Ik werd eens gebeld door een bedrijf, Tono, dat ze alle mannen in Nederland een gratis boxershort mochten toesturen.
Ik zou dan alleen de verzendkosten a 2,95 moeten betalen.
Die man vroeg ik daar geinteresseerd in was.
Ik zeg: "nee sorry, ik draag eigenlijk alleen strings"
*tuut tuut tuut tuut*
Onbeschofte mensen
Die had ik ook een tijdje geleden
Ik heb de dame verteld dat ik strakke ballenknijpers van de Hema prefereer

- Maar die hebben wij ook meneer..
Wat ?
- Ballenknijpers. (Wilde het haar ff laten zeggen

)
Maar niet van de Hema, die prefereer ik!
- Nee, die niet.
En snel afgekapt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 10:37:
Geheim nummer nemen
Wij hebben ook een geheim nummer.
In de 1e week werden we al gestalkt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 10:42:
heb m nu ook aan
gewoon lekker met ze gaan babbelen en na een halfuur zeggen;
'oow u wilde zeker met mijn vader spreken, ik zal hem ff roepen'
Ze zijn bij voorbaat al stom die figuren
Klik*
Met Alex ***
- Goedendag mijnheer *** Spreek ik met de heer des huize ?
Jazeker.
- Is mijnheer *** ook aanwezig ?
Nee, die is er niet.
- Oh, dan probeer ik het later nog eens.
Ik vertel ze altijd dat ik dood ben, maar dat als ik nog had geleefd enorme interesse had gehad
Zelfs dat snappen ze niet (N)
Laatst ging een gesprek zo:
Met Alex ***
- Hallo, u spreekt met blablabla is de heer *** thuis ?
Nee, dat is mijn broer, die heeft een paar dagen geleden een tragisch ongeval gehad.
- Ohw, dat is niet zo leuk. Zal ik later terug bellen ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 12:11:
Wat ook leuk werkt is hun het hele verhaal laten doen (zet je telefoon op de speaker, of leg hem naast je neer). Als ze na 10 minuten uitleggen klaar zijn, zeg ik geen intresse te hebben.
Laatst ownde ik zo'n figuur
Klik*
Met Alex ***
- Hallo, je spreekt met blablabla.
*10 minuten later*
U
- U ?
Ja, U.
- Hoe bedoelt u, U ?
Ik ben voor u een U.
- 1982, u ?! Pfff.
Moet u luisteren vrind! Ik word door u gebeld, u wilde mij iets aansmeren, en dus spreekt u uw klanten ten alle tijden aan met U.
- ... Uuhm.
Heel goed, nu nog eens maar dan met ...
- Blablabla U blabla enz etc. U
En ja hoor, het gehele verhaal opnieuw met de nadruk op
U

En terecht
