ik heb zelf hyves www.deurdondertje.hyves.nl en ik vind het af en toe wel leuk !! en wat vinden jullie er nouw van ?
ik heb zelf hyves www.deurdondertje.hyves.nl en ik vind het af en toe wel leuk !! en wat vinden jullie er nouw van ?
wil je meer vriendje,vaker bekeken worden
of het je een andere reden voor dit topic ? laatste aanpassing 13 april 2008 21:30
en wat vinden jullie er nouw van ?
ik heb geen Hyves en zal er ook nooit eentje aan gaan maken..
hou het flock
teveel minderjarigen komen hier.
wat vinden jullie er nouw van ?
Partyflock wordt de laatste tijd teveel overspoeld met de zgn Hyves-jeugd. Heel veel kleuters e.d die Partyflock ook zien als 1 of andere leuke profielensite waar je gezellig contacten enzo op kan bouwen. IK vind dat als je niet naar feesten gaat, je ook nix op PF te zoeken hebt..
Een trage onoverzichtelijke kut site
Ben wel redelijk actief op hyves. Plaats er ook mijn muziek zodat bijvoorbeeld mijn tante ook eens kan horen wat ik allemaal maak
Gebruik op pf vooral veel het forum en de agenda, op hyves houd ik de contacten een beetje bij....Verder zit ik nog op myspace maar dat is ook meer om mijn muziek te promoten
n ik vind het af en toe wel leuk !! en wat vinden jullie er nouw
Hyves is een communitie site en PF een feest site
Partyflock wordt de laatste tijd teveel overspoeld met de zgn Hyves-jeugd. Heel veel kleuters e.d die Partyflock ook zien als 1 of andere leuke profielensite waar je gezellig contacten enzo op kan bouwen. IK vind dat als je niet naar feesten gaat, je ook nix op PF te zoeken hebt..
ik vind het niet te vergelijken
Hyves is een communitie site en PF een feest site
beetje appels en peren verhaal
wat vinden jullie
o kun je ook vrienden worden met je oude schoolgenotjes en met je nieuwe school genoten en andere mensen leren kennen das toch leuk
ja mensen die me in de hyves willen voeg me maar toe www.deurdondertje.hyves.nl
maar voor de rest blijft m'n hart toch bij partyflock
wat vinden jullie er nouw van ?
Hyves is toch leuk je kan je oude klas genoten vinden en je family ? of vinden jullie ut maar nisk om zo je oude herineringen op te halen
Hyves is toch leuk je kan je oude klas genoten vinden en je family ? of vinden jullie ut maar nisk om zo je oude herineringen op te halen