b51000d7ca4342edb581a02442cf9]http://www.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/00679/crop404_679706c.jpg[/img]
The circle is a coded representation of pi to the 10th significant figure
The formation, measuring 150ft in diameter, is apparently a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.

It is has appeared in a field near Barbury Castle, an iron-age hill fort above Wroughton, Wilts, and has been described by astrophysicists as "mind-boggling".

Michael Reed, an astrophysicist, said: "The tenth digit has even been correctly rounded up. The little dot near the centre is the decimal point.

"The code is based on 10 angular segments with the radial jumps being the indicator of each segment.

"Starting at the centre and counting the number of one-tenth segments in each section contained by the change in radius clearly shows the values of the first 10 digits in the value of pi."

Lucy Pringle, a researcher of crop formations, said: "This is an astounding development - it is a seminal event."

Mathematics codes and geometric patterns have long been an important factor in crop circle formations. One of the best known formations showed the image of a highly complex set of shapes known as The Julia Set, 12 years ago.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2144652/Most-complex-crop-circle-ever-discovered-in-British-fields.html?=rss#continue
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dikkeng lul

Waarschuw beheerder
Gewoon door mengseng gemaakt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:20:
Gewoon door menseng gemaakt!

Stokje met touwtje, en lopen maar :jaja:
Waarschuw beheerder
Vet hoor, knap staaltje werk van E.T.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 15:13:
is apparently a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.

bullshit :lol:

Waarschuw beheerder
Wat hebben de boeren nou die aliens ooit misdaan?? :S
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk die gasten van Beauty and the Nerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan zijn er van die randdebielen die zeggen dat buitenaardsen dat doen...yeah O:)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een enorme stempel

Waarschuw beheerder
Aantal jaren geleden op tv:
de een: Ja voel die energie door je heen stromen

de ander: ja was vrij snel gebeurd effe zo'n graancirkeltje maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom altijd in het graan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:24:
Aantal jaren geleden op tv:
de een: Ja voel die energie door je heen stromen

de ander: ja was vrij snel gebeurd effe zo'n graancirkeltje maken.

Ja ik heb ook ooit es zoiets gezien.. :lol: Stond eerst zo'n mafketel met een wichelroede in het veld bijna klaar te komen van allemaal energie-stromingen.. En een kwartier later zie je iemand die staat te vertellen hoe ie die graancirkel gemaakt heeft.. :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
VET die ga ik vanavond ook in me schaamhaar scheren:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:27:

beetje raar een graancirkel in het gras

Waarschuw beheerder

Ja ik wil zoiets wel es zien in een groot geasfalteerd parkeerterrein.. :$ Zo'n mooi figuurtje uitgesneden in een nacht tijd..
Waarschuw beheerder
donateur

Er bestaan ook zand- en ijscirkels. Bij de laatste zit het patroon niet op maar IN het ijs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 19 juni 2008 om 15:27:
Ja ik heb ook ooit es zoiets gezien.. Stond eerst zo'n mafketel met een wichelroede in het veld bijna klaar te komen van allemaal energie-stromingen.. En een kwartier later zie je iemand die staat te vertellen hoe ie die graancirkel gemaakt heeft

jaja dat was hem, en voor degenen die het niet geloofde hadden ze het maken van de graancirkel ook nog effe opgenomen.

ja slechte graanprijzen dat jaar, dan doen de boeren andere dingen om aan hun centen te komen :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 19 juni 2008 om 15:29:
Ja ik wil zoiets wel es zien in een groot geasfalteerd parkeerterrein.. Zo'n mooi figuurtje uitgesneden in een nacht tijd..

:D Precies. Misschien hebben ze de middelen daar niet voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op donderdag 19 juni 2008 om 15:32:
we gaan er allemaal aan !

NEEEEEEEEE wie gaat ons nou redden:s?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 19 juni 2008 om 15:29:
Ja ik wil zoiets wel es zien in een groot geasfalteerd parkeerterrein.. Zo'n mooi figuurtje uitgesneden in een nacht tijd..

niet wanneer mijn auto er staat!

want dan hoop ik dat die aliens verzekerd zijn

Waarschuw beheerder
waarom geen graanvierkanten en driehoeken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:34:
redden?

lekker belangrijk :D.

Waarschuw beheerder
Doa he ikke goe gedoan he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op donderdag 19 juni 2008 om 15:21:
Stokje met touwtje, en lopen maar

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:35:

Daarom dus;)

Waarschuw beheerder
donateur

Kijk nu wordt er eindelijk nagedacht!

Waarschuw beheerder
Wat boeren allemaal wel niet kunnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Degenen die nog steeds denken dat deze cirkels door mensen gemaakt worden doen er goed aan om deze site te bezoeken: http://www.bltresearch.com/. Voor degenen die te lui zijn om er op te klikken citeer ik hier een belangrijke bevinding met betrekking tot graancirkels:
MAGNETIC MATERIAL IN SOILS

In 1993 a crop formation at Cherhill, England was discovered in which some of the epicenter plants were coated with an iron "glaze," composed of fused particles of apparent meteoritic origin. This coating consisted of comingled iron oxides (hematite and magnetite) fused into a heterogeneous mass, which was actually embedded in some of the plant tissue.

This crop formation formed during the annual August Perseids meteor shower. Levengood and Burke hypothesize (see "Semi-Molten Meteoric Iron Associated with a Crop Formation") that microscopic particles of meteoric dust (which are filtering toward earth constantly as meteors burn upon entering the earth's atmosphere, and which would be more abundant during an actual meteor shower) were drawn into the descending plasma system by the strong magnetic fields known to be associated with plasmas, then heated to a molten state by the microwaves (also known to be associated with plasma systems) prior to impact with the earth's surface.

[img width=425 height=282 cacheid=000f9803002bc1ef06235d831a02442fb6]http://www.bltresearch.com/images/magnetic/magmat1.jpg[/img]
Photomicrograph (100 X) of soil from a crop circle showing traces of melted magnetic material adhering to soil grains.

After this 1993 discovery, regular soil sampling was instituted at most crop circles sampled by the BLT Team. Subsequently, tiny 10-40 micron diameter spheres (and/or partially ablated particles) of unusually pure iron have been regularly found in soils from crop circle sites. Sometimes clusters of these very small, perfectly spherical, magnetic particles are found; sometimes larger spheres (40-50 microns in diameter), which are strongly magnetic, are discovered adhering to bits of soil covered, or inter-mixed, with a partially-melted glaze of the same material.

[img width=425 height=276 cacheid=000f980b002bc1f9418327531a02442fb6]http://www.bltresearch.com/images/magnetic/magmat2.jpg[/img]
Photomicrograph (100 X) of 10-40 micron diameter, spherical, magnetic particles of the type regularly found in crop circle soils. EDS reveals
these spheres to be pure iron; the fact that they are magnetized
reveals they were formed in a magnetic field.

Most often these magnetized spherical particles are found clustered around, or just outside, the perimeters of circular crop formations, suggesting that centrifugal force from a spinning vortex is distributing this material to the edges of the formations. We have seen cases, however, where the major deposition of this material is in the soil at the centers of the circles, the amounts then dropping off toward the perimeters. And we have instances where the magnetic material is deposited linearly, usually in increasing amounts as one samples out toward the perimeters of the circles, again suggesting a rotating force as the distribution agent.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 15:50:
Degenen die nog steeds denken dat deze cirkels door mensen gemaakt worden doen er goed aan om deze site te bezoeken:

ben je echt zo sneu? :roflol:
Waarschuw beheerder
Aha, meteen een stuk duidelijker!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:51:
ben je echt zo sneu?

Ben je echt zo'n sheeple?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een bs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 15:54:
Ben je echt zo'n sheeple?

nope een nuchtere groninger die te oud is voor sprookjes O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je überhaupt die quote gelezen? Geen sprookje maar pure wetenschap en zo staat er nog meer op die site.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: gewoon logish nadenken, damn als je dit soort dingen al geloofd, geloof je zeker zelfs dat de annunaki in 2012 komen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
De Annunaki zijn nooit weggeweest.

Waarschuw beheerder
:roflol:
hou op, ik kan niet meer :lol:

Waarschuw beheerder
Zolang ze maar niet op mijng wiet eng bapveldeng landeng

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind em eerlijk gezegd niet zo heel erg indrukwekkend... er zijn weleens betere geweest
Waarschuw beheerder
heftig hoor :9

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 15:50:
dat deze cirkels door mensen gemaakt worden

Dr worden iig circels door mensen gemaakt...en verdomd ingewikkelde circels ook...dat staat vast. Dus deze zou dat ook best kunnen zijn...als je alles van tevoren uitdenkt is het maken van de circel zelf niet zo heel moeilijk meer d8 ik
Waarschuw beheerder
hebben ze leuk gedaan

heb ze indd wel moeilijker gezien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 19 juni 2008 om 15:27:
Ja ik heb ook ooit es zoiets gezien.. :lol: Stond eerst zo'n mafketel met een wichelroede in het veld bijna klaar te komen van allemaal energie-stromingen.. En een kwartier later zie je iemand die staat te vertellen hoe ie die graancirkel gemaakt heeft.. :roflol:

LOL :d

Tja, veel van die paranormale lui hebben ze niet helemaal op een rijtje ook vaak denk ik. Net als van die lui van het 6e zintuig. Kan daar niet zo goed tegen :x

Maargoed, over deze graancirkle heb ik verder geen oordeel. Vind 'm erg mooi iig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:13:
Dr worden iig circels door mensen gemaakt...en verdomd ingewikkelde circels ook...dat staat vast. Dus deze zou dat ook best kunnen zijn...als je alles van tevoren uitdenkt is het maken van de circel zelf niet zo heel moeilijk meer d8 ik

Inderdaad, er worden cirkels door mensen gemaakt, maar mensen kunnen niet de anomalieën veroorzaken die in sommige cirkels aangetroffen worden. Zie http://www.bltresearch.com/.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:38:
Kijk nu wordt er eindelijk nagedacht!

Omdat graancirkels meestal te maken hebben met bepaalde patronen. Echte graancirkels laten meestal geometrische symbolieken (heilige geometrie) zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:51:
ben je echt zo sneu? :roflol:

Heb jij nou nog steeds niet van jezelf door dat je narrowminded bent?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

dat zijn geen natuurlijke vormen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:20:
Heb jij nou nog steeds niet van jezelf door dat je narrowminded bent?

komop zeg jij bent ook al 5 geweest;)
Waarschuw beheerder
Wordt het ook weer zomer ach ja hebben de mensen ook nog wat te doen.Het blijft gewoon raar dat als dat een ufo heeft gedaan of what ever dat ze er nooit bewijs van is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 16:18:
Inderdaad, er worden cirkels door mensen gemaakt, maar mensen kunnen niet de anomalieën veroorzaken die in sommige cirkels aangetroffen worden.

We hebben het nu over deze specifieke graancirkel. Daar is niets in die trand aangetroffen, voor zover ik weet, en zou het dus heel goed door mensen gemaakt kunnen zijn.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:22:
komop zeg jij bent ook al 5 geweest

Jij ook dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:22:
komop zeg jij bent ook al 5 geweest;)

En jij bent het nog steeds :aai: :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
slecht gefotoshopped.
Waarschuw beheerder
donateur
is apparently a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.

Flikker toch op, ik zie er wel een gezichtje in :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:26:
En jij bent het nog steeds

:/ als je dit soort dingen gelooft ben je gewoon zielig :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:28:
als je dit soort dingen gelooft ben je gewoon zielig :S

Waar zie je mij zeggen dat ik dit geloof dan? Ik sluit mij alleen niet af voor mogelijkheden. En dat doe jij wel, met ECHT ALLES wat ook maar een klein beetje afwijkt van hetgeen je met de paplepel in ingegoten. Jij kan of durft nooit eens verder te kijken dan het gangbare en je gelooft zonder twijfel dat de wereld jij met je ogen waarneemt dé steevaste, niet te betwijfelen, waarheid móét zijn! Daar zit jij helemaal in vastgeroest. Jij noemt dat Groningse nuchterheid, ik noem dat een leven met een Mind dat op slot zit en zo nooit zal groeien. Vind ik persoonlijker iets zieliger. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg je over 4 jaar vergaat de wereld!

Waarschuw beheerder
donateur
Denk vooral voor jezelf. Al die believers gooien ook van alles en nog wat op het internet om het geloofwaardig te maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 19 juni 2008 om 16:43:
Ik zeg je over 4 jaar vergaat de wereld!

lekker belangrijk....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:33:
Uitspraak van xeno op donderdag 19 juni 2008 om 16:28:
als je dit soort dingen gelooft ben je gewoon zielig

Waar zie je mij zeggen dat ik dit geloof dan? Ik sluit mij alleen niet af voor mogelijkheden. En dat doe jij wel, met ECHT ALLES wat ook maar een klein beetje afwijkt van hetgeen je met de paplepel in ingegoten. Jij kan of durft nooit eens verder te kijken dan het gangbare en je gelooft zonder twijfel dat de wereld jij met je ogen waarneemt dé steevaste, niet te betwijfelen, waarheid móét zijn! Daar zit jij helemaal in vastgeroest. Jij noemt dat Groningse nuchterheid, ik noem dat een leven met een Mind dat op slot zit en zo nooit zal groeien. Vind ik persoonlijker iets zieliger. laatste aanpassing 19 juni 2008 16:36

What the bleep do we know :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:54:
What the bleep do we know

Tja het tegendeel is ook niet bewezen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat het geheim van Kapitein Ortega best 's waar kan zijn

Waarschuw beheerder
moderne kunst, man! :D echt mooi die graancirkel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:56:
Tja het tegendeel is ook niet bewezen.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 juni 2008 om 16:58:
Ik denk dat het geheim van Kapitein Ortega best 's waar kan zijn

Volgens mij toch echt kleine blauwe mannetjes door het bos zien lopen.
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 17:26:
moderne kunst, man! echt mooi die graancirkel!

er word daadwerkelijk kunst van gemaakt

[img width=203 height=205 cacheid=000f983d002bc2577d2c35491a024437b8]http://www.the-arcturians.com/ned/webwinkel/kalender.jpg[/img]

[img width=88 height=88 cacheid=000f983e002bc259db610f361a024437b8]http://www.the-arcturians.com/ned/codes1/art1/thirdwave8.jpg[/img]

[img width=88 height=88 cacheid=000f983f002bc25b0f2b47701a024437b8]http://www.the-arcturians.com/ned/codes1/art1/contact88.jpg[/img]

ik vond het zelf erg mooi
en is ook daadwerkelijk overgenomen van graancirkels die gevonden zijn
en had er ook 1 gekocht op doek maar was niet goed gedrukt
helaas daarna niet meer leverbaar

http://www.the-arcturians.com/ned/gallery/index.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:16:
Tja, veel van die paranormale lui hebben ze niet helemaal op een rijtje ook vaak denk ik. Net als van die lui van het 6e zintuig. Kan daar niet zo goed tegen

Bijna allemaal pathologische leugenaars die hun eigen leugens geloven.. Is een soort semi-onbewuste oplichting.. :$

Ook die programma's als char.. :dood: Wat mij betreft allemaal "busted".. Zoiets kan iemand met volle verstand toch niet serieus nemen??

De enige die me tot nu toe verrast heeft is die schot.. :o De babyfluisteraar.. :/ Dat zou best wel es de "real deal" kunnen zijn.. :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:28:
als je dit soort dingen gelooft ben je gewoon zielig

Maar de dingen totaal NIET geloven is net zo zielig.. (n)

Ik ben ook zeer skeptisch, maar je moet ook een oog open houden voor het geval dat je geen gelijk hebt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi ding hoor....knap gedaan

restecp voor de maker(s), wie of wat ze ook mogen zijn...
Waarschuw beheerder
Strak gedaan(Y)
Wel een hoop werkt op de grasmaaiert O:)
Waarschuw beheerder
Netjes (Y)

Hoe die mensen dat toch flikken :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 19 juni 2008 om 18:00:
Wel een hoop werkt op de grasmaaiert

word niet gedaan met een grasmaaiert
Waarschuw beheerder
donateur
Ms Pringle has visited the crop circle and said even though it was raining the night before it appeared, there was no mud inside the formation.

http://news.scotsman.com/latestnews/Is-crop-circle-pi-from.4194757.jp

Waarschuw beheerder
Wel grappig dat ze dit soort femonemen niet aantreffen in derdewereld landen, waar zich ook oneindige graanvelden bevinden.

Iets met techniek en media? :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 15:38:
Doa he ikke goe gedoan he?

hedde gij zonne groote grasmaajert dan ?

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=349 cacheid=000f9858002bc2880e7c818b1a02443c17]http://atechdiva.files.wordpress.com/2007/08/crop20041.jpg[/img]

complex?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van slager op donderdag 19 juni 2008 om 18:08:
word niet gedaan met een grasmaaiert

Nee waarmee dan. Heb jij het bewijs? ;)
Een bigass lasergun ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij deze graancirkels komt geen touwtje aan te pas, dit is een knap staaltje Photoshop. :)

Waarschuw beheerder
Spacengd shit.. jwz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 19 juni 2008 om 19:50:
Nee waarmee dan. Heb jij het bewijs?
Een bigass lasergun ofzo?

het graan word gebroken en niet verwijderd bij de meeste graancircels

door wie of wat dat gedaan word laat ik me niet over uit (ivm domme reacties hier)

maar dat is niet iets vaags dat is aangetroffen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van slager op donderdag 19 juni 2008 om 20:19:

ah, interesting. Dat had ik nog niet eerder gehoord. (heb me er ook niet echt in verdiept ofzo :P )
Ben wel benieuwd naar je theorie, eerlijk gezegd :bloos:

Edit: never mind, heb al wat lesvoer gevonden B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Boer Harm wil weer scoren bij de pers en zo centjes binnen halen met interviews (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 19:01:
complex?

Dat is de zogenaamde Doomsday graancirkel, die aftelt tot de datum 21-12-2012.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 18:39:
Wel grappig dat ze dit soort femonemen niet aantreffen in derdewereld landen, waar zich ook oneindige graanvelden bevinden.

Iets met techniek en media?

8)

Waarschuw beheerder
Zal best dat dit door mensen gemaakt is. Dat kan...Het is geen bewijs dat het aliens waren dus :P Maar dan nog is het kortzichtig om te denken dat we de enigen zijn in het heelal. Ik hoop iig dat we niet de enigen zijn ;)

Waarschuw beheerder
we zijn de enigen, we zijn het begin van alles en het centrum van alles O:)
Waarschuw beheerder

[img width=363 height=353]http://ourworld.compuserve.com/homepages/dp5/crop9607a.jpg[/img]

Julia fractaal

In deze crop cirkel waren een aantal opmerkelijke bevindingen.

Een hoog percentage vrije radicalen bij het graan waarin het cirkel zich bevind.

Ook hadden de zaden in de formatie een langere ontkiem en groeiperiode.

Tevens waren de zaden in de formatie 22% lichter dan die buiten de formatie.

De julia fractaal en deze cirkel getuigen van enorme kennis in heilige geometrie en mathematische kennis in het algemeen.
Denk dat menig persoon die die kennis beheerst, iets beter te doen heeft dan tekeningen maken in graan velden met een stuk hout en een touwtje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 20:42:
we zijn de enigen, we zijn het begin van alles en het centrum van alles

Valt niet te bewijzen...niet dat het tegendeel te bewijzen is maargoed. Hopen mag altijd :) Ik geloof niet dat dit miezerige, primitieve leventje alles is wat er in het heelal te vinden is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 16:13:
Dr worden iig circels door mensen gemaakt...en verdomd ingewikkelde circels ook...dat staat vast. Dus deze zou dat ook best kunnen zijn...

kunnen? die ZIJN door mensen gemaakt ja(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 20:49:
Uitspraak van xeno op donderdag 19 juni 2008 om 20:42:
we zijn de enigen, we zijn het begin van alles en het centrum van alles

Valt niet te bewijzen...niet dat het tegendeel te bewijzen is maargoed. Hopen mag altijd :) Ik geloof niet dat dit miezerige, primitieve leventje alles is wat er in het heelal te vinden is

Alle kennis hierover ligt voor handen ver in de geschiedenis van de mensheid.

Maar goed wetenschappers classificeren die mensen liever als "dommere" mensen.

Anders klopt de stijgende lijn van kennis niet meer, want ja de romeinen dat waren de intellectuelen...dus ja alles wat daarvoor leeefde kan dus nooit slimmer zijn geweest dan de romeinen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 20:44:
Denk dat menig persoon die die kennis beheerst, iets beter te doen heeft dan tekeningen maken in graan velden met een stuk hout en een touwtje

Er lopen meer buiten rond, dan er binnen zitten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 21:05:
Anders klopt de stijgende lijn van kennis niet meer, want ja de romeinen dat waren de intellectuelen...dus ja alles wat daarvoor leeefde kan dus nooit slimmer zijn geweest dan de romeinen.

Men weet tegenwoordig dat de intelligentie van de moderne mens zo als die nu ook is, al duizenden jaren bestaat (denk vanaf 60.000 jaar) misschien wel langer. Dus er zijn misschien sukkels die menen dat de Romeinen de eerste waren... stel je als wetenschapper niet veel voor naar mijn mening.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 21:22:
Men weet tegenwoordig dat de intelligentie van de moderne mens zo als die nu ook is,

Alleen de kennis was anders.
Als je iemand van toen(baby) hier naar toe zou halen. Zou hij hetzelfde functioneren.
60.000 jaar denk niet. Mens was toen nog wat anders. Maar jaar of 5000 geleden zeker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 21:31:
Alleen de kennis was anders.

juist.

Na ja ze zijn het nog aan het onderzoeken maar je moet bepaalde criteria hebben om te bepalen wanneer je van intelligentie kan spreken zoals het nu is. En dan moet je gaan zoeken naar dingen die ons typisch mens maken. en één van die dingen is bijv kunst. Wanneer is men zich gaan uiten met tekeningen. Zo zijn er ook andere dingen die je kan onderzoeken. Trouwens daarbij komt ook dat intelligentie geen vast begrip is. deze is multi-interpretabel. Zo zijn er meerdere mens-soorten geweest die allemaal anders waren maar allemaal bijzonder intelligent waren. Ze waren alleen anders. En de aard van het beestje bepaalde de dominatie op het wereldtoneel. En elk wezen is in zijn eigen leefomgeving intelligent. Een willekeurige ijsbeer in newyork city is niet bijster slim te noemen maar een willekurig mens op de noordpoolkap ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
even voor de duidelijkheid
deze is dus wel door mensen gemaakt ;)

[img width=640 height=480 cacheid=000126ec00027b89742ddcc21a02444765]http://i17.photobucket.com/albums/b77/-BRIDGE-/graancirkelandelhogemaasdijk.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 18:39:

Dit vind ik wel een scherpe opmerking! Dat hoor je idd nooit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 21:52:
Uitspraak van Wazige Willem op donderdag 19 juni 2008 om 18:39:

Dit vind ik wel een scherpe opmerking! Dat hoor je idd nooit...

wat kwalificeer je als 3e wereldland?

ze zijn gespot in azie, zuid amerika en ook afrika, en in afrika weet de sjamaan Credo Mutwa alles over te vertellen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 16:02:
De Annunaki zijn nooit weggeweest.

omg.

maar kan best waar zijn want op 42 lichtjaar zijn er reuzeaardes gevonden :yes: (volgens de telegraaf het is maar wat je geloofd)
dus een volk van reuzemensen (omdat de zwaartekracht daar dus ook sterker blijkt te zijn kijk maar naar Jupiter) is nog niet zo'n gek idee.

Maar dat zij dan een eeuwenlange voorsprong hebben op onze technologie aangezien 42 lichtjaar afstand hetzelfde ontstane tijdsperiode als aarde moet hebben en aangezien een grotere aarde ook een langere tijd nodig heeft om zich leven en intelligent leven te ontwikkelen, lijkt mij dan wel weer vrij sterk.
Waarschuw beheerder
In landen waar mensen wonen die de luxe hebben om zich met grapjes en onzin bezig te houden zul je deze dingen vaker zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 22:01:

3e wereldlanden bestaan niet, is door de westerse overheden verzonnen om ons maar geld te laten doneren aan zogenaamde goede doelen war hun dan were van profiteren (ook conspiracy bullshit)

Waarschuw beheerder
lol, dat is alles behalve de meest ingewikkelde ooit als je het mij vraagt, vooral als je weet hoe je die maakt (met een touwjte vanuit het centrum afmeten en hopla)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:08:
met een touwjte vanuit het centrum afmeten en hopla)

nee joh de aadrkrachten vanuit de grond in je binnenste laten stromen en daarbij denken hoe je het figuur wilt hebben (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:05:
3e wereldlanden bestaan niet, is door de westerse overheden verzonnen om ons maar geld te laten doneren aan zogenaamde goede doelen war hun dan were van profiteren (ook conspiracy bullshit)

derde wereldlanden bestaan zeker wel en die zijn ontstaan vaak omdat het westen op allerlij fronten van ze hebben geprofiteerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:09:
de aadrkrachten vanuit de grond in je binnenste laten stromen

Tzal wel verschillen van mens tot mens, maar als ik iets in me voel stromen ga ik toch eens lekker alles lossen op de pot met behulp van de aard/zwwartekrachten ipv een of andere boer zen veld gratis te gaan bemesten en nog eens een gratis meesterwerkje geven ook nog
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:02:
dus een volk van reuzemensen

Bedoel je de reuzen die hier op aarde waren en samen met de mens hebben geleefd

[img width=500 height=675 cacheid=0001abe70003d300e9718af61a024448da]http://www.puppstheories.com/forum/images/JOE-GIANT2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3e wereldlanden bestaan niet

twijfelachtig antwoord8)

om ons maar geld te laten doneren aan zogenaamde goede doelen war hun dan were van profiteren (ook conspiracy bullshit)

dat doen ze sowieso al. Sorrie maar wat je ook koopt, eet, ziet, aanraakt, etc is verbonden met marketing tegenwoordig. Helaas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 22:12:
derde wereldlanden bestaan zeker wel en die zijn ontstaan vaak omdat het westen op allerlij fronten van ze hebben geprofiteerd

lees mijn laaste 3 woorden

ook conspiracy bullshit)

maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat de meeste afrikaanse stammen 3e wereld zijn gemaakt de afgelopen 50 jaar, omdat het wetsen zo graag hun beeld van de economie daar ook wou laten doorvoeren.
Maar omdat de stammen daar geen zin in hadden en zo bleven zoals ze zijn, zeggen ze gewoon dat ze onderontwikkeld zijn. Bullshit die mensen leven gewoon zo, die moet je niet vergelijken met het westen, die moet je vergelijken met ons in het stenen tijdperk, dus die moet je geen auto's en computers laten zien, die moet je met rust laten.

maar dat is een ander verhaal :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 21:05:
dus ja alles wat daarvoor leeefde kan dus nooit slimmer zijn geweest dan de romeinen.

dat heb je mij nergens zien zeggen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 22:01:

ze zijn gespot in azie, zuid amerika en ook afrika, en in afrika weet de sjamaan Credo Mutwa alles over te vertellen

Ow ok. Dat wist ik niet. Ik ben sowieso niet zo heel erg thuis in het fenomeen graancirkeleng.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 23:47:

Ow ok. Dat wist ik niet. Ik ben sowieso niet zo heel erg thuis in het fenomeen graancirkeleng.

don't bother :(Y)

maare het zal wel met de ligging te maken hebben en was een keer dat ze zeiden dat het plaats vond op de heuvelrug aan de kant waar de wind waait of niet dat is me ff ontgaan.

ik ook niet maare ik kon me nog herrineren dat in 1990 een footage vrij kwam dat je zag hoe die gemaakt werden dmv 3 bollen, dat was voor het eerst dat ik iets zag wat daarmee te maken had

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 21:22:
er zijn misschien sukkels die menen dat de Romeinen de eerste waren... stel je als wetenschapper niet veel voor naar mijn mening.

En toch is dat voor velen een uitganspunt. Daar heeft Hang Loose toch echt gelijk in... de geschiedenis telt voor velen pas vanbaf de Romeinen...
Gelukkig zijn er idd ook genoeg wetenschappers die niet zo denken, maar het heeft zo wel z'n stempel. Zovaak wordt het gebied dat daarachter ligt gewoon overgeslagen. En de Westerse arrogantie ligt denk ik ten delen daaraan ten grondslag.
Waarschuw beheerder
ook conspiracy bullshit)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:16:
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 22:12:
derde wereldlanden bestaan zeker wel en die zijn ontstaan vaak omdat het westen op allerlij fronten van ze hebben geprofiteerd

lees mijn laaste 3 woorden

Hou t dan ff Nederlands want daar wonen we dacht ik zo;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 23:57:
ik ook niet maare ik kon me nog herrineren dat in 1990 een footage vrij kwam dat je zag hoe die gemaakt werden dmv 3 bollen, dat was voor het eerst dat ik iets zag wat daarmee te maken had

Dat filmpje is idd indrukwekkend :) Al ben ik geen kenner op het gebied van faken... op de een of andere manier ziet het er gewoon zeer authentiek uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 00:15:
Dat filmpje is idd indrukwekkend :) Al ben ik geen kenner op het gebied van faken... op de een of andere manier ziet het er gewoon zeer authentiek uit.

daarnaast is tie uit 1989. en de animatie technieken waren toen toch nog niet zo goed, en was zeker ook niet voor jan en alleman beschikbaar.

Ow en btw tis op dezelfde plek als die vandaag werd gemaakt: Wiltshire

toch wel een belangrijke plek dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En daarbij lijken het ook lichtwezens te zijn... waar je juist in deze tijd zo vaak over hoort binnen de esoterische kringen. Wel apart uit die tijd dan. Toen was die term volgens mij nog helemaal niet zo bekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 23:57:

die heb ik vaker gezien...
ehm niet verkeerd bedoeld hoor, maar kijk heel goed...

stel in je hoofd voor 3 katten of 3 honden met een zaklamp op hun hoofd geplakt/vastgebonden.
kijk het filmpje een paar keer...
2 katten/honden die elkaar achterna zitten, de 3e kat/hond vervolg vervolgens hun geurspoor ;) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 00:53:
stel in je hoofd voor 3 katten of 3 honden met een zaklamp op hun hoofd geplakt/vastgebonden.

in volle daglicht?! zaklampen?!

in 1989 en dan hebben ze met windows dos ff die video bewerkt :lol:

Wat wil je nou dat ik zeg?!

dat ik toe geef aan jou argumenten? dat ik zeg van, nou het is allemaal trucage.

mensen die ufo waargenomen hebben, allen aan de dope waren?!

Waarschuw beheerder
Nou ja, ze konden in 1989 natuurlijk heus al wel iets met de video... anders waren die dikke horrors uit die tijd niet mogelijk geweest. B) Maar het lag voor homevideomensjes wel wat lastiger ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 01:12:
dikke horrors uit die tijd

The blob :lol:

Waarschuw beheerder
Lekker vaag die video. :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 01:07:
in 1989 en dan hebben ze met windows dos ff die video bewerkt

alleen die graancirkel is erin gemonteerd, niet zo moeilijk toch, dat kon in die tijd allang.

vind het geen overtuigende video.

elke video van aliens en geesten zijn allemaal slecht, zelfs tegenwoordig, yeah right zelfs met je telefoon zijn ze al beter 8)
Waarschuw beheerder
waat die dingen zijn wel echt mooi :O
maare als het jouw graan is wat daar platgetrapt ligt ben je minder blij denk ik :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:02:
dus een volk van reuzemensen (omdat de zwaartekracht daar dus ook sterker blijkt te zijn kijk maar naar Jupiter) is nog niet zo'n gek idee

Als de zwaartekracht sterker is dan blijf je tog juist kleiner;)

Waarschuw beheerder

Het mooie is dat ze in de goede graancirkels juist niet gebroken worden, maar alleen verbogen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 20:26:
21-12-2012.

Volgens mijn berekeningen is het 12-12-2012 :P (dit kreeg ik als 13jarige bij geschiedenisles te horen Dat de maya dit berekent hebben.

Maar ontopic!
dat ze daar het getal Pi uithalen zeg! Ik zie alleen kringels en rondjes!
Maar ben wel benieuwd wie/wat dit nou gemaakt heeft :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.C@ op vrijdag 20 juni 2008 om 13:11:
Volgens mijn berekeningen is het 12-12-2012 (dit kreeg ik als 13jarige bij geschiedenisles te horen Dat de maya dit berekent hebben.

Krijg je dit tegenwoordig bij geschiedenis? Wij hebben geleerd dat de Amerikanen op de maan zijn geland.
Maar volgens John Major Jenkins, de meest vooraanstaande onderzoeker op dit gebied, is het toch echt 21 dus ik ben benieuwd hoe jullie bij 12 zijn gekomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van slager op donderdag 19 juni 2008 om 21:48:
deze is dus wel door mensen gemaakt

Er is ook al grotere gespot 8)

[img width=1024 height=683]http://pictures.q-dance.nl//6439/large/3/s2130_alex_0532_2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Volgens mijn berekeningen is het 12-12-2012

reken jij maar verder met je rekenmachine.

Het gaat om de winterzonnewende...en dat is elk jaar op de 21e van december dan zijn de dagen het kortst en de nachten het langst, het is tevens de inwijding voor een nieuw seizoen waar de planten uitbloeien en zich klaarmaken voor de bloei in de lente.

En 2012 om dat volges de maya's het einde is van de "lange tijd" periode van 25.920 jaar die kalender eindigd op 21-12-2012.

dat ze daar het getal Pi uithalen zeg! Ik zie alleen kringels en rondjes!

Het is moeilijk om uit teleggen aan iemand die niks met wiskunde heeft maar, ik ga ene poging doen.

[img width=359 height=401]http://home.earthlink.net/~ilyes/96JuliaSetFractal-web72.jpeg[/img]
Een Julia fractaal, uitleg:
http://www.scholieren.com/werkstukken/26429

dit patroon was tevens ook 1 van de graancirkels op dezelfde plek 12 jaar geleden.

dit patroon bestaat uit kleine

vormen
[img width=609 height=320]http://www.geocities.com/fractals_nl/sneeuwvlokmatig.jpg[/img]

deze vormen zijn welbekend aangezien Da Vinci er ook mee kwam
[img width=425 height=500]http://www.rosicrucian.org/newsarchive/images/davinci_vman.jpg[/img]
Dit is toegepast op de mens, en is herleid uit:
[img width=432 height=296]http://jwilson.coe.uga.edu/EMT669/Student.Folders/Frietag.Mark/Homepage/Goldenratio/image19.gif[/img]

de basis van creatie ligt in dit symbool
[img width=450 height=450]http://www.geometrycode.com/sg/images/flower_of_life.gif[/img]

En die vormpjes hierboven zijn terug te vinden in;
[img width=360 height=360]http://www.sciencemuseum.org.uk/on-line/lifecycle/images/1-2-6-3-1-2-1-0-0-0-0.jpg[/img]

Ons DNA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 13:41:
En 2012 om dat volges de maya's het einde is van de "lange tijd" periode van 25.920 jaar die kalender eindigd op 21-12-2012

laten we wel ff in acht nemen dat onze tijdtelling niet klopt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 13:41:
Ons DNA

Leuk hoor...maar ga je het nou ook nog over Pi hebben? ;)

Uitspraak van Coming soon op vrijdag 20 juni 2008 om 13:19:
Wij hebben geleerd dat de Amerikanen op de maan zijn geland.

Misschien is dat wel ook zo! :O
Waarschuw beheerder
tja..wat is echt wat is nep, en wie heeft gedaan..ik kan wel 1 ding zeggen..dat het onmogelijk is een enorme perfecte cirkel te maken zonder allerlei ingewikkelde hulpmiddelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 22:14:
Bedoel je de reuzen die hier op aarde waren en samen met de mens hebben geleefd

volgens mij geloof je zelfs deze photoshop plaatjes :lol:

[img width=484 height=371]http://www.broodjeaap.nl/reus.jpg[/img]

[img width=375 height=500]http://www.egiptologia.pl/gal3/3sakd.jpg[/img]

[img width=391 height=587]http://onelight.com/strand2.jpg[/img]

[img width=300 height=327]http://www.ufodigest.com/news/1107/images/giant-grave.jpg[/img]

hier ook bewijs van aliens op aarde?
[img width=331 height=346]http://www.mysteriousworld.com/Content/Images/Journal/2003/Spring/Giants/Conehead.jpg[/img]
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok stel, de graancirkels zijn door buitenaardsen gemaakt, hoe wisten ze dan van het getal pi? volgens mij had ik hier ooit eens iets over gelezen over de gulden snede etc., en dat sommige verhoudingen bij veel objecten altijd hetzelfde is ofzo? zouden die buitenaardsen dan ook van die getallen afweten?

zo niet, dan zou dit toch zeker door mensen gemaakt moeten zijn, maar dat lijkt me best moeilijk (vooral bij deze graancirkel).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 14:03:
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn?

Ja een incidentele groeistuip
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op vrijdag 20 juni 2008 om 13:58:
ik kan wel 1 ding zeggen..dat het onmogelijk is een enorme perfecte cirkel te maken zonder allerlei ingewikkelde hulpmiddelen.

Ooit gedacht aan een pin in de grond met een touw er aan?

Waarschuw beheerder
zal niet echt perfect worden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 14:03:
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn

Indianen stopte vaak op de hoofden van kinderen helmen. Die zulke 'misvormingen' veroorzakten.

Sowieso uit al die Aliens zijn geld, verhaaltjes, kloppen toch paar dingen niet.
1. Ze lijken vaak(bijna altijd) op wezens die op deze planeet ook te vinden zijn. Wat volgens evolutie en kansberkening gewoon niet mogelijk is. Of het is heel toevallig dat het uit de kans van 1 op miljarden het toch nog zo geworden is.
2. Altijd als er 'Aliens' geweest zijn. Word er radioactiviteit en dergelijke gemeten. Mensen werken nu al aan de transport dat geen emmetie veroorzaakt. Laat staan straling dat isotopen achterlaat. Hoe kan toch een sevilitatie die zooo hoog en anders ontwikkelt is, dan die van ons, toch van die duidelijke sporen achter laten?

Hier mee wil ik niet zeggen, dat ze hier niet geweest zijn. Maar als dat zijn niet de bewijzen er van.

Plus over die reuzen. Waarom ooh toch waarom hoor je en zie je op main stream media toch zo veel over andere mensachtigen van vroeger. Behalve zulke reuzen? Die trauwens anatomisch gewoon niet kunnen bestaan. Omdat, mensen die al 2,5 m hoog zijn, al zwaar gevoelig zijn voor bot breuken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 15:25:
Hier mee wil ik niet zeggen, dat ze hier niet geweest zijn. Maar als dat zijn niet de bewijzen er van.

!!!

Kritisch denken > Standpunt innemen
Waarschuw beheerder
donateur
even voor de duidelijkheid

door een Qufo b)

Waarschuw beheerder

Hey, wacht eens even...

Heb even dat plaatje zitten analyseren, en de omtrek en straal berekend op basis van de grootte van de graanstelen eromheen, en als je nou de omtrek van die cirkel deelt door de straal...komt daar ook PI uit! :O Briljant!!!

Waarschuw beheerder
Vraag me af hoe mieren ons beschouwen :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 15:56:
Vraag me af hoe mieren ons beschouwen :$

Ik heb wel een idee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 20 juni 2008 om 16:12:
sevilitatie

:roflol: :lol:

Russen in Nederland :d

O nee, het is een Oekraboiiii :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
??

emitie
???

cevilizatie. Got hai
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 16:22:
Russen in Nederland

O nee, het is een Oekraboiiii

Vaak beter dan sommige Boeren :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 16:25:
emitie

emissie? inertie?
cevilizatie

civilisatie?
Got hai

tikkels op? ;)

Waarschuw beheerder
Praat jij ook met zo'n ruzzia accent?:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 16:38:
ruzzia accent?

Beetje ;)
Moet je anders me 06 hebben? Kan je het horen :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 16:47:
Moet je anders me 06 hebben? Kan je het horen :$

Ja maar dan heb ik liever wel gewoon dat we gaan hijgen :$

Waarschuw beheerder
ouwe snoepert

Waarschuw beheerder
:kusje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 16:38:
Praat jij ook met zo'n ruzzia accent?

"hey mang" wordt dan "hey mank"

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 14:27:
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn?

Ja een incidentele groeistuip

Nee dat is een vervorming veroorzaakt doormiddel van het langdurig verbinden van het hoofd met banden of kappen. Iets wat in die tijd in de mode was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 15:25:
Indianen stopte vaak op de hoofden van kinderen helmen. Die zulke 'misvormingen' veroorzakten.

kut je zei het al

Waarschuw beheerder
nietes dat is een echte buitenaardse O:)
Waarschuw beheerder
Wezen veruit superieur aan ons mensen zijn lichtjaren komen reizen om doormiddel van graancirkels te communiceren met de mensheid.

Slecht science-ficion verhaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op vrijdag 20 juni 2008 om 13:58:
ik kan wel 1 ding zeggen..dat het onmogelijk is een enorme perfecte cirkel te maken zonder allerlei ingewikkelde hulpmiddelen.

bullshit , dat is kei simpel

enige wat je hier voor nodig hebt is touw die vast zit aan n stok en n plank onder je voeten

ben ik hier de enige nuchtere persoon op het forum ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 22 juni 2008 om 22:42:
Wezen veruit superieur aan ons mensen zijn lichtjaren komen reizen om doormiddel van graancirkels te communiceren met de mensheid.

Slecht science-ficion verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 23 juni 2008 om 06:12:
ben ik hier de enige nuchtere persoon op het forum ?laatste aanpassing 23 juni 2008 06:15

Denk het wel, 'wij' zijn allemaal van die emotionele wezens, weinig ratio.

Waarschuw beheerder
Nee SFX jij bent de enige die 100% op Wiki vertrouwd ;)

Waarschuw beheerder
En er word gewoon Nederlands geschreven :roflol:

Komt door dat de openingspost in het Engels is ;)

Waarschuw beheerder
Ik weet wie het was:D. I know who it was:D...

Waarschuw beheerder
The Squirrel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Squirrel Men was here:devil:

Waarschuw beheerder
.... english only (y)

Waarschuw beheerder
Well we just see it.. :S

Waarschuw beheerder
Ja daag, boeren hollang de gekxte!
Waarschuw beheerder
The aliens are here!

Hahahahahaha

Waarschuw beheerder
blablalballa jotten achter de hek heb je veel boekake tarkennenng

Waarschuw beheerder
joe wijt

Waarschuw beheerder
Ai Spiek end Rait Engklish verie goed.
Dont joe sink?

Waarschuw beheerder
Er mag weer Nederlands gesproken worden.

"Expressie, opinie & gevoelens" Forum

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 21:11:
Er mag weer Nederlands gesproken worden.

"Expressie, opinie & gevoelens" Forum

Wie ben jij nou, om dat te bepalen?
Franzelare de 2de?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 23 juni 2008 om 06:12:
ben ik hier de enige nuchtere persoon op het forum ?

Da's in dit geval zeker geen voordeel, ga jij dan met je plank, touw en stok. :gaap:

Ik geloof er geen ruk van dat je "zomaar" even een perfecte graancirkel uit je mouw schudt, en al helemaal niet die gecompliceerde.
Er wordt een hoop door grappenmakers gedaan, slinger youtube maar eens aan op crop circles. Van alles, tot het firefox logo aan toe komt er langs. :lol:

Ik geloof er persoonlijk wel in dat als er iets is, het dan van boven komt, zonder er religie bij te halen.
Feit is dat zeker niet alleen in onze tijd tekens/boodschappen gevonden worden die alleen van bovenaf te zien zijn.

Neem bijvoorbeeld de Nazca lijnen in Peru.

[img width=273 height=290]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3b/Nazca_monkey.jpg[/img]

Geschat wordt dat ze gemaakt zijn tussen 200 v. Chr. en 700 n.Chr.
Ook dit is alleen te zien vanuit de lucht, in een tijd waarin er ook al zo lekker gevlogen werd. :no:
Met je plankje, stokje en touwtje in het graan is 1 ding, perfect rechte lijnen over 300 meter uithakken met nauwelijks bruikbaar gereedschap "voor de lol" gaat er bij mij echt niet in.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 24 juni 2008 om 21:48:
uithakken met nauwelijks bruikbaar gereedschap "voor de lol" gaat er bij mij echt niet in.

Misschien hadden die mensen toen al geschiedenis besef. En begrepen dat mensen ooit zouden kunnen vliegen.
Je kan wel veel theorien gaan bedenken waarom ze dat gedaan zouden hebben. En dat het voor specefieke 'bezoekers' was. Is er 1 van.
Waarschuw beheerder
Klopt en eentje die ik persoonlijk wel aannemelijk vind aangezien het op vele verschillende plaatsen in verschillende vormen bekend is.
En over hoe ze er toen over dachten weet ik niet, wel dat de goden naar de aarde neerdaalden in hun ruimtewagens of hoe ze ze ook noemden.
Misschien scheten ze juist wel in hun broek van alles in de lucht dat geen veren had?

Waarschuw beheerder
Ik volg je even niet...
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 25 juni 2008 om 00:38:
Misschien scheten ze juist wel in hun broek van alles in de lucht dat geen veren had?

Hoe zou jij reageren op iets wat in de lucht vloog(en dan duidlijk) en totaal niet van deze planeet was?
In broek schijten is misschien groot woord. Maar ik zou aan de grond genageld zijn.

Ja voor de rest. Cultuur. Je weet niet echt van hun religie was. Filosofie. Etc. Als Grieken al wisten dat wat ze toen schreven invloed was over hoe mensen over ze dachten, die veel later zouden komen. Geschiedenis leer is daar onstaan.
Dachten die mensen ook niet zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 00:43:
Hoe zou jij reageren op iets wat in de lucht vloog(en dan duidlijk) en totaal niet van deze planeet was?
In broek schijten is misschien groot woord. Maar ik zou aan de grond genageld zijn.

Jij zou in de grond genageld zijn, maar denk dat de meeste mensen het niet eens zullen zien of merken, en of kunnen zien.

Hun overtuiging dat vogels en vliegtuigen het enige is wat door de lucht gaat en niets anders, zorgt voor ontkenning en het onwetende wordt ervoor dat als zelfs het recht voor je is...het nog niet kan zien.

mooi voorbeeld zijn de mensen die kritiek hebben, en keer op keer bewijs willen zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 25 juni 2008 om 00:54:
en keer op keer bewijs willen zien.

Wat is mis met kritiek? En ben jij dan makkelijk te over halen?
Zou het niet vreemd zijn, als ik een goedkope pop zou maken. Foto van maken. En zeggen. Ik heb een alien gezien?
Voorbeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 01:02:
Wat is mis met kritiek? En ben jij dan makkelijk te over halen?
Zou het niet vreemd zijn, als ik een goedkope pop zou maken. Foto van maken. En zeggen. Ik heb een alien gezien?
Voorbeeld.

Er is niks mis met kritiek, en kritiek is goed. Je moet kritisch zijn om datgeen wat je ervaart waarneemt de juiste waarde te geven om er niet ingeluisd te worden.

Maar idioten die ff een grapje willen maken kunnen je in de maling nemen maar de meest "erkende" instantie wat betreft wetenschappelijk onderzoek kan dat ook.

Het grootste voorbeeld is dan toch wel het IPCC met zijn global warming.

En er is een punt waar de rationele gedachtengang van 1 persoon verdampt om vervolgens de stem van de meerderheid, of de stem van de makkelijkste kant te kiezen.

Zo beweer jij dat ik makkelijk over te halen bent maar datgeen kan ik precies zo over jou zeggen. En ja misschien ben ik wel paranoia en is het allemaal lariekoek...

maar ik hou in ieder geval de mogelijkheid open

dat in tegenstelling tot jij die keer op keer vraagt om visueel bewijs.

Visueel bewijs! mensen laten hele vliegtuigen en bouwwerken verdwijnen en jij vind je optisch waarneming betrouwbaar?!

Kijk in de geschiedenis van de mens, over de grote beschavingen en zijn geschiedenis die veelvuldig in het teken staat van zij van andere werelden. Hele bevolkingen die bouwwerken bouwden en die door de huidige wetenschap gedegradeerd worden door de huidige wetenschap tot zij die net verees uit de mensaap. Plus al hetgeen van andere bevolkingen die daar over schreven. En al dat wat ons onthouden wordt en niet op school je aangeleerd wordt maar echt naar moet zoeken.

Je kan ze net als de wetenschap de makkelijke kant kiezen en ze degraderen tot primitieve stammen, maar je kan ze ook serieus nemen. en in ieder geval de mogelijkheid open laten.

Wat betreft hedendaagse waarnemingen moet je inderdaad voorzichtig zijn. de technieken en visuele trucage is snel te maken en daarom onbetrouwbaar...maar juist de skeptici vraagt om visueel bewijs, en dat terwijl hij zo kan zien hoe makkelijk het visueel vermogen van mens om de tuin geleid kan worden.
En daardoor zeg ik ook dat al zou er een waarneming gedaan worden en een skeptici zou er zo voor staan, die het nog niet zou kunnen zien.

De mens is maar beperkt in zijn visuele waarneming en kan maar een klein fractie van het totale spectrum waarnemen, maar we kunnen dat vergroten door apparatuur te ontwikkelen die ver buiten ons visueel vermogen kunnen kijken. En weer is er genoeg te zien met beelmateriaal van het instituut die nauw verbonden is aan dit soort zaken.
En dan nog is het niet genoeg...

Dan die graancirkels, tuurlijk zijn er mensen in verloop van tijd die onzinnge dingen gaan maken. maar idd ga maar met je touwtje en stokkie en plankie maar ff een die visuele uitkomst van pi tot de 10e digit.

of een Julia fractaal, de meeste mensen weten niet eens wat het is. nou beweer ik niet dat ze gemaakt zijn door andere intelligenties, maar ik laat in ieder geval wel de mogelijkheid open.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leuk voor in de tuin :D
Waarschuw beheerder
Most complex crop circle ever discovered in British fields

Onzin! Het is gewoon het doolhof van de efteling 8)
Waarschuw beheerder
Gekke boereng altijd met hun aandachtsgeile maaikunsteng