Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Jaapie is de shit.
Huub is achteraf een kansloze rukker..
Claire is een naieve muts, Amanda een goedkoop viswijf en Brian een wanna-be stoere boy.
Brian is een kneus
Huub of Jaap moet winnen
voor mensen die graag in de picture willen staan .. maar eigenlijk niks kunnen is het een kans..
tof toch, lekker 1 jaartje in luxe, beetje dit dat
Je wilt zeggen, dat zo mee zou doen?
En wat is luxe nou. Ik vind het niet bepaald lux met stelletje loosers opgesloten zijn, voor 1 jaar.
maar kan me voorstellen dat mensen het doen, half nederland is zo tv geil als het maar kan
Ja ik kan me ook voorstellen dat mensen hun kinder doodmaken en zichzelf uiteindelijk ook aan de kant maken ja
(ja ik weet het, erg extreem ja).
Maar ze moeten lat gewoon hoger leggen. Gewoon Tokkies elkaar laten mollesteren voor paar euro en status
Ik vind dat Palma mag winnen, met dr mooie haren en dr uber sexy stem
Ik vind dat Palma mag winnen, met dr mooie haren en dr uber sexy ste
ja die vergelijking sloeg nergens op Sergius
Zwaar gefrustreerd mannetje jij, volgens mij he ?
Mensen zoals jij zijn nog 1000x erger dan elke bewoner ooit in dat huis, mafkees...
Laat alleen zien dat alles wel 'te begrijpen' valt.
Maar dat maakt de persoon niet beter op.
Hoe moet ik nou weten wat ik volgens jou ben. Volgens mij weet jij het beter dan is
Echt, ik kan een glimlach niet onderdrukken. Jij wenst mensen een mes tussen hun ribben omdat ze je niet aanstaan. En nu ga je de hele tijd je signature-opmerking over het martelen van een moeder gebruiken. Een opmerking die je waarschijnlijk ooit eens ergens hebt gehoord, en hem nu constant zelf ligt te gebruiken om zo stoer en origineel over te komen
om zo stoer en origineel over te komen.
Brian beschermt die slet gewoon tegen zich zelf snap het dan Mannie is nog een kind met aandacht tekort
oordelen is te gek
Daarnaast vind ik het hele Battle Royal-idee een beetje ongeloofdwaardig.
Maar iemand dood wensen vind ik een beetje ver gaan.
Ik zal je opmerking over het moedermartelen onthouden. Misschien dat ik zo ook nog wat vrienden kan maken...
ben ik ook totaal niet, maar wist niet zo gauw iets anders te posten
Daarnaast vind ik het hele Battle Royal-idee een beetje ongeloofdwaardig. Je weet net zo goed als ik dat dat nooit gaat gebeuren.
Maar zelf denk ik dat Claire eruit gaat.. Wat opzich ook niet erg onterecht is aangezien zij het er korste inzit..
Ik weet.. grunners zijn niet kapot te krijgen
Na het zien van je foto's moet ik concluderen dat je op Amanda lijkt. Goeie shit gek !
ps: ik wed dat jij zo'n persoon bent die haar moeder voor een paar euro zou martelen !
Moet je die show zien. Iedereen kijkt er naar omdat die gasten hele tijd ruzie hebben. Terror Jaap is popie joppie omdat hij zichzelf als een achterelijk mongool gedraagd. Die gasten maken zichzelf al dood. Of je moet voor zulke mensen die daar zitten respect hebben. Heb je dat? Kijk, het is niet zo dat ze dood moeten. Maar, stel je voor, als ALS ze show maken. Dat het praktisch om leven en dood gaat. En dat allemaal voor, pak weg, 10.000.000 euro. Volgens mij zou er mensen in de rij staan. Sterker nog, ik denk dat er mensen die daar in dat Goude Kooi zitten, het zelfs zou doen.
Als dr niks uit haar mond komt moet ze op een andere manier leuk zijn toch
Gaan alleen maar dingen in haar mond zoals 3 pakjes peuken per dag en de kaasduimpje van huub
Het is niet zo dat k het iedere avond kijk..
K vind het echt apart dat ze het echt als een spel zien.. Strategieen bedenken enz.. Vooral Huub!!!!
K hoop dat Claire of Huub eruit gaat..
Door goed te kunnen koken.
K vind het echt apart dat ze het echt als een spel zien.. Strategieen bedenken enz.. Vooral Huub!!!!
Heb ik daar nou aan
Het is een spel,
Ik heb ook interesse dat sommige mensen zich afvragen. Waarom?
Palma alleen al is een rede om te kijken! Ik volg het niet maar als ik achter de buis zit gaat het zeker op
En Jaap ook als hij weer een keer aandacht nodig heeft om te verdoezelen hoe dik en zielig hij is
palma is een gast man, zie en vooral hoor je toch zo
Maar waarom moet je fake levens volgen van fake personen.
Dus?
Alsof alles fake is ?
denk je nou echt dat die gast mentaal in orde is??
Begin toch ook niet over jou tieten pfffff
Kansloos discusieren met jou
jaapie
Wat wil je zegen met die opmerking
Begin toch ook niet over jou tieten pfffff
Ik vind dat Palma mag winnen, met dr mooie haren en dr uber sexy stem
Claire en Brian mogen van mij ook winnen!
KUT KUT KUT waarom heeft Claire die koffer gepakt
anders was die loser van een huub weg grrr
maar jaap speelt het spel wel weer het best
Tuurlijk het is logisch dat ze het heeft gepakt, maar toch jammer
en wat een giller dat er gewoon 3 met lege handen naar huis gaan, whaha daar heb je dan heel wat daagjes voor verspild.. moet je trouwens zien hoe verloederd ze zijn in die tijd...
Dat wel! Want er kwam een foto langs van huub, waarop hij een dikke kop had. Die gast is echt veel afgevallen door de stress.
gemist
het was 30min programma en 30 min reclame dus lekker kansloos zoals gewoonlijk haha
Denk het niet!! Zij staat elke keer op de laatste plaats met 3 procent van de stemmen. (P poll) Dus ik denk dat nog steeds vrijwel niemand voor haar gaat smsen.
Brian gaat winnen !
Jawel, het koffer verhaal
vele hebben een hekel aan Huub maar Brain is een laffe hond,wat je niet ziet maar wel via streams is dat ie niet met z'n poten van vrouwen kan afblijven, vrouwen slaan is zo laag Brain (para brother laat die ze eigen maar eens gaan behandelen voor zijn losse handjes)
Huub en Jaap hebben het spel gespeeld en hebben recht op de overwinning en die 2 nietsnutten(Brain&Amanda)want veel meer hebben ze ook niet gepresteerd, hebben in mijn ogen nergens recht op!!
Huub en Jaap hebben het spel gespeeld en hebben recht op de overwinning en die 2 nietsnutten(Brain&Amanda)want veel meer hebben ze ook niet gepresteerd, hebben in mijn ogen nergens recht op!!
hebben een hekel aan Huub maar Brain is een laffe hond,wat je niet ziet maar wel via streams is dat ie niet met z'n poten van vrouwen kan afblijven, vrouwen slaan is zo laag Brain (para brother laat die ze eigen maar eens gaan behandelen voor zijn losse handjes)
Huub heeft aangekondigd dat hij in mijn schoonheidszaak wil investeren
"Hij heeft zich altijd geprofileerd als het maatje van Huub, maar gaf hem in de halvefinalestemming gewoon nul punten", zegt ze over de stemronde die donderdagavond werd uitgezonden.
zonder iemand te schaden
ik vind het dom gespeeld van jaap
als hij samen had gewerkt met huub en clair was brain nu naar huis gegaan.
want dan had hij die 3 punten aan huub gegeven en dan konden diue 3 makkelijk uit rekenen dat brain de minste punten had gehad.
en brain is met 48% ook nog de meest favo. persoon bij de kijkers. dus nu is het wel duidelijk dat brain gaat winnen en anders had jaap nog een hele grote kans gehad.laatste aanpassing 16 mei 2008 11:43
Dan zul je zien dat Amanda gaat winnen omdat dat niet voor de hand ligt
ik vind het dom gespeeld van jaap
als hij samen had gewerkt met huub en clair was brain nu naar huis gegaan.
want dan had hij die 3 punten aan huub gegeven en dan konden diue 3 makkelijk uit rekenen dat brain de minste punten had gehad.
en brain is met 48% ook nog de meest favo. persoon bij de kijkers. dus nu is het wel duidelijk dat brain gaat winnen en anders had jaap nog een hele grote kans gehad.
en daarbij zou ik wel is willen weten of die mensen dgk alleen op tv kijken of ook op streams ?
kunnen de mensen die zo hard schreeuwen dat brian moet winnen
mij is uitleggen waarom die moet winnen ?
waarom je voor hem ben ?
ben ik toch wel is benieuwd naar
en daarbij zou ik wel is willen weten of die mensen dgk alleen op tv kijken of ook op streams ?
Ben blij dat dat wijf er uit is
je gaat toch niet dokken om die mensen te bekijken
maar waar het mij om ging was meer dat heel veel mensen die tv kijken
voor brian zijn .
omdat op tv word alles altijd zo geknipt en geplakt in het voordeel van brian en ook amanda ..
net zoals dat hij de arme zwerver heb geholpen
nou dat soort tv momentjes worden dus gecreerd door de regie om zo mensen te laten denken zo
wat tof van brian dit dat zus zo .
en zo zijn er zoveel dingen op te noemen .
maar daar zou ik een week mee bezig zijn wehhehe
geen zin in
wijven worden gecast om met feestjes huub te verleiden .
een spel moet eerlijk gespeeld worden maar dat is het allang niet meer
kunnen de mensen die zo hard schreeuwen dat brian moet winnen
mij is uitleggen waarom die moet winnen ?
waarom je voor hem ben ?
en brain is met 48% ook nog de meest favo. persoon bij de kijkers. dus nu is het wel duidelijk dat brain gaat winnen
huub EXPRES niet gestemd hadden
Dus als die nu weer volop gaan stemmen..
+ de fans van claire(ook al was dat maar 3
Althans dat is van wat ik begreep
Voor zover ik weet, is het niet Brian die telkens zijn medespeler aaaraakte, maar Huub.
En qua dingen kapotgooien (zoals de deur die Brian kapotsleog ) kregen ze een boete
en brain is met 48% ook nog de meest favo. persoon bij de kijkers. dus nu is het wel duidelijk dat brain gaat winnen
skaaaaaaaaaaaaaaatieeeeeeeeeeeeee PFFF doodknuppelen
netjes niet maar eerlijk wel
ja dat wijf heeft echt het niveau van een paasei (zonder vulling)
als ik iemand het niet gun is het huub wel,hoop egt dattie een goed pak rammel krijgt wanneer die buiten is,gewoon
zielig dat zulke mensen bestaan!
of niet dan
Jij ook al? Huub is the man
ja is toch niet normaal
Claire is dus vertrokken
huub
is wel
fucking
relax
da ze gew00n alles gelooft wa die fucking huub zegt
maar huub is wel relax
maar huub is wel relax