Partyflock

Forumonderwerp · 1016997
Waarschuw beheerder
donateur
Most complex crop circle ever discovered in British fields
By Richard Savill
Last Updated: 8:14AM BST 19/06/2008
The most complex, "mind-boggling" crop circle ever to be seen in Britain has been discovered in a barley field in Wiltshire.

[img width=404 height=250 cacheid=00053b51000d7ca4342edb581a02442cf9]http://www.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/00679/crop404_679706c.jpg[/img]
The circle is a coded representation of pi to the 10th significant figure
The formation, measuring 150ft in diameter, is apparently a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.

It is has appeared in a field near Barbury Castle, an iron-age hill fort above Wroughton, Wilts, and has been described by astrophysicists as "mind-boggling".

Michael Reed, an astrophysicist, said: "The tenth digit has even been correctly rounded up. The little dot near the centre is the decimal point.

"The code is based on 10 angular segments with the radial jumps being the indicator of each segment.

"Starting at the centre and counting the number of one-tenth segments in each section contained by the change in radius clearly shows the values of the first 10 digits in the value of pi."

Lucy Pringle, a researcher of crop formations, said: "This is an astounding development - it is a seminal event."

Mathematics codes and geometric patterns have long been an important factor in crop circle formations. One of the best known formations showed the image of a highly complex set of shapes known as The Julia Set, 12 years ago.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2144652/Most-complex-crop-circle-ever-discovered-in-British-fields.html?=rss#continue
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 22:01:
wat kwalificeer je als 3e wereldland?

3e wereldlanden bestaan niet, is door de westerse overheden verzonnen om ons maar geld te laten doneren aan zogenaamde goede doelen war hun dan were van profiteren (ook conspiracy bullshit)

Waarschuw beheerder
lol, dat is alles behalve de meest ingewikkelde ooit als je het mij vraagt, vooral als je weet hoe je die maakt (met een touwjte vanuit het centrum afmeten en hopla)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:08:
met een touwjte vanuit het centrum afmeten en hopla)

nee joh de aadrkrachten vanuit de grond in je binnenste laten stromen en daarbij denken hoe je het figuur wilt hebben (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:05:
3e wereldlanden bestaan niet, is door de westerse overheden verzonnen om ons maar geld te laten doneren aan zogenaamde goede doelen war hun dan were van profiteren (ook conspiracy bullshit)

derde wereldlanden bestaan zeker wel en die zijn ontstaan vaak omdat het westen op allerlij fronten van ze hebben geprofiteerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:09:
de aadrkrachten vanuit de grond in je binnenste laten stromen

Tzal wel verschillen van mens tot mens, maar als ik iets in me voel stromen ga ik toch eens lekker alles lossen op de pot met behulp van de aard/zwwartekrachten ipv een of andere boer zen veld gratis te gaan bemesten en nog eens een gratis meesterwerkje geven ook nog
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:02:
dus een volk van reuzemensen

Bedoel je de reuzen die hier op aarde waren en samen met de mens hebben geleefd

[img width=500 height=675 cacheid=0001abe70003d300e9718af61a024448da]http://www.puppstheories.com/forum/images/JOE-GIANT2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3e wereldlanden bestaan niet

twijfelachtig antwoord8)

om ons maar geld te laten doneren aan zogenaamde goede doelen war hun dan were van profiteren (ook conspiracy bullshit)

dat doen ze sowieso al. Sorrie maar wat je ook koopt, eet, ziet, aanraakt, etc is verbonden met marketing tegenwoordig. Helaas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 22:12:
derde wereldlanden bestaan zeker wel en die zijn ontstaan vaak omdat het westen op allerlij fronten van ze hebben geprofiteerd

lees mijn laaste 3 woorden

ook conspiracy bullshit)

:roflol:

maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat de meeste afrikaanse stammen 3e wereld zijn gemaakt de afgelopen 50 jaar, omdat het wetsen zo graag hun beeld van de economie daar ook wou laten doorvoeren.
Maar omdat de stammen daar geen zin in hadden en zo bleven zoals ze zijn, zeggen ze gewoon dat ze onderontwikkeld zijn. Bullshit die mensen leven gewoon zo, die moet je niet vergelijken met het westen, die moet je vergelijken met ons in het stenen tijdperk, dus die moet je geen auto's en computers laten zien, die moet je met rust laten.

maar dat is een ander verhaal :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 21:05:
dus ja alles wat daarvoor leeefde kan dus nooit slimmer zijn geweest dan de romeinen.

dat heb je mij nergens zien zeggen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 22:01:
wat kwalificeer je als 3e wereldland?

ze zijn gespot in azie, zuid amerika en ook afrika, en in afrika weet de sjamaan Credo Mutwa alles over te vertellen

Ow ok. Dat wist ik niet. Ik ben sowieso niet zo heel erg thuis in het fenomeen graancirkeleng.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 23:47:
ze zijn gespot in azie, zuid amerika en ook afrika, en in afrika weet de sjamaan Credo Mutwa alles over te vertellen

Ow ok. Dat wist ik niet. Ik ben sowieso niet zo heel erg thuis in het fenomeen graancirkeleng.

don't bother :(Y)

maare het zal wel met de ligging te maken hebben en was een keer dat ze zeiden dat het plaats vond op de heuvelrug aan de kant waar de wind waait of niet dat is me ff ontgaan.

ik ook niet maare ik kon me nog herrineren dat in 1990 een footage vrij kwam dat je zag hoe die gemaakt werden dmv 3 bollen, dat was voor het eerst dat ik iets zag wat daarmee te maken had

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 21:22:
er zijn misschien sukkels die menen dat de Romeinen de eerste waren... stel je als wetenschapper niet veel voor naar mijn mening.

En toch is dat voor velen een uitganspunt. Daar heeft Hang Loose toch echt gelijk in... de geschiedenis telt voor velen pas vanbaf de Romeinen...
Gelukkig zijn er idd ook genoeg wetenschappers die niet zo denken, maar het heeft zo wel z'n stempel. Zovaak wordt het gebied dat daarachter ligt gewoon overgeslagen. En de Westerse arrogantie ligt denk ik ten delen daaraan ten grondslag.
Waarschuw beheerder
ook conspiracy bullshit)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:16:
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 19 juni 2008 om 22:12:
derde wereldlanden bestaan zeker wel en die zijn ontstaan vaak omdat het westen op allerlij fronten van ze hebben geprofiteerd

lees mijn laaste 3 woorden

Hou t dan ff Nederlands want daar wonen we dacht ik zo;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 23:57:
ik ook niet maare ik kon me nog herrineren dat in 1990 een footage vrij kwam dat je zag hoe die gemaakt werden dmv 3 bollen, dat was voor het eerst dat ik iets zag wat daarmee te maken had

Dat filmpje is idd indrukwekkend :) Al ben ik geen kenner op het gebied van faken... op de een of andere manier ziet het er gewoon zeer authentiek uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 00:15:
Dat filmpje is idd indrukwekkend :) Al ben ik geen kenner op het gebied van faken... op de een of andere manier ziet het er gewoon zeer authentiek uit.

daarnaast is tie uit 1989. en de animatie technieken waren toen toch nog niet zo goed, en was zeker ook niet voor jan en alleman beschikbaar.

Ow en btw tis op dezelfde plek als die vandaag werd gemaakt: Wiltshire

toch wel een belangrijke plek dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En daarbij lijken het ook lichtwezens te zijn... waar je juist in deze tijd zo vaak over hoort binnen de esoterische kringen. Wel apart uit die tijd dan. Toen was die term volgens mij nog helemaal niet zo bekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 23:57:

die heb ik vaker gezien...
ehm niet verkeerd bedoeld hoor, maar kijk heel goed...

stel in je hoofd voor 3 katten of 3 honden met een zaklamp op hun hoofd geplakt/vastgebonden.
kijk het filmpje een paar keer...
2 katten/honden die elkaar achterna zitten, de 3e kat/hond vervolg vervolgens hun geurspoor ;) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 00:53:
stel in je hoofd voor 3 katten of 3 honden met een zaklamp op hun hoofd geplakt/vastgebonden.

in volle daglicht?! zaklampen?!

in 1989 en dan hebben ze met windows dos ff die video bewerkt :lol:

Wat wil je nou dat ik zeg?!

dat ik toe geef aan jou argumenten? dat ik zeg van, nou het is allemaal trucage.

mensen die ufo waargenomen hebben, allen aan de dope waren?!

Waarschuw beheerder
Nou ja, ze konden in 1989 natuurlijk heus al wel iets met de video... anders waren die dikke horrors uit die tijd niet mogelijk geweest. B) Maar het lag voor homevideomensjes wel wat lastiger ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 01:12:
dikke horrors uit die tijd

The blob :lol:

Waarschuw beheerder
Lekker vaag die video. :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 01:07:
in 1989 en dan hebben ze met windows dos ff die video bewerkt

alleen die graancirkel is erin gemonteerd, niet zo moeilijk toch, dat kon in die tijd allang.

vind het geen overtuigende video.

elke video van aliens en geesten zijn allemaal slecht, zelfs tegenwoordig, yeah right zelfs met je telefoon zijn ze al beter 8)
Waarschuw beheerder
waat die dingen zijn wel echt mooi :O
maare als het jouw graan is wat daar platgetrapt ligt ben je minder blij denk ik :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:02:
dus een volk van reuzemensen (omdat de zwaartekracht daar dus ook sterker blijkt te zijn kijk maar naar Jupiter) is nog niet zo'n gek idee

Als de zwaartekracht sterker is dan blijf je tog juist kleiner;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van slager op donderdag 19 juni 2008 om 20:19:
het graan word gebroken en niet verwijderd bij de meeste graancircels

Het mooie is dat ze in de goede graancirkels juist niet gebroken worden, maar alleen verbogen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 19 juni 2008 om 20:26:
21-12-2012.

Volgens mijn berekeningen is het 12-12-2012 :P (dit kreeg ik als 13jarige bij geschiedenisles te horen Dat de maya dit berekent hebben.

Maar ontopic!
dat ze daar het getal Pi uithalen zeg! Ik zie alleen kringels en rondjes!
Maar ben wel benieuwd wie/wat dit nou gemaakt heeft :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.C@ op vrijdag 20 juni 2008 om 13:11:
Volgens mijn berekeningen is het 12-12-2012 (dit kreeg ik als 13jarige bij geschiedenisles te horen Dat de maya dit berekent hebben.

Krijg je dit tegenwoordig bij geschiedenis? Wij hebben geleerd dat de Amerikanen op de maan zijn geland.
Maar volgens John Major Jenkins, de meest vooraanstaande onderzoeker op dit gebied, is het toch echt 21 dus ik ben benieuwd hoe jullie bij 12 zijn gekomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van slager op donderdag 19 juni 2008 om 21:48:
deze is dus wel door mensen gemaakt

Er is ook al grotere gespot 8)

[img width=1024 height=683]http://pictures.q-dance.nl//6439/large/3/s2130_alex_0532_2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Volgens mijn berekeningen is het 12-12-2012

reken jij maar verder met je rekenmachine.

Het gaat om de winterzonnewende...en dat is elk jaar op de 21e van december dan zijn de dagen het kortst en de nachten het langst, het is tevens de inwijding voor een nieuw seizoen waar de planten uitbloeien en zich klaarmaken voor de bloei in de lente.

En 2012 om dat volges de maya's het einde is van de "lange tijd" periode van 25.920 jaar die kalender eindigd op 21-12-2012.

dat ze daar het getal Pi uithalen zeg! Ik zie alleen kringels en rondjes!

Het is moeilijk om uit teleggen aan iemand die niks met wiskunde heeft maar, ik ga ene poging doen.

[img width=359 height=401]http://home.earthlink.net/~ilyes/96JuliaSetFractal-web72.jpeg[/img]
Een Julia fractaal, uitleg:
http://www.scholieren.com/werkstukken/26429

dit patroon was tevens ook 1 van de graancirkels op dezelfde plek 12 jaar geleden.

dit patroon bestaat uit kleine

vormen
[img width=609 height=320]http://www.geocities.com/fractals_nl/sneeuwvlokmatig.jpg[/img]

deze vormen zijn welbekend aangezien Da Vinci er ook mee kwam
[img width=425 height=500]http://www.rosicrucian.org/newsarchive/images/davinci_vman.jpg[/img]
Dit is toegepast op de mens, en is herleid uit:
[img width=432 height=296]http://jwilson.coe.uga.edu/EMT669/Student.Folders/Frietag.Mark/Homepage/Goldenratio/image19.gif[/img]

de basis van creatie ligt in dit symbool
[img width=450 height=450]http://www.geometrycode.com/sg/images/flower_of_life.gif[/img]

En die vormpjes hierboven zijn terug te vinden in;
[img width=360 height=360]http://www.sciencemuseum.org.uk/on-line/lifecycle/images/1-2-6-3-1-2-1-0-0-0-0.jpg[/img]

Ons DNA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 13:41:
En 2012 om dat volges de maya's het einde is van de "lange tijd" periode van 25.920 jaar die kalender eindigd op 21-12-2012

laten we wel ff in acht nemen dat onze tijdtelling niet klopt....

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 20 juni 2008 om 13:41:
Ons DNA

Leuk hoor...maar ga je het nou ook nog over Pi hebben? ;)

Uitspraak van Coming soon op vrijdag 20 juni 2008 om 13:19:
Wij hebben geleerd dat de Amerikanen op de maan zijn geland.

Misschien is dat wel ook zo! :O
Waarschuw beheerder
tja..wat is echt wat is nep, en wie heeft gedaan..ik kan wel 1 ding zeggen..dat het onmogelijk is een enorme perfecte cirkel te maken zonder allerlei ingewikkelde hulpmiddelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 19 juni 2008 om 22:14:
Bedoel je de reuzen die hier op aarde waren en samen met de mens hebben geleefd

volgens mij geloof je zelfs deze photoshop plaatjes :lol:

[img width=484 height=371]http://www.broodjeaap.nl/reus.jpg[/img]

[img width=375 height=500]http://www.egiptologia.pl/gal3/3sakd.jpg[/img]

[img width=391 height=587]http://onelight.com/strand2.jpg[/img]

[img width=300 height=327]http://www.ufodigest.com/news/1107/images/giant-grave.jpg[/img]

hier ook bewijs van aliens op aarde?
[img width=331 height=346]http://www.mysteriousworld.com/Content/Images/Journal/2003/Spring/Giants/Conehead.jpg[/img]
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok stel, de graancirkels zijn door buitenaardsen gemaakt, hoe wisten ze dan van het getal pi? volgens mij had ik hier ooit eens iets over gelezen over de gulden snede etc., en dat sommige verhoudingen bij veel objecten altijd hetzelfde is ofzo? zouden die buitenaardsen dan ook van die getallen afweten?

zo niet, dan zou dit toch zeker door mensen gemaakt moeten zijn, maar dat lijkt me best moeilijk (vooral bij deze graancirkel).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 14:03:
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn?

Ja een incidentele groeistuip
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op vrijdag 20 juni 2008 om 13:58:
ik kan wel 1 ding zeggen..dat het onmogelijk is een enorme perfecte cirkel te maken zonder allerlei ingewikkelde hulpmiddelen.

Ooit gedacht aan een pin in de grond met een touw er aan?

Waarschuw beheerder
zal niet echt perfect worden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 14:03:
of zou het toch gewoon een botgroei-ziekte zijn

Indianen stopte vaak op de hoofden van kinderen helmen. Die zulke 'misvormingen' veroorzakten.

Sowieso uit al die Aliens zijn geld, verhaaltjes, kloppen toch paar dingen niet.
1. Ze lijken vaak(bijna altijd) op wezens die op deze planeet ook te vinden zijn. Wat volgens evolutie en kansberkening gewoon niet mogelijk is. Of het is heel toevallig dat het uit de kans van 1 op miljarden het toch nog zo geworden is.
2. Altijd als er 'Aliens' geweest zijn. Word er radioactiviteit en dergelijke gemeten. Mensen werken nu al aan de transport dat geen emmetie veroorzaakt. Laat staan straling dat isotopen achterlaat. Hoe kan toch een sevilitatie die zooo hoog en anders ontwikkelt is, dan die van ons, toch van die duidelijke sporen achter laten?

Hier mee wil ik niet zeggen, dat ze hier niet geweest zijn. Maar als dat zijn niet de bewijzen er van.

Plus over die reuzen. Waarom ooh toch waarom hoor je en zie je op main stream media toch zo veel over andere mensachtigen van vroeger. Behalve zulke reuzen? Die trauwens anatomisch gewoon niet kunnen bestaan. Omdat, mensen die al 2,5 m hoog zijn, al zwaar gevoelig zijn voor bot breuken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 15:25:
Hier mee wil ik niet zeggen, dat ze hier niet geweest zijn. Maar als dat zijn niet de bewijzen er van.

!!!

Kritisch denken > Standpunt innemen
Waarschuw beheerder
donateur
even voor de duidelijkheid

door een Qufo b)

Waarschuw beheerder

Hey, wacht eens even...

Heb even dat plaatje zitten analyseren, en de omtrek en straal berekend op basis van de grootte van de graanstelen eromheen, en als je nou de omtrek van die cirkel deelt door de straal...komt daar ook PI uit! :O Briljant!!!

Waarschuw beheerder
Vraag me af hoe mieren ons beschouwen :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 15:56:
Vraag me af hoe mieren ons beschouwen :$

Ik heb wel een idee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 20 juni 2008 om 16:12:
sevilitatie

:roflol: :lol:

Russen in Nederland :d

O nee, het is een Oekraboiiii :rot: